Days Gone

نظر شما در مورد نمایشهای جدید بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    162
  • نظرسنجی بسته شده است .

.Amirone

ソニー株式会社
Gold User
Oct 1, 2009
5,353
cyq3_1.png

بررسی بازی Days Gone




بازی Days Gone عنوانی جهان باز و سوم شخص ، همراه با ماجراجویی در سبک ترس و بقا است که توسط SIE Bend Studio در حال توسعه است و به صورت انحصاری برای PS4 در تاریخ 26م آپریل 2019 ، برابر با 6م اردیبهشت 98 منتشر خواهد شد . این عنوان آخرالزمانی 2 سال پس از وقوع یک بیماری هولناک و همه گیر رخ داده است ، تقریبا تمام بشریت را به کام مرگ کشانده و میلیون ها نفر را به "Freakers" تبدیل کرده است ، بازی دارای سیستم آب و هوایی پویا و چرخه شبانه روز می باشد . انجین بازی Unreal Engine 4 می باشد و از PS4 PRO پشتیبانی می کند .

1504_3.png

شخصیت اصلی بازی نامش دیکون است ، در تریلر بازی مشاهده کردیم دیکون همسرش سارا را به یاد می آورد که تنها خاطرات خوش او پس از پخش شدن ویروس است و احتمال مبتلا شدن سارا توسط این بیماری .
اکنون آخرالزمان ؛ دیکون عضو گروهی از موتورسواران است که دنیا برای آن‌ها در جاده‌ها خلاصه شده و دیگر زندگی و دوستی برایشان معنایی ندارد ، تنها چیزی که برای آن‌ها باقی مانده ، تلاش برای بقا در این دنیای بی‌رحم است . همه‌ جا پر شده از موجودات زامبی‌ مانند به نام فریکرها ، شهرها تبدیل به گورستان شده اند و بازماندگان به جنگلها و کوهها پناه برده اند ، موتور دیکون نقش اساسی در بازی ایفا خواهد کرد .
ناامیدی دیکون ، خاطرات تلخی که از گذشته برایش باقی مانده ، دنیای ضد قهرمانی که هر کس برای نجات جان خود دست به هر عملی می زند ، علتهایی که شخصیت پردازی دیکون را در طول بازی در بین بازیکنان قوی و قوی تر میکند .

iir2_2.png

وسیله نقلیه اصلی موتورسیکلت است ، با قطعاتی که در طول بازی به دست می آورید می توان به منظور افزایش سرعت ، دوام یا مانور نسبت به سایر پارامترها تغییرات ایجاد کرد ، بازیکن می تواند اهداف را با روشهای مختلفی پشت سر بگذارد ، از اختفا تا استفاده از سلاحهای گوناگون با بردهای متفاوت و تعامل با محیط . سیستم کرفتینگ در بازی باعث می شود بازیکن در قسمت آیتمها ، قادر به تولید موارد جدید برای بهبود کارایی مبارزه شود . مدیریت منابع از جمله مواردیست که بازیکنان را در طول بازی به چالش می کشد و در گیم پلی نقشی پررنگ خواهد داشت ، مانند تمام شدن سوخت موتورسیکلت ، حیوانات آلوده مانند خرس و گرگ در بازی حضور دارند که در بعضی موارد فرار ! ، منطقی ترین راه پشت سرگذاشتن این موجودات است .

76gn_giphy.gif
1fs5_giphy_(3).gif
bit_giphy_(2).gif


DIGITAL DELUXE EDITION

The full game downloadable from PlayStation Store , with a digital soundtrack and art book , three bike skins , the monkey wrench fast repair tool and a PS4 dynamic theme

iw1h_5.png

SPECIAL EDITION

The full game with a SteelBook case , a physical and digital artbook , the original soundtrack on CD, three drifter bike skins , the monkey wrench fast repair tool and a PS4 dynamic theme

hctb_6.png

Collector's Edition

The full game with a SteelBook case , the collector’s edition statue , six collector pins , a clothing patch , four decals and all the special edition content

cpji_4.png


Standard

The full game on Blu-ray Disc

oj9_days-gone-standard-bd-edition-two-column-01-ps4-05feb19nz_1549329195903.png





 
Last edited by a moderator:

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
732
نام
behrooz
دوستان پلی استیشن فن , لطف کنید و این رو امضا کنید
Sign the Petition
بعد از ثبت , ایمیلتون رو چک کنید , یه لینک میاد براتون برای ثبت نهایی .

واقعا چرا؟؟؟
چرا جمع کردن امضا برای یه بازی حوصله سر بر ؟؟
 

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
732
نام
behrooz
حوصله من رو سر نبرد . 3 بار هم تمومش کردم .
والله با توجه به اطلاعات سایت ps-time tracker نزدیک 54 ساعت این بازیو انجام دادم که به جرئت میتونم بگم بیشتر از سی ساعتش وقت تلف کردن محظ برای بدترین ماموریت ها در سطح انحصاری های پلی استیشن بوده
حالا نمیدونم شما با چه دیدی سه بار تموم کردی ؟
امیدوارم سونی راه خودشو بره رو تصمیمش مصمم باشه و به این امضا جمع کردن حداقل برای این یه بازی اهمیت نده
 
  • Sad
Reactions: kamyy

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
2,923
حوصله من رو سر نبرد . 3 بار هم تمومش کردم .

والله با توجه به اطلاعات سایت ps-time tracker نزدیک 54 ساعت این بازیو انجام دادم که به جرئت میتونم بگم بیشتر از سی ساعتش وقت تلف کردن محظ برای بدترین ماموریت ها در سطح انحصاری های پلی استیشن بوده
حالا نمیدونم شما با چه دیدی سه بار تموم کردی ؟
امیدوارم سونی راه خودشو بره رو تصمیمش مصمم باشه و به این امضا جمع کردن حداقل برای این یه بازی اهمیت نده

جالبه بر خلاف بیشتر بازی ها که یا خوبن یا بد این بازی همه نوع نظری داره.

واسه من باز حوصله سر بر نبود و تازه آخر بازی بخش horde هاش انگار یه بازی جدید میشه و مناظر خوب اتفاقات جالب و داستان خوبی هم داشت اما چیزی نبود که بخوام 3 بار تمومش کنم
 

paya.tasis

کاربر سایت
Nov 6, 2020
97
دوستان پلی استیشن فن , لطف کنید و این رو امضا کنید
Sign the Petition
بعد از ثبت , ایمیلتون رو چک کنید , یه لینک میاد براتون برای ثبت نهایی .

انجام شد

بر عکس اینکه بعضی دوستان میگن خط داستانی خوبی نداست ولی بخش داستانی بازی به من خیلی چسبید

انشاالله نسخه دوم رو روی پلی 5 بزنیم بر بدن
 

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
732
نام
behrooz
جالبه بر خلاف بیشتر بازی ها که یا خوبن یا بد این بازی همه نوع نظری داره.

واسه من باز حوصله سر بر نبود و تازه آخر بازی بخش horde هاش انگار یه بازی جدید میشه و مناظر خوب اتفاقات جالب و داستان خوبی هم داشت اما چیزی نبود که بخوام 3 بار تمومش کنم
من خودم قبول دارم بخش horde بسیار عالی بود و لذتبخش بود ولی بقیه بخش های بازی معمولی رو به ضعیف بودن
 
  • Sad
  • Like
Reactions: kamyy and mac man

paya.tasis

کاربر سایت
Nov 6, 2020
97
جف راس، کارگردان Days Gone می‌گوید آن‌ها می‌خواستند یک حالت کوآپ بزرگ و مجزا را برای نسخه‌ی دوم بازی توسعه دهند که بازیکنان در آن می‎‌توانستند کلاب یا دارودسته‌ی خود را تشکیل دهند.

گزارش‌های اخیر حاکی از این است که استراتژی بازی‌سازی سونی دستخوش تغییراتی قابل‌توجه شده است؛ به‌طوری که این غول ژاپنی حالا دیگر می‌خواهد استودیوهایش تمام تمرکزشان را روی ساخت انحصاری‌های AAA و بلاک‌باستری بگذارند. این بدین معنی است که سونی احتمالا دیگر تمایلی به سرمایه‌گذاری روی بازی‌های کوچک‌تر یا آثاری با ایده‌های تجربی و ریسکی ندارد. یکی از بازی‌هایی که به‌نظر می‌رسد درمیان تغییر سیاست سونی دیگر شانسی برای ادامه ندارند

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه سونی ساخت Days Gone 2 را لغو کرده است. دنباله‌ی دیز گان قرار بود توسط همان تیم توسعه‌‌ی نسخه‌ی اول در استودیوی بند سونی ساخته شود. البته نسخه‌ی اول دیز گان فروش خوبی را تجربه کرد، ولی به‌نظر می‌سد که نمرات متوسط منتقدین به بازی باعث شده که سونی دیگر تمایلی به سرمایه‌گذاری در دنباله‌ی آن نداشته باشد.

در همین راستا، جف راس، کارگردان Days Gone که اخیرا استودیوی بند را ترک کرده و در حال حاضر در استودیوی ندررلم، سازنده‌ی مجموعه‌ی موتال کامبت مشغول کار است، به‌تازگی در یک استریم زنده درکنار دیوید جفی، خالق تویستد متال و خدای جنگ حضور داشت. او درمیان صحبت‌هایش در این مصاحبه درمورد دیز گان 2 هم حرف‌هایی زد. راس البته بر این تاکید کرد که جزئیات زیادی از نسخه‌ی دوم را نمی‌تواند تایید یا تکذیب کند. بااین‌حال، او به‌صورت جزئی به برنامه‌های استودیوی بند برای دنباله‌ی دیز گان اشاراتی کرد


طبق حرف‌های راس، آن‌ها در ابتدا قصد داشتند حالت کوآپ را برای نسخه‌ی اول دیز گان توسعه دهند. البته این اتفاق نیفتاد و آن‌ها می‌خواستند که این حالت را در دنباله‌ی بازی بگنجانند. راس می‌گوید که آن‌ها قصد نداشتند کوآپ را در کمپین داستانی اصلی بازی ادغام کنند و بیشتر می‌خواستند آن را در قالب یک مد جداگانه ارائه دهند. او می‌گوید در این تجربه‌ی کوآپ بازیکنان می‌توانستند «یک کلوپ یا دارودسته» تشکیل دهند و تلاش کنند در جهان بازی با یکدیگر زنده بمانند. راس عنوان می‌کند توسعه‌ی یک حالت کوآپ بزرگ درواقع بخشی از ایده‌ی آن‌ها برای ساخت نسخه‌ی دوم دیز گان بود که توسط سونی رد شد.

او توضیح می‌دهد: «فکر کنید که این جهان را با تمام سیستم‎‌ها و جزئیات دیگرش خلق کرده‌اید و حالا می‌خواهید آن را برای ساخت یک حالت مشابه چندنفره تغییر دهید. آن‌وقت مثلا این‌طوری می‌شد که دیکن در همان حال که دارد برای بقا مبارزه می‌کند، یک کلوپ یا دارودسته تشکیل دهد. فکر می‌کنم بودن در چنین دنیایی که مبتنی بر همکاری مشترک است و مثلا دیدن شیوه‌ی ازبین‌بردن دسته‌ی زامبی‌ها در حالت کوآپ جالب است.»

در گزارش اخیر بلومبرگ که به لغو ساخت Days Gone 2 اشاره شده است، آمده که استودیوی بند سونی در حال کار روی یک بازی جدید است. از طرفی به‌نظر می‌رسد که بخشی از تیم این استودیو در حال کمک به ناتی داگ برای ساخت یک بازی چندنفره است. در این گزارش همچنین به موارد دیگری مانند ساخت نسخه‌ی ریمیک لست آو آس توسط ناتی داگ اشاره می‌شود
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
3,457
نام
سینا
جف راس، کارگردان Days Gone می‌گوید آن‌ها می‌خواستند یک حالت کوآپ بزرگ و مجزا را برای نسخه‌ی دوم بازی توسعه دهند که بازیکنان در آن می‎‌توانستند کلاب یا دارودسته‌ی خود را تشکیل دهند.

گزارش‌های اخیر حاکی از این است که استراتژی بازی‌سازی سونی دستخوش تغییراتی قابل‌توجه شده است؛ به‌طوری که این غول ژاپنی حالا دیگر می‌خواهد استودیوهایش تمام تمرکزشان را روی ساخت انحصاری‌های AAA و بلاک‌باستری بگذارند. این بدین معنی است که سونی احتمالا دیگر تمایلی به سرمایه‌گذاری روی بازی‌های کوچک‌تر یا آثاری با ایده‌های تجربی و ریسکی ندارد. یکی از بازی‌هایی که به‌نظر می‌رسد درمیان تغییر سیاست سونی دیگر شانسی برای ادامه ندارند

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه سونی ساخت Days Gone 2 را لغو کرده است. دنباله‌ی دیز گان قرار بود توسط همان تیم توسعه‌‌ی نسخه‌ی اول در استودیوی بند سونی ساخته شود. البته نسخه‌ی اول دیز گان فروش خوبی را تجربه کرد، ولی به‌نظر می‌سد که نمرات متوسط منتقدین به بازی باعث شده که سونی دیگر تمایلی به سرمایه‌گذاری در دنباله‌ی آن نداشته باشد.

در همین راستا، جف راس، کارگردان Days Gone که اخیرا استودیوی بند را ترک کرده و در حال حاضر در استودیوی ندررلم، سازنده‌ی مجموعه‌ی موتال کامبت مشغول کار است، به‌تازگی در یک استریم زنده درکنار دیوید جفی، خالق تویستد متال و خدای جنگ حضور داشت. او درمیان صحبت‌هایش در این مصاحبه درمورد دیز گان 2 هم حرف‌هایی زد. راس البته بر این تاکید کرد که جزئیات زیادی از نسخه‌ی دوم را نمی‌تواند تایید یا تکذیب کند. بااین‌حال، او به‌صورت جزئی به برنامه‌های استودیوی بند برای دنباله‌ی دیز گان اشاراتی کرد


طبق حرف‌های راس، آن‌ها در ابتدا قصد داشتند حالت کوآپ را برای نسخه‌ی اول دیز گان توسعه دهند. البته این اتفاق نیفتاد و آن‌ها می‌خواستند که این حالت را در دنباله‌ی بازی بگنجانند. راس می‌گوید که آن‌ها قصد نداشتند کوآپ را در کمپین داستانی اصلی بازی ادغام کنند و بیشتر می‌خواستند آن را در قالب یک مد جداگانه ارائه دهند. او می‌گوید در این تجربه‌ی کوآپ بازیکنان می‌توانستند «یک کلوپ یا دارودسته» تشکیل دهند و تلاش کنند در جهان بازی با یکدیگر زنده بمانند. راس عنوان می‌کند توسعه‌ی یک حالت کوآپ بزرگ درواقع بخشی از ایده‌ی آن‌ها برای ساخت نسخه‌ی دوم دیز گان بود که توسط سونی رد شد.

او توضیح می‌دهد: «فکر کنید که این جهان را با تمام سیستم‎‌ها و جزئیات دیگرش خلق کرده‌اید و حالا می‌خواهید آن را برای ساخت یک حالت مشابه چندنفره تغییر دهید. آن‌وقت مثلا این‌طوری می‌شد که دیکن در همان حال که دارد برای بقا مبارزه می‌کند، یک کلوپ یا دارودسته تشکیل دهد. فکر می‌کنم بودن در چنین دنیایی که مبتنی بر همکاری مشترک است و مثلا دیدن شیوه‌ی ازبین‌بردن دسته‌ی زامبی‌ها در حالت کوآپ جالب است.»

در گزارش اخیر بلومبرگ که به لغو ساخت Days Gone 2 اشاره شده است، آمده که استودیوی بند سونی در حال کار روی یک بازی جدید است. از طرفی به‌نظر می‌رسد که بخشی از تیم این استودیو در حال کمک به ناتی داگ برای ساخت یک بازی چندنفره است. در این گزارش همچنین به موارد دیگری مانند ساخت نسخه‌ی ریمیک لست آو آس توسط ناتی داگ اشاره می‌شود
دیشب تمام مصاحبش با David Jaffe رو دیدم . وسطاش هم یکی زنگ زد بهش فحش داد که Jaffe قطع کرد .
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,763
نام
بنیامین
رفقا کدوم Missionهای بازی ماموریت های اصلی میشن کدوما فرعی؟
ماموریت های زرد اصلی هست . گاهی به صورت موقت بعد تمام کردن یک ماموریت اصلی بعدی باز نمی شود . کمی صبر کن بعد یک تماس بیسیم باز می شود . نقاط قرمز روی نقشه فرعی ها هست . گاهی به ندرت مثلت های سفید روی نقشه هستند که ماموریت های نیمه اصلی هستند . کلا هر چی زرد بود برو
 
  • Like
Reactions: Horror

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
13,375
نام
نـــــــویـــــــــد
خب بالاخره بعد ۳بار تلاش تونستم بازی رو تموم کنم و چقدرم تجربه‌ی خوب و سرگرم کننده‌ای بود. بار اول روی پلی۴ شروع کردم و بعد چند ساعت ولش کردم. بار دوم همین ۱ماه پیش بود فکر کنم که گفتم حتما روی پلی۵ ۶۰فریم شده دیگه میتونم بازیش کنم ولی بعد ۲ ۳ ساعت گفتم ولش کن بابا کی حوصله داره و بار سوم هم چند روز پیش بود که شروع کردمش و اینبار دیگه ولش نکردم. واقعا دوس داشتم که بازی کنمش و تنها بازی بود که اینقدر تلاش کردم و کلنجار رفتم تا حتما بازیش کنم. بازی قطعا مشکلات زیاد داره تو تمام زمینه‌ها اما با این حال به نظرم ارزش وقت گذاشتم رو داره. گیم‌پلی بازی در ابتدا خیلی غیر قابل تحمله واقعا. یه موتور زپرتی با ۲تا اسلحه به درد نخور که تمام مدت فرار رو به درگیر شدن ترجیح میدی. اگه بتونی دندون رو جیگر بذاری و چند ساعت اول رو بگذرونی، بازی خیلی بهتر میشه هر چی جلوتر برید. نیمه‌ی دوم بازی مخصوصا خیلی خوب میشه همه چیز. موتور فول آپگرید و اسلحه‌هایی مثل Chicago Chopper و RPD هم دارید یا مثلا Superior Metal Axe که بهترین melee weapon بازی هستش. مشکل بنزین ندارین کلا. کنترل موتور خیلی بهتر و راحتر میشه به دلیل آپگریدها و اینکه قلقش دستتون اومده. راحت میشه تو مپ چرخید و همه کارارو انجام داد. به راحتی میشه از پس هوردا بر اومد به لطف سلاحای خوبی که دارید و البته آپگریدای خود دیکن. چه اسکیل‌ها و چه Injectorها که باهاشون هلث و استامینا و فوکس رو افزایش میدید. کلا سیستم آپگرید بازی خیلی خوب و کاربردی بود و چیزی که من رو میشکید جلو همین بود چون واقعا دوس داشتم هم موتور هم دیکن رو کامل آپگرید کنم. داستان و روایتش کاملا معمولیه اما به وضوح بهتر میشه هر چی جلو میری. اوایل بازی عملا هیچکدوم از شخصیتا واسم مهم نبودن ولی این قسمت هم بعد چند ساعت بهتر میشه. چه خود دیکن چه سارا چه بوزر. بوزر که عملا بیشتر بازی نقش گلابی داشت ولی خب اونم یه کارایی کرد از نیمه‌ی دوم. سکانسی که مربوط به دیدار مجدد بود رو خیلی خوب درست کرده بودن. واقعا دوسش داشتم. اصن فکرشو نمیکردم این بازی بتونه اینجوری منو هیجان زده کنه. خیلی خوب و خارج از کلیشه بود دیدار دوبارشون. کمپ‌هایی که در طول بازی میدیدم و براشون ماموریت انجام میدادیم خوب بودن. هر کدوم سیستم و حالو هوای خاص خودشون رو داشتن. هر کرکتر بدی و خوبی خودشو داشت. سیستم تراست خیلی خوب و جالب بود. البته که وقتی وارد نیمه‌ی دوم بازی میشی دیگه عملا ۲کمپ اول به درد نمیخورن دیگه. اینکه هر کمپ پول جدای خودشو داشت واقعا ایده‌ی خوبی بود. اینطوری راحت میشد پولارو خرج کرد بدون نگرانی. پول دار شدن هم سخت نیس واقعا. آپگرید کردن موتور واقعا جالب بود. چه از نظر فنی چه ظاهری‌. کوئست‌های بازی خوب بود. از یه جایی به بعد اینقدر جذب بازی شدم که واقعا تکرار مکررات واسم مهم نبود. ولی خب مثلا یه کوئست که با اسکیزو میریم توی معدن شدیدا تو مخم بود. بیشتر وقت اجازه نمیداد حتی سریع راه بریم چه برسه به دویدن. هی کات میخورد میرفت تو کاتسین و دوباره برمیگشت به گیم‌پلی. این اتفاق زیاد تو بازی میفتاد متاسفانه اما به طور خاص اون گوئست دهنمو سرویس کرد. شوتینگ بازی وقتی که سلاح مناسب و خوب داشته باشید خیلی خوب میشه. مبارزه با هوردا واقعا جذابه. قشنگ حس میکنید اون وضعیت رو. گلیچ و باگ کم ندیدم تو بازی. حتی ۲ مورد مجبور شدم ریست چکپوینت کنم. بارها پیش اومد که آدما تا گردن تو زمین فرو رفته بودن. اون زیر راه میرفتن و دیالوگ میگفتن و منم هدشاتشون میکردم تا خلاص شن. یا مثلا طرف ژست اسلحه به دست بودن گرفته بود اما هیچی تو دستش نبود. تکون هم نمیخورد ولی هی دیالوگ میگفت. صدای دیکن خیلی خیلی عجیب بود. چرا اینقدر داد میزد این! یعنی قشنگ فاز رو میپروند. مخصوصا وقتی وسط کمپ دشمن داری میری واسه مخفی‌کاری ولی این داد میزنه واسه خودش دیالوگ میگه. افت فریم هم داشت متاسفانه و واقعا عجیب بود واسم که همچنان پرفورمنس بازی حتی رو ۵ مشکل داره. افت فریم ها لحظه‌ای بود اما اساسی افت میکرد و کاملا حس میشد. مپ بازی رو دوس داشتم. دقیقا همون چیزی بود که باید میبود مخصوصا توی هوای بارونیش. داستان بازی و اتفاقاتش و پایانش هم خیلی معمولی بودن. مدت زمان بازی هم واقعا زیاد بود. ولی از یه جایی به بعد راحت میشه فست تراول کرد و بیخود اینور اونور نرفت. من بار اول اشتباه بازی میکردم. بیخود تو محیط میچرخیدم که مثلا چیزی پیدا کنم اما دیزگان سیستمش اینجوری نیست و فقط باید با کوئستا جلو برید چون همه چیز تو بازی کوئست داره. خلاصه که تجربه‌ی خوب و فانی بود و خوشحالم تونستم بازیش کنم با تمام مشکلاتی که داشت.

موفق باشیم
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,171
نام
رضـا
خب بالاخره بعد ۳بار تلاش تونستم بازی رو تموم کنم و چقدرم تجربه‌ی خوب و سرگرم کننده‌ای بود. بار اول روی پلی۴ شروع کردم و بعد چند ساعت ولش کردم. بار دوم همین ۱ماه پیش بود فکر کنم که گفتم حتما روی پلی۵ ۶۰فریم شده دیگه میتونم بازیش کنم ولی بعد ۲ ۳ ساعت گفتم ولش کن بابا کی حوصله داره و بار سوم هم چند روز پیش بود که شروع کردمش و اینبار دیگه ولش نکردم. واقعا دوس داشتم که بازی کنمش و تنها بازی بود که اینقدر تلاش کردم و کلنجار رفتم تا حتما بازیش کنم. بازی قطعا مشکلات زیاد داره تو تمام زمینه‌ها اما با این حال به نظرم ارزش وقت گذاشتم رو داره. گیم‌پلی بازی در ابتدا خیلی غیر قابل تحمله واقعا. یه موتور زپرتی با ۲تا اسلحه به درد نخور که تمام مدت فرار رو به درگیر شدن ترجیح میدی. اگه بتونی دندون رو جیگر بذاری و چند ساعت اول رو بگذرونی، بازی خیلی بهتر میشه هر چی جلوتر برید. نیمه‌ی دوم بازی مخصوصا خیلی خوب میشه همه چیز. موتور فول آپگرید و اسلحه‌هایی مثل Chicago Chopper و RPD هم دارید یا مثلا Superior Metal Axe که بهترین melee weapon بازی هستش. مشکل بنزین ندارین کلا. کنترل موتور خیلی بهتر و راحتر میشه به دلیل آپگریدها و اینکه قلقش دستتون اومده. راحت میشه تو مپ چرخید و همه کارارو انجام داد. به راحتی میشه از پس هوردا بر اومد به لطف سلاحای خوبی که دارید و البته آپگریدای خود دیکن. چه اسکیل‌ها و چه Injectorها که باهاشون هلث و استامینا و فوکس رو افزایش میدید. کلا سیستم آپگرید بازی خیلی خوب و کاربردی بود و چیزی که من رو میشکید جلو همین بود چون واقعا دوس داشتم هم موتور هم دیکن رو کامل آپگرید کنم. داستان و روایتش کاملا معمولیه اما به وضوح بهتر میشه هر چی جلو میری. اوایل بازی عملا هیچکدوم از شخصیتا واسم مهم نبودن ولی این قسمت هم بعد چند ساعت بهتر میشه. چه خود دیکن چه سارا چه بوزر. بوزر که عملا بیشتر بازی نقش گلابی داشت ولی خب اونم یه کارایی کرد از نیمه‌ی دوم. سکانسی که مربوط به دیدار مجدد بود رو خیلی خوب درست کرده بودن. واقعا دوسش داشتم. اصن فکرشو نمیکردم این بازی بتونه اینجوری منو هیجان زده کنه. خیلی خوب و خارج از کلیشه بود دیدار دوبارشون. کمپ‌هایی که در طول بازی میدیدم و براشون ماموریت انجام میدادیم خوب بودن. هر کدوم سیستم و حالو هوای خاص خودشون رو داشتن. هر کرکتر بدی و خوبی خودشو داشت. سیستم تراست خیلی خوب و جالب بود. البته که وقتی وارد نیمه‌ی دوم بازی میشی دیگه عملا ۲کمپ اول به درد نمیخورن دیگه. اینکه هر کمپ پول جدای خودشو داشت واقعا ایده‌ی خوبی بود. اینطوری راحت میشد پولارو خرج کرد بدون نگرانی. پول دار شدن هم سخت نیس واقعا. آپگرید کردن موتور واقعا جالب بود. چه از نظر فنی چه ظاهری‌. کوئست‌های بازی خوب بود. از یه جایی به بعد اینقدر جذب بازی شدم که واقعا تکرار مکررات واسم مهم نبود. ولی خب مثلا یه کوئست که با اسکیزو میریم توی معدن شدیدا تو مخم بود. بیشتر وقت اجازه نمیداد حتی سریع راه بریم چه برسه به دویدن. هی کات میخورد میرفت تو کاتسین و دوباره برمیگشت به گیم‌پلی. این اتفاق زیاد تو بازی میفتاد متاسفانه اما به طور خاص اون گوئست دهنمو سرویس کرد. شوتینگ بازی وقتی که سلاح مناسب و خوب داشته باشید خیلی خوب میشه. مبارزه با هوردا واقعا جذابه. قشنگ حس میکنید اون وضعیت رو. گلیچ و باگ کم ندیدم تو بازی. حتی ۲ مورد مجبور شدم ریست چکپوینت کنم. بارها پیش اومد که آدما تا گردن تو زمین فرو رفته بودن. اون زیر راه میرفتن و دیالوگ میگفتن و منم هدشاتشون میکردم تا خلاص شن. یا مثلا طرف ژست اسلحه به دست بودن گرفته بود اما هیچی تو دستش نبود. تکون هم نمیخورد ولی هی دیالوگ میگفت. صدای دیکن خیلی خیلی عجیب بود. چرا اینقدر داد میزد این! یعنی قشنگ فاز رو میپروند. مخصوصا وقتی وسط کمپ دشمن داری میری واسه مخفی‌کاری ولی این داد میزنه واسه خودش دیالوگ میگه. افت فریم هم داشت متاسفانه و واقعا عجیب بود واسم که همچنان پرفورمنس بازی حتی رو ۵ مشکل داره. افت فریم ها لحظه‌ای بود اما اساسی افت میکرد و کاملا حس میشد. مپ بازی رو دوس داشتم. دقیقا همون چیزی بود که باید میبود مخصوصا توی هوای بارونیش. داستان بازی و اتفاقاتش و پایانش هم خیلی معمولی بودن. مدت زمان بازی هم واقعا زیاد بود. ولی از یه جایی به بعد راحت میشه فست تراول کرد و بیخود اینور اونور نرفت. من بار اول اشتباه بازی میکردم. بیخود تو محیط میچرخیدم که مثلا چیزی پیدا کنم اما دیزگان سیستمش اینجوری نیست و فقط باید با کوئستا جلو برید چون همه چیز تو بازی کوئست داره. خلاصه که تجربه‌ی خوب و فانی بود و خوشحالم تونستم بازیش کنم با تمام مشکلاتی که داشت.

موفق باشیم
تمام نکاتی که اشاره کردی همشون در یک کلمه خلاصه میشه "صبر"
هر کسی بتونه سیستم این بازی رو درک کنه ازش لذت میبره ، بازی اولش رو مخه ، سخته ، کمبود شدید سوخت و امکانات همشون بدجور حال گیره ولی وقتی از این مرحله رد بشی البته خیلی طول میکشه اون وقت لذتی که میبری مثال زدنیه

پ ن : خیلی وقت پیش همینجا همینا رو گفته بودم ، هرکی قبول کرد به نفع خودش شد
 
  • Like
Reactions: NaViiDii

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر