PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

AxeL90

کاربر سایت
Aug 27, 2014
502
انلاین بازی واقعا جالبه !
امروز صبح که پاشدم بازی کنم بازی بهم گفت ۲۰ نفر با خوشحالی از سازه ها و کارای شما استفاده و ۳۴۷ لایک دریافت کردید (این لایکا یه جا ثبت میشن همه) . حس لایک که چیز خاصی نیست ، حس اینکه من به ۲۰ نفر که مثل من از دیروز اسیر بازی شدن کمک کردم خیلی حس خوبیه :D
این محدودیت نداره ؟ الان تعداد گیمرها بالا بره که کل نقشه پر میشه از راهنمایی و میانبر و... که کل چلنج بازی رو از بین میره
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
به یک نفر پیر و پاتال که حال و حوصله بازی های Boring مثل RDR2 رو نداره احتیاج داریم یه 20 ساعتی بازی کنه و نظرش رو بگه ببینیم آخرش این گیم پلی بازی گیرا هست یا نه همون Boring ـییه که تو ویدئو های یوتوب میبینیم . آخه نظرات خیلی مختلفه یکی میگه تو ویدئو ها معلوم نمیشه و موقع بازی کردن میفهمید چقدر فان و خوبه یکی هم میگه نه به شدت تکراری و بی عمقه و همون چیزیه که تو تریلر ها هست و حوصله سربره و آدم انگیزه ایی برای بازی کردنش نداره .

محمد هیچ کس نمیتونه بهت توضیح بده این بازیه چیه و بدتر از اون، پیشنهاد بده بازی کنی یا نه.

DS واقعا بازی عجیبیه. هرچیزی که مخالفینش در موردش میگن کاملا درسته، یعنی دقیقا بازی شبیه ساز راه رفتنه و باید توش باربری کنی. گیم پلی واقعا همینه و هیچ چیز بیشتری هم نداره اما یجوریی دیزاین شده که راه رفتن فانه تو بازی. ایکاش کوجیما از این بازی یه دمو میداد ملت خودشون بازی کنن ببینن این راه رفتن رو چطور در آورده که انقدر اعتیاد آوره و درگیر میکنه. اگه خودت بازی کنی و بیفتی تو دنیاش، همین بار بردن اینور اونور یه بلایی سرت میاره که یا متنفر میشی و میگی دارم با زندگیم چیکار میکنم، یا انقدر درگیر اتمسفر و داستان و اون تنهایی بازی میشی که حتی نمیفهمی چند ساعت گذشته از بازی کردنت!

و اون BB! لعنتی این BB انقدر خوبه، انقدر خوبه من از الان عاشقش شدم و همش میترسم کوجیما دیوث بزنه بکشتش! یعنی اگه این بچه تهش طوریش بشه من خودسوزی میکنم.


پ.ن: ولی به صورت کلی DS یه بازی ایندی با گیم پلی تجربیه اما با پروداکشن بازی های AAA. حتی اگه خوشتون هم نمیاد و حاضر نیستید پول بدید بالاش از یه نفر قرض بگیرید حتما بازی کنید. به تجربه اش می ارزه.
 
آخرین ویرایش:

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
نه آخه RDR 2 مشکلش برا من این بود که آپگرید و اسلحه ها و اینا هیچ حس پیشرفتی نداشتن همشون یکی بودن حتی شهر ها هم فروشگاهاشون یه چیز میفروختن و بعد یه مدت انگیزه ایی از نظر گیم پلی برا آدم نمیموند. گفتم شاید این DS لااقل یه کم Skill ها و آپگرید هاش یه جوری باشن آدم بخواد هی بیشتر بازی کنه . اونجوری قابل تحمل تره .
این که بدتر از اونه چون رسماً اینجا فقط راه میری کار خاصی ندارن به نظرم سمتش نیا مگر مجانی
 
  • Like
Reactions: Scαrface

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
خوبی کونامی ای بود که کوجیما میدونست نمیتونه چرتو پرت بسازه براش و شاهکار متال گیر خلق شد ولی اینجا سخت گیری کونامی رو سونی نداشته و بازی چندان جالب نشده
متال گیر اصلا با زور کونامی سر ساختن یه بازی اکشن خلق شد و سیستم مخفی کاریشم به لطف ضعف MSX به وجود آمد! :D البته حرفتم کامل درست نیست چرا که کوجیما بازیاش رو با آزادی میساخت! جالبه اصلا انتظار نداشت Mgs انقدر معروف بشه!
 

GZ545

کاربر سایت
Nov 2, 2019
133
متال گیر اصلا با زور کونامی سر ساختن یه بازی اکشن خلق شد و سیستم مخفی کاریشم به لطف ضعف MSX به وجود آمد! :D البته حرفتم کامل درست نیست چرا که کوجیما بازیاش رو با آزادی میساخت! جالبه اصلا انتظار نداشت Mgs انقدر معروف بشه!
ولی خدا کنه death فروش خوبی داشته باشه و فکر میکنم داره
 

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
بزارید من نماد یه روز کامل توی دث رو براتون بگم در طول این ۱۲ ساعتی که رفتم ،بلکه متوجه سیستم و گیم پلی عجیب بازی بشید ؛

از Safe house اگر بخوایم شروع کنیم توش میتونید رنگ لباستون رو عوض کنید و موزیک بزارید و همزمان با موزیک برید حمام و دستشویی (برخلاف نظر خیلیا این کارا مثل ادرار کردن و حمام بی خاصیت نیست ! و با مواد دفعی شما هارت من براتون نارنجکای متفاوتی درست میکنه که به دردتون توی مواجهه با B.t ها میخوره ) .یه سری کارای ریزم مثل خوردن مانستر و بازی با bb و ...اینام هست. از اتاق خصوصیتون که بیاید بیرون میتونید ماموریت قبول کنید ، فرض کنید مثلا ما ماموریت تحویل شش تا جعبه کمک اولیه رو داریم که نسبتا هم سنگینن هستن و باعث بهم خوردن بالانستون میشه و همزمان باید حواستون به زمین نخوردن و اسیب نخوردن بسته ها و مبارزه با طبیعت باشه . ماموریت رو که پیش میگیرید و میرید جلو ممکنه اسکنر Mule ها شما رو پیدا کنه (یه جور دزدن که گروهی حمله میکنن همون زردا ) بعدش مجبور میشید محموله هاتون رو بریزید زمین و باهشون فیزیکی وارد جنگ بشید و محمولشون رو شما بدزدید ! البته مخفی کاری هم میتونید بکنید با طناب اما کمی سخته ! فرض کنید میریم جلوتر یه محموله گمشده برای یه بازیکن دیگرو می بینید و دوست دارید بردارید و برسونید دستش اما ازون طرف ریسک سنگینی و خطرات هم باید بپذیرید .حالا توی همین راه میتونید پل و شارژر ماشین و ترمینال پورت و ...اینام بسازید و هم به خودتون کمک کنید و هم دیگران . اگر بازم برید جلوتر یهو بارون میاد و این قضیه خوبی نیست ازون طرف فکر کنید b.t هام حس میشن که مخفی کاری ازشون خیلی نفس گیره و اگر شما رو بگیرن محموله تون بدجوری صدمه می بینه ! خلاصه میرسید به مسیر در موج تبریکای پلیرهای دیگه توی ورودی یه بیس و بعدشم که حالا بازی بهتون پاداش میده مثل لول اپ شدن و ابزار جدید و ...(حالا باس هم که بازی داره حساب کنید متوجه میشید بازی چه قدر چالش فان داره !)
اما همه ی این مکانیزمای بازی که گفتم به شکل با کیفیتی ساخته شدن .شما فیزیک اشیا و کاراکتر و گیم پلی راه رفتن این بازی رو تو هیچ بازی ندیدید ! یه حس رضایتی بخشی توی راه رفتن و کنترل اشیا بازی هست که اگر از بازی خوشتون بیاد دوست دارید همش بار حمل کنید ! :D
 

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,020
به نظرم این بازی مخصوص کسایی هست که دوست دارن تو یه بازی غرق بشن نه اینکه صرفاً سرگرم بشن و از پای کنسول پاشن; تو این چند ساعتی که بازی کردم چیزی که خیلی برام جذاب بود طبق معمول کارگردانی عالی کوجیما، محیط و گیم پلی خاص بازی و موزیک های به موقع و قشنگشه. یه حس خاص و آرامشی میده بهت وقتی تنهایی که من خیلی دوسش دارم و البته لحظه های اضطراب آور هم داره! تنها مشکلی که باهاش داشتم کات سین های طولانی و زیادشه که این همیشه امضا بازی های کوجیما بوده ولی خب بعد از چند سال یکم طول میکشه باز عادت کنیم :D

پ.ن: دوستانی که فکر می کنین بخش زیادی از بازی راه رفتنه....دقیقاً درست فکر می کنید :D ولی یه راه رفتن ساده تو این بازی خودش یه چالشه مخصوصاً با بار سنگین، که ترجیح میدم خودتون تجربه کنید تا متوجه بشید :D
 
آخرین ویرایش:

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
خب منم نتونستم تحمل کنم بازی را گرفتم تا چپتر سوم هم رفتم .دیدم همه از بازی تعریف کردن اولین نظر منفی را بدم :D
اصلا با گیم پلی بازی حال نکردم تا الان که خیلی خسته کننده بوده رسما غیر از پیاده روی و بردن محموله چیزی نداشته .البته قبلا خونده بودم که ۶ ۷ ساعت اول بازی حوصله سر بره حالا بیشتر برم ببینم چی میشه.به عنوان کسی که با کات سین های بازی های کوجیما زندگی کردم این بازی را هم به عشق کات سین های خفنش میرم البته که تا الان بیشتر کات سین ها صحبت کردن بوده .دیدم درباره اپنینگ خفن بازی صحبت شده بود من که چیزی ندیدم حتی نزدیک اپنینگ متال ۵ هم نبود.
سوالی که الان پیش میاد برام اینه که واقعا چرا کوجیما باید همچین چیزی بسازه اصلا بحث متا به کنار همچین داستان و کاراکترها و این گرافیک بی نظیر بازی با یه گیم پلی ادمیزادی و روتین یه شاهکار تحویل میداد:(
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
سوالی که الان پیش میاد برام اینه که واقعا چرا کوجیما باید همچین چیزی بسازه اصلا بحث متا به کنار همچین داستان و کاراکترها و این گرافیک بی نظیر بازی با یه گیم پلی ادمیزادی و روتین یه شاهکار تحویل میداد

من گیم پلی بازی رو دوست دارم کامل اما با این حرفت موافقم و اتفاقا امروز با دوستانی که بازی کردن سر همین صحبت میکردم. به نظر من اگه گیم پلی بازی و ژانر عوض یه چیز تجربی این فرمی، یه چیز استاندارد خفن بود میتونست به راحتی نظر مثبت همه رو جلب کنه. منتها کوجیما با اینکار، یعنی انتخاب یه گیم پلی مینیمال، روی تبحر و اعتبار خودش در داستان سرایی و کارگردانی ریسک کرد و در عوض تونست بازی رو خیلی جمع و جور و سریع بسازه. این بازی اگه مثلا مخواست یه اکشن خفن باشه قطعا دو سه سال دیگه باید عرضه میشد.

البته چون فارغ از همه چی من DS رو به عنوان یه تجربه یونیک میپسندم هیچ شکایتی از تصمیم عجیبش ندارم:D
 
  • Like
Reactions: vayne solidor

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
پیرو انتشار نقدای بازی، کوجیما توی مصاحبه با PS Access گفته که میدونسته قراره نمرات متفاوت باشن.
Hideo Kojima says he expected a mixed reaction to Death Stranding | VGC

Speaking to PlayStation Access, Kojima said he expected mixed reactions to Death Stranding because “this happens when you try to do something new”.

The designer said he hopes that in five to ten years more people will look back at the game favourably.

“So my approach is always the same. In terms of how I feel now people are playing Death Stranding – I believe there will be positive and negative reactions. This happens when you try to do something new, even in movies or games.

“If people are faced with something they haven’t experienced before, it can be challenging. It was the same when I first did a stealth title.”
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
امروز روی صندلی نشسته بودم داشتم گشتو گذار می کردم توی بازی، دیدم فایده نداره راه طولانی ای در پیش دارم بهتره دراز بکشم! درازکشیدم همینطور می رفتم.. یهو به خودم اومدم دیدم یه ساعت گذشت و متوجه نشدم چطور خوابم برده! محیطها زیبا طراحی شدن و عاشق گشتو گذار توی محیطهای پویاشم، ولی قبول دارم خسته می کنه بازیکنو، اینکه پیشروی بازیکن کند پیش بره، روی تجربه کلیش خواه ناخواه تاثیر منفی می زاره، این حالت شاید در ساعتهای اولیه بازی خاص و یونیک بنظر بیاد ولی به مرور زمان پیش چشم بازیکن رنگ می بازه، واضحتر بگم زجر آور می شه، کوجیما اومده کات سین های طولانی سینماییش رو وارد گیم پلی کرده، نباید انتظار داشته باشه بازیکن مثل کات سینها صبر ایوب داشته باشه و مدتها خیره به تصویر بمونه تا پس از ساعتها و با نگه داشتن چند تا دکمه ساده و تکراری، به فاز بعدی گیم پلی برسه، بازی OWه ولی شما اجباری که بصورت خطی مسیرها رو یک به یک به اتمام برسونی چون بیشتر مسیرها رو باید پیاده روی کنید و اون حس ماجراجویی رو برای کشفیات بیشتر ازتون می گیره، اگر حتی عاشق ماجراجویی باشید به دلیل حرکت کند در نقشه رغبت نمی کنید گوشه گوشه ی نقشه رو زیرو رو کنید و اونجاست که بازی محدودیتهاشو نشون میده و برای بازیکن کسالت آوره که به این نحو ادامه بده بقیه مسیرها رو، برای همینه که بعضی منتقدین بازی رو رها کردن، در ادامه بازی قابلیتهای خودشو نشون میده برای کسانی که صبر پیشه کردن.. ولی برای اونموقع دیره! از نظر من نیاز نبود انقدر بازیکن رو در ابتدای بازی مثل مرغ پرکنده از این سر نقشه به اون سر نقشه مدام جا به جا بشه، حداقل با این شکلو شمایل نتیجه عکس میده هر چقدر هم بخوای روی روایت و تفاوت بازی مانور بدی. اینها رو من اشکال میبینم چون لذت بازیهای OW به گشتو گذار توی محیطشه، که متاسفانه کندی بیش از حدش از اصالتی که داره دورش می کنه. بازی به خودی خود بد نیست و دارم ازش لذت می برم ولی عواملی که برای چالش بیشتر در بازی گنجانده شدن خیلی دستوپاگیر می شه به مرور زمان. تقریبا همه بازیهای OWرو مثل RDRیا HZD، اول گوشه گوشه ی نقشه رو میگردیم بعد میریم سراغ مراحل، ولی اینجا میدویی که فقط به مراحل اصلی برسی.. اگر برسی!
 
آخرین ویرایش:

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
امروز روی صندلی نشسته بودم داشتم گشتو گذار می کردم توی بازی، دیدم فایده نداره راه طولانی ای در پیش دارم بهتره دراز بکشم! درازکشیدم همینطور می رفتم.. یهو به خودم اومدم دیدم یه ساعت گذشت و متوجه نشدم چطور خوابم برده! محیطها زیبا طراحی شدن و عاشق گشتو گذار توی محیطهای پویاشم، ولی قبول دارم خسته می کنه بازیکنو، اینکه پیشروی بازیکن کند پیش بره، روی تجربه کلیش خواه ناخواه تاثیر منفی می زاره، این حالت شاید در ساعتهای اولیه بازی خاص و یونیک بنظر بیاد ولی به مرور زمان پیش چشم بازیکن رنگ می بازه، واضحتر بگم زجر آور می شه، کوجیما اومده کات سین های طولانی سینماییش رو وارد گیم پلی کرده، نباید انتظار داشته باشه بازیکن مثل کات سینها صبر ایوب داشته باشه و مدتها خیره به تصویر بمونه تا پس از ساعتها و با نگه داشتن چند تا دکمه ساده و تکراری، به فاز بعدی گیم پلی برسه، بازی OWه ولی شما اجباری که بصورت خطی مسیرها رو یک به یک به اتمام برسونی چون بیشتر مسیرها رو باید پیاده روی کنید و اون حس ماجراجویی رو برای کشفیات بیشتر ازتون می گیره، اگر حتی عاشق ماجراجویی باشید به دلیل حرکت کند در نقشه رغبت نمی کنید گوشه گوشه ی نقشه رو زیرو رو کنید و اونجاست که بازی محدودیتهاشو نشون میده و برای بازیکن کسالت آوره که به این نحو ادامه بده بقیه مسیرها رو، برای همینه که بعضی منتقدین بازی رو رها کردن، در ادامه بازی قابلیتهای خودشو نشون میده برای کسانی که صبر پیشه کردن.. ولی برای اونموقع دیره! از نظر من نیاز نبود انقدر بازیکن رو در ابتدای بازی مثل مرغ پرکنده از این سر نقشه به اون سر نقشه مدام جا به جا کنه، حداقل با این شکلو شمایل نتیجه عکس میده هر چقدر هم بخوای روی روایت و تفاوت بازی مانور بدی. اینها رو من اشکال میبینم چون لذت بازیهای OW به گشتو گذار توی محیطشه، که متاسفانه کندی بیش از حدش از اصالتی که داره دورش می کنه. بازی به خودی خود بد نیست و دارم ازش لذت می برم ولی عواملی که برای چالش بیشتر در بازی گنجانده شدن خیلی دستوپاگیر می شه به مرور زمان. تقریبا همه بازیهای OWرو مثل RDR، اول گوشه گوشه ی نقشه رو میگردیم بعد میریم سراغ مراحل، ولی اینجا فقط میدویی که فقط به مراحل اصلی برسی.. اگر برسی!
نمیشه بدون اینکه کارگو برداری کلا بری بیرون؟ فقط واسه build کردن مثلا :-?
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر