David Cage و اظهارات جالب در مورد شخصیت های مونث در دنیای بازی

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
20121130_beyond_two_souls.jpg

نویسنده عنوان Beyond: Two Souls آقای David Cage اعلام نمود که از روی قصد، شخصیت اصلی بازی خود را مونث انتخاب نکرده است و به عقیده وی صعنت بازی ها نیاز به تغییری اساسی در انتخاب جنسیت شخصیت ها دارد. همچنین او باور دارد که در حال حاضر شاهد تغییراتی هر چند با سرعت کم ولی امیدوار کننده در این باره هستیم.
در مصاحبه با MCV آقای Cage در مورد انتخاب Ellen Page به عنوان شخصیت اصلی Beyond اذعان داشت: "به عقیده خودم، از روی قصد شخصیت مونث را برای این بازی انتخاب نکردم و داستان این عنوان، مرا به سوی انتخاب این شخصیت هدایت کرد. واقعا برایم عجیب است که چرا هیچ کس از رمان نویس ها و یا کارگردان های فیلم ها چنین چیزی را درخواست نمی‌کند؛ هیچ کدام از مخاطبان یاد شده هیچ وقت نمی‌پرسند وبه این فکر نمی‌کنند که امکان دارد یک شخصیت مونث باعث جذاب تر شدن و قوی تر شدن یک عنوان شود. صنعت بازی کماکان نیاز به تغییراتی در جنسیت شخصیت ها دارد، به خصوص زمانی که در یک عنوان شاهد خشونت باشیم. شخصیت های مونث باید بیشتر به سمت قدرت های بدنی و توانایی های مبارزه ای سوق پیدا کنند. این شخصیت ها همیشه دارای مشخصه های جذاب (مانند سینه ها و... تحریک کننده) هستند و بار احساسی و روان شناسی بازی بر دوش آن هاست؛ به گونه ای آن ها پاداشی برای قهرمان های باهوش مذکر هستند. بازی‌بازان نیز اکثرا مذکر هستند و شاید خیلی از آن ها با هیچ کدام از شخصیت های مونث نیز انس نگیرند؛ مگر این که آن شخصیت مانند Lara Croft مشخصه های جذاب و تحریک کننده داشته باشد. خوشبختانه این روند در حال تغییر است، چرا که حال بازی‌بازان بیشتر به شخصیت های قوی و سر سخت و داستان های بهتر اهمیت می‌دهند."
آقای Cage چندی پیش اعلام نمود که به نظر وی باید تا جایی پیش رفت که دیگر تغییری میان بازی و فیلم نباشد.
منبع
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
GOD OF WARیا MGS با جنسیت مونث :-&
کوجیما ازساخته شدن نسخه ای از MGS با شخصیت The Boss صحبت کرد
چرا گفته دیگه .
فکر کنم منظورش اینه که زن ها با اون چیزای جذاب پاداش باشن برای شخصیت مذکر در بازی .
خوب درست گفتم دیگه .
~x(~x(~x(~x(~x(
به گونه ای آن ها پاداشی برای قهرمان های باهوش مذکر هستند
خوشبختانه این روند در حال تغییر است،
این آقا یه نگاه ابزار گونه داره به زن ها . ( چیزی که در غرب نیست )
:))
یعنی یه جورایی آدم فکر میکنه بیشتر از اینکه خود خبر رو کامل بخونن ، سر این مسابقه میذارن که کی زودتر میتونه یه تیکه ای به کیج بندازه !

به جان خودم همینه :D من خودم همیشه وقتی کیج یه چرتی میگه فن جفت پا روش اجرا میکنم :|:D ولی این بار حرف بدی نزده بدبخت :D
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
خب ترجمه خبر رو گذاشتم حالا می‌رم سر تشریح خبر:D مثل این که یه سری از دوستان کلا نفهمیدن کیج چی گفته:D
نویسنده عنوان Beyond: Two Souls آقای David Cage اعلام نمود که از روی قصد، شخصیت اصلی بازی خود را مونث انتخاب نکرده است و به عقیده وی صعنت بازی ها نیاز به تغییری اساسی در انتخاب جنسیت شخصیت ها دارد. همچنین او باور دارد که در حال حاضر شاهد تغییراتی هر چند با سرعت کم ولی امیدوار کننده در این باره هستیم.
در مصاحبه با MCV آقای Cage در مورد انتخاب Ellen Page به عنوان شخصیت اصلی Beyond اذعان داشت: "به عقیده خودم، از روی قصد شخصیت مونث را برای این بازی انتخاب نکردم و داستان این عنوان، مرا به سوی انتخاب این شخصیت هدایت کرد.
تا اینجا رو که کسی مشکل نداره:D
واقعا برایم عجیب است که چرا هیچ کس از رمان نویس ها و یا کارگردان های فیلم ها چنین چیزی را درخواست نمی‌کند؛ هیچ کدام از مخاطبان یاد شده هیچ وقت نمی‌پرسند وبه این فکر نمی‌کنند که امکان دارد یک شخصیت مونث باعث جذاب تر شدن و قوی تر شدن یک عنوان شود. صنعت بازی کماکان نیاز به تغییراتی در جنسیت شخصیت ها دارد، به خصوص زمانی که در یک عنوان شاهد خشونت باشیم. شخصیت های مونث باید بیشتر به سمت قدرت های بدنی و توانایی های مبارزه ای سوق پیدا کنند. این شخصیت ها همیشه دارای مشخصه های جذاب (مانند سینه ها و... تحریک کننده) هستند و بار احساسی و روان شناسی بازی بر دوش آن هاست؛ به گونه ای آن ها پاداشی برای قهرمان های باهوش مذکر هستند.
می‌گه چرا انقدر تو داستان ها و فیلم ها شخصیت مونث که نقش مهمی رو بازی کنه کم ـه! در ادامه می‌گه این صنعت نباید همش مذکر باشه! بعد هم می‌گه شخصیت های مونث به جای این که قدرتمند و... باشن استفاده ابزاری و 3Xy دارند! به نوعی پاداش شخصیت های مذکرند! داره در مورد وضعیت حال حاضر صحبت می‌کنه:D
بازی‌بازان نیز اکثرا مذکر هستند و شاید خیلی از آن ها با هیچ کدام از شخصیت های مونث نیز انس نگیرند؛ مگر این که آن شخصیت مانند Lara Croft مشخصه های جذاب و تحریک کننده داشته باشد.
الان داره می‌گه ما ها 90% ـمون منحرفه و اگه یه شخصیت با حجاب بذارن خوشمون نمیاد ولی وقتی لارا با اون لباس و صدا هاش رو می‌بینیم طرفدارش می‌شیم:D
خوشبختانه این روند در حال تغییر است، چرا که حال بازی‌بازان بیشتر به شخصیت های قوی و سر سخت و داستان های بهتر اهمیت می‌دهند."
اینجا می‌گه خوشبختانه داره این مشکل رفع می‌شه و دیگه انقدر فکر این مسایل نیستیم! به نظرش داریم به سمت داستان ها و شخصیت های بهتر علاقه مند می‌شیم نه به پر و پا و سینه های شخصیت ها:|:D داره در مورد از الان به بعد و آینده نزدیک صحبت می‌کنه!
آقای Cage چندی پیش اعلام نمود که به نظر وی باید تا جایی پیش رفت که دیگر تغییری میان بازی و فیلم نباشد.
اینم که همه فهمیدن دیگه:D
=======================
حالا نظرتون رو بگید!
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
نمی‌دونم چرا اکثر کاربران، بدون این که متن کامل خبر را بخونن، سریع شروع به ترول کردن می‌کنند. تا حالا نشده تاپیکی در مورد David Cage زده بشه و هیچ‌کس تیکه نندازه. اول بخونید، چی گفته بعد بیان ترول کنید.

از نظرم، دیوید کیج یکی از نابغه‌های صنعت گیمه. حالا چون داره واسِ Sony کار می‌کنه، یک سری هیتر می‌خوان ترولش کنن. اما دیوید کیج بارها با عرضه بازی‌های بزرگی نظیر "فارنهایت" و "هوی رین" خودشو نشون داده. مخصوصاً بازی آخریش که کلاً سبک جدید تزریق کرد.

حالا یک سری هستند که طرفداراش کمتر از استاد بهشون نمی‌گن، اما در واقع آن‌ها فقط بلدن تند تند، Sequel یا Prequel واسِ فرنچایز خود عرضه کنند. این در حالیه که دیوید کیج، نه تنها نشون داده که تو خلق کردن iP جدید خبره است، بلکه او می‌تواند سبک‌های جدیدی را بسازد که صنعت گیم را دگرگون کند.

همین The Walking Deadـی که می‌بینید تندتند جایزه‌ها را داره درو می‌کنه، گیم‌پلیِش از روی Heavy Rain تقلید شده.
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
بازی‌ها هم همانند فیلم‌ها و سریال‌ها نباید دارای محدودیت باشند. نباید فرقی بین بازی‌ها و فیلم‌ها باشد."
David Cage: عرضه عناوین دنباله دار، ریشه خلاقیت را می خشکاند
David Cage به همراه استودیوی خود یعنی Quantic Dream که اکنون در حال توسعه عنوان Beyond: Two Souls می باشند، با این روند فعلی مخالف است و معتقد است که در آینده بازی هایی که دارای داستانی غنی باشند، شانس موفقیت خواهند داشت.
David Cage عقیده دارد، اگر صنعت بازی حرکت بزرگی برای ایجاد نوآوری نکند به پایان کار رسیده و نابود خواهد شد.
دیوید کیج: من به هنر در بازی های خود اهمیتی نمی دهم
فقط ببینید چقدر مصاحبه این شکلی داشته.همش میخواد بگه دیگران در حال اشتباه هستن و فقط من بلدم بازی بسازم.همه دارن راه اشتباه رو میرن و فقط من راه درست رو میرم.یه دفعه بگو همه بازیسازها برن تو کار پشمک فروشی،چون فقط من بلدم بازی بسازم.

ایشون لطفا ساکت بشه و هر موقع تونست بفهمه که گیم پلی چی هست بیاد اظهار نظر کنه.

به خدا گندش رو در آورده.یه آدم انقدر مغرور و از خود راضی.
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
نمیدونم چه راز نهفته ای توی تاپیک های دیوید کیج وجود داره که خیلی ها نمیتونن متوجه معنی خبرها بشن و همیشه 180 درجه برعکس قضیه رو میگیرن ! :D یعنی یه جورایی آدم فکر میکنه بیشتر از اینکه خود خبر رو کامل بخونن ، سر این مسابقه میذارن که کی زودتر میتونه یه تیکه ای به کیج بندازه ! باید یه تحقیق جامع و کاملی صورت بگیره که ببینیم قضیه چیه ! :D
آریا حالا با 180 درجه منظور کاری ندارم اما یه جوری صحبت میکنه انگار هیچ کس قبل از ایشون این کار رو انجام نداده و فقط ایشون هستن که میخوان انقلاب انجام بدن. کم نداشتیم عناوینی که شخصیت محوریشون مونث بوده اصلا هم به عنوان مسائل دیگه محبوب نشدن و هیچ کس هم فکرش به اون سمت نرفته. دقیقا حرفایی که خودش میگه. از نمونه های بارزش ناریکو از شمشیر بهشتی و سث لبه آیینه است. آریا بخدا بعضی وقت ها یه حرفایی میزنه که من حرصم میگیره و انگار فقط این حالیشه و هیچ کس هیچی نمیفهمه :D (کاری ندارم با کسانی که بدون دلیل و منطق و همینجوری میان تو تاپیک که بپرن به ایشون. )

همین The Walking Deadـی که می‌بینید تندتند جایزه‌ها را داره درو می‌کنه، گیم‌پلیِش از روی Heavy Rain تقلید شده.
امیدوارم بحث Walking dead اینجا ادامه پیدا نکنه.... اصلا ولش کن نمیگم :D
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
حالا یک سری هستند که طرفداراش کمتر از استاد بهشون نمی‌گن، اما در واقع آن‌ها فقط بلدن تند تند، Sequel یا Prequel واسِ فرنچایز خود عرضه کنند. این در حالیه که دیوید کیج، نه تنها نشون داده که تو خلق کردن iP جدید خبره است، بلکه او می‌تواند سبک‌های جدیدی را بسازد که صنعت گیم را دگرگون کند

شوما خودت اومدی ابروش رو درست کنی زدی چشش رو کور کردی :| :D

حالا حوصله ندارم بخوام در مورد MGS تو تاپیک Cage بحث کنم ولی مقایسه این 2 نفر به شدت چیپ و بی احترامی به کوجیماس!!!
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
بخدا بعضی وقت ها یه حرفایی میزنه که من حرصم میگیره و انگار فقط این حالیشه و هیچ کس هیچی نمیفهمه
دقیقا مشکل من باهاش همینه.به خدا زشته یه آدمی که فقط 2 تا بازی تو عمرش ساخته،انقدر مغرور و از خود راضی باشه.رسما داره به کل بازیسازا توهین میکنه.همه رو کور و کر و خر می بینه.فقط میگه "من آنم که رستم بود پهلوان".

بازیسازهای زیادی هستن که ایشون بند انگشت اونا هم نمیشه.کسان زیادی بودن که بازیهایی ساختن که از لحاظ هنری مرز بین بازی و سینما رو شکوندن.مثل MGS با اون کات سین های بی نظیرش که آدم فکر میکنه که یه کارگردان درجه یک هالیوودی اینارو ساخته.ولی انقدر سازندش نمیاد هی زر بزنه و از خودش تعریف کنه و دیگران رو بکوبه.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
به جان خودم همینه :D من خودم همیشه وقتی کیج یه چرتی میگه فن جفت پا روش اجرا میکنم :|:D ولی این بار حرف بدی نزده بدبخت :D
کلاً این قضیه تاپیک های کیج حداقل یه سودی برای من داشت و باعث شد برم سراغ Heavy Rain ! :D در حالت عادی حال و حوصله ـش رو نداشتم ، ولی برام عجیب بود که یه بازی با میانگین بالا و فروش خوب ، چطوری انقدر دشمن خونی داره ! :D خیلی بازی های دیگه هم با وجود امتیازهای عالی و فروش های فوق العاده دشمن دارن ، ولی اونا رو تجربه کرده بودم و این یکی رو نه !
الآن هم اواخر بازی هستم و دارم ازش لذت میبرم ، چون یه تجربه متفاوت و جدیدی هست. (البته در اون حدی که بعضی ها میگن شاهکار قرن و اینا هم نه !! :D) فقط حیف که به دو دلیل این لذت کمتر از حالت عادی شده :
1. رسماً همه چیز بازی رو از قبل میدونستم ! :D از پایان و قاتل تا خیلی بخش های جالب وسط بازی. یعنی مهم ترین ویژگی توی همچین سبکی که داستان هست ، کامل برام لو رفته.
2. چند وقت پیش The Walking Dead رو بازی کردم که گیم پلی اون (فقط گیم پلی رو دارم میگم ، نه کاراکترها یا داستان و ...) میشه گفت 90% شبیه Heavy Rain هست. یعنی اون تازگی ای که این گیم پلی توی سال 2010 داشته رو الآن برای من نداره.
ولی با وجود این دو مورد هم باز بازی خیلی جالبی هست و وسط این همه سبک تکراری و copy paste از همدیگه ، چیز متفاوتیه و باعث شد بعد از مدت ها که اکثر وقتم صرف بازی های Indie و کم حجم دو بعدی و ... میشد ، یه بازی 3D بودجه دار (!) هم بهم حال بده.
الآن هم یه متأسفانه (متأسفانه از نظر مالی :|) Beyond رفته توی لیست بازی های مورد علاقه ـم و نفرت عظیم بچه های بازیسنتر از کیج ، یه جورایی نقش تبلیغی براش داشته !!! :D
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
آریا یه نصیحت از من به تو.ازت خواهش میکنم بعد از تموم کردن Heavy rain،یکبار دیگه بازی و انجام بدی.تا ببینی چقدر از این تصمیماتی که میگیری،به قولی الکی هست.اونوقت دوست دارم نظرت رو بشنوم.بیخود نیست خود جناب کیج گفته بود فقط یه بار این بازی رو انجام بدید.البته برای Beyond هم این جمله تاریخی رو فرمودند.
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
این آقای کیج با جواتی با هم ازدواج کنن 63% اخبار مربوط به گیم رو میسازند:|
عمو کیج وسایلتو جمع کن برو هالیوود تو گیم چی میخوای؟
در ضمن من ترجیح میدم MGS 56 بازی کنم تا یک مکانیسم گیم پلی رو با اسم های مختلف
منو یاد اشخاص رده بالای وطنی میندازه که 99% از خودشون و دیدگاه انقلابیشون حرف میزنند 1% عمل میکنند
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
نامرد اول بازیاتو مولتی کن تا یه ملتی به اسمت آلرژی پیدا نکنن و حداقل مصاحبه ها رو اول بخونن بعد بپرن وسط تاپیک .
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
آریا حالا با 180 درجه منظور کاری ندارم اما یه جوری صحبت میکنه انگار هیچ کس قبل از ایشون این کار رو انجام نداده و فقط ایشون هستن که میخوان انقلاب انجام بدن. کم نداشتیم عناوینی که شخصیت محوریشون مونث بوده اصلا هم به عنوان مسائل دیگه محبوب نشدن و هیچ کس هم فکرش به اون سمت نرفته. دقیقا حرفایی که خودش میگه. از نمونه های بارزش ناریکو از شمشیر بهشتی و سث لبه آیینه است. آریا بخدا بعضی وقت ها یه حرفایی میزنه که من حرصم میگیره و انگار فقط این حالیشه و هیچ کس هیچی نمیفهمه :biggrin1: (کاری ندارم با کسانی که بدون دلیل و منطق و همینجوری میان تو تاپیک که بپرن به ایشون. )
خب اون یه بحث دیگه هست ! :D کلاً کیج مدلش این طوریه که دوست داره زیاد حرف بزنه و در کانون توجه باشه ! به هر حال هر کارگردانی یه مدلی هست دیگه. یکی کلاً سکوت میکنه و فقط سرگرم ساخت بازیش هست ، یکی هم مثل کیج و سازنده های Crysis اگه هفته ای 2،3 بار صحبت نکنن ، آرامش پیدا نمیکنن !
شاید هم از زرنگی ـش هست و میدونه این صحبت ها باعث جار و جنجال (مثل ده ها تاپیک بازیسنتر) میشه و خیلی ها مثل من کنجکاو میشن که ببینن بازی قبلیش چطوری بوده و میرن سراغش ! :D

آریا یه نصیحت از من به تو.ازت خواهش میکنم بعد از تموم کردن Heavy rain،یکبار دیگه بازی و انجام بدی.تا ببینی چقدر از این تصمیماتی که میگیری،به قولی الکی هست.اونوقت دوست دارم نظرت رو بشنوم.بیخود نیست خود جناب کیج گفته بود فقط یه بار این بازی رو انجام بدید.البته برای Beyond هم این جمله تاریخی رو فرمودند.
من هر نسل کلاً 10،11 تا بازی رو بیشتر از یه بار تموم میکنم و کلاً این کاره نیستم و حال و حوصله ندارم ! :D ولی این یکی رو به خاطر سبکش بدم نمیاد دوباره بازی کنم تا ببینم چی میشه. :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر