PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
990
نام
امیر حسین
استاد تنها کسیه که همزمان میتونه شاهکار تحویل طرفداراش بده (متال گیر) و هم طرفداراشو اسکل کنه:D
من که خوشم نیومد. علاوه بر اینکه باگ داشت، محیط و روند بازی برا من یکنواخت و خسته کنندس.واقعا شکل محیط تکراریه. من تنوع خاصی ندیدم. انیمیشن حرکت واقعا ازار دهندس. مبارزات خر تو خر و گیج کنندس. باس واقعا توی بازی محو شده بود و وصلا حس باس بودن نمیداد به بازیکن. انگار یه مزاحم اومده توی صحنه ی بازی :D
از نظر من یه بازی اگه اکشنش قراره کم باشه، حداقل باید یه کاری بکنن تا روند بازی یکنواخت نباشه. من چیزی جر پیاده روی ندیدم واقعا.
اما مطمعنم نصف مردم به بازی میگن شاهکار. نصف مردم هم میگن خسته کننده.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,403
این لوازم ضد جاذبه بهشت منه :D امیدوارم بجز پریدن تو چیزای دیگه ام استفاده کنن
باس فایتش جالب بود ولی مشخصه تمرکز بازی اصلا رو کامبت و باس و ... نیست
و همون رسوندن و متحد کردن به اضافه اکسپلوریشن هست ( البته قبل از این هم مشخص بود)
بعضیا به خاطر اسم ژانر اکشن انتظار دارن متال گیری چیزی باشه که دیگه ... :-"
من مطمئنم بازی سال میشه
از نظر خالی بودن محیط که عین MGS V هست هر چقد اون حوصله سر بر میشد اینم میشه ( حتی کمتر از اون شاید)
 
  • Like
Reactions: mgs4

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
خدایی من که راضی‌ام.... این گیم‌پلی پرجزئیات و کامل... در کنار ی داستان قوی چه شود:x\m/
بازی اپن ورده و باگهایی داشت... امیدوارم حل بشه... ولی زیادم مهم نیست...

مسائل مبهمی مثل اون آدمای سفید رنگ تو مبارزه با باس بازی و خیلی چیزای دیگه... مطمعنم اگه داستانشون معلوم بشه پازل این بازی کامل میشه و اونموقعست که با ی شاهکار طرفیم
 

MadysoNx

کاربر سایت
Feb 14, 2019
1,188
نام
نیما
Norman Redus showing Norman Penus :D
هرچند محیط بازی جذاب و بزرگ بود و طراحی خوبی داشت ولی واقعا خالی بود ! امیدوارم اینجوری نباشه مثلا Random Encounter بذارن مثل RDR که از اون یکنواختی محیط بزرگ در بیاد
بخش مالتی که تقریبا کپی پیست سری سولز بود با اضافه کردن یه تعداد المان باحال . کاش با بقیه پلیرا هم بشه interaction داشت تو محیط بازی و محدود به باس فایت نباشه اونجوری خیلی باحال میشه .
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
990
نام
امیر حسین
این لوازم ضد جاذبه بهشت منه :D امیدوارم بجز پریدن تو چیزای دیگه ام استفاده کنن
باس فایتش جالب بود ولی مشخصه تمرکز بازی اصلا رو کامبت و باس و ... نیست
و همون رسوندن و متحد کردن به اضافه اکسپلوریشن هست ( البته قبل از این هم مشخص بود)
بعضیا به خاطر اسم ژانر اکشن انتظار دارن متال گیری چیزی باشه که دیگه ... :-"
من مطمئنم بازی سال میشه
از نظر خالی بودن محیط که عین MGS V هست هر چقد اون حوصله سر بر میشد اینم میشه ( حتی کمتر از اون شاید)
امسال بازی فوق خفن نداشتیم متاسفانه به اون صورت:D
شانس هم اورد که سایبرپانک ۲۰۱۹ نمیاد:D
نه من به شخصه به خاطر ژانرش توقعی نداشتم. جون همون متالگیر هم بیشتر مخفیکاری بود تا اکشن. اما معتقدم وقتی شما المان اکشن دو کم رنگ کردی، باید یه المانه غالب رو به خوبی تعریف کنی. پیاده روی و بار بری رو میشه توی هر بازی ای قرار داد. برا همین انتخاب این المان به عنوان المان غالب چندان برای من و خیلیا جالب نیس.
Shadow of colossus هم اکشنش فقططط و فقط مربوط به باس فایت بود. توی اون بازی هم توی محیط گشت میردیم. ولی توی اون بازی تونستن یه تناسب عجیب و فوقالعاده برقرار کنن به طوری که همین گشت زدن تو محیط برا من از باس فایتش هم جذاب تر بود:D
ولی تو این بازی صرفا راه رفتن تو محیط تکراری و در اوردن نردبون از جیب و زدن دکمش و دراز شدنش به اندازه ۵۰۰ متر شاید جالب نباشه.
البته خیلیا فن اش میشن قطعا:D ولی قطعا همه پسند نیس.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
تا الان شبیه اینه که کوجیما میخواد زندگی واقعی ،اونم تو اون دوران رو شبیه سازی کنی.
مشکلش اینه عمدتا برای فرار از دنیا ،رو میارن به بازی
بازی رو تبدیل به یه یلم کرده ولی یه فیلم چندین ساعته
برا همین حس خوبی نمیده.اکشن چندانی معلوم بود نداره و رده بندی استرالیا اینو نشون میداد
___________________
اما یه نکته ،به نظرم کوجیما که به احترام هواداراش میخواست گیم پلی بده یه مترجم میزاشت کلا تو توییچ 2 هزار نفر بازدید داشت.
این با اون حس تعهد ژاپنی سازگاری نداشت.بازی زیادی خاصه و ممکنه تو فروش ناموفق ظاهر بشه.چون قطعا هزینه این پروژه ،پایین نیست.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,403
امسال بازی فوق خفن نداشتیم متاسفانه به اون صورت:D
شانس هم اورد که سایبرپانک ۲۰۱۹ نمیاد:D
نه من به شخصه به خاطر ژانرش توقعی نداشتم. جون همون متالگیر هم بیشتر مخفیکاری بود تا اکشن. اما معتقدم وقتی شما المان اکشن دو کم رنگ کردی، باید یه المانه غالب رو به خوبی تعریف کنی. پیاده روی و بار بری رو میشه توی هر بازی ای قرار داد. برا همین انتخاب این المان به عنوان المان غالب چندان برای من و خیلیا جالب نیس.
Shadow of colossus هم اکشنش فقططط و فقط مربوط به باس فایت بود. توی اون بازی هم توی محیط گشت میردیم. ولی توی اون بازی تونستن یه تناسب عجیب و فوقالعاده برقرار کنن به طوری که همین گشت زدن تو محیط برا من از باس فایتش هم جذاب تر بود:D
ولی تو این بازی صرفا راه رفتن تو محیط تکراری و در اوردن نردبون از جیب و زدن دکمش و دراز شدنش به اندازه ۵۰۰ متر شاید جالب نباشه.
البته خیلیا فن اش میشن قطعا:D ولی قطعا همه پسند نیس.

انگیزه و منبع لذت غالب مخاطب توی بازی های سینگل حس پیشرفت، دستاورد یا همون (Competence) هست. این حس حتی از کامبت خوب هم مهم تره تو کشش داشتن یه گیمپلی
سوال اینه که کوجیما تونسته با این ساختار گیمپلی یه حس پیشرفت خوب رو برا مخاطب فراهم کنه یا نه، و واقعیت اینه که راجب این مساله از روی فیلم بطور قطعی نمیشه نظر داد و باید تجربه بشه فقط
اما با توجه به ظاهر چیزی که میبینم و این که داستان بازی هم متقابلا در خدمت این حس پیشرفت در گیمپلی هست، و سابقه کوجیما تو خلق مکانیسم های گیمپلی که بطور عمیقی برای مخاطب جذابیت ایجاد میکنند
جوابم مثبت هست، حدس میزنم تونسته یه گیمپلی کشش دار ایجاد کنه...



بله قطعا اگه فاینال فنتزی یا تیلو و... امسال بودند شانس این بازی برای گوتی نزدیک صفر بود ...
 
  • Like
Reactions: The Pale King

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
قضاوت زود هنگام آثار کوجیما حرام است :D:D:D

دوستان بازی رو فقط در گیم پلی نبینید... درسته ایراداتی داشت اما مسلما تا انتشار بازی خیلی از این باگها رفع میشه.

اینی هم که میگین محیط خسته‌کنندست و فقط راه رفتنه...
نمیفهمم انتظار دارین قبل انتشار بازی بیان بهترین قسمت‌های بازی رو نمایش بدن!

تو تمام نمایش‌های بازی... بجز این دشت وسیع محیط دیگه‌ای نشون ندادن تا حالا...
مسلما محیط‌های دیگه‌ای هم وجود داره دیگه... یا حداقل لوکیشن‌های دیگه...
تا بازی از این حالت خسته کننده خارج بشه... همون جنگل‌های تاریکی که تو تریلرهای قبلی دیدیم و...



این شخصیتها نمیزارن بازی خسته کننده بشه...شک نکنید
Cliff (Mads Mikkelsen)
Cliff Mads Mikkellsen Death Stranding Cast Guide 1 Fragile (Lea Seydoux)
Lea Seydoux Death Stranding Cast Guide 1 Mama (Margaret Qualley)
Margaret Qualley Death Stranding Cast Guide 1 Deadman (Guillermo Del Toro)
Guillermo Del Toro Death Stranding Cast Guide 1 Heartman (Nicolas Winding Refn)
Nicolas Winding Refn Death Stranding Cast Guide 1 Die-Hardman (Tommie Earl Jenkins)
Tommie Earl Jenkins Death Stranding Cast Guide 1 Higgs (Troy Baker)
Troy Baker Death Stranding Cast Guide 1 Amelie (Lindsay Wagner)
Lindsay Wagner Death Stranding Cast Guide 1
 
آخرین ویرایش:

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
دیدن ویدیوهاش که بنظرم غیر قابل تحمله ، حالا بازی کردنش به چه شکل باشه نمیدونم ، ولی بعیدِ چیزی از این دربیاد . نظرم اینه که کوجیما از شدت هوش زیاد مغزش تحلیل رفته و اصلا نرمال نیست .
با حرفت کاملا موافقم ! این نمایش یه کاری کرد من به کونامی حق بدم این بابارو دیگه نخواد :D مخش چت زده بنده خدا این ادا اصولا چیه از دست دشمن فرار می کنه می پره می ره اونور انگار تو پارک سر کوچه بچه ها دارن قایم موشک بازی می کنن ! نمی دونم بخندم یا گریه کنم بعد این تریلر !
 
  • Like
Reactions: Nima

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
با حرفت کاملا موافقم ! این نمایش یه کاری کرد من به کونامی حق بدم این بابارو دیگه نخواد :D مخش چت زده بنده خدا این ادا اصولا چیه از دست دشمن فرار می کنه می پره می ره اونور انگار تو پارک سر کوچه بچه ها دارن قایم موشک بازی می کنن ! نمی دونم بخندم یا گریه کنم بعد این تریلر !
جفتشو نگه دار تا وقتی بازی منتشر شد با هم اجراشون کنی!
 
  • Like
Reactions: mgs4

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
دوستان بازی رو فقط در گیم پلی نبینید... درسته ایراداتی داشت اما مسلما تا انتشار بازی خیلی از این باگها رفع میشه.

تو تمام نمایش‌های بازی ، بجز این دشت وسیع... محیط دیگه‌ای نشون ندادن تا حالا...
مسلما محیط‌های دیگه‌ای هم وجود داره دیگه یا حداقل لوکیشن‌های دیگه... تا بازی از این حالت خسته کننده خارج بشه... همون جنگل‌های تاریکی که تو تریلر قبلی بازی دیدیم و...


این شخصیتها نمیزارن بازی خسته کننده بشه...شک نکنید
Cliff (Mads Mikkelsen)
Cliff Mads Mikkellsen Death Stranding Cast Guide 1 Fragile (Lea Seydoux)
Lea Seydoux Death Stranding Cast Guide 1 Mama (Margaret Qualley)
Margaret Qualley Death Stranding Cast Guide 1 Deadman (Guillermo Del Toro)
Guillermo Del Toro Death Stranding Cast Guide 1 Heartman (Nicolas Winding Refn)
Nicolas Winding Refn Death Stranding Cast Guide 1 Die-Hardman (Tommie Earl Jenkins)
Tommie Earl Jenkins Death Stranding Cast Guide 1 Higgs (Troy Baker)
Troy Baker Death Stranding Cast Guide 1 Amelie (Lindsay Wagner)
Lindsay Wagner Death Stranding Cast Guide 1
عزیز عکسا رو بزار اسپویلر خیلی گندن:D من که تا دیروز مخالف محیط های خالی بودم از این یکی (بجز یسری موارد) واقعا خوشم آمد باگ که هیچی یه مقدار افت فریمم داشت تو صحنه رود خونه اینا همش درست میشه
-----------------------------------------------------------------
ولی خداییش انیمیشن این صحنه و چندجای دیگه افتضاح بود امیدوارم اساتید فن بوی برای این تیکه یه متن دفاعی دیگه تو جیبشون نداشته باشن:D

5.JPG
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر