PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
فعلا رو این قفلم :D ولی تک تکشون قشنگه. پیشنهادم اینه اونایی که بازی نمیکنن بازیو حتماً موزیکای گروه Low Roar رو که تو بازی استفاده شده رو دانلود کنن.
[/QUOTE]
یکی از اروزوهام اینه که به ارشیو شخصی موسیقی کوجیما دست پیدا کنم اگر از این لحاظ ملاک انتخاب باشه از کل نامزدها جلو موندم این اهنگ از کجا میاره
 
  • Like
Reactions: Boss

PERSIANGAMER_313

کاربر سایت
Nov 1, 2019
77
این مدت بازیو یه بار دیگه آفلاین رفتم کلا برهوت خالی بود
این دوتا لوکیشن حالت آفلاین و آنللاین
IMG_20191123_220820.jpg
همین جا آنلاین
IMG_20191123_220846.jpg

کل مپ رو میشه با موتور رفت حتی سخترین جاها روی کوه
معنی اتصال فقط توی آنلاین حس میشه
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,524
متن زیر اسپویل نداره

بازی رو تموم کردم، این نظر شخصی منه شاید خوشتون نیاد، مثل همه نظرهایی که در همه تاپیکها در مورد بازیها میدم، اینجا هم تبعیضی قائل نمی شم و میرم سراغ اصل مطلب، در مجموع بازی معمولی بود! جز باسهای اصلی که جذاب بودن، در طول بازی گیم پلی مدام خودشو تکرار می کنه، سعی شده با سلاحهای مختلف، آپگریدها و ترکیبش با اتصال بازیکنان از حالت یکنواختی و کندی دور بشه.. مجموعش اینطور بود که تمام بازی سعی کردم بیشتر بار بزنم! یا با یک اکشن ساده و ساختو ساز در طول بازی وقتمو یه جوری بگذرونم، همه ی اینکارها رو اتفاقا با علاقه انجام دادم تا به قسمتهای جالب داستانی برسم، پایان بازی شوکه شدم! آبکی ترین ایده از نظر من که این همه میان پرده براش کوجیما تدارک دیده بود، روی قاب تصویر می شینه.. اونجا بود که گفتم ساعتها وقتمو تلف کردم که چنین مزخرفی رو ببینم؟! بله داستان بازی کلیشه ای به پایان می رسه و کوجیما درون بازی هم بعد از 100ساعت منو سرکار گذاشت، نه اپنینگ خفنی داشت داشت، نه پایان عجیبی! کلا درام بود. با کارکترها ارتباط نگرفتم meh بودن، پلات هول داستانی بسیار ساده و کلیشه ای، گیم پلی مدام جابه جا شدن تکراری بین دونقطست، هر چند بارم که برید باز هم میتونید این روند یکنواختو بین نقطه A و B تکرار کنید، در مورد یک باس اصلی هم به همین شکله، محیط فقط تغییر می کنه! ، چالش ها هم بعد یک مدت کوتاه تکراری و عادی می شن، اینکه میگن یک بازی تجربه یونیک رو با خودش همراه داره، این تجربه در طول بازیه که خودشو نشون میده، ولی در این بازی هر چه جلوتر می رید پی می برید جز تکرار خودش، تجربه و اکتشاف شما رو عمیقتر نمیکنه که هیچ، بیشتر کسالت آور و دستوپاگیر میشه براتون، موسیقی های بازی فوق العاده ست، گرافیک هم دستپخت Guerrilla ست، لول دیزاین خوبی داره. توی TGA مشخصا بازی تحویل گرفته می شه، این نظر شخصی من در مورد بازی بعد از 100 ساعت بود.
پ ن: فراموش نکنید کسی داره این نظرو میده که عاشق بازیهای تعاملی از این حیثه، به بازی دیترویت به قول برخی شبیه ساز پیاده روی، نمره بالایی دادم.

امتیاز و نظر شخصی من با بررسی همه جوانب 5/10

اسکرین شاتهایی که از این انجین قدرتمند گرفتم 3840X2160 اسپویل شدید داستانی داره
 
آخرین ویرایش:

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,194
متن زیر اسپویل نداره

بازی رو تموم کردم، این نظر شخصی منه شاید خوشتون نیاد، مثل همه نظرهایی که در همه تاپیکها در مورد بازیها میدم، اینجا هم تبعیضی قائل نمی شم و میرم سراغ اصل مطلب، در مجموع بازی معمولی بود! جز باسهای اصلی که جذاب بودن، در طول بازی گیم پلی مدام خودشو تکرار می کنه، سعی شده با سلاحهای مختلف، آپگریدها و ترکیبش با اتصال بازیکنان از حالت یکنواختی و کندی دور بشه.. مجموعش اینطور بود که تمام بازی سعی کردم بیشتر بار بزنم! یا با یک اکشن ساده و ساختو ساز در طول بازی وقتمو یه جوری بگذرونم، همه ی اینکارها رو اتفاقا با علاقه انجام دادم تا به قسمتهای جالب داستانی برسم، پایان بازی شوکه شدم! آبکی ترین ایده از نظر من که این همه میان پرده براش کوجیما تدارک دیده بود، روی قاب تصویر می شینه.. اونجا بود که گفتم ساعتها وقتمو تلف کردم که چنین مزخرفی رو ببینم؟! بله داستان بازی کلیشه ای به پایان می رسه و کوجیما درون بازی هم بعد از 100ساعت منو سرکار گذاشت، نه اپنینگ خفنی داشت داشت، نه پایان عجیبی! کلا درام بود. با کارکترها ارتباط نگرفتم meh بودن، پلات هول داستانی بسیار ساده و کلیشه ای، گیم پلی مدام جابه جا شدن تکراری بین دونقطست، هر چند بارم که برید باز هم میتونید این روند یکنواختو بین نقطه A و B تکرار کنید، در مورد یک باس اصلی هم به همین شکله، محیط فقط تغییر می کنه! ، چالش ها هم بعد یک مدت کوتاه تکراری و عادی می شن، اینکه میگن یک بازی تجربه یونیک رو با خودش همراه داره، این تجربه در طول بازیه که خودشو نشون میده، ولی در این بازی هر چه جلوتر می رید پی می برید جز تکرار خودش، تجربه و اکتشاف شما رو عمیقتر نمیکنه که هیچ، بیشتر کسالت آور و دستوپاگیر میشه براتون، موسیقی های بازی فوق العاده ست، گرافیک هم دستپخت Guerrilla ست، لول دیزاین خوبی داره. توی TGA مشخصا بازی تحویل گرفته می شه، این نظر شخصی من در مورد بازی بعد از 100 ساعت بود.
پ ن: فراموش نکنید کسی داره این نظرو میده که عاشق بازیهای تعاملی از این حیثه، به بازی دیترویت به قول برخی شبیه ساز پیاده روی، نمره بالایی دادم.

امتیاز و نظر شخصی من با بررسی همه جوانب 5/10

اسکرین شاتهایی که از این انجین قدرتمند گرفتم 3840X2160 اسپویل شدید داستانی داره
یادمه اون اوایل نظرت در مورد بازی مثبت بود.
ظاهرا در ادامه جذبت نکرده و پایان بازی هم برات نامید کننده بوده!
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
سلام
چجوری میتونم از این ماشین های بزرگ (track) بسازم ؟ باید چکار کنم که بلوپرینش رو بهم بده
هر بیسی که میبینی در صورتی که ستاره هاش بالا ببری یک چیزی در بازی برات باز میکنه دقیق یادم نیست کدام بیس بود اما فکر کنم منطقه دوم distribution center South بود که باز میکنه اولین بار کایمون سفارش های به اون منطقه که انجام بدی میره بالا و کامیون میگیری دیگه مشکلی از نظر حمل نقل نداری تا الان خودم فکر کنم 4 مدلش باز کردم چون یک بیسن نیست که کامیون میده دوتا بیس هستش که مدل کامیون ها فرق میکنه الان هم یادم نیست دقیق دومی کجا بود این چند روزه اینترنت نداشتیم ترکیبی این با COD بازی کردم یکم احساس میکنم قاطی کردم چی به چی بود کی به کجا بود.
 

hojjjat2

کاربر سایت
Feb 19, 2016
516
از کجا میشه فهمید هر
هر بیسی که میبینی در صورتی که ستاره هاش بالا ببری یک چیزی در بازی برات باز میکنه دقیق یادم نیست کدام بیس بود اما فکر کنم منطقه دوم distribution center South بود که باز میکنه اولین بار کایمون سفارش های به اون منطقه که انجام بدی میره بالا و کامیون میگیری دیگه مشکلی از نظر حمل نقل نداری تا الان خودم فکر کنم 4 مدلش باز کردم چون یک بیسن نیست که کامیون میده دوتا بیس هستش که مدل کامیون ها فرق میکنه الان هم یادم نیست دقیق دومی کجا بود این چند روزه اینترنت نداشتیم ترکیبی این با COD بازی کردم یکم احساس میکنم قاطی کردم چی به چی بود کی به کجا بود.
لز کجا میشه فهمید هر بیس چی بهت میده ؟ کجاش نوشته؟
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
از کجا میشه فهمید هر

لز کجا میشه فهمید هر بیس چی بهت میده ؟ کجاش نوشته؟
بیا دوست عزیز باید از اول هم یک سرچ ساده میکردم البته دفعه اول هم درست گفتم همون بیسی که گفتم اولین ماشین میده اینم لیست تمام ایتم های اولیه بیس های مختلف البته فکر نمیکنم کامل باشه اما کمک میکنه ببینی هر کدام چی میده:
  • Postbox PCC lvl 1 (Waystation West of Capital Knot City)
  • Container Repair Spray (Distribution Center West of Capital Knot City)
  • Bridge PCC lvl 1 (Distribution Center West of Capital Knot City)
  • Generator PCC lvl 1 (Wind Farm)
  • Blood bag (Capital Knot City)
  • Hematic grenade lvl 1 (Capital Knot City)
  • ???? Port Knot City ????
  • Smoke-emitting decoy cargo (Lake Knot City)
  • Power skeleton lvl 1 (Engineer)
  • Smoke grenade lvl 1 (Engineer)
  • Bola Gun lvl 1 (Craftsman)
  • Delivery bot (Distribution Center South of Lake Knot City)
  • PCC lvl 2 (Weather Station)
  • Floating Carrier lvl 1 (Weather Station)
  • Anti-BT handgun lvl 1 (Chiral Artist)
  • Power skeleton lvl 1 (Junk Dealer)
  • Smoke grenade lvl 1 (Junk Dealer)
  • Backpack customisation (Distribution Center South of Lake Knot City)
  • Truck (Distribution Center South of Lake Knot City)
  • Handgun lvl 1 (South Knot City)
  • Assault Rifle lvl 1 (South Knot City)
  • Grenade (South Knot City)
  • Sticky Gun (Lake Knot City)
  • Armour plate lvl 1 (Waystation North of Mountain Knot City)
  • Non-lethal assault rifle lvl 1 (Waystation North of Mountain Knot City)
  • Stabiliser (Knot City)
 
  • Like
Reactions: hojjjat2

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
نمیدونم کسی گذاشته ولی دانکی هم نمره خوبی نداد


این ویدیو هم باحال ترین چیزی بود که چند وقت اخیر دیدم :D


من نمیدونم چرا شما انقدر درگیر نظر این اون هستی بازی امده دوست داشتین بازی کنین نداشتین انجام ندین دیگه انقدر سختی نداره هی این به نظرش بد بود اون به نظرش خوب بود و ... نداره . :|

نقد ها رو دیدی گیم پلی بازی دیدی چندتا ویدیو هم دیدی حال کردی بخر نکردی دیگه هیچی . چیه هی این خوشش امده اون بدش امده انگار چقدر مهمه که این شخص خوشش بیاد یا نیاد من نظر خودم مهمه برای بازی کردن همه هم باید همین باشه الان خیلی ها بازی کردن حال نکردن خیلی ها هم بازی کردن حال کردن به شخصه من بازی کردم حال کردم دیگه انقدر کش نداره این موضوع.
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
نمیدونم کسی گذاشته ولی دانکی هم نمره خوبی نداد


این ویدیو هم باحال ترین چیزی بود که چند وقت اخیر دیدم :D

دانکی عملا حالش بهم خورد و گفت ماریو strand game بهتریه این بنده خدا خودش طرفدار mgs و باورش نمیشه این کوجیما ساخته! :D:D:D:D انگری جو هم به زور 7 داده و دیگه عمرا بازیش کنه! :D
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,408
من نمیدونم چرا شما انقدر درگیر نظر این اون هستی بازی امده دوست داشتین بازی کنین نداشتین انجام ندین دیگه انقدر سختی نداره هی این به نظرش بد بود اون به نظرش خوب بود و ... نداره . :|

نقد ها رو دیدی گیم پلی بازی دیدی چندتا ویدیو هم دیدی حال کردی بخر نکردی دیگه هیچی . چیه هی این خوشش امده اون بدش امده انگار چقدر مهمه که این شخص خوشش بیاد یا نیاد من نظر خودم مهمه برای بازی کردن همه هم باید همین باشه الان خیلی ها بازی کردن حال نکردن خیلی ها هم بازی کردن حال کردن به شخصه من بازی کردم حال کردم دیگه انقدر کش نداره این موضوع.

یعنی چی من یه ویدیو گذاشتم و بالاش هم تیتر نوشتم قضیه چه ربطی به شخص من داره چطور همچین برداشتی کردی!!
وقتی تحمل یه ویدیو نقد منفی هم نداری دیگه مشکل نه از کاربرای دیگست نه از بازیه مشکل از خودته
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یعنی چی من یه ویدیو گذاشتم و بالاش هم تیتر نوشتم قضیه چه ربطی به شخص من داره چطور همچین برداشتی کردی!!
اول از همه من کلی گفتم دوم از همه اینجا تاپیک بازی هستش نه تاپیک امتیاز سوم خیلی براتون نظرش مهمه که نمره خوبی نداده میتونین برین تاپیک امتیاز بحث کنین .
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
بلاخره تموم شد ! متن اسپویلی نداره و نظر شخصیه. متاسفانه اصلا و ابدا از داستان و اندینگ‌ راضی نبودم و خستگی اینهمه ساعت کولبری به تنمون موند ! اندینگی که خیلی منتظرش بودم و هیچی نداشت واسم !
گیم پلی بازی ویژگی مثبت زیاد داشت ولی نکات منفیش هم به قدری زیاد بود که نمی شه ازشون به راحتی گذشت ! شاید اگه ریتم بازی از اول مثل ریتم‌ اپیزیود ۸ تا اخر بود حداقل واکنش های خیلی مثبت تری می‌گرفت . متاسفانه تو یه سری از اوردرها حتی اجازه لذت بردن از کوهنوردی و کولبری رو هم بهمون نمی ده بازی و تو یک خط تکراری ۴ مرتبه مارو از نقطه ۱ به ۲ می بره و از نقطه ۲ دوباره به نقطه ۱ باز می‌گردونه ! بدون پخش کوچکترین موزیک یا چالش خاص و دللیل فوق بچه گانه ! مثل حمل پیتزا ! ‌
در مورد اکشن ، گان پلی و ai قبلا نظرم رو گفتم و در مجموع بهترین‌ نمره ای که بخوام به گیم پلی بازی بدم ۷ هست ! اما داستان و اندینگ‌ واقعا نا امیدم کرد و من جدای از گرافیک و موسیقی های بی نقص بازی متاسفانه به داستان هم‌نمی‌تونم‌ نمره قابل قبولی بدم !
در اخر اینکه در مجموع تجربه بدی نبود ولی نه در حد نام و انتظاری که از این ip داشتم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر