Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
کلیدهاش بازم دکمه های ایکس باکسه تو بازی ؟
من دو شماره قبلیشو بخاطر احترام نذاشتن به PC Gamer و مجبور کردنت به استفاده از گیم پد بازی نکردم
این نسخه هم از دکمه های Xbox استفاده میکنه.
اما واقعا این چیز مهمیه؟ اگه واقعا میخوای این بازیو - که به نظرم کاملا با گیم پد حس بهتری القا میکنه - رو با موس کیبورد بازی کنی هیچ مشکلی نیست، بعد 5 دقیقه کنترلش دستت میاد.
بازی QTE نیست که به صفحه نمایش نگاه کنی بعد یه دکمه رو فشار بدی.
بدبینانش بعد 1 ساعت کلا دستت میاد.
اما واقعا حیفه که به خاطر همین مشکل جزئی خودتو از یکی از بهترین تجربه های گیمینگ این 2 نسل محروم کنی.الان دیگه کل PC گیمرها حداقلش یه گیم پد معمولی(اکثرا 360) کنار موس و کیبورد دارن.
برو توبه کن سهند:D
به من اگه میگفتن بازی رو رزولوشن 360p و Fps 15 اجرا میشه،باز هم خودم رو قانع میکردم که بازی کنم.چون حسی که موقع تجربه این بازی به آدم دست میده تو هیچ بازی دیگه ای برات تکرار نمیشه.
 
  • Like
Reactions: king of north

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
کلیدهاش بازم دکمه های ایکس باکسه تو بازی ؟
من دو شماره قبلیشو بخاطر احترام نذاشتن به PC Gamer و مجبور کردنت به استفاده از گیم پد بازی نکردم

این همه سال به من توهین شده بود پس ....عجب... |-):-?
 
  • Like
Reactions: Polaris

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
دیگه لوس بازی رو به حد اعلا رسوندن ها تو استیم! هی میان ونگ می زنن که چرا invade می کنیم طرف کمک احضار کرده. آقا اگه می خوای PVP بری کلی راه دیگه هست، اگه invade میکنی انتظار نداشته باش راحت باشی وقتی میتونی از دشمن ها استفاده کنی و چیزی برای ار دست دادن نداری، دردت چیه الان؟

کلیدهاش بازم دکمه های ایکس باکسه تو بازی ؟
من دو شماره قبلیشو بخاطر احترام نذاشتن به PC Gamer و مجبور کردنت به استفاده از گیم پد بازی نکردم
نه برادر حتی button prompt هم نداره واسه کیبرد! ولی به جز این می گن کنترل با کیبرد بهتر شده
 
  • Like
Reactions: king of north

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,765
نام
Masoud
این همه سال به من توهین شده بود پس ....عجب... |-):-?

وقتی شرکت 2 ساعت وقت نمیزاره (واقعا فکر نمیکنم 2 ساعت وقت ببره ، زیاد گفتم) تو بازی عکس دکمه های xbox نمیکنه دکمه های کیبورت و موس ، به نظرت این یعنی چی ؟؟؟
راستی ، با نرم افزار InputMapperخیلی راحت دسته PS4 رو بازی شناسایی کرد ...
 
  • Like
Reactions: king of north

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
از لحاظ سختی به نظر من هم باس ها مقداری آسون تر بودن به نسبت دارک سولز ولی مراحل سخت تر بودن توی کل سری ...
بعضی جاها خیلی از موجودات توی مراحل از باس های بازی سخت تر می شدن ...
بعضی جاها دیگه واقعا نبرد نا برابر هستش و باید کثیف بازی کرد ...
از لحاظ طراحی هنری به نظر من از بازی های قبلی بهتر بود ...
لوکیشن های بازی بی نظیره ...
غمگین ترین تم داستانی و غم افزا ترین اتمسفر توی کل بازی های میازاکی رو داشت به نظرم ...
آغا اصن Anor Londo رو که به اون شکل دیدم اصن جدی تا یکی دو روز سمت بازی نرفتم ...
 
  • Like
Reactions: Masta_killa

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
اون اولای بازی که که خیلی عالی بود . ولی چیزی که منو خیلی جذب کرد کمبت سیستم بازی که خیلی خیلی عالی شده. weapon arts رو خیلی خوب در آوردند. دم استاد میازاکی و اعضای استودیو گرم.
 
  • Like
Reactions: Masta_killa

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
چند تا اسکرین شات که از بازی گرفتم رو واستون میزارم. فضاهای دارک سولز 3 فوق العاده زیبا و هنری ان به نظرم. بعضی جاها شبیه کانسپت ارت میمونه واقعا. (اسکرین شات ها رو از نسخه PS4 گرفتم)
کلاست warrior هست؟
دوستان از بین کلاس واریور و نایت کدوم یک آرمور ها و اسلحه های متنوع تر و بیشتری دارن؟
 
آخرین ویرایش:

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,035
نام
سهند
این همه سال به من توهین شده بود پس ....عجب... |-):-?
اگر توهین نیست پس چیه ؟ یکی که با موس و کیبرد راحت تره و میره سراغ PC باید هرطوری که دوست داره بازی بکنه نه مجبورش کنن به استفاده از گیم پد اونم از سر کم کاریشون
وگرنه دوران پایرسی که تقریباََ تموم شده و فرقی نداره میره رو کنسول بازی میکنه
 

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza
منم بالاخره بازی رو با 50 ساعت زمان صرف شده تموم کردم. باید بگم که این نسخه از نظر هنری و داستانی به اندازه 10 تا 15 درصد قوی تر از Dark Souls II بود ولی از بقیه بازی های سری مقداری ضعیف تر بود.

خیلی از نکات مثبت نسخه های قبلی توی این نسخه نبود، مثلا نبود Bonfire Ascetic، عدم وجود قابلیت آپگرید کردن Armor، عدم وجود راه های چند شاخه، نبودن یه مکان مخفی گسترده مثل Dark Chasm of Old و ...

در مورد سختی، بنظر من این نسخه آسون ترین بازی کل سری بود. حرکات Boss ها خیلی قابل پیش بینی بود و میزان دمیجی هم که وارد می کردند خیلی اندک بود. دشمنای معمولی طراحی خوبی داشتن ولی بجز یکی دو موردشون که واقعا مبارزه باهاشون سخت بود، بقیه رو راحت می شد شکست داد. در ضمن بنظر من HP باس ها هم اکثرا خیلی کم بود.

از نظر داستانی هم بنظرم به اندازه بقیه بازی ها حماسی نبود، حالا شاید اگه پایان های دیگر بازی رو بتونم برم این مساله تا حدودی تغییر کنه.

توی لیست زیر من المان های برتر بازی رو از نظر خودم می نویسم، شما هم اگه دوست داشتید این کار رو انجام بدید.
بهترین/حماسی ترین Boss Fight ها بترتیب:

1- Lothric, Younger Prince and Lorian, Elder Prince
2- Abyss Watchers
3- Storm Rider/Nameless King
4- Soul of the Cinder
5- Aldrich

سخت ترین دشمن های بازی با توجه به زمان مواجهه:

1- بنظر من وحشی ترین موجودان بازی همینا بودن، اول اینکه خیلی سریع هستن و هرجا برید دنبالتون میاد، حرکات معمولیش دمیج زیادی وارد می کنن و یه حرکت دارن که کل HP رو در جا خالی می کنه. اینا تنها دشمنایی بودن که من اصلا به فکر مبارزه باهاشون نبودم و همیشه حواسم بود که متوجه حضورم نشن.

2- این موجود هم در نوع خودش خیلی اذیت می کرد، مخصوصا اون قسمت که دو تا ازشون توی یه راه آبی زیرزمینی هست و هیچ راهی بجز مبارزه تن به تن باهاشون وجود نداره.

3- از این مورد عکسی نبود، همون 3 شوالیه چاق که سپر طلایی در دست داشتن و بالای پشت بوم Lothric Castle بودن. اینا رو اگه سه تایی تبدیل به یک باس فایت می کردن بنظرم سخت ترین باس فایت بازی می شد.

بهترین کوئست لاین: Anri of Astora

داستان این شخصیت و شوالیه همراهش خیلی غم انگیز بود و حتی توی بهترین حالت ممکن هم باز یه پایان تلخ رو رقم میزنه، مبارزه با Aldrich به همراه Anri یکی از جالب ترین تجربه های کل بازی بود. نکته جالب اینه که ایشون توی پایان مخفی بازی نقش مهمی دارن.

بهترین منطقه بازی: Irythill of the Boreal Valley

طراحی ساختمان ها و دورنمای محیطی این مرحله از هر نظر استثنایی بود و از نظر گستردگی هم شاید بزرگترین منطقه بازی بود.

اینم اولین و آخرین عکسی که از کاراکترم در بازی گرفتم، میزان پیشرفت شخصیت توی بازی های سری Souls از بقیه بازی های نقش آفرینی خیلی محسوس تره.


Before After​

در پست بعدی سعی می کنم در مورد بهترین Armor و اسلحه های بازی هم بنویسم.
 
آخرین ویرایش:

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
از نظر من این که میگین باس ها آسون شدن به خاطر تجربه داشتن ـتون توی سری سولز ـ ... من خودم اول با Dark Souls 2 شروع کردم و وقتی رفتم سراغ DS1 اکثر باس ها (به جز 2-3 تا ) تقریبا راحت بودن برام چون کاملا منطق سری Souls رو درک کردم . (حتی O&S رو هم دفعه دوم یا سوم زدم . ) . بلادبورن هم که از همه بازی ها واقعا آسون تر بود اکثر باس هارو دفعه اول میزدم (به جز DLC ـش البته . ) از نظر من آسون نشده بازی و باس های جالبی داره اتفاقا . من الان آخرین باس ـی که زدم pontiff sulyvahn هست که واقعا لذت بخش بود , خیلیییی ها هم با این boss مشکل دارن ولی در نهایت بعد از 9-10 بار بدون هیچ گونه جادو / great sheild زدمش و واقعا حال داد :D به نظرم سختی بازی مناسب ـ , مخصوصا دشمن های عادی مثلا تویIrythyll Dunegeon واقعا اکثر جاهاش رو با ترس و shield up میرفتم :)) همچنین برداشتن آپگرید آرمور ها به نظرم انتخاب کاملا منطقی و عافلانه ای بوده که اتفاقا قبل عرضه بازی با خودم امیدوار بودم که اینجور بشه :D چون واقعا بی فایده هست این همه بری فارم کنی واس آپگرید آرمور که اونقدر زیاد هم تاثیر نداره . (becuz ... fashion souls :D ) . تا این جای کار که بازی کردم واقعا خوب بوده بازی , تنها نکته منفی که من رو اذیت میکنه احساس میکنم quest line های NPC ها و کلا NPC هایی که quest line دارن و همچنین NPC هایی که Invade میکنن و هر کدوم یه داستان مربوط به خودشون رو دارن کمتر شده ... دوست داشتم quest line های بیشتر و کامل تری رو توی بازی میدیدم .

P.S : همه Boss ها رو هم تکی رفتم (توی ds1 یا blood یا ... ) و باس های DS3 رو هم همشون رو تکی میرم صرفا گفتم تا بدونین از چه نقطه نظری دارم نظرمو میگم .

Thou'rt a Lord, art thou not? Bearer of the dark sigil, and our Lord of Hollows. For the time thou remain'st our Lord, we of Londor shall serve thee. And I, of course, am also thine." :x:x:x
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: scorpian031

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
من فک کنم کسایی که اینقدر دارک 1 رو سخت تر میدونن، کل بازی رو با Broken Sword تموم کردن ... 2 2 تا 4 تاست ساده بودن دارک1، صفحه قبلم نوشتم همشون تریکای بسیار ساده ای داشتن ... با اسم ... یعنی یکی که بار اولشه بازی میکنه هم اگه بهش تریکا رو بگی میتونه راحت همه رو بزنه ... لطفا یه نفرم درباره دارک 3 بیاد اینجوری بنویسه، شاید ما با Broken Sword دارک3 رو رفتیم و خبر نداریم ...
یه چیز دیگه هم اینکه لطفا موقع نظر دادن درباره سختی بگید چند تا باس رو تکی زدین، چند تا رو با کمک بقیه (چه NPC، چه بازیکن) ...
 
  • Like
Reactions: Kourosh

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
من فک کنم کسایی که اینقدر دارک 1 رو سخت تر میدونن، کل بازی رو با Broken Sword تموم کردن ... 2 2 تا 4 تاست ساده بودن دارک1، صفحه قبلم نوشتم همشون تریکای بسیار ساده ای داشتن ... با اسم ... یعنی یکی که بار اولشه بازی میکنه هم اگه بهش تریکا رو بگی میتونه راحت همه رو بزنه ... لطفا یه نفرم درباره دارک 3 بیاد اینجوری بنویسه، شاید ما با Broken Sword دارک3 رو رفتیم و خبر نداریم ...
یه چیز دیگه هم اینکه لطفا موقع نظر دادن درباره سختی بگید چند تا باس رو تکی زدین، چند تا رو با کمک بقیه (چه NPC، چه بازیکن) ...

you're so cool :O
 

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
کلاست warrior هست؟
دوستان از بین کلاس واریور و نایت کدوم یک آرمور ها و اسلحه های متنوع تر و بیشتری دارن؟
ببین اصلا کلاس مهم نیست ... کلاس فقط اول بازی یه مقدار تاثیر داره , بعدش شما میتونی روی هر stat ـی که دلت میخواد رو لول آپ کنی . مثلا من شخصا خودم با Deprived شروع کردم , خودم شروع کردن لول آپ کردن چیز هایی که میخوام (مثلا هم stat های نبر فیزیکی رو بالا بردم هم Faith رو بالا بردم . Faith ـم الان از همشون بیشتره :D )
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
ببین اصلا کلاس مهم نیست ... کلاس فقط اول بازی یه مقدار تاثیر داره , بعدش شما میتونی روی هر stat ـی که دلت میخواد رو لول آپ کنی . مثلا من شخصا خودم با Deprived شروع کردم , خودم شروع کردن لول آپ کردن چیز هایی که میخوام (مثلا هم stat های نبر فیزیکی رو بالا بردم هم Faith رو بالا بردم . Faith ـم الان از همشون بیشتره :D )
کی در مورد توانایی سوال پرسید؟خودم اینو بلدم.
من از لحاظ آرمور و اسلحه گفتم کدوم متنوع ترن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر