David Cage: "صنعت بازی یا باید نوآوری داشته باشد، یا از بین برود. "

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
David Cage عقیده دارد، اگر صنعت بازی حرکت بزرگی برای ایجاد نوآوری نکند به پایان کار رسیده و نابود خواهد شد.
20120605beyond_6.jpg
سازنده ی عناوین Heavy Rain و Beyond: Twin Souls در مصاحبه با GamesIndustry گفت: "اگر این صنعت تلاش بیشتری برای نوآوری و به کار بردن ایده های جدید نداشته باشد، گرچه این نوآوری و تلاش لزوما نباید خیلی جدی و مهم باشد و عمیق تر شدن قسمت هایی از بازی نیز کفایت می کند؛ این صنعت نابود خواهد شد."
" این عالیست که شما به هیولا ها تیراندازی می کنید، این عالیست که یک همچین چیزی وجود دارد و این عالیست که شما همیشه موفق می شوید اما نظرتان در رابطه با حق انتخاب دادن به مردم چیست؟! اینکه به آن ها اختیارات مختلف دهیم. بنابراین اگر مردم کار هایی که تا الان انجام می دادند را بخواهند، آن را در بازی پیدا خواهند کرد و در کنار آن کسانی که چیزی جذاب تر و عمیق تر نیز می خواهند، آن را در بازی پیدا می کنند."
Cage می گوید که او "علاقه ای به فروش نرم افزار ها به مردم و در کریسمس ندارد. " و در عین حال به "افراد باهوشی" که این کار را انجام می دهند، احترام می گذارد ولی خود او دارای آرزو ها و برنامه های دیگری است.
"این در مورد اینکه من چگونه کار خود را می بینم نیست. من دوست دارم تا با استفاده از این رسانه چیزی را اظهار کنم که باعث بوجود آمدن احساسات عمیق تر می شود. من فکر می کنم شما اگر بتوانید فیلم بسازید یا سریال های تلوزیون بسازید میتوانید این کار را انجام دهید چون همه ی این ها یک ظاهر عالی دارند. اما بازی ها؛ ما فقط تیر میزنیم و می پریم! نظرتان در رابطه با یک چیز جدید و استفاده از آن چیست؟ "
" من یک واسطه عالی هستم. کاری که شما می توانید با این ایده انجام دهید بسیار دیوانه وار است زیرا ارتباطی که شما با تجربه خود دارید با هر چیز دیگری فرق دارد. شما یک فیلم می بینید و شما فقط تاثیر پذیر هستید. شما یک داستان را تماشا می کنید، و فقط یک داستان به شما گفته می شود. ولی وقتی بازی می کنید، می توانید داستان را بگویید، می توانید تصمیم بگیرید که چه اتفاقی بیافتد و شما می توانید داستان های زیادی بسازید که ساخته شده توسط تصمیم ها و انتخاب های شماست."
Cage می گوید آخرین بازی که از آن لذت بردم Journey بود.
"Journey فوق العاده بود. این بازی فقط در مورد گفتن داستان نبود و هیجانات را در بر داشت. این بازی در مورد انجام یک کار متفاوت بود. "
" من فکر می کنم این صنعت به بازی های دیگری مثل Journey احتیاج دارد زیرا این بازی مانند تنفس در هوای تازه می باشد. در سال چند first person shooters می توانیم بسازیم؟ چندتایش را می توانیم در سال بازی کنیم؟ چند تایشان موفق خواهند شد؟ حتی به عنوان یک تجارت، آیا این بازی ها هیچ احساسی را درست می کنند؟ من که مطمئن نیستم."
Beyond: Twin Souls بازیی که توسط Quantic Dream به ریاست David Cage ساخته می شود در سال 2013 به صورت انحصاری برای PS3 منتشر خواهد دش.
منبع
 
بلی بلی.
حرف دل منو تمام و کمال و کامل و جامع گفتن.
گرچه این نوآوری و تلاش لزوما نباید خیلی جدی و مهم باشد و عمیق تر شدن قسمت هایی از بازی نیز کفایت می کند
بله هر چقدر کوچک هم نوآوری و خلاقیت داشته باشه مسلما یه تجربه جدید رو به ارمغان میاره.
توی این نسل نسبت خلاقیت به درجا زدن 1 به 1000 بوده
 
توی این نسل خیلی از بازی های XBLA دارای نو آوری بودن و مورد توجه منتقدین قرار گرفتن، حالا ایشون فقط یک Journey رو توی PSN دیده بحث دیگست
 
کسی که اصلا بازی نمی کنه و دیدش اینقدر در مورد بازی های سطحیه که اونا رو در تیر زدن و پریدن خلاصه می کنه نظر نده سنگین تره
یه جور میگه انتخاب انگار اولین نفری هست که انتخاب توی بازی هاش تاثیر داشته. برادر بجای این حرفای تخیلی برو یه دو دست ویچر بزن تا بفهمی انتخاب یعنی چی. تازه صحنه های قشنگی هم داره از هموناییکه خودت دوست داری :دی
 
من یکی امیدوار بودم ی فکری به حال گیم پلی بازیهاش بکنه ولی مثل اینکه این بشر عوض بشو نیست! باز فارنهایت واقعا ی چیزی داشت که بشه بهش گفت این بازیه ولی HR ....!
 
در سال چند first person shooters می توانیم بسازیم؟آیا این بازی ها هیچ احساسی را درست می کنند؟

هدفش از این حرفاش تنها تلنگر زدن به اون بازی بوده و بس.:دی
 
"من یک واسطه عالی هستم. کاری که شما می توانید با این ایده انجام دهید بسیار دیوانه وار است زیرا ارتباطی که شما با تجربه خود دارید با هر چیز دیگری فرق دارد. شما یک فیلم می بینید و شما فقط تاثیر پذیر هستید. شما یک داستان را تماشا می کنید، و فقط یک داستان به شما گفته می شود. ولی وقتی بازی می کنید، می توانید داستان را بگویید، می توانید تصمیم بگیرید که چه اتفاقی بیافتد و شما می توانید داستان های زیادی بسازید که ساخته شده توسط تصمیم ها و انتخاب های شماست."
ما احمقیم؟ نمی‌دونم.
انگاری که ما نمی‌دونیم با نرم‌افزار فقط میشه حالت‌های مختلف طراحی کرد؛ حالا این حالت‌های مختلف اگر ششصد رقم هم باشه بازم محدوده. (البتّه فعلاً که اینطوره، شاید بعدها چیزی مثل HAL به وقوع بپیونده... د‌ی‌:‌ )
بنده قطعاً تاثیراتی که از فیلما و کتابا گرفتم و گسترشش دادم چندین برابر بازیا بوده (و فک کنم کسی که به اندازه‌ی کافی به هر کدوم از این حوزه‌ها توجّه کرده هم همینطور باشه).
بازی ساخته شده رو چطور می‌شه دوباره ساخت؟ اگر می‌خوایم چیزی بسازیم؛ خب یه بازی بدیع می‌سازیم، یا یه کتاب می‌نویسیم، فیلم می‌سازیم... (اینا به هیچ وجه مخالف با وجود حقّ انتخاب توی بازی نیستا.)
خلاصه اینکه، آیا واقعاً ما احمقیم؟ نمی‌دونم.
 
به به دوباره جناب دکتر سر از لاک اورد بیرون یه جک گفت .! مثل دکترای روانشناس که فقط راجع به احساس حرف میزنن میمونه ! کل صنعت بازی و بازیساز ها رو میبره زیر سوال .
 
حقیقت تلخیه که خیلی ها قدرت درکش رو ندارن . واقعا درست گفته .
 
بسلامتي دوباره شروع كنين و هر جمله كه تو هر تاپيكي كه اسم ديويد كيج مياد ميگيد رو تو همينجا هم بگيد . يعني واقعا خسته نشديد ؟؟


مديران تقاضا دارم يه رسيدگي بشه دوباره داره تبديل ميشه به همون تاپيك و جالبه پست ها هم باز تكراري شده و بعضي دوستان هم يه بازي ماجراجويي رو با يك بازي نقش افريني مقايسه ميكنند .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or