Dark Souls II | PS3

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,262
نام
بهنام
خب همین یکی دو ساعت پیش بازی طی یک تریلر فوق خفن در مراسم VGA 2012 رونمایی شد! به محض اومدن اطلاعات جدید تاپیک آپدیت خواهد شد.



سازنده: From Software
ناشر: Namco Bandai Games
پلتفرم: PS3 ,Xbox 360, PC
سبک:
Action RPG
تاریخ عرضه: TBA

کارگردان این نسخه آقای Tomohiro Shibuya هست و آقای Hidetaka Miyazak ؛ کارگردان نسخه ی قبلی نقش ناظر رو ایفا میکنن در این نسخه.
این هم اطلاعات مجله ی Edge ترجمه شده توسط دوستمون hosseincode :




  1. به گفته اج آنها 10 دقيقه از گيم پلي Dark Souls II را ديده اند كه از نظر گرافيكي جهش بزرگي محسوب ميشود. در زمينه نسل بعد بودن Dark Souls 2 با عناويني همچون Watch Dogs و Star Wars 1313 هم سطح است.
  2. Miyazaki كارگردان يا توليد كننده بازي نيست و فقط نقش ناظر يا سرپرست را دارد.
  3. هرچند او سرپرست بازي است ولي در مورد نحوه ساخت بازي تصميم گيري نميكند. او فقط ميخواهد مطمئن شود كه تيم سازنده بازي همه چيز را به موقع آماده سازند، زيرا آنها تجربه بدي از پچ هاي دارك سولز 1 دارند. همچنين او پيشنهاد داده به گيم پلي مبتني بر سروري كه در Demon's Souls بود برگردند.
  4. كارگردانان جديد، Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura درواقع كاركنان خود From Software هستند كه قبلا نقش كارگردان سري Another Century’s Episode را برعهده داشتند. اين تصميم كه به جاي Miyazaki دو كارگردان جديد اضافه شوند تصميمي بود كه توسط هردوي From Software و Namco Bandai Games گرفته شد تا اين سري در مسيري تازه قدم بردارد.
  5. Miyazaki خودش به صورت تمام وقت روي كارگرداني يك بازي جديد كار ميكند. او نگفت كه اين بازي آيا يك IP جديد است يا ادامه بازي ديگري يا هر چيز ديگر.
  6. Dark Souls 2 ادامه مستقيم نسخه اول است و دنياي Open World هم اندازه نسخه اول خواهد داشت با اين تفاوت كه داراي محتواي بيشتري نسبت به آن خواهد بود.
  7. بازي در Lordran اتفاق نمي افتد. اسم دنياي بازي يك نكته كليدي در داستان بازي است. بنابراين اسم آن را بعدا اعلام خواهند كرد.
  8. يكي از چيزهايي كه Shibuya ميخواهد روي ان كار كند اكشن بازي است. به نظر او چون قبلا روي بازيهاي اكشن كار كرده است ميتواند به تيم در اين زمينه كمك كند.
  9. Shibuya همچنين ميگويد ميخواهد چيزهايي مثل سيستم Covenant را روشن تر و قابل دسترس تر بسازد. و نيز ميخواهد داستان و متن ها كمتر پيچيده باشند.
  10. او قول داده است نكات مخفي زيادي در داستان و دنياي بازي خواهد بود كه ممكن است در طول بازي از دستش بدهيد.
  11. ساخت بازي از سپتامبر سال پيش شروع شده و به صورت همزمان با پچ ها و DLC هاي نسخه اول ساخته ميشد.
  12. بازي در حال حاظر 25 درصد تكميل شده است، و تيم سازنده بازي به طور قابل توجهي بزرگتر از تيم سازنده نسخه اول است. كاركنان داخلي كه وظيفه ساخت دنياي بازي را برعهده دارند تقريبا دو برابر نسخه اول است.
  13. احتمال دارد بازي براي عرضه در سال 2013 آماده نشود.
  14. جهش بزرگ در كيفيت گرافيكي بازي اتفاق افتاده است. بازي در زمينه گرافيكي با Watch Dogs و Star Wars 1313 مقايسه ميشود. همه جا شاهد نورپردازي پويا و انيميشن هاي روان تر هستيم.
  15. طبيعت ناشناخته و مرموز بازيهاي قبلي به خاطر علاقه Miyazaki به افسانه ها و فانتزي هاي غربي در دوران كودكي برميگردد.
  16. Miyazaki از اينكه مجبور بود براي Dark Souls پچ ارائه كند نا اميد شده بود. زيرا فكر ميكرد قبل از اينكه بازي 100 درصد تكميل شود آن را منتشر كرده اند. Dark Souls 2 هنگام عرضه 100 درصد كامل خواهد بود.
  17. PVP مبتني بر سرور دوباره بازگشته است.
  18. گرافيك بازي به طرز شوك برانگيزي نزديك به تريلر VGA بازي است.
  19. به گفته Shibuya، يكي از كارگردانان بازي، قابليت بازيكن در تجزيه و تحليل مفهوم راهنمايي ها و مدارك غيرمستقيم، سختي بازي و چالش هايي كه بايد تجربه شوند را رقم خواهد زد.
  20. در طراحي محيطهاي نقشه بازي، هدف اصلي اين بود كه محيطهايي ساخته شود كه در دو بازي قبل وجود نداشته اند.
  21. صحبتهايي به ميان آمده كه نشان ميدهد سيستمي به بازي اضافه خواهد شد كه به بازيكن امكان ميدهد مداركي كه در طول بازي ياد گرفته آشكار كند.
  22. به گفته Shibuya قرار است در اوايل بازي انتخاب هاي گيمر محدود باشند تا ياد گرفتن بخش هاي جديد بازي آسان تر شود. سپس بعد از گذشتن زمان معيني بازيكن ناگهان طبيعت واقعي Dark Souls را تجربه خواهد كرد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ali_divoone

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,271





اطلاعات از شماره جدید edge:

An eternal battle rages at the heart of Dark Souls II. On one side stands the stern force of challenge, the very soul of the Souls series. It has inspired thousands of fans to hack their way through two of the most demanding and rewarding games of an era, fans who expect at least the same test on the next go around. On the other side is the bright promise of accessibility. And why not? Why shouldn’t FromSoftware and Namco Bandai open Souls up to a wider audience when it could otherwise be in danger of becoming stuck in a cult cul-de-sac?

There are many, after all, who have been put off by the series’ habit of obscuring its best assets from all but the most committed. Entire systems, such as Dark Souls’ covenants and Demon’s Souls’ World Tendency, remain mysteries to even reasonably experienced players – wouldn’t it be a service to the games to help everyone understand them better? On the other hand, isn’t the very nature of the Souls series about obfuscation and what it makes you work for? Aren’t its greatest pleasures about the slow crawl of discovery in a world that refuses easy interpretation? What would the series lose if it was made more explicit?

As we find out in issue 249, the answers to these questions are in the hands of game directors new to the Souls series, Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura, who have taken the reins from Hidetaka Miyazaki. Their descriptions of how they intend to mould Dark Souls II into a more approachable form seem reasonable. But Shibuya admits that their approach will be influenced by their individual characters. “I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle,” he tells us. “[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” We sympathise if that sort of statement concerns you, but at the same time, we can surely agree that we would all like to see Dark Souls attain as great a presence as The Elder Scrolls. How it gets there is a worthy matter for debate, but it’s certainly a noble task.
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,983
نام
SaDegh
Beta داره؟:| نميدونستم :d كجا sign up كنيم؟
ويرايش : هنوز معلوم نيست
Namco Bandai urges anxious fans to tune into the official Dark Souls II Facebook page starting September 5 for news concerning the beta registration process. No further information has been released.
بتاش فقط براي PS3 هست.
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,983
نام
SaDegh
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

May I stand unshaken Amid, amidst a crashing world
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,848
نام
تونی آلمِیدا

بازی 11 مارس عرضه میشه.

پ.ن: Holy Sh!t! نسخه های مختلف بازی به همراه نقشه بازی هم لو رفتن:

 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

May I stand unshaken Amid, amidst a crashing world
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,848
نام
تونی آلمِیدا
خب به سری اطلاعات اومده و نمیدونم به نظرم خوب هستن یا بد:

1- گفته شده هر دفعه که شما میمیرین و دوباره با پیکره یه Undead بر میگردین، یه مقدار از سلامتیتون رو از دست میدین. گفته شده ایم میزان تا 50% بیشتر کم نمیشه. (سوال اینجاست هر دفعه که ما میمردیم، از کنار یه بون فایر احیا میشدیم و خط سلامتی هم پر بود. با این اوصاف الان از کجا احیا میشیم که سلامتیمون هنوز کم هست؟)

2- Human شدن دیگه احتیاجی به Humanity نداره. بلکه یه آیتم به اسم Human Effigy اضافه شده که به نظر میاد به این معنی باشه که برای Human شدن حتما نباید کنار بون فایر باشیم (بد)

3- یه Covenant جدید به اسم Way of the Blue به بازی اضافه شده که هر دفعه یه فانتوم به دنیای شما حمله میکنه، یه محافظ آبی رو برای همراهی با شما احضار میکنه (بد)

4- احضار کردن این بار هم توسط White Soapstone انجام میشه اما با این تفاوت که سنگ های کوچکتر ققط در مکان های به خصوص مورد استفاده قرار میگیرن و سنگ های بزرگتر هر موقع که به شما کمک کنن، چیز به خصوصی میدن.

5- Inventory بازی هم دستخوش تغییراتی شده که از این به بعد در هر دست میتونیم 3 تا اسلحه حمل کنیم (خوب)

6- Quick Item Slot هم تا 10 تا جا برای آیتم داره و آیتم های جدیدی هم اضافه شدن.
 
آخرین ویرایش:

gunner7

کاربر سایت
Mar 25, 2012
641
نام
مهراد
آقا این چه وضع تاپیکه!چرا اینقدر خلوته:|
بتا اومد,تا 2 شنبه هم بیشتر نیست:|1.7 گیگ حجمشه,105 مگ هم پچش!
اونایی که بازی کردن بگن چجوری بود.کسایی هم که کد ندارن بگن شاید کد اضافی پیدا کردم
 

salar_dariush

کاربر سایت
Mar 14, 2011
4,372
آقا این چه وضع تاپیکه!چرا اینقدر خلوته:|
بتا اومد,تا 2 شنبه هم بیشتر نیست:|1.7 گیگ حجمشه,105 مگ هم پچش!
اونایی که بازی کردن بگن چجوری بود.کسایی هم که کد ندارن بگن شاید کد اضافی پیدا کردم
آقا یعنی الان تویه استور میشه دانلودش کرد یا نیاز به کد داره تا بتونی دانلودش کنی؟؟:-/:x

آقا من همین الان استور رو چک کردم هنوز هیچ نسخه بتایی از این بازی تویه استور وجود نداره
 
Last edited by a moderator:

ACE_1440

کاربر سایت
Feb 8, 2012
336
آقا این چه وضع تاپیکه!چرا اینقدر خلوته:|
بتا اومد,تا 2 شنبه هم بیشتر نیست:|1.7 گیگ حجمشه,105 مگ هم پچش!
اونایی که بازی کردن بگن چجوری بود.کسایی هم که کد ندارن بگن شاید کد اضافی پیدا کردم
همين دوشنبه ؟


بايد كد داشته باشي تا دانلود كني .
 

salar_dariush

کاربر سایت
Mar 14, 2011
4,372
آقا یعنی یک نفر تو ایران پیدا نمیشه که کنسولش کپی خور باشه ،کد هم داشته باشه این بازی رو دانلود کنه و از طریق ftp انتقال بده تویه pc بعد وینرر کنه بعد آپلود کنه برای ما عاشقان این بازی که دانلودش کنیم:(
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,983
نام
SaDegh
آقا یعنی یک نفر تو ایران پیدا نمیشه که کنسولش کپی خور باشه ،کد هم داشته باشه این بازی رو دانلود کنه و از طریق ftp انتقال بده تویه pc بعد وینرر کنه بعد آپلود کنه برای ما عاشقان این بازی که دانلودش کنیم:(
عزيز من بتا فقط انلاين هستش.
-----
دوستاني هم كه كد داشته باشن ديگه نميتونن دانلود كنن چون فاز اولش فقط ٥٠٠٠ نفر ميتونستن شركت كنن. فاز دومش هم ٢٣ شروع ميشه و فقط ٣٠٠٠٠ نفر ميتونن شركت كنن.
 

ACE_1440

کاربر سایت
Feb 8, 2012
336
عزيز من بتا فقط انلاين هستش.
-----
دوستاني هم كه كد داشته باشن ديگه نميتونن دانلود كنن چون فاز اولش فقط ٥٠٠٠ نفر ميتونستن شركت كنن. فاز دومش هم ٢٣ شروع ميشه و فقط ٣٠٠٠٠ نفر ميتونن شركت كنن.
پس من دانلود كنم فاز دوم ميتونم بازي كنم ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟