Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
Cyberpunk 2077 Is a DirectX 12 Exclusive on PC - The FPS Review
سایبرپانک تنها از دایرکت ایکس 12 پشتیبانی میکنه و از ولکان یا 11 پشتیبانی نمیکنه
_______________
البته گفته شده از ویندوز 7 پشتیبانی میکنه ،پارسال بهش اضافه کرد مایکرو ،
پس از ویندوز 8 بازی پشتیبانی نمیکنه و برا ویندوز 10 بازی کاملا بهینه هست ولی میگن بر روی ویندوز به طور کامل تست میکنیمش.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
یکی دو جای دیگه دیدم که انتقاد میکنن بابت حذف وال رانینگ...
راستش این با مباحثی مثل دانگرید و ... که ناشی از ناتوانی سازنده در عمل به تعهداتشه فرق داره به نظرم.
خیلی مکانیزم پیچیده ای نیست که نتونن بزارنش تو بازی.
وقتی حذف کردن ینی خیلی واضح تشخیص دادن که به درد دیزاین بازی نمیخوره و ممکنه وجودش اثر منفی بزاره.
اگه اینطور بوده، خیلی بهتر که حذفش کردن.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
6589569543246560967jpg.jpg

خروجی کنسول های نسل هشت دقیقا همین خواهد بود (RTX Off) همونجوری که ویچر 3 هم همینجوری بود تو محیط های بسته تقریبا اختلافشون صفر بود وقتی به محیط های باز میرسیدیم با Draw Distance کمتر و Foliage Density پایین تر مواجه میشدیم الانم تا اینجا تایید شده هرچی گیم پلی از بازی منتشر شده (به غیر تریلر بازی) RTX Off بودن در مورد پرفورمانس هم به هیچ وجه نمیشه انتظار یـ پرت پرفکت ازشون داشت باشیم بازی مالتی پلتفرم و OW ـه همون راکستار توی RDR2 تو این زمینه ضعیف عمل کرد دیگه CDPR که جای خود داره

پ.ن : سیاست CDPR کلا همیشه همین بوده سر ویچر 3 تا یک ماه مونده به انتشار بازی یـ دونه عکس از ورژن کنسولی بازی منتشر نکردن همه فک میکردن یـ چیز نابود قرار ـه تحویل بدن ولی بازی منتشر شد و معلوم شد که خبری نیست ! تا همین هفته قبل CDPR محکوم به داونگرید میشد و حتی محکوم به دمو فیک 48 دقیقه ای خیلیا میگفتن نمیتونه همچین چیزی رو خروجی تحویل بده تهش معلوم شد نه تنها عینا همون رو تحویل داده بلکه تو خیلی قسمت ها پاش رو فراتر گذاشته الانم پرت کنسول نسل هشت رو دوباره یـ سریا فک میکنن قرار تر بزنن چهار روز دیگه منتشر میشه و اونم معلوم میشه خبری نیست
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
View attachment 151923

خروجی کنسول های نسل هشت دقیقا همین خواهد بود (RTX Off) همونجوری که ویچر 3 هم همینجوری بود تو محیط های بسته تقریبا اختلافشون صفر بود وقتی به محیط های باز میرسیدیم با Draw Distance کمتر و Foliage Density پایین تر مواجه میشدیم الانم تا اینجا تایید شده هرچی گیم پلی از بازی منتشر شده (به غیر تریلر بازی) RTX Off بودن در مورد پرفورمانس هم به هیچ وجه نمیشه انتظار یـ پرت پرفکت ازشون داشت باشیم بازی مالتی پلتفرم و OW ـه همون راکستار توی RDR2 تو این زمینه ضعیف عمل کرد دیگه CDPR که جای خود داره

پ.ن : سیاست CDPR کلا همیشه همین بوده سر ویچر 3 تا یک ماه مونده به انتشار بازی یـ دونه عکس از ورژن کنسولی بازی منتشر نکردن همه فک میکردن یـ چیز نابود قرار ـه تحویل بدن ولی بازی منتشر شد و معلوم شد که خبری نیست ! تا همین هفته قبل CDPR محکوم به داونگرید میشد و حتی محکوم به دمو فیک 48 دقیقه ای خیلیا میگفتن نمیتونه همچین چیزی رو خروجی تحویل بده تهش معلوم شد نه تنها عینا همون رو تحویل داده بلکه تو خیلی قسمت ها پاش رو فراتر گذاشته الانم پرت کنسول نسل هشت رو دوباره یـ سریا فک میکنن قرار تر بزنن چهار روز دیگه منتشر میشه و اونم معلوم میشه خبری نیست
یه rtx اینقدر تاثیر داره:|
خب اینطوریه میندازیم برا نسل بعد با rtx میزنیم
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
یه rtx اینقدر تاثیر داره:|
خب اینطوریه میندازیم برا نسل بعد با rtx میزنیم
خرید بازی در پلتفرم های مختلف احتمالا به این شکله:
PC در Steam و GOG محدودیت سخت افزاری وجود نداره و یک بار خریداری میشه هر زمان GPU RTX Support که از مدل های Nvidia باید انتخاب کرد رو داشتیم، میتونیم از RTX لذت ببریم.
Xbox که از Smart Delivery پشتیبانی میکنه یک بار خریداری میشه و در کنسول نسل هشت Xbox One و کنسول نسل بعدی Xbox Series X به همراه Ray Tracing قابل بازی خواهد بود.
PS4 احتمالا اینجا هم باید فقط یک بار خریدش و قابلیت backward compatibility کنسول PS5 با ارتقای گرافیکی که به طبع شامل Ray Tracing میشه. البته این پلی استیشن یه مقدار مبهمه فعلا ساپورت نسل بعدی و RT
 
  • Like
Reactions: dark souls

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر