PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
بشدت منتظر بازی‌ام ولی بنظرم انتقادها هم کاملا منطقیه!
کوجیما توی این چند سال یه شرایط رویایی براش مهیا بوده...انجین آماده، بودجه فوق‌العاده بالا، آزادی عمل برای توسعه هر چیز عجیب غریبی که میاد توی ذهنش، بازیگرا و کارگردان‌های هالیوودی و ...! رسما آرزوی هر بازیسازی هستش که توی این شرایط چیزی که میخواد رو خلق کنه.
اگه خروجی این همه سرمایه‌گذاری و آزادی عمل کمتر از شاهکار باشه، ناامیدکنندست.
بنظرم بهتره کمبودهای بازی رو به پای اینکه بازی یونیک و خاص هست ننویسیم...اگه بازی یونیک هست، خب نشون بدن از چه نظر! راه رفتن توی یه محیط بزرگ و انجام کوئست‌های تحویل پکیج، چیز جدید و خاصی نداره! تحویل دادن یه محیط وسیع و خالی خاص نیست...اون یه تیکه مبارزه‌ای که قبلا نشون دادن خاص نبود...
باید واقعا نشون بدن از چه نظر خاص محسوب میشه و به قول کوجیما یه سبک جدیدیه...تنها چیزی که در مورد بازی خاص بوده، نحوه معرفی، توصیف و نمایش دادنشه.
الان وضعیت بازی اینطوریه:
یه بازی بنظر ساده که باید داخلش مسافت‌های طولانی طی کنی و پایگاه‌های مختلف رو فعال کنی و مپ رو پاکسازی کنی...حالا همین رو یه جوری پیچوندن و با اصطلاحات عجیب و غریب و مسخره ارائه‌اش دادن که همه فکر کنن قراره یه اثر انقلابی رو ببینیم.
تمام چیزی که باعث شده بشدت برای بازی هیجان‌زده باشم تریلرهای سینماتیکی بود که تا حالا نشون دادن...البته هنوزم بنظرم امکانش هست که خیلی چیزا داخل گیم پلی باشه که ازش بی‌خبریم ولی باید مثل آدم نشونش بدن.
این قضیه مقایسه با The Last Guardian اینا هم غلطه! از همون نمایش اول TLG و نحوه تعامل با تریکو متوجه شدیم که با یه بازی متفاوت طرف هستیم...برعکس DS که فقط و فقط حرف بوده تا الان و در عمل عنصر قابل توجهی رو نشون ندادن.
کلا امیدوارم DS یه بازی بزرگ و خالی با چندتا مکانیک کوچیک و عجیب نباشه...الان به طور عجیبی منتظر بازیم...از این نظر عجیب که بشدت میخوام روز عرضه برسه، برم یوتیوب تمام کات سینا رو پشت سر هم ببینم ولی چندان علاقه‌ای برام ایجاد نشده که منتظر بازی کردنش باشم! :D
آقای breathtaking هم رفته کوجیما پروداکشنز :D

View attachment 115657
View attachment 115658
هر استدیویی هایپ مفتی برای بازیش میخواد، باید بره سراغ کیانو :D>:)
 
آخرین ویرایش:

ahmad137456

کاربر سایت
Jul 26, 2019
72
مشکل اصلی اینجاس بازی عرضه هم بشه و متای گولاخی هم بگیره و حتی پایه گذار سبک جدیدی هم بشه بازم یه عده میگن بخاطره اسم کوجیماس !
از همین الان بگم اونایی که فکر میکنن هنوز فانتوم پین فقط یه تعداد ماموریت فرعی تکراری و حوصله سربر بود که سر هر مرحله اش اسم کوجیما میومد غیر ممکنه در مورد این بازی بهتر فکر کنن .
احساس میکنم سر لج و لج بازی یه عده دوست دارن بازی با مغز بخوره زمین تا بگن اها دیدی کوجیما سان کوجیما سان میکردید .
اصلا به این فکر نمیکنن بازی میتونه یه خون تازه و یه تو دهنی به اون سازنده هایی که فکر میکنن عناوین داستان مردن و یه سبک تازه توی صنعتی باشه که بتل رویال ها عین خوره افتادن به جونش . بالاخره میاد اون روز ، خیلی نمونده .
Kojima said: "Death Stranding… even now, I don’t understand the game. Its world view, gameplay, they are all new. My mission is to create a genre that does not currently exist, and which takes everyone by surprise. There is, naturally, a risk in that…"
این کامنت رو باید به اکیبا نشون داد که همش میگه نمرات متال گیر 5 هم الکیه پس این بازی هم اگر موفق شد بخاطر اسم کوجیما هست:D
 

ahmad137456

کاربر سایت
Jul 26, 2019
72
فقط برید نقد های متال گیر 5 رو بخونید مخصوصا نقد گیم اسپات بازی رو
وقتی که از نظر داستانی این بازی غنی تر از متال گیر 5 باشه( خود کوجیما گفته) همین یک نکته کافیه تا بازی تا حد اعلا بالا بره
وقتی که بازی چندین برابر متال گیر 5 بزرگتره( اونم از نوع کوجیماش که برای هر جزئیاتش چندین جزئیات دیگه می سازه) پس گیم پلی بازی ممکنه خیلی بهتر از متال گیر 5 باشه
این هیچ نگفتن در مورد بازی کوجیما یا واقعا هم گیم پلی بازی نکته خاصی نداره و همین هست که تا الان نشون دادن و ممکنه بازی صحنه های بزرگ و خیلی تاثیر گذار داستانی داشته باشه
یا واقعا میخواد یک سوپرایز بزرگ کنه و نمیخواد بازی رو زیاد نشون بده
به هر حال این نمایش های جدید بازی همه چیز رو معلوم میکنه
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,533
بزارید عرق اون تاپیک خشک بشه :D ، بعد بیاید اینجا رجزخونی کنید ! ، با فنای ایکس باکس کاری ندارم موقع انتشار نمرات ، روی دو نفر زوم کردم که اتفاقا خودی هم هستن :D ، اگر توی اون تاپیک گفتم به خودتون رحم کنید ، الان میگم هیچ رحمی بهتون نمیکنم >:) ، عناصر داخلی بیشتر از عناصر خارجی باید مجازات بشن :D . ببینم میتونید کاری کنید که به عنوان عنصر نفوذی معرفیتون کنم :D
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
بزارید عرق اون تاپیک خشک بشه :D ، بعد بیاید اینجا رجزخونی کنید ! ، با فنای ایکس باکس کاری ندارم موقع انتشار نمرات ، روی دو نفر زوم کردم که اتفاقا خودی هم هستن :D ، اگر توی اون تاپیک گفتم به خودتون رحم کنید ، الان میگم هیچ رحمی بهتون نمیکنم >:) ، عناصر داخلی بیشتر از عناصر خارجی باید مجازات بشن :D . ببینم میتونید کاری کنید که به عنوان عنصر نفوذی معرفیتون کنم :D
من از بیگانه گان هرگز ننالم ... که هر چه با من کرد این اشنا کرد :D

اینان همه خوارج هستند :D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
اصلا به این فکر نمیکنن بازی میتونه یه خون تازه و یه تو دهنی به اون سازنده هایی که فکر میکنن عناوین داستان مردن و یه سبک تازه توی صنعتی باشه که بتل رویال ها عین خوره افتادن به جونش . بالاخره میاد اون روز ، خیلی نمونده .

اینی که میگی آدم فکر می کنه بازی هایی مثل God of War و RDR2 و Persona 5 و اینا وجود نداشتن تا حالا... همه بار نجات بازی های داستان محور (تازه نه فقط تک نفره، که اونم کلی اسم دیگه مثل ماریو اودیسه و زلدا و ... میاد تو ذهنم) رو دوش کوجیما و DS ـه...
و البته وقتی نگاه می کنی چه حمایتی سونی از کوجیما کرده، بهش انجین آماده داده، این جوری بهش اجازه تبلیغات داده و... وقتی بازی موفق شه هیچ تودهنی ای به هیچ سازنده ای نمیخوره وقتی می بینه نصف اینا رو هم نمیتونه داشته باشه تا بتونه یه بازی داستانی موفق بسازه
Nier:Automata باز تاثیرش بیشتره رو سازنده ها برای این موضوع هنوز
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
واقعا امیدوارم تریلرهای گیم پلی توکیو چیزی غیر از اینی که دیدیم رو نشون بدن.
ولی واقعا چه سبک خاصیرو تا الان نشون داده کوجیما،سبک شبیه ساز پیاده آوری یا سبک باربری و کوهنوردی
اونی که تا الان کوجیما نشون داده یه فیلم سینمایی بوده که فیلم خوبی میتونسته باشه ،با یه گیم پلی کاملا حوصله سر بر.
________________
متال گیر فصل اولش خیلی خوب بود ولی فصل دومش تکرار مکررات بود. واقعا چرا دارین به چیزی که هنوز هیچی ندیدید ازش ،بهش سبک خاص اطلاق میکنید.
___________________________
سبک خاصش واقعا کجاشه.نداشتن گیم پلی یا حتی گیم پلی کم به این بازی قطعا ضربه بزرگی میزنه ،هر چقدر هم داستان خوبی بخواد داشته باشه.
کوجیما هر چی داره رو باید واقعا رو کنه ،80 دقیقه زمان و دو ماه تا ریلیز.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
اینان همه خوارج هستند :D

اگه به فرض محال بازی گند زد که خوب دیوار حاشا بلنده، با الهام از توجیحاتی که تو تاپیک Gears 5 یاد گرفتیم میندازیم گردن زمان کم و موارد این چنینی، اما نمرات خوبی گرفت از دم همشون رو از جامعه پلی استیشن اخراج میکنیم برن پی کارشون:D
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
من فقط تو کف اون ادمایم که میومدن میگفتن چیزی که کوجیما نشون ما داده ورای تصوراته یه چیز فوق العاده
فقط تو این موندم به اونا چی نشون داده:|
اقا مگه همین بازی رو نشونشون نداده؟:D نکنه کوجیما ضربه فنیمون کنه لحظه اخر بگه اینا همش الکی بوده یه بازی دیگه قراره نشونتون بدم بعد هممون پشمامون بریزه:|
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
اگه به فرض محال بازی گند زد که خوب دیوار حاشا بلنده، با الهام از توجیحاتی که تو تاپیک Gears 5 یاد گرفتیم میندازیم گردن زمان کم و موارد این چنینی، اما نمرات خوبی گرفت از دم همشون رو از جامعه پلی استیشن اخراج میکنیم برن پی کارشون:D
قیام منتقم کررار ( انتقام گیرنده ای که سخت میزند :D ) به پا میخیزد و سر @Akiba و مازیار و دارو دسته هایشان را جدا خواهد کرد ( تاثیر سریال مختارنامه در این ایام :D )

اتفاقا عملکرد DS هرچی باشه بعضیها باید پاسگو باشند ، ضعیف باشه اون قضیه کوجیما هرچی بسازه بهش لطف میکنن و نمیدونم چی چی اینداستری جایزه گرفته و ... تا همون مسایل تاپیک گیرز5 :D
اگه هم موفق بشه که هیچی ، همون قضیه منتقم کررار و اینا :D
به قول محمد فروبری ، هرکسی که لایک بشه ، اول از همه مورد عنایت قرار میگیره :))
 
  • Wow
  • Like
Reactions: s.snake2 and vaan 2

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
من فقط تو کف اون ادمایم که میومدن میگفتن چیزی که کوجیما نشون ما داده ورای تصوراته یه چیز فوق العاده
فقط تو این موندم به اونا چی نشون داده:|
اقا مگه همین بازی رو نشونشون نداده؟:D نکنه کوجیما ضربه فنیمون کنه لحظه اخر بگه اینا همش الکی بوده یه بازی دیگه قراره نشونتون بدم بعد هممون پشمامون بریزه:|
تجربه ثابت کرده اصولا اگه یکی قبل از بقیه چیزی رو ببینه یا تجربه کنه، عکس‌العمل خیلی مثبت‌تری نسبت به شرایط نرمال نشون میده! واسه خودمم پیش اومده :D
مثل همین نمایشایی که پشت درهای بسته نشون میدن و ملت میان میگن بهترین بازی تاریخ رو دیدم...بعدش نمایش میاد می‌بینی نمایش خیلی معمولی بوده و اینا الکی انقدر هایپ میکردن.
خلاصه من شخصا دیگه پیش‌نمایش‌ها، Early Impressionها و غیره واسم مهم نیست...مخصوصا اون مواردی که هیچ نمی‌گن و فقط میگن که عالی بود و تحت تاثیر قرار گرفتیم و فلان! خب کوجیما دعوتشون کرده داخل استدیو تا بازی رو ببینن، باید یه چیز مثبتی بگن...مثلا زشته بعدش توییت بزنن که "هیدئو مرسی از پذیرایی و مهمون‌نوازیتون...ولی گیم‌پلی بازی خیلی مضخرف بود، حیف اونهمه بودجه که سونی به تو داده" :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر