Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

Masoud20R

کاربر سایت
Feb 5, 2010
331
نام
مسعود
برعکس همه من یکم از هایپم خوابید چون یکی از فانتزی هام این بود که بشینم هی کاراکترم رو شخصی سازی کنم و آرمور و گیر های خفن براش ببندم و از زاویه ی سوم شخص لذت ببرم که این اول شخص بودنش زد تو ذوقم:(

Naamloos.png
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
803
نام
پویا
خب اینم گفته اول شخصه بازی منتها شوتر نیست... بیشتر نقش آفرینیه که توش المان شوتر هم هست... هرچقدر هم شخصی سازی و بند و بساط داشته باشه من میخوام دائم کاراکترم رو ببینم نه صرفا بعضی مواقع.
 
  • Like
Reactions: FERYGAMER

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
بریم که CDPR دوباره یه بنچمارک دیگه واس بازی های RPG درست کنن. اصلا یه درصد هم نگران نیستم. مطمئنم بازی هر سالی بیاد Goty اون ساله.


(یه Shout out ریز هم واس Techland که اینام دارن با سرعت عجیبی پیشرفت می کنن. لهستان داره خیلی گولاخ می شه کلا. :D)
 
  • Like
Reactions: pbgame

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
یسری نکات که IGN پوشش داده و دوستان نگفتن:

- میتونین رانندگی کنین هم به صورت اول شخص و هم سوم شخص.
- در رانندگی به صورت اول شخص UI روی شیشه ماشین نشون داده میشه
- در حین رانندگی میتونین وارد مبارزه بشین و AI بجای شما رانندگی میکنه. شما کلتونو از پنجره بیرون میبرین و تیر اندازی میکنین :D
- هدف این بوده که نه تنها با دنیای بازی درگیر بشین، بلکه ازش لذت هم ببرین :D
- مثل ویچر میتونین از NPC ها ماموریت بگیرین و انتخاب دیالوگ با NPC ها هم هست!
- بزرگی دنیای بازی با افزایش street cred شما بزرگتر میشه :D یعنی مثلا ژاکت مخصوصی ممکنه اینو 5% زیاد کنه. اونوقت ممکنه به یک سری مناطق مخصوصی دسترسیتون آزاد بشه!
- همون طور که دوستان گفتن با رفتن کوئست ها هم street cred شما بیشتر میشه
- UI توی دمو خیلی مینیمال بود! فقط یک جهت یاب کوچیک و اطلاعات کوئست!
- وقتی وارد درگیری میشین، UI هم کامل تر میشه. دشمن ها هم اسم دارن، هم نوار سلامتی و هم عددی که مثلا levelـشونه!
- مثل ویچر بعضی دشمنا بجای عدد "!" دارن که قاعدتا یعنی خیلی ازتون قوی ترن! :D
- میزان damageـی که میدید بعد هر ضربه نوشته میشه.
- قابلیتی وجود داره که زمان رو آهسته میکنه!
- CDPR خیلی روی انتخاب ها و تاثیراتش تاکید داره!
- با اشیا و قسمت های بازی به روش های متفاوتی میشه برخورد کرد. مثلا توی دمو V به دری برخورد میکنه که قفل بوده! بعد لول هکش خیلی پایین بود و نمیتونست هکش کنه! ولی از اون طرف لول مهندسیش بالا بوده. بعد میاد پنلی ایجاد میکنه و از طریق اون رد میشه (اینو خودم خیلی نتونستم درک کنم مثالشو :D)
- یک سیستم بازرسی و جستجو داره که اجازه میده رو اشیا خیلی زوم کنین و راجبشون اطلاعات بدست بیارین
- برای افزایش سلامتی inhaler استفاده میشه (inhaler به اون اسپری های آسم میگن :D احتمالا قرص ها و یا اسپری هایی هستن که وقتی تنفس میکننش سلامتیشون پر میشه)
- گانپلی از بوردرلندز و دووم آروم تر بوده ولی از Fallout 4 سریع تر بود
- یسری قابلیت هایی مثل دوییدن روی دیوار و mantis-like blade arm (میفهمم ولی نمیتونم درست ترجمش کنم :D- تیغه دست آخوندک! :)) بهترین ترجمم همینه :))) هم بهشون نشون دادن
- باس فایتی با یک ادم که خیلی قطعات رباتیک داشته، بوده، که توش کاراکتر زیر ماشین ها میرفت و کاور میگرفت!
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
من که از هایپم کم شد. این همه شخصی سازی از کاراکتر تا لباس و ... ولی فقط اول شخصه. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاد.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
من که از هایپم کم شد. این همه شخصی سازی از کاراکتر تا لباس و ... ولی فقط اول شخصه. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاد.

Cyberpunk 2077 does have cutscenes, *but*, they’re the most seemless I’ve seen in a first-person game. The transition between cutscene and interactivity is so smooth it’s really difficult to gauge where one starts and the other begins. This is some of the best and most successful implementation of “immersion” – that magical phrase that developers trot out – that I’ve ever seen.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
@armin_shadow این چه ربطی به حرفی که زدم داشت؟ دارم میگم من کاراکتر رو طراحی میکنم، بهش armor و لباس و ... میدم ولی در حالت عادی فقط زاویه ی اول شخص دارم. اصلا برام مهم نیست که transition بین کات سین و بازی اونقدر خوبه که معلوم نیست کی شروع یا تموم میشه. چه لزومی داره که این همه، رو کاراکترم شخصی سازی انجام بدم ولی نشه همیشه دیدش؟ زاویه دوربین باید مثل Fallout 4 میشد. ولی مطمعنم مراحل و فضا سازی شهر و ... شاهکار هستند. اصلا من ندید میگم Game of the year. شک نکن. هر چه قدر هم فن این کمپانی باشم (که متاسفانه یا خوشبختانه واقعا هستم) این حرکتشون خیلی تو ذوق میزنه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر