PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
هر کی از بازی تعریف کنه داره درست می‌گه و هر کی ازش بد بگه هیچی از گیم نمی‌دونه احتمالاً و باید سند و مدرک و امضای شخصی کوجیما که دلالت بر درستی حرفش داره رو بیاره ؟! تعصب زیادی هم خوب نیست. یادمه خودم چقدر سر Phantom Pain و کوجیما فن بازی در آوردم و لحظه شماری می‌کردم برای روز انتشار، متال گیر هم برام صدر جدول نابی‌ها بوده همیشه و عاشق این سری بودم، اما این دوستمون عمو جانی هم همچین بی راه نمی‌گه بعضی اوقات، حالا هرچند جزئی، اون صحنه‌ای که سم از تپه افتاد پایین برگام ریخته بود و پوکر فیس داشتم به دوربینِ فرضی نگاه می‌کردم D: امیدوارم بتونه موفقیت‌های قبلی کوجیما رو تکرار کنه، بیش‌تر از لحاظ داستان
خوبه که دست کم شما تا حدودی میفهمی چی میگم من خودم مثل شما طرفدار کوجیما ام نصفی از بازیاشم بازی کردم و تو همین تاپیک تا تونستم خبراش پوشش دادم و میدونم که این بازی هرچی باشه دست کم فان هست و داستانش بی شک بخاطر نویسندگی کوجیما خفنه ولی دلیل نمیشه از بازیای کوجیما ایراد نگیرم تعصب چشم این عزیزان کور کرده(مخصوصا که الان با سونیه) من هیچ وقت نگفتم گیم پلی بازیاش بده یا cqc هاش ضایع نه من کی این گفتم اتفاقا گیم پلی های کوجیما همیشه خاص و پرجزئیات بوده فقط گفتم بازیاش همیشه مشکل کنترل و انیمیشن راه رفتن و بشین پاشو غیر واقعی و خشک داشته (همین چند هفته پیش داشتم سری کلاسیک دوباره میرفتم) اقا این حقیقت از نظر شما نیست و مشکلی نداره و باهاش راحتید نظر خودتون خوش به حالتون ولی نباید به بقیه فحش الکی بدید چرا چون فن استادید الان همین تریلر ds خشکی انیمیشن ازش میباره ولی دلیل نمیشه من بگم بازی بده تازه هنوز که اصلا به دستمون نرسیده که قضاوت کنم متاسفانه مشکل فن ها مخصوصا ایرانی ها اینه که تا یه ذره نظر منفی میبینن هزارتا تهمت میزنن و میگن تو گفتی بازی بده دیگه خودتون برید با انیمیشن های سم فیشر مقایسش کنید
از تیکه عمو جانی پستتم بسی خندیدم:))
 
  • Like
Reactions: s.1 and The Witcher

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
Death Stranding: Timefall معرفی شد یه آلبوم که کالکشنی از انواع موسیقی هاست که از رو دنیای بازی الهام گرفته شدن توش داره مثلا اهنگ های Khalid یا major lazer این البوم تو روز عرضه همراه با بازی تو نسخه های ویژش عرضه میشه و طبق اعلام سونی این آهنگا اصلا تو خود بازی نیست (یه حرکت کوجیمایی:)))

Death Stranding: Timefall Is a Collection of Songs Inspired By the PS4 Exclusive
 
آخرین ویرایش:

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
هر کی از بازی تعریف کنه داره درست می‌گه و هر کی ازش بد بگه هیچی از گیم نمی‌دونه احتمالاً و باید سند و مدرک و امضای شخصی کوجیما که دلالت بر درستی حرفش داره رو بیاره ؟! تعصب زیادی هم خوب نیست. یادمه خودم چقدر سر Phantom Pain و کوجیما فن بازی در آوردم و لحظه شماری می‌کردم برای روز انتشار، متال گیر هم برام صدر جدول نابی‌ها بوده همیشه و عاشق این سری بودم، اما این دوستمون عمو جانی هم همچین بی راه نمی‌گه بعضی اوقات، حالا هرچند جزئی، اون صحنه‌ای که سم از تپه افتاد پایین برگام ریخته بود و پوکر فیس داشتم به دوربینِ فرضی نگاه می‌کردم D: امیدوارم بتونه موفقیت‌های قبلی کوجیما رو تکرار کنه، بیش‌تر از لحاظ داستان


بابا اصلا MGS 1-2 کجا بقیه ی بازی هاش کجا حتی نسخه 3-4 هم با اینکه به گرد این دوتا نمی رسیدن بازم بازی های خوبی بودن اما متال 5 که قشنگ زباله بود 1 بازی نصفه تکراریه اما بازم گان پلی خوبی داشت این بازی رسما غیر قشمت های فیلمی و سینماییش که خوراک کوجیما هست هیچ چیز دیگه ای نداره بابا تعصبم حدی داره چیه اخه این بازی گیم پلیش سوپر فاجعه هست هیچ چیز گیم پلیش خوب نیست البته تا بازی نشه نمی شه نظر قطعی داد بر فرض من کلی از اسپایدرمن تعریف کردم اما اخرش فهمیدم فقط 20 درصد اخر بازی اون شکلیه و همه ی تریلرها هم ماله همون 20 درصد بوده یا ماله 20 درصد ابتدای بازی که شروعشم خوب بود یعنی 60 درصدش قشنگ سر کاری بود و الافی
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
از رو تریلر کنترل رو چطور تشخیص میدن دقیقا؟ جدا بگو منم میخوام این قدرت رو یاد بگیرم

زمانی که نوشتم حتی مشخصه که یعنی اینقدری بد هست که داخل تریلر هم مشخصه که طرف داره زور می زنه و کلنجار می ره با کنترل بازی

اینا قدرت هایی هست که بعد از 30 سال گیم زدن به دست میارید کم کم:D
 

<Professional>

کاربر سایت
Dec 16, 2012
184
بابا اصلا MGS 1-2 کجا بقیه ی بازی هاش کجا حتی نسخه 3-4 هم با اینکه به گرد این دوتا نمی رسیدن بازم بازی های خوبی بودن اما متال 5 که قشنگ زباله بود 1 بازی نصفه تکراریه اما بازم گان پلی خوبی داشت این بازی رسما غیر قشمت های فیلمی و سینماییش که خوراک کوجیما هست هیچ چیز دیگه ای نداره بابا تعصبم حدی داره چیه اخه این بازی گیم پلیش سوپر فاجعه هست هیچ چیز گیم پلیش خوب نیست البته تا بازی نشه نمی شه نظر قطعی داد بر فرض من کلی از اسپایدرمن تعریف کردم اما اخرش فهمیدم فقط 20 درصد اخر بازی اون شکلیه و همه ی تریلرها هم ماله همون 20 درصد بوده یا ماله 20 درصد ابتدای بازی که شروعشم خوب بود یعنی 60 درصدش قشنگ سر کاری بود و الافی

m1x2_1.jpg


این عجب زباله‌ای بود +200 ساعت فقط رو سینگل پلیرش وقت تلف کردیم! اگه DS هم همچین زباله‌ای در بیاد من راضیم!

اینا قدرت هایی هست که بعد از 30 سال گیم زدن به دست میارید کم کم:D

جداً قدرتای خارق العاه ایه که از رو ویدئویی که فقط جنبه‌ی طنز داشته و کوجیما فقط خواسته جف رو چون هاست بوده نشون بده و 20 بار تاکید کرده نمایش کامل موکول میشه به TGS پرونده‌ی گیم پلی بازی رو ببندی. :D
 

ahmad137456

کاربر سایت
Jul 26, 2019
72
بابا اصلا MGS 1-2 کجا بقیه ی بازی هاش کجا حتی نسخه 3-4 هم با اینکه به گرد این دوتا نمی رسیدن بازم بازی های خوبی بودن اما متال 5 که قشنگ زباله بود 1 بازی نصفه تکراریه اما بازم گان پلی خوبی داشت این بازی رسما غیر قشمت های فیلمی و سینماییش که خوراک کوجیما هست هیچ چیز دیگه ای نداره بابا تعصبم حدی داره چیه اخه این بازی گیم پلیش سوپر فاجعه هست هیچ چیز گیم پلیش خوب نیست البته تا بازی نشه نمی شه نظر قطعی داد بر فرض من کلی از اسپایدرمن تعریف کردم اما اخرش فهمیدم فقط 20 درصد اخر بازی اون شکلیه و همه ی تریلرها هم ماله همون 20 درصد بوده یا ماله 20 درصد ابتدای بازی که شروعشم خوب بود یعنی 60 درصدش قشنگ سر کاری بود و الافی
چند دلیل برات میارم که همه حرفات رو هوا هست و تو عمرت متال گیر بازی نکردی داداش.
بازه زمانی متال گیر یک و دو سری های بعدش مثل 3 و 4 خیلی متفاوته یعنی چندین نسل فاصله بینشون هست، دقیقا مثل RE0/1/2/3 و بعدش 4/5/6/7 پس مقایسه نسخه های یک و دو با سه و 4 با اون همه اختلاف زمانی!
متال 4 نتنها جز بهترین بازی های کوجیما هست، بلکه جز بهترین بازی های داستانی، تک نفره، خطی و بهترین بازی های مخفی کاری تاریخ و پدر سبک مخفی کاری هم هست، این رو نقد ها، جایزه ها و نمرات بازی رو برای همه روشن میکنه نه گفته های من
حرفا های شما هم در مورد متال گیر 5 نشون میده، نتنها سری قبلی رو بازی نکردی، بلکه حتی هیچی ندونسته از متال گیر بازم داری ایراد میگیری، متال گیر 5 تموم اون مکانیک های سری قبل رو حفظ کرده، اعم از کاور گیری مخصوص خودش، شوتینگ اول شخص مخصوص خودش، و شوتینگ سوم شخص خودش، اگر شما حتی یکی از سری متال گیر رو بازی کرده بودی الان به متال 5 نمیگفتید تکراری و اشغال
جدا بعد از نزدیک 12 نسخه از بازی اصلی شما کدوم بازی رو میشناسی بعد این همه نسخه از بازی هنوزم به ریشه های خودش پایبند باشه و همچنان هم از نظر متا و کیفیت مثال زدنی باشه؟
اون مراحل تکراری هم بعد از مراحل 50 هست ، برای باز کردن پایان مخفی بازی.
مراحل تکراری فرعی هم هیچ اجباری نیست شما دوباره بازی کنی، حتی اگر هم مراحل فرعی رو هم دنبال نکنی بازم میشه مراحل اصلی رو پیش برد، ولی نحوه گیم پلی بازی سخت میشه یا مثلا نحوه پیش برد مراحل اصلی طوری دیگری پیش میره، مثلا یکی از مراحل فرعی اینه بری به یک پایگاه روسی حمله کنی و یک مترجم روسی رو بفرستی به پایگاه مادر، بعد از اون میتونی از دشمنان روسی بازی اعتراف گیری کنی و هدف رو خیلی سریع تر اون چیزی که فکر کنی پیدا کنی و....
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
کنترل ها رو که نمیتونی بفهمی چه شکلیه ولی درباره انیمیشن از کوجیما انتظار بیشتری نمیشه داشت حالا چرا میگی انیمیشناش خوب نیست فن های استاد میپرن رو سرت نمیدونم لابد تو فانتزیهای اساتید خیلی عالین
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
اون ماما نیست کوجیما بازیگرش نشون داد تازه ماما نمیتونه از جایی که هست بره بیرون

تا الان کاراکترهای معرفی شده و نامبرده شده در هر ویدیو که در پایان اسمشون نوشته میشود اینها بوده اند:
fragile
mama
Amelie
البته در ویدیو گیمزکام فردی شبیه به املی خودش رو سامانتا دختر املی ریس جمهور امریکا معرفی میکنه اما کوجیما بازم نام املی رو مینویسه -ما انالیز ویدیو هارو انجام دادیم نه اونچیزی که نشون نداده یا حدس بدون مدرکه- اتفاقا میتونه خود ماما باشه شبیه ترین فرد به مدل ماما هست و اینکه در یکی از وویدیوها سقف جایی فرو ریخته و ماما زیر آوار گیر کرده و همزمان نوزاد ماما داره دزدیده میشه
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
یعنی هر چقدر انیمشن های و اکت بازی خوبه به همون اندازه گیم بازی بد و فاجعه هست گیم پلی بی روح بی گرافیک با محیط های خالی از جزئیات و ماموریت های مسخره و اکشن بد یعنی چی که می شاشی قارچ سبز می شه حتی از توی تریلر هم معلومه که چقدر کنترل بازی بده
اگر قبلا مخاطب کوجیما بوده باشید براتون بی معنی نخواهد بود -کوجیما در بازیهاش فان های خودش رو داره مثلا در فرنچایز متال گیر سالید دیکوی کردن یا گمراه کردن دشمن با نشان دادن مجله های اونچنانی . یا در متال گیر سالید 3 شما غذای دشمن رو میدزدید و باعث میشدی دشمن عصبی بشود یا تاریخ کنسول رو به جلو میبردی تا یکی از باس هارو بدون اکشن خاصی شکست بدهی پس دستشویی کردن کاراکتر و ساید افکت هاش و اینگونه ریزه کاری ها جز فان کوجیما هست و کوجیما مدلش اینجوری هست و کاملا به مخاطب و اطمینان اش خیانت میکنه این بازی ذهنی هست که همه انسانها با علم بهش ااما لذت میبرند که جزیی ازون باشند وگرنه دنیای فانتزی و مدیوم گیم شکل نمیگرفت
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
همینطوری بدون هیچ دلیل مشخصی میگی انیمیشن بازیای کوجیما خوب نیست (!) و انتظاری ازش نمیره، بعد توقعم داری همه حرفتو تایید کنن؟ :D
دقیقاً کدوم بازیای کوجیمارو بازی کردی؟ کدوم انیمیشنشون نسبت به بازی هم دوران خودش ضعیفتر بوده؟!
همون CQC های MGS4 هنوزم پر ریزونه، نمی‌دونم با چه معیاری بازیای کوجیما انیمیشن درست حسابی ندارن :)

اکثر این افراد مخاطب کوجیما نبوده اند و نخواهند بود وگرنه همین الان هم کالکشن متال گیر سالید قابل بازی هست و پر از فیچر هایی که در زمان خودشون نوآورانه- سال 2013 گراوند زیرو عرضه شد هنوز متحیرم از انیمیشن های خوبش -فنتوم پین هم هنوز از خیلی عناوین عامه پسند تر -هم زیبباتر هست هم بازی بهتری
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
m1x2_1.jpg


این عجب زباله‌ای بود +200 ساعت فقط رو سینگل پلیرش وقت تلف کردیم! اگه DS هم همچین زباله‌ای در بیاد من راضیم!



جداً قدرتای خارق العاه ایه که از رو ویدئویی که فقط جنبه‌ی طنز داشته و کوجیما فقط خواسته جف رو چون هاست بوده نشون بده و 20 بار تاکید کرده نمایش کامل موکول میشه به TGS پرونده‌ی گیم پلی بازی رو ببندی. :D
386 ساعت یکبار بازی کردمش -190 ساعت هم دفعه دوم
 

ahmad137456

کاربر سایت
Jul 26, 2019
72
این چه زباله ایِ که من تونستم 2بار سرجمع 500ساعت بازیش کنم و تشنه این باشم یه بازیساز دیگه هم بتونه همچین چیزی بسازه ((مشکلات بازی رو رد نمیکنم)) و EDGE هم تو 20 بازی برتر تمام دورانش قرار داد(اونم 2سال پس از انتشارش که جو بازی کامل خوابیده بود) و خیلیا بهترین عنوان مخفی کاری تمام دوران بهش لقب دادن.هنوز که هنوزه با کوچکترین شایعه ای درباره چپتر 3 این زباله! گیمرا کلی خبر میزنن و دربارش گفتگو میکنن.
قدر زر را زرگر شناسد، قدر متال را متال گیر دوستان.
 
  • Like
Reactions: killzone1988

m1647

کاربر سایت
Mar 7, 2011
528
نام
Mehrdad
کار به خوب بودن یا بد بودن ساخته جدیدش ندارم چون هنوز عرضه نشده
ولی به شخصه یکی از بهترین لحظات گیمینگم و یکی از بهترین حس هایی که در دنیای گیم دریافت کردم مال لحظه ای هست که در خواست پشتیبانی بالگرد میدادی در فانتوم پین و وقتی بالگرد می رسید میگفت
Watch out boss
اصلا یک پشت گرمی بود برا خودش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر