Dark Souls 2 قابل فهم تر می باشد اما آسان تر نخواهد شد!

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
dark-souls-2.jpg


همانطور که می دانید، بازی Dark Souls 2 در مراسم Video Game Awards 2012 رونمایی شد و خیلی ها از این اتفاق نیز خوشحال شدند. در همین راستا استودیو FROM Software در مورد این بازی اظهار نظر کرده است و می گوید:" Dark Souls 2 قابل فهم تر از گذشته خواهد بود، اما به هیچ وجه ساده تر نخواهد شد."
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مجله Edge، نسخه دوم این بازی تحت نظارت Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura ساخته خواهد شد.
آقای Shibuya در این باره می گوید:" مسلم است که Dark Souls 2 قابل فهم و سر راست تر می باشد، اما با این جمله شما فکر نکنید که Dark Souls 2 آسان تر خواهد شد."

نظر شما چیست؟ آیا Dark Souls 2 آسان تر شود یا خیر.
 

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
یا RPG های عامه پسندانه تر مثل: Kingdom Of Amalur, Dragon's Dogma و امثال اینها باشه. .

به نظرت این عناوین هم یخورده براش سنگین نیستن.;;) در بهترین حالت RPG هایی نظیر Mass effect 2&3 رو میتونه یه کاریش کنه.>:d:d<


منم دوست نداریم سخت بشه ولی حداقل مثل Borderland بشه رفت یکم لول رو کشید بالا بعد رفت سراغ غول بازی:d

بابا این همه RPG ساده هست برای شما دیگه چه کار به این DS بدبخت دارید اخه !:| حالا که یه شرکتم به خاطر پول و جذب کژوال گیمر نرفته بازیش رو ساده کنه، دوستان باید ....:|
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
بابا این همه RPG ساده هست برای شما دیگه چه کار به این DS بدبخت دارید اخه !
:|
حالا که یه شرکتم به خاطر پول و جذب کژوال گیمر نرفته بازیش رو ساده کنه، دوستان باید ....
:|
آدم با یه دارک سول تموم کردن هارد کور نمیشه علی جان
بعد من اشتباه تایپ کردم منظورم آسون نشه
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
@ Bek

واقعاً با حرف هایت موافقم. بعضی از افراد فکر می کنند که خیلی Hardcore هستند و میان از این بازی ایراد می گیرند و ...
یکی از جملات احـد خیلی قشنگ بود که گفت:" Dark Souls عنوانی بیاد که میان گیمران یک خط مرزی ایجاد کرده."
 

iwes

کاربر سایت
Sep 2, 2006
1,707
نام
محمد
جو مرموز بازی خیلی خوبه ولی یه داستان درست حسابی به بازی اضافه کنند با شخصیت پردازی که این بازی اصلا نداره دیگه اون وقت واقعا بازی بین این سبک rpg ها تک میشه(همین الانش هم هست)
 

kratos.ir

کاربر سایت
May 4, 2007
220
نام
رامتین
نه کسی که دارک سولز رو تموم کرده هارد کوره نه کسی که میگه آشغاله. هاردکور بودن به این چیزا نیست دوستان. خواهشا هر دو گروه جو گیر نشن.
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
نه کسی که دارک سولز رو تموم کرده هارد کوره نه کسی که میگه آشغاله. هاردکور بودن به این چیزا نیست دوستان. خواهشا هر دو گروه جو گیر نشن.

اتفاقا کسی که دارک سولز رو تموم کرده حتما یه هاردکوره :D من نمیفهمم پس هاردکور به کی میگن؟ به 10 تا KILL STRIKE تو COD ؟؟؟ :D
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
هر کسی عقیده ای داره و برای خودش، محترمه. بحث سرِ آماتور بودن یا هاردکور بودن نیست. بلکه سرِ اینه که نمی دونم چرا کسانی که یکبار، دقیق ننشستن این بازی را طی کنند، میان و از DS بد می گن...
 

kratos.ir

کاربر سایت
May 4, 2007
220
نام
رامتین
اتفاقا کسی که دارک سولز رو تموم کرده حتما یه هاردکوره :D من نمیفهمم پس هاردکور به کی میگن؟ به 10 تا KILL STRIKE تو COD ؟؟؟ :D

خواهشا معنای هاردکور گیمر رو تو ویکی پدیا بخونین تا متوجه بشین

---------- نوشته در 07:11 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:09 PM ارسال شده بود ----------

هر کسی عقیده ای داره و برای خودش، محترمه. بحث سرِ آماتور بودن یا هاردکور بودن نیست. بلکه سرِ اینه که نمی دونم چرا کسانی که یکبار، دقیق ننشستن این بازی را طی کنند، میان و از DS بد می گن...

قطعا حرف شما درسته. کار اونها اصلا قابل دفاع نیست. از طرفی دیگه کسایی هم که بازی رو تموم کردن هیچ حقی ندارن دیگران رو نوب و غیره خطاب کنند .
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
Dark Souls داستان جالب و غنی داشت که روایت نادرست اون رو کمرنگ جلوه میداد.

اتفاقا روایت داستانی Dark Souls یکی از بهترین روایت‌هایی بود که توی عمرم دیده بودم. قبل از اینکه بخوایم روایت داستانی بازی رو بررسی کنیم، اول باید اتمسفر بازی در در نظر بگیریم. روایت داستانی باید با اتمسفر بازی همخوانی داشته باشه. اتمسفر Dark Souls، مخاطب رو کاملا سردرگم می‌کرد. همین سردرگمی توی روایت داستان هم دیده میشد. این نه تنها یک ایراد محسوب نمیشه، بلکه ثابت میکنه که سازنده‌ها برای خلق یک اتمسفر عالی، فکر همه جاش رو کردن. اینم نمونش ...
There are actually two Bells of Awakening
One's up above, in the Undead Church. The other is far, far below, in the ruins at the base of Blighttown
Ring them both, and something happens


داستان رو از زبان NPCهای موجود در داخل بازی می‌شنویم. جالب اینجاست که بعضا همین NPCها داستان رو غلط میگن و بعدها متوجه میشی که اصل قصه پیش یکی دیگست. یه مثال دیگه میزنم ... مثلا Gwynevere یا همون ملکه روشنایی، که دختر Lord Gwyn هست، همونی نیست که توی AnorLondo بعد ار شکست Ornstein و Smough دیده میشه. اون نسخه فیک ملکه روشنایی هست که توسط برادرش یعنی Gwyndolin اونجا گذاشته شده. این رو کسی بهت نمیگه. خودت اون موقعی میکشیش، میفهمی. بعدها هم مشخص میشه که اون خیلی وقته Loradran رو ترک کرده.
بازی سعی میکنه تا داستان بازی رو خودت بفهمی، نه اینکه یکی بیاد همه چیز رو بگه.
 

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
آدم با یه دارک سول تموم کردن هارد کور نمیشه علی جان
بعد من اشتباه تایپ کردم منظورم آسون نشه

پس بگو علیرضا جان. تمام مشکل شما با دارک سولز اینه که چون نتونستید بازی رو برید ناخوداگاه به شور هاردکوری تون برخورده!:d

البته من این رو بگم یه درصد هم شک نکن که اگه تو بخوای دارک سولز رو بری من بهت قول میدم میتونی بازی روتموم کنی. اما تمام موضوع همینجاست. شما نمی خواید که از فکر، وقت، انرژی خودتون صرفه یه بازی کنید و ترجیح میدید یه RPG بدون چالش مثه Borderland که بچه ده ساله هم میتونه تمومش کنه (نمونشم همین Dark Aria توی لایو:d) رو برید.
به نظر خودم یکی از فرق های گیمر هاردکور در همینجاست که خودش رو کاملا وقف اون بازی میکنه و سعی میکنه از تمام رمز و راز های بازی سر در بیاره و از این کارشم واقعا لذت می بره. قرارم نیست بازی حتما RPG باشه. یه بازی مثه Batman Arkham City هم یه همچین وضعیتی برام داشت و تا وقتی که تمام معمای ریدلر بازی روحل نکردم و شیره بازی رو ازش بیرون نکشیدم ولش نکردم.:d حالا این چالش ها میتونه یه چی مثه دارک سولز باشه که روند بازی و باس های سختی داشته باشه. مثه بتمن باشه که سختیش به معماهاش برگرده یا حتی مثه Deus Ex باشه که اگه روی لول اپ هات دقت نکنی و همین طور شانسی بزنی بره اواسط بازی بدخت میشی میره پی کارش.

این مشکلم به نظرم بر میگرده به بازی های کپی که همین طوری میخریمشون و میخوام هرچی سریعتر تمومشون کنیم و بریم سراغ بازی بعدی. پس طبیعیه که یه بازی مثه دارک سولز که اصلا امکان داره سریع تمومش کرد این طوری بهش بکوبیدو
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
اتفاقا روایت داستانی Dark Souls یکی از بهترین روایت‌هایی بود که توی عمرم دیده بودم. قبل از اینکه بخوایم روایت داستانی بازی رو بررسی کنیم، اول باید اتمسفر بازی در در نظر بگیریم. روایت داستانی باید با اتمسفر بازی همخوانی داشته باشه. اتمسفر Dark Souls، مخاطب رو کاملا سردرگم می‌کرد. همین سردرگمی توی روایت داستان هم دیده میشد. این نه تنها یک ایراد محسوب نمیشه، بلکه ثابت میکنه که سازنده‌ها برای خلق یک اتمسفر عالی، فکر همه جاش رو کردن. اینم نمونش ...
There are actually two Bells of Awakening
One's up above, in the Undead Church. The other is far, far below, in the ruins at the base of Blighttown
Ring them both, and something happens


داستان رو از زبان NPCهای موجود در داخل بازی می‌شنویم. جالب اینجاست که بعضا همین NPCها داستان رو غلط میگن و بعدها متوجه میشی که اصل قصه پیش یکی دیگست. یه مثال دیگه میزنم ... مثلا Gwynevere یا همون ملکه روشنایی، که دختر Lord Gwyn هست، همونی نیست که توی AnorLondo بعد ار شکست Ornstein و Smough دیده میشه. اون نسخه فیک ملکه روشنایی هست که توسط برادرش یعنی Gwyndolin اونجا گذاشته شده. این رو کسی بهت نمیگه. خودت اون موقعی میکشیش، میفهمی. بعدها هم مشخص میشه که اون خیلی وقته Loradran رو ترک کرده.
بازی سعی میکنه تا داستان بازی رو خودت بفهمی، نه اینکه یکی بیاد همه چیز رو بگه.
تو بعضی از بازی ها سازنده سعی میکنه داستان رو به خوردت بده و مستقیم تو دستت بزاره!!! تو یه سری دیگه از بازی ها داستان رها شده تو بازی!!! شیوه ی داستان سرایی رها شده تو بازی ای مثل بایوشاک هم هست! که خودت باید بری دنبال داستان و اونو بفهمی! اما چیزی که دارک سولز رو از اینا متمایز میکنه اینه که تو این بازی داستان حتی رها هم نشده!!! داستان تو این بازی مخفی شده!!! سازنده ها از قصد کاری کردن که بازیباز برای فهم داستان تلاش کنه! انگار که اینم جزو سختی های بازی به حساب میاد!!! یعنی همون طور که بازیباز باید برای عبور از مراحل گیم پلی سختی بکشه باید برای فهمیدن نکات داستانی بازی هم سختی بکشه!!! و این از نظر من یعنی هنر! و اتفاقا با روح بازی هم همخوانی داره یه اینچنین روایتی!!!
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
تا حدودی موافقم :d داستان بازی عالیه، ولی پیشبند نمیبندن بهت قاشق قاشق به خوردت بدن داستانشو (مثل باقی بازی ها) :d باید خودت پیگیرش بشی، داستان بیشتر از اینکه تو دیالوگ ها یا کات سین ها نقل بشه، در دیسکریپشن آیتم ها، توضیحات کاوننت ها و اینجور جاها نقل میشه. با اینکه سبک روایت خاص خودشو داره، متاسفانه باعث شده نقشش کمرنگ بنظر بیاد.
من کلاً و درهرجهت و باهات موافقم :D. منظورم اینکه 50% بازی درمورد Artorias هست ولی تو بازی اصلی ازش استفاده نشده و DLC دادن براش !!. همین چیزها پیش پا افتاده بازی رو زخمی میکنه.
این روایت بصورت "دیسکریپشن آیتم ها، توضیحات کاوننت ها و اینجور جاها " بیش از اندازه یونیک هست. بیشتر گیمر رو فراری میده تا جذب کنه. البته بیتره. خز و خیل نمیشه مثل Skyrim :D.
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
تو بعضی از بازی ها سازنده سعی میکنه داستان رو به خوردت بده و مستقیم تو دستت بزاره!!! تو یه سری دیگه از بازی ها داستان رها شده تو بازی!!! شیوه ی داستان سرایی رها شده تو بازی ای مثل بایوشاک هم هست! که خودت باید بری دنبال داستان و اونو بفهمی! اما چیزی که دارک سولز رو از اینا متمایز میکنه اینه که تو این بازی داستان حتی رها هم نشده!!! داستان تو این بازی مخفی شده!!! سازنده ها از قصد کاری کردن که بازیباز برای فهم داستان تلاش کنه! انگار که اینم جزو سختی های بازی به حساب میاد!!! یعنی همون طور که بازیباز باید برای عبور از مراحل گیم پلی سختی بکشه باید برای فهمیدن نکات داستانی بازی هم سختی بکشه!!! و این از نظر من یعنی هنر! و اتفاقا با روح بازی هم همخوانی داره یه اینچنین روایتی!!!
من در مورد سختی بازی یه نوع دیدگاه خاصی دارم. بازی پر از صحنه‌های هنرمندانه و جاودانه هست. شاید بازی میخواد بگه که برای دیدن همچین صحنه‌های بی نظیری، باید خیلی سختی کشید و نمیشه به همین راحتی‌ها بدستشون آورد.
 

sahand09

کاربر سایت
Aug 9, 2012
64
نام
سهند فقیهی
من تا قبل از بازی کردن دارک سولز فکر میکردم خدای RPG هستم، اما وقتی دارک سولز بازی کردم، نظرم کاملا عوض شد... دارک سولز بازی فوق العاده ایه، خیلی نو آوری توش دیدم، اما سختی بازی که دوستان میگن، تا یه جایی بیشتر نیست، من خودم الآن 7-8 بار تمومش کردم، لول 302 هستم، دیگه توی این لول بازی هیچ سختی نداره، سختی بازی به نظر من تا یه جایی که شخصیت یه خورده قوی بشه، دیگه مشکل ساز نمیشه... مثلا اوایل بازی، یه دونه Black Knight حکم کابوس داره، با کلی Fire Bomb و تیر اندازی و فرار، یه جوری میشه کشتشون، اما دیگه مراحل آخر Black Knight ها میشن دشمنان عادی و عین آب خوردن میکشیمشون ، اونم فقط با دوضربه... از همین الآن هم دارم لحظه شماری میکنم تا Dark Souls II بیاد، ببینم چه بلایی میخواد سرمون بیاره :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر