Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
maneater باسي بود كه ميشد راحت از پشت Fog Gate با Bow بهش دمؤج بدي و اولين Gargoyle رو بكشي. دومي هم ميزدي دمشو قطع مي كردي ديگه آب خوردن ميشد.
آره اما stat کاراکتر من طوری نبود که بتونم bow بدست بگیرم! مشکلم این بود! وگرنه از پشت همون fog gate راحت میشد زدش! :D
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
maneater باسي بود كه ميشد راحت از پشت Fog Gate با Bow بهش Damage بدي و اولين Gargoyle رو بكشي. كفي بود بچسبي به گوشه چپ Fog Gate. دومي هم ميزدي دمشو قطع مي كردي ديگه آب خوردن ميشد.

از پشت Fog Gate؟؟؟ یا خداوند! مگه چقد باس اذیتتون کرده که به این ایده رسیدین؟ :d
 

UnlovelyWriter

کاربر سایت
Sep 14, 2014
441
نام
رضا
از پشت Fog Gate؟؟؟ یا خداوند! مگه چقد باس اذیتتون کرده که به این ایده رسیدین؟ :d
داداش من همچين كاري نكردم، Maneater رو بار دوم زدم :D
بار اول هم باگ گرفته بود اولين Gargoyle پرواز كرده بود رفته بود پشت يه برج گير كرده بود مجبور شدم خودكشي كنم :|
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
BloodBorne هم همینطوری بود :D
BB با چندتا گیف از گیم پلی لیک شده بود حداقل:biggrin1:

پ.ن: اگه اشتباه نکنم، Manus رو هم میشد از پست Fog Gate زد:biggrin1: کلا کارهای زیادی میشه توی سری سولز کرد تا باس فایت ها رو آسون تر کنیم.
 

Snowfall

کاربر سایت
May 14, 2014
48
نام
SaLaR
دفعه اول که شماره اولو تموم کردم سخت ترین باسش برام Capra Demon بود . :d
کلاسم جادوگر بود .وقتی وارد میشد یه حمله قوی داشت charge میکرد .چون نیروی جادوگر کم بود نمی تونستم سپر بگیرم . باید فرار میکردی )x
علاوه بر این دوتا هم سگ کنارش بود نمیذاشتن فرار کنی .
capra-demon-large.jpg
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
آخه اینا چه باساییه که میگین سخته؟ :|

دوران سخت و وحشتناکی که من با Artorias داشتم با هیچ باس دیگه ای نداشتم :(( وقتی بهش رسیده بودم Lvlمم پایین بود ولی پر رو میخواستم برم بزنمش :d

البته بماند که Dragonslayer Ornstein & Executioner Smough جای خوبی تو سخت ترین باس فایتا داره :d

من این 2 تارو تو NG بار دوم زدم (هنوزم نمیدونم چجوری انقدر خوب زدمشون) ولی تو NG+ جبران شد و یه 10 بازی فکر کنم مردم :d
 

Sina R

کاربر سایت
Nov 3, 2011
1,980
نام
Sina
به نظر من ملاک انتخاب سخت ترین باس ها باید این باشه که نشه از طریق راه ها و قلق های جانبی مبارزه با باس فایت راحت کرد . خیلی هم کار سختیه یک سازنده باس فایتی طراحی کنه که از همه نظر کامل باشه و قلق و روش خاصی برای آسون کردن مبارزه وجود نداشته باشه اما طبق معمول دارک سولز به چنین کار سختی دست پیدا کرده چون کلا بازی فرای شاخی می باشد :D

به نظر من براساس این ملاک Dragonslayer Ornstein & Executioner Smough سخت ترین باس فایتی بوده که در بازیهای FS تجربه کردم و جدای از مسئله سختی ، این باس فایت بشدت بالانس و تمیز طراحی شده بود ! فکر می کنم هر کسی که در دارک سولز به این باس فایت برخورد کرده خیلی اذیت شده اما جنس این چالش و اذیت طوری نیست که براساس عدم تعادل در گیم پلی و برهم خوردن تعادل درجه سختی بازی باشه یا به قول معروف این سختی رو مخ گیمر نمیره ! . سازنده طوری این سختی به بازی منتقل کرده که کاملا براساس چارچوب منطقی گیم پلی بازیه بخاطر همین شاید 20 بار هم جلو این باس فایت شکست بخوریم عصبانی نشیم و بازم با انگیزه بریم باهاش مبارزه کنیم . الحق که مبارزه با Ornstein و Smough نقطه عطف بازی هم بود با اون دیدار به یادماندنی بعدش ....

باس های سخت دیگه هم هستن اما تقریبا اکثر اونارو میشه براساسی یک روش و تاکتیک تکراری کشت اما این باس فایت از این نظر محشر بود . مثلا این Capra Demon که دوستمون Snowfall گفت سختی متعادلی نداره . هم میتونه باس فایت بشدت سخت و رو مخی باشه هم میتونه باس فایتی براتون باشه که بدون اینکه یک ضربه بخورید ردش کنید :D

حرف از باس فایت شد بگذارید یادی کنیم از یکی از به یادماندنی ترین باس فایت های سری Souls و شاید بهترین برای برخی ها ... Sif ، the Great Grey Wolf

wolf.jpg

نکته جالبش این بود این باس فایت شاید از لحاظ مکانیزم مبارزه خیلی باس فایت متنوع و تاکتیکی نبود و میشد راحت ازش رد شد اما طراحی باس فایت ، طراحی محیط مبارزه و بستر داستانی و از همه مهمتر اون ثانیه های پایانی مبارزه با سیف محشر بودن ... توی ثانیه های پایانی سیف بشدت زخمی شده و حتی بسختی راه میره و عملا نمیتونه دیگه بهتون آسیب بزنه . هر باس فایتی وقتی ما میرسیم به اواخرش با تمام وجود طوری ضربه می زنیم که زودتر ازش عبور کنیم اما وقتی دیدم سیف اینطوری داره تا آخرین لحظه از مقبره سر ارتویاس دفاع می کنه چنان برام تکان دهنده بود که تا مدتی اصلا نمیتونستم جلو برم و ضربه نهایی بهش بزنم . باور کنید دستام سست شده بود . از نظر دراماتیک بودن بعد از Gwyn این باس فایت بهترین تجربه من در دارک سولز 1 بود . وقتی این لحظات تو ذهن آدم میاد واقعا انتظار برای تجربه دارک سولز 3 به عنوان اثر جدید میازاکی سخت میشه :D
 
آخرین ویرایش:

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
من تو هیچ کدوم از Soul ها سر باس ها کم نیاورده بودم (که بخوام ول کنم ) ولی تو Bloodborne تو Defiled Chalice Dungeon
اون باس سگ Old ones مادر به خطا کاری کرد بیخیال Dungeon ها بشم و با تروفی %91 که فقط یه تروفی تا پلات داشتم بازی رو ول کنم . دهن سرویس هیچ جوره نتونستم بزنمش ...
قشنگ ترین اتمسفر هم از نظر من :
اون جایی بود که به Vendrick میرسیدیم . یه جوری بود واقعا ... تو خالی تا ابد اونجا بود من که همش میرفتم اونجا بهش نگاه میکردم حس عجیبی بود با اون آهنگی که میزد .
در ضمن من یه چند تا ویدئو و مقاله خوندم واقعا داستان کارای میازاکی تو سول ها مخصوصا بلابورن از رمان های H.p Lovecraft ریشه میگیره بعضی از چیزاش که دقیقا همون نوشته کتاب ـه مخصوصا کتاب the call of cthulhu ...
خیلی علاقه مند شدم بخونم ظاهرا کلا داستان کاراش کاملا Mind F*ck ـه یه چیزی مثل Soul ها .
ترجمه شده کتاباش گیر میاد ؟ کسی خبر داره ؟
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب دوستان پس بیایین یه کار کنیم. به این ترتیب، برای خودتون رو بنویسین:

بهترین باس فایت: Ornstein & Smough - حرفی برای گفتن نداره:d به قدری سخت بودن که خیلیا فکر میکردن باس آخر بازی هست!:d ابهت Ornstein تو تک تک سلول های بنیادین وجودم:d
بهترین شخصیت: Artorias of The Abyss - نه حرفی، نه چیزی، نه قیافه ای، ولی باز هم خیلیا عاشقش شدن از بس پیشینه داستانی این شخصیت عمیق و غم انگیز بود:(
بهترین اتمسفر: Kiln of The First Flame - اینکه وقتی میرسی اونجا، رنگ آسمون نشون دهنده پایان کاره و سکوت عمیقی اونجا رو فرا گرفته. تا چشم کار میکنه خاکستر دیده میشه و ...
بهترین موسیقی: Gwyn, Lord of Cinder - خدا لعنتش کنه این میازاکی رو! تمام ذهنیت منو ازش به هم ریخت. همش تصور میکردم با Gwyn که یه پادشاه قدرتمند و با عظمت هست، بالای یه برج یه مبارزه حماسی قراره داشته باشم ولی وقتی توی Kiln of The First Flame یه پیرمرد جزغاله و له شده دیدم که توی تاریکی برای خودش پرسه میزنه و حتی در حد ضعیف ترین Hollow ها هم قدرت نداره، تمام تصوراتم مثل شیشه شکست و له شدم. آهنگش به قدری تاثیر گذار بود که کل بازی رو در یک لحظه آورد جلوی چشمام و سوال برام شد دقیقا چیکار داشتم میکردم؟ از 2012 به اینور زنگ گوشیمو به خاطرش عوض نکردم!:(:d
بهترین دیالوگ: Maiden Astraea - اینو خودم به چشم ندیدم ولی وقتی کوروش دیالوگش رو گذاشت، له شدم و چشم بسته رفتم طرفش:d
 

Sina R

کاربر سایت
Nov 3, 2011
1,980
نام
Sina
بهترین باس فایت : Gwyn, Lord of Cinder - اگر بخوایم از نظر گیم پلی نگاه کنیم Gwyn به هیچ عنوان بهترین باس فایت بازی نبود اما اگر از لحاظ احساسی که بهمون منتقل میشه نگاه کنیم واقعا به طرز عجیب غریبی مبارزه با Gwyn بعد از مشاهده فضای تکان دهنده Kiln of The First Flame تاثیرگذار بود . تک تک اجزای صحنه و موسیقی بازی با آدم حرف می زدن . توضیحات Safety & Peace در مورد Gwyn خیلی خوب بود . لحظه تقابل با Gwyn مهمترین بخش کاره . بعد از اون همه انتظار بهش می رسیم و می بینیم به اون حال و روز در اومده .

بهترین شخصیت: Solaire of Astora - بهترین NPC که من در بازی دیدم Solaire of Astora بود . دارک سولز حکایت عجیبیه و واقعا نمیشه تجربیات خودمون تمام و کمال در قالب کلمه به اشتراک بگذاریم و یکی از این تجربیات احساسی بود که من در مواجهه با سالیر در مناطق مختلف بازی داشتم . اون سرگردانی و گمگشتگی شخصیت سالیر و ارتباطاتی که میتونه با Gwyn داشته باشه و در نهایت اون مرگ تکان دهنده همه در کنار هم باعث شد اصلا نتونم از ذهنم پاکش کنم .

بهترین موسیقی: Gwyn, Lord of Cinder ( با احترام به Firelink Shrine ) - چی بگم :D باید خوشحال باشیم در عصری زندگی می کنیم که میازاکی در اون بازی میسازه :D از موسیقی Firelink Shrine هم نمیشه گذشت بعید میدونم فضا و حس و حالش هیچوقت فراموش کنم .

بهترین اتمسفر : Kiln of The First Flame ( با احترام به Anor Londo ) - شما هم وقتی برای اولین بار وارد این منطقه شدید تا یکی دو دقیقه مات و مبهوت به فضا نگاه می کردید ؟ :D خاکستر و باقی مانده اسکلت اژدها ها و داستانی که در پس این خاکسترها نهفتس ، گذر از اون هاله سفید رنگ و ارواح شوالیه های وفادار به Gwyn و ملاقات با کسی که عامل این تباهیه . کلا اعتقاد من اینه هم در دارک سولز و هم در بلادبورن میازاکی به قدری لول دیزاین بازی قوی طراحی کرده و در طراحی مناطق پیرو داستان با دقت عمل کرده که هر چقدر جلوتر میریم شاهد مناطق قوی تر و فوق العاده تری هستیم و اوج این زیبایی در مناطق پایانی بازی می بینیم .
بهترین دیالوگ - متاسفانه چون دیمن سولز نرفتم در این مورد عادلانه نیست نظر بدم چون ضریب تکان دهنده بودن دیالوگ Maiden Astraea زیادی بالاس حیف تجربه نکردم :D
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,537
نام
کورش
بهترین باس فایت: هر باسی که اسون بود :d این رو از روی تنبلی میگم از نظر اینکه مبارزه با کدوم باس خاطره انگیزتره بدون شک strom king. این رو اگه بازی نکردین ویدئوش رو ببینید(هرچند شک دارم حس اینکه خودتون بازی کنید رو بده). باس و موجودات اطرافش در ارتفاع بالا پرواز میکنن و برای زدنشون از شمشیر storm ruler استفاده میکنیم. هر ضربه این شمشیر اسمون رو میشکافه و یه حس خوبی میده. اگه بیرون از محوطه این باس میشد از این شمشیر استفاده کرد با همین بازی رو تموم میکردم بس که حال میده استفاده ازش.

بهترین شخصیت(ها :d): Maiden Astraea و Maiden in black و Anastacia of Astora

بهترین اتمسفر: کل بازی دارک سولز یک

بهترین موسیقی: توجه زیادی به موسیقی نکردم بیشتر حواسم به این بود که نمیرم :d

بهترین دیالوگ:Maiden Astraea این که قبلا هم گفتم بهترین دیالوگ رو داشت ولی در کنار اون بهترین داستان رو هم داره. بنوعی داستانش ادم رو داغون میکنه. اون محوطه خونی که کنارش که اگه نزدیک بشیم یک سری موجودات کوچیکی بهمون حمله میکنن اون موجودات بچه ها و جنین های سقط شده هستند که Maiden Astraea اون بیچاره ها رو جمع کرده و اورده پیش خودش و سعی میکنه از رنجشون کم کنه. کلا Maiden Astraea یه شخص مقدسی بوده که داوطلبانه دیمن شده که کثافت کاری انسانها رو جمع و جور کنه. بیچاره در مبارزه با ما جز heal کردن هیچ کاری ازش برنمیاد. ما هم که خوب حقش رو میذاریم کف دستش.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
بهترین باس فایت: Sif, The Great Gray Wolf والسلام :D هنوزم لحظه به لحظش یادم هست از آهنگش گرفته تا لوکیشن و در ورودی و نحوه وارد شدن sif و شمشیر های فرو رفته تو زمین و تلو تلو خوردن sif تو اواخر مبارزه بهمراه اون آهنگ ویران کننده و ... :(( واقعا به یاد موندنی ترین باس فایت سری بود واسه من (یدونه در حد این هست که تو بلادبورن حضور داره :D)

بهترین شخصیت: انتخاب خیلی سخته ولی Knight Artorias رو انتحاب میکنم به دلیل داستان زیبا و رابطه ای که با Sif داشت :hug:

بهترین اتمسفر: خوب واسه من انتخاب هر چیزی به جز Klin of the First Flame خیانت به میازاکی هست :D

بهترین موسیقی: برای من اون آهنگی که تو کات سین ابتدایی Demon's Souls بخش میشه وقتی برای اولین بار شنیدمش رسما یه ترسی به تنم نشست. الانم هر وقت میشنوم مور مور میشم. اصلا جادویی بود اون آهنگ برای من

بهترین دیالوگ: من دیالوگا تقریبا یادم رفته بود ولی با اشاراتی که به Maiden Astraea شد یادم اومد که دیالوگای فوق العاده تاثیرگذاری داشت و من با کشتنش چنان حس تنفری از خودم پیدا کردم که دیالوگ Garl Vinland همون محافظ Astraea بعد از کشتن ما رو بهترین دیالوگ سری انتخاب میکنم (بنظرم ترسناک ترین موجود کل سری سولز خود ماییم)

Garl Vinland: You covetous ones, let it be known
We shall defend our heart and home to the death
 

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
بهترین باس فایت: من با Bed of Chaos خیلی حال کردم. این که یه جادوگری که این همه بر و بیا داشته با یه اشتباه و طمع چطوری خودشو و خانوادشو نابود کرده خیلی غمگین کننده بود برام. وقتی که فهمیدم Ceasless Disscharcge پسرشه بدجوری غمم گرفت. کلا داستان این خانواده رو خیلی دوست دارم من.

بهترین شخصیت: Artorias of the Abyss بدو شک. اصلا پرستیژی که داشت لعنتی...:d

بهترین اتمسفر: کل بازی دارک سولز یک

بهترین موسیقی: Gwyn Lord of Cinder. هنوزم که هنوزه تو فکرشم برم پیانو یاد بگیرم بزنمش. :d

بهترین دیالوگ: پیش تر گفته بودم خواهر Quelag. دیالوگش نابود کنندس :( وقتی نمیدونه همین الان خواهرشو پاره کردیم. =((
Quelaag, my dear sister… You know, I still remember… Your beautiful, silky face… If only I could gaze upon it once more
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
درود...
علی صلح و صفا خیلی نامردی هی در مورد DaS حرف میزنید من اون موقع 14 سالم بود بازی رو تموم کردم زیاد یادم نمیاد...
:|:d

ولی خوب بازم بهش {{مغزم}} فشار میارم ببینم چی یادش میاد...
:bighug:

بهترین باس فایت : Vendrick

بنظر من وندریک وضعش از گوین بدتر بود اصلا یک چیزی میگم یک چیزی میشنوید , اینقدر تو بازی وندریک وندریک میکردن من گفتم مثلا با یک چیزی مثل این رو برو میشم

52730716842337927301.jpg
[/URL][/IMG]
61721491073360979665.jpg
[/URL][/IMG]

خوب این باس فایت از آسونیش بگذریم که مهم نیست چون باس فایت های سری سولز به سختی نیست , به عشق و حسه...
کلا این باس وقتی وارد محیط میشی که هیچ اصلا وضعی هست دور و برت رو ببین آدم میگرخه و بعدش تا این بدبخت رو نزنی بهت کاری نداره بعدش از Hollow های عادی هم داغون تر شده...
خیلی دلم براش سوخت , مخصوصا اون موسیقی جوی داده بود که من دسته رو میدادم به خواهر کوچیکم میگفتم "نازنین فقط از دستش فرار کن چون میخوام موسیقیش رو گوش کنم و جوش رو بخورم"...
:d
ولی بهترین موسیقی نیست ها اشتب نگیرید...
:-"

تازه اون شمشیرش خیلی رو مخ بود ها مثل *** از اینجا تو اونجا میخورد بهت ولی خیلی غم انگیز بود و من حال کردم باهاش...

بهترین شخصیت : Sif

جزو آدم ها حساب نمیشه ولی شخصیت خارق العاده بود....
Sif رو خیلی من دوست دارم باور میکنید اصلا نمیدونم چطوری بگم , یک عکس از اتاق میذارم طراجی از Sif دارم که یکی از فامیل ها کشیده...
من زیاد باهاش حال نمیکردم تا موقعی که مبارزه با Manus رفتم نی نی سیف رو نجات دادم و اومد کمکم , اصلا چشمام اشک آلود شد...
:((وقتی داستان پشتش و قضایاش با Astoria رو بخونید واقعا نمیتونید دوستش نداشته باشید...
حالا نمیدونم ما بچگیش ازش کمک میگریم اون تو آینده مارو شناخت که بهمون آسون گرفت !؟ چون حس میکنم سیف میتونست وحشی تر باشه...
:(

بهترین اتمسفر : Ash Lake

این دیگه تابلو هست , فقط و فقط Ash Lake اصلا نمیدونم چطوری توصیفش کنم...
راه رسیدن بهش کثیف ترین راه ممکن با اون مشکل فریم ریت هست ولی وقتی میرسی به بهشت میرسی...
بنظرم Climax بازی و کلا سری سولز فقط و فقط توی این محیط انتخابی هست , اون ریشه های سر به فلک کشیده و دیزاین تمیزش اصلا باهات حرف میزنه...
نگذریم که موسیقی هم چیزی از خدا کم نداره...
:x

فقط همین محیط به کل DS 2 میارزه با احترام به DS 2 که دوسش دارم...

بهترین موسیقی : Dark Souls Credit

اگه جزو بازی حساب بشه که بنظرم میشه :-" بهترین موسیقی موسیقی Credit دارک سولز 1 هست اصلا یک چیز فرای زیبا بود...
مخصوصا من با صداهای اینطوری حال میکنم و اگر پایان لینک کردن آتیش رو انتخاب کنید کل کردیت بازی چشمتون به مانیتور میچسپه و نمیتونید ولش کنید....
حتما یکبار دیگ گوش کنید , موهای تمام نقاط بدنم سیخ میشه با این موسیقی...

البته بگم که کردیت BB هم چیزی کم نداشت ولی من با DaS بیشتر حال کردم...
:x

بهترین دیالوگ : The Maiden In Black

فکر کنم قبلا گفتم ولی دلیلش فقط اینه که از مامان گفتن خودمم بیشتر این رو شنیدم و توی مغرم حکاکی شده

Maiden in Black :

Soul of the lost, withdrawn from its vessel.
Let strength be granted so the world might be mended.
Soul of the lost, withdrawn from its vessel.
Let strength be granted so the world might be mended,
so the world might be mended.
با تشکر از علی صفا برای این فرصت...
دمت گرم...
:x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر