Dead Space 3 سعی میکند تا تمام کاستی های رزیدنت اویل را برطرف سازد!

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
22802533564967824733.jpg



درود

بر کسی پوشیده نیست که سبک Survival Horror در حال متمایل شدن به سمت اکشن بیشتر میباشد . گاهی اوقات اکشن بیشتر از ترس مورد توجه قرار میگیرد. تصور میشد رزیدنت اویل 6 دیگر نقاط ضعف رزیدنت اویل 5 را بر طرف خواهد کرد و آنها را تکرار نخواهد کرد اما تقریبا بازخورد ها به این بازی حکایت از یک اکشن تخریب کننده میکند. بازیهایی مانند Amnesia تا حد بسیار زیادی در خلاف این جهت حرکت میکند و حتی از مرز Survival -Horror نیز تجاوز کرده است و بیش از اندازه ترسناک شده است!

اما راجع به Dead Space چطور؟

بر طبق اظهارات سازندگان آنها میخواهند تا توازن بین ترس و اکشن را بطور کامل در بازی حفظ کنند به عبارت دیگر اکشن باید مکمل ترس باشد در مصاحبه با Joystiq آقای Chuck Beaver نویسنده ی داستان های Dead Space در مورد هدف هایش از بازی Dead Space 3 صحبت کرده است.

"ما نمیخواهیم تا همیشه فقط بر روی اکشن تمرکز داشته باشیم. من فکر میکنم که سبک survival horror در حال تبدیل شدن به چیز دیگری است . ما میخواهیم تا فضای اکشن - ترسناک مخصوص خودمان را داشته باشیم او بازی Amnesia را ترس بی حد و مرز نامید( ترسی که خوشایند و مورد پسند نیست) و گفت رزیدنت اویل در حال حاضر بیشتر به طرف اکشن متمایل شده است.

iهدف او در فضای مرده س 3 پیدا کردن یک رضایت نسبی است اگر همه چیز آنطور که باید پیش رود ما میتوانیم که این انتظار را داشته باشیم که این بازی خواهد توانست رویاهای قدیمی ما را در مورد Survival Horror تحقق بخشد و ما را راضی نگاه دارد حتی اگر رزیدنت اویل چیزی که ما در جستجوی آن بودیم را ارائه ندهد شاید Dead Space بتواند این مهم را تحقق بخشد.

 
آخرین ویرایش:

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
Dead Space همیشه یکی از بازی های بزرگ این سبک بوده و فکر کنم به طور یقین به ریشه های این عمل کنه و وارد سبک دیگه ای نشه! بر خلاف Capcom از این ریشه ها دوری کرد و بازی رو میشه گفت نابود کرد
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
Dead Space همیشه یکی از بازی های بزرگ این سبک بوده و فکر کنم به طور یقین به ریشه های این عمل کنه و وارد سبک دیگه ای نشه! بر خلاف Capcom از این ریشه ها دوری کرد و بازی رو میشه گفت نابود کرد

البته کپکام روی نینتندو کلا تا حالا خیلی متفاوت تر ظاهر شده یه نگاهی به تاریخچه بازیهاش روی نینتندو بندازی میبینی که جز بهترین رزیدنت اویل ها بودن! رزیدنت اویل ریمیک - رزیدنت اویل زیرو رزیدنت اویل رولیشنز! دارک ساید و ماجراهای آمبرلا رو فاکتور بگیر! این رزیدنت اویل جدیدی هم که قراره 10 دسامبر معرفی بشه مطمعنا ترسناک هست! حالا ببینید خودتون.
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
همین Dead Space 3 سگش شرف داره به اون RE6. اگه اکشن هم شده باشه حداقل یه اکشن با کیفیته. نه یه اکشن چیپ و درجه 3 مثل RE6.

همین که تو این مصاحبشون کاملا مشخصه مثل کپکام ملت رو خر فرض نکردن برا من کلی ارزش داره.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
الان مستقیمن فحش میداد به RE6 بهتر ازین حرفشون بود خدایی . دمشون گرم :d
همون DS 2 رو آدم بازی میکنه لذت میبره اما RE5 و 6 :|
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
کسی دقت کرده پارسال موسس Guerrilla Games سازنده Killzone بعد از 9 سال استدیو رو ترک کرد آمد Visceral Games شعبه سانفرانسیسکو به عنوان تهیه کننده اجرایی دقیقا این شعبه داره DS3 رو می سازه
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
Visceral Games شعور و فحمش بیشتر از کپکام کره خره که خودش رو میزنه به کوچه علی چپ و نظر هیچکس هم براش مهم نیست.

خوشم اومد منتقدها شووت زدن به سر پای رزیدنت اویل 6 تا دفعه دیگه ملت رو خر فرض نکنن.
 

Satan1992

کاربر سایت
Sep 3, 2010
664
بر طبق اظهارات سازندگان آنها میخواهند تا توازن بین ترس و اکشن را بطور کامل در بازی حفظ کنند.
یه حرفایی میزنن انگار مردم بلا نسبت خرن.توازن بین اکشن و ترس دیگه چه ضیغه ایه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر