David Cage عقیده دارد، اگر صنعت بازی حرکت بزرگی برای ایجاد نوآوری نکند به پایان کار رسیده و نابود خواهد شد.
سازنده ی عناوین Heavy Rain و Beyond: Twin Souls در مصاحبه با GamesIndustry گفت: "اگر این صنعت تلاش بیشتری برای نوآوری و به کار بردن ایده های جدید نداشته باشد، گرچه این نوآوری و تلاش لزوما نباید خیلی جدی و مهم باشد و عمیق تر شدن قسمت هایی از بازی نیز کفایت می کند؛ این صنعت نابود خواهد شد."
" این عالیست که شما به هیولا ها تیراندازی می کنید، این عالیست که یک همچین چیزی وجود دارد و این عالیست که شما همیشه موفق می شوید اما نظرتان در رابطه با حق انتخاب دادن به مردم چیست؟! اینکه به آن ها اختیارات مختلف دهیم. بنابراین اگر مردم کار هایی که تا الان انجام می دادند را بخواهند، آن را در بازی پیدا خواهند کرد و در کنار آن کسانی که چیزی جذاب تر و عمیق تر نیز می خواهند، آن را در بازی پیدا می کنند."
Cage می گوید که او "علاقه ای به فروش نرم افزار ها به مردم و در کریسمس ندارد. " و در عین حال به "افراد باهوشی" که این کار را انجام می دهند، احترام می گذارد ولی خود او دارای آرزو ها و برنامه های دیگری است.
"این در مورد اینکه من چگونه کار خود را می بینم نیست. من دوست دارم تا با استفاده از این رسانه چیزی را اظهار کنم که باعث بوجود آمدن احساسات عمیق تر می شود. من فکر می کنم شما اگر بتوانید فیلم بسازید یا سریال های تلوزیون بسازید میتوانید این کار را انجام دهید چون همه ی این ها یک ظاهر عالی دارند. اما بازی ها؛ ما فقط تیر میزنیم و می پریم! نظرتان در رابطه با یک چیز جدید و استفاده از آن چیست؟ "
" من یک واسطه عالی هستم. کاری که شما می توانید با این ایده انجام دهید بسیار دیوانه وار است زیرا ارتباطی که شما با تجربه خود دارید با هر چیز دیگری فرق دارد. شما یک فیلم می بینید و شما فقط تاثیر پذیر هستید. شما یک داستان را تماشا می کنید، و فقط یک داستان به شما گفته می شود. ولی وقتی بازی می کنید، می توانید داستان را بگویید، می توانید تصمیم بگیرید که چه اتفاقی بیافتد و شما می توانید داستان های زیادی بسازید که ساخته شده توسط تصمیم ها و انتخاب های شماست."
Cage می گوید آخرین بازی که از آن لذت بردم Journey بود.
"Journey فوق العاده بود. این بازی فقط در مورد گفتن داستان نبود و هیجانات را در بر داشت. این بازی در مورد انجام یک کار متفاوت بود. "
" من فکر می کنم این صنعت به بازی های دیگری مثل Journey احتیاج دارد زیرا این بازی مانند تنفس در هوای تازه می باشد. در سال چند first person shooters می توانیم بسازیم؟ چندتایش را می توانیم در سال بازی کنیم؟ چند تایشان موفق خواهند شد؟ حتی به عنوان یک تجارت، آیا این بازی ها هیچ احساسی را درست می کنند؟ من که مطمئن نیستم."
Beyond: Twin Souls بازیی که توسط Quantic Dream به ریاست David Cage ساخته می شود در سال 2013 به صورت انحصاری برای PS3 منتشر خواهد دش.
منبع
" این عالیست که شما به هیولا ها تیراندازی می کنید، این عالیست که یک همچین چیزی وجود دارد و این عالیست که شما همیشه موفق می شوید اما نظرتان در رابطه با حق انتخاب دادن به مردم چیست؟! اینکه به آن ها اختیارات مختلف دهیم. بنابراین اگر مردم کار هایی که تا الان انجام می دادند را بخواهند، آن را در بازی پیدا خواهند کرد و در کنار آن کسانی که چیزی جذاب تر و عمیق تر نیز می خواهند، آن را در بازی پیدا می کنند."
Cage می گوید که او "علاقه ای به فروش نرم افزار ها به مردم و در کریسمس ندارد. " و در عین حال به "افراد باهوشی" که این کار را انجام می دهند، احترام می گذارد ولی خود او دارای آرزو ها و برنامه های دیگری است.
"این در مورد اینکه من چگونه کار خود را می بینم نیست. من دوست دارم تا با استفاده از این رسانه چیزی را اظهار کنم که باعث بوجود آمدن احساسات عمیق تر می شود. من فکر می کنم شما اگر بتوانید فیلم بسازید یا سریال های تلوزیون بسازید میتوانید این کار را انجام دهید چون همه ی این ها یک ظاهر عالی دارند. اما بازی ها؛ ما فقط تیر میزنیم و می پریم! نظرتان در رابطه با یک چیز جدید و استفاده از آن چیست؟ "
" من یک واسطه عالی هستم. کاری که شما می توانید با این ایده انجام دهید بسیار دیوانه وار است زیرا ارتباطی که شما با تجربه خود دارید با هر چیز دیگری فرق دارد. شما یک فیلم می بینید و شما فقط تاثیر پذیر هستید. شما یک داستان را تماشا می کنید، و فقط یک داستان به شما گفته می شود. ولی وقتی بازی می کنید، می توانید داستان را بگویید، می توانید تصمیم بگیرید که چه اتفاقی بیافتد و شما می توانید داستان های زیادی بسازید که ساخته شده توسط تصمیم ها و انتخاب های شماست."
Cage می گوید آخرین بازی که از آن لذت بردم Journey بود.
"Journey فوق العاده بود. این بازی فقط در مورد گفتن داستان نبود و هیجانات را در بر داشت. این بازی در مورد انجام یک کار متفاوت بود. "
" من فکر می کنم این صنعت به بازی های دیگری مثل Journey احتیاج دارد زیرا این بازی مانند تنفس در هوای تازه می باشد. در سال چند first person shooters می توانیم بسازیم؟ چندتایش را می توانیم در سال بازی کنیم؟ چند تایشان موفق خواهند شد؟ حتی به عنوان یک تجارت، آیا این بازی ها هیچ احساسی را درست می کنند؟ من که مطمئن نیستم."
Beyond: Twin Souls بازیی که توسط Quantic Dream به ریاست David Cage ساخته می شود در سال 2013 به صورت انحصاری برای PS3 منتشر خواهد دش.
منبع