Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
دوستان سیستم مورد نیاز رو از الان اصلا نمی شه چیزی گفت! فعلا تا ساخت بازی تموم بشه خیلی چیزها تغییر می کنه! انشالله که روی سیستم همه ما بالا بیاد و بتونیم لذت ببریم [-o<

در مورد RTX هم چیز خیلی جالبی هست، اما فکر کنم نیازمند به هسته سخت افزاری هم باشه (دقیق اطلاع ندارم) که در این صورت برای سری های قبل اجرا نمی شه! اما مسئله اینجاست که این تکنولوژی به سازنده خیلی کمک می کنه برای نورپردازی، هم دقت بهتری داره، هم وقت کمتری ازشون می گیره! حالا وقتی چنین چیزی باشه، آیا سازنده میاد مثل قبل روی سخت افزارهایی که از اون پشتیبانی نمی کنن هم سیستم نورپردازی قدیمی رو به کار بگیره؟! من یه ویدیو از The Division دیده بودم، واقعا کار سخت و وقت گیری بوده ...
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,514
نام
کورش

این یخورده نگران کننده هست. تاریکی و تم نوار از ویژگیهای اصلی سایبرپانک هستن. دلیل اینکه در اثار سایبرپانک محیط تاریکه و از نئون و نور مصنوعی استفاده میشه نبودن خورشید نیست که الان احساس کول بودن به مسئول تویتر این بازی دست داده. دلیلش الودگی بیش از حد هواست و همچنین اغراقی که در مورد تاریکی اینده پیشرفت تکنولوژی و هوش مصنوعی از نظر بعضی ها بوجود میاد و اصطلاحا بشر به تباهی کشیده میشه هست.
هرچند سایبرپانک برای بیان داستان از فناوری پیشرفته و فضای سایبر و هک و اینها استفاده میکنه ولی بیس و پایه این ژانر فلسفیه و چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم در مورد نگرانی ها از اینده تکنولوژی هست. اصلا شعار high tech low life که برای تعریف این ژانر استفاده میشه مفهومش اینه.
بطور جدی ارزو میکنم اینها از سایبرپانک برداشت عجیب و غریب خودشون رو نداشته باشن و به موئلفه های این ژانر وفادار بمونن چون با وجود اینکه خیلی ها به خاطر شاهکاری مثل ویچر طرفدار این بازی شدن ولی خیلی های دیگه مثل من بخاطر ژانرش و اتمسفر بلید رانر 82 و deus ex و بقیه عناوین شاخص این ژانر طرفدارشیم. درسته که اعلام کردن چرخه شب و روز وجود داره و اتمسفری خاص مورد نظر در شب میتونه وجود داشته باشه ولی امیدوارم این عزیزان حواسشون باشه که یاکوزا یا GTA نمیسازن و کاری نکنن که بازی یه شاهکار باشه با متای مثلا 97 ولی سایبرپانک نباشه و فقط GTA در اینده باشه.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
خوبی بازی اینه وقتی بیاد نون یوبیسافت تو روغنه. همونجوری که ویچر رو کپی کردن این روهم کپی میکنن و AC:2077 رو هم میتونیم بازی کنیم:x تا 10 سال همینو میلک میکنن تا بازی بعدی CDPR بیاد
خیلی ها از ویچر کپی کردن و می کنن، همونطور که خیلی ها هم از فرمول AC کپی کردن و می کنن ;)
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
این یخورده نگران کننده هست. تاریکی و تم نوار از ویژگیهای اصلی سایبرپانک هستن. دلیل اینکه در اثار سایبرپانک محیط تاریکه و از نئون و نور مصنوعی استفاده میشه نبودن خورشید نیست که الان احساس کول بودن به مسئول تویتر این بازی دست داده. دلیلش الودگی بیش از حد هواست و همچنین اغراقی که در مورد تاریکی اینده پیشرفت تکنولوژی و هوش مصنوعی از نظر بعضی ها بوجود میاد و اصطلاحا بشر به تباهی کشیده میشه هست.
هرچند سایبرپانک برای بیان داستان از فناوری پیشرفته و فضای سایبر و هک و اینها استفاده میکنه ولی بیس و پایه این ژانر فلسفیه و چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم در مورد نگرانی ها از اینده تکنولوژی هست. اصلا شعار high tech low life که برای تعریف این ژانر استفاده میشه مفهومش اینه.
بطور جدی ارزو میکنم اینها از سایبرپانک برداشت عجیب و غریب خودشون رو نداشته باشن و به موئلفه های این ژانر وفادار بمونن چون با وجود اینکه خیلی ها به خاطر شاهکاری مثل ویچر طرفدار این بازی شدن ولی خیلی های دیگه مثل من بخاطر ژانرش و اتمسفر بلید رانر 82 و deus ex و بقیه عناوین شاخص این ژانر طرفدارشیم. درسته که اعلام کردن چرخه شب و روز وجود داره و اتمسفری خاص مورد نظر در شب میتونه وجود داشته باشه ولی امیدوارم این عزیزان حواسشون باشه که یاکوزا یا GTA نمیسازن و کاری نکنن که بازی یه شاهکار باشه با متای مثلا 97 ولی سایبرپانک نباشه و فقط GTA در اینده باشه.
هنوز اول کارن و بنظرم یه دنیای سایبرپانکی توی شب خیلی دیدنی تره و همین مشکلات فنی زیادی رو برای CDPR فراهم میکنه. اینا میخوان یه بار دیگه همه رو از هوش ببرن با دموی که از شب قراره نشون بدن :D
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
این یخورده نگران کننده هست. تاریکی و تم نوار از ویژگیهای اصلی سایبرپانک هستن. دلیل اینکه در اثار سایبرپانک محیط تاریکه و از نئون و نور مصنوعی استفاده میشه نبودن خورشید نیست که الان احساس کول بودن به مسئول تویتر این بازی دست داده. دلیلش الودگی بیش از حد هواست و همچنین اغراقی که در مورد تاریکی اینده پیشرفت تکنولوژی و هوش مصنوعی از نظر بعضی ها بوجود میاد و اصطلاحا بشر به تباهی کشیده میشه هست.
هرچند سایبرپانک برای بیان داستان از فناوری پیشرفته و فضای سایبر و هک و اینها استفاده میکنه ولی بیس و پایه این ژانر فلسفیه و چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم در مورد نگرانی ها از اینده تکنولوژی هست. اصلا شعار high tech low life که برای تعریف این ژانر استفاده میشه مفهومش اینه.
بطور جدی ارزو میکنم اینها از سایبرپانک برداشت عجیب و غریب خودشون رو نداشته باشن و به موئلفه های این ژانر وفادار بمونن چون با وجود اینکه خیلی ها به خاطر شاهکاری مثل ویچر طرفدار این بازی شدن ولی خیلی های دیگه مثل من بخاطر ژانرش و اتمسفر بلید رانر 82 و deus ex و بقیه عناوین شاخص این ژانر طرفدارشیم. درسته که اعلام کردن چرخه شب و روز وجود داره و اتمسفری خاص مورد نظر در شب میتونه وجود داشته باشه ولی امیدوارم این عزیزان حواسشون باشه که یاکوزا یا GTA نمیسازن و کاری نکنن که بازی یه شاهکار باشه با متای مثلا 97 ولی سایبرپانک نباشه و فقط GTA در اینده باشه.
یکی از مواردی که خیلی روش تاکید دارن، وفادار موندن به دنیایی هست که Mike Pondsmith ساخته، علاوه بر همکاری که خود شخصش با تیم داشت. بعد این چیزی که دیدیم فقط یک منطقه هست که اونم توی بخش نزدیک Mega Corp Plazaها بوده، قاعدتا از جاهای تمیز و مرتب نقشه باید باشه!
به نظرم از این لحاظ خیلی نباید نگران موضوع باشیم.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
اومدم بگم که یکمی هایپم برای بازی کاهش پیدا کرد ولی کلا نمایش خیلی خوبی بود :D
اکثرا با چیزهایی که از CD Project انتظار نداشتم، شگفت زده شدم...مثلا گان‌پلی و اسلحه‌های خفنی که نشون دادن و کلا تمرکزی که روی گیم‌پلی شده بود. از این نظر مثل این بود که یه شوتر سازِ با تجربه اومده و بهترین FPS‌ای که میتونسته رو خلق کرده...گان‌پلی خیلی خیلی خفن بود و کلا دیدم رو به بازی عوض کرد <:-P
ولی توسط چیزهایی که از CD Project انتظار بالایی داشتم، یکمی ناامید شدم...مثلا یکمی منتظر شخصیت‌های خفن‌تر و دیالوگ‌های جالب‌تری بودم...توی نمایش با خیلی از شخصیت‌ها آشنا شدیم و کلی انتخاب‌ و تعامل‌های مختلف داشتیم اما تقریبا همه‌ی رودررویی‌ها در اون حدی که فکر می‌کردم (و هایپ شده بود) جذاب نبود... مخصوصا اون یارو Jackie که اکثر نمایش باهامون بود ولی حداقل برای من نتونست خودشو به عنوان یه شخصیت خفن توی بازی ثابت کنه...می‌دونم بازی هنوز کلی کار داره و این نمایش تمرکزش روی داستان و شخصیت‌ها نبود ولی اگه مثلا یه تیکه از گیم‌پلی Witcher 3 رو جدا کنیم و فقط تعامل شخصیت‌ها و دیالوگاشون رو با Cyberpunk 2077 مقایسه کنیم، تفاوت‌ها مشخص میشه.
در نهایت بگم که یکمی اتمسفر خفن‌تری رو انتظار داشتم :D انتظاره دیگه...وقتی منتقدهایی که نمایش بازی رو دیدن چند ماه هایپ میکنن که بازی انگار از آینده اومده و ...، انتظار بالا میره :D ولی کلا دیدن دنیای منحصربفرد و متفاوتی که CD Project توی زمینه‌ی سایبرپانک ساخته، خیلی جذاب بود.
پیشنهاد می‌کنم دوستانی که بیشتر سایبرپانک تاریک با اتمسفر خفن‌تر و سنگین‌تر رو دوست دارن، Observer رو یه امتحانی بکنن...بازی خطی هستش و کلا گیم‌پلی دیوانه‌واری مثل 2077 نداره ولی اون اتمسفر و حس و حال سایبرپانک رو خیلی دقیق و با جزئیات خیلی بیشتری، پیاده‌سازی کرده.
در نهایت هم مثل خیلی‌های دیگه اصلا درک نمیکنم که میگید بازی روی کنسول‌های این نسل نمیتونه اجرا بشه و وای چی کار کنیم که کنسولامون توان اجرایی اینو ندارن و غیره :D به نظرم کنسولا وقتی میتونن بازیهای اپن ورلدی مثل همین W3 یا Horizon یا RDR2 رو اجرا کنن، مطمئنا اینم میتونن.
یه چیز دیگه که خیلی ازش راضی بودم، پیاده‌سازی و تمرکز بیشتر روی عناصر RPG بود که خیلی خیلی ازشون استقبال می‌کنم <:-P
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
دوستان سیستم مورد نیاز رو از الان اصلا نمی شه چیزی گفت! فعلا تا ساخت بازی تموم بشه خیلی چیزها تغییر می کنه! انشالله که روی سیستم همه ما بالا بیاد و بتونیم لذت ببریم [-o<

در مورد RTX هم چیز خیلی جالبی هست، اما فکر کنم نیازمند به هسته سخت افزاری هم باشه (دقیق اطلاع ندارم) که در این صورت برای سری های قبل اجرا نمی شه! اما مسئله اینجاست که این تکنولوژی به سازنده خیلی کمک می کنه برای نورپردازی، هم دقت بهتری داره، هم وقت کمتری ازشون می گیره! حالا وقتی چنین چیزی باشه، آیا سازنده میاد مثل قبل روی سخت افزارهایی که از اون پشتیبانی نمی کنن هم سیستم نورپردازی قدیمی رو به کار بگیره؟! من یه ویدیو از The Division دیده بودم، واقعا کار سخت و وقت گیری بوده ...
البته این چیزی که فعلا نشون دادن به نظر میاد حالت انتخابی داره امیدوارم واسه همیشه که ی گزینه جداگونه توی بازی های واسه ویژگی های اختصاصی انویدیا هست اینم همینجور باشه سر ویچر مثلا اون تکنولوژی موها که سایتا بنچمارک گیری از بس که سنگین بود همه از دم خاموشش میکردن اگه یادت باشه فعلا به خاطر کنسولا این نسل هم که شده این قابلیت در حد همین گزینه ی انتخابی میمونه نسل بعد که باید ی فکری به حال کارت گرافیکا بکنیم مخصوصا که دوباره جهش رم گرافیکی دارن و این 8 گیگ 6 گیگ میشه مثل جک اول این نسل
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
بنظرتون رو 960m 4GB میشه 30 فریم گرفت؟ :|
رم 16 گیگ DDR4
CPU Core i7 6700HQ
بازی هنوز تو بخش آلفاس نمیشه هیچی گفت ولی با توجه به بازی های الان و 960m احتمالش اینکه 30 فریم بگیری کمه
همین الانشم با این گرافیک نمیشه بازی های زیادی 30 فریم گرفت.
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,515
نام
Iman
بی اغراق آدم بخواد بگه واقا CPR یه شاهکار خلق کرده. خیلی حس خوبی به این بازی دارم چون هرچند سری Witcher رو بازی نکردم ولی میدونم سازنده کارش رو بلده و خداروشکر دست گذاشته روی ستینگ سایبر-دیستوپیایی که من خیلی دوسش دارم. توی تریلر هم خیلی خوب تونستن محیطی که خلق کردن رو به نمایش بزارن و من خیلی باهاش تونستم ارتباط برقرار کنم. اول یکم دودل بودم نسبت به حالت اول شخص ولی بعد دیدن تریلر دیدم بخوبی از پس تغییر زاویه دوربین نسبت به بازی های قبلی بر اومدن. واقعا دمشون گرم شدید منتظرشم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر