Cyberpunk 2077 | PC

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
2,994
10,362
نام
آرمين


Title: Cyberpunk 2077
Developer:
CD PROJEKT RED
Genre: Action RPG
Release Date: NA
بالاخره پس از مدت ها انتظار، دومین نمایش بازی در انتهای کنفرانس E3 2018 مایکروسافت به نمایش درآمد، نمایش از Engine بازی که شامل گیم پلی نمی شد، اما اطلاعات بسیاری در آن از Setting بازی نهفته بود. همچنین در پشت درهای بسته سازندگان نمایشی طولانی را به نمایش گذاشتند که تنها اطلاعات آن در دسترس است و خبری از ویدیو و عکس از گیم پلی نیست، اما اطلاعات منتشر شده به حدی جذاب هستند که خواندن آن ها نیز به اندازه دیدن بازی هیجان انگیز باشد.


در ادامه به اطلاعات منتشر شده به صورت موردی اشاره خواهد شد و این لیست به مرور آپدیت خواهد گشت:

  • مهم ترین چیزی که باید در مورد بازی بدانیم، این است که بازی از نمای اول شخص دنبال خواهد شد، اما به هیچ وجه نباید آن را به یک بازی FPS اشتباه گرفت، بلکه بازی RPG کاملی است که از نمای اول شخص دنبال می شود. دلیل این انتخاب از سوی سازندگان هم قرار گرفتن در فضای بازی و نزدیک تر بودن او به صحنه هاست.
  • بازیکن کنترل شخصیت V را بر عهده دارد، شخصیتی که می توان پیشینه و کلاس او را تایین کرد، اما همچنان یک شخص مشخص مانند گرالت از سری ویچر خواهد بود.
  • با وجود اول شخص بودن و همچنین شخصیت از پیش مشخص V، امکان ساخت شخصیت (Character Creation) وسیعی در بازی وجود دارد، از جنسیت گرفته تا چهره و تجهیزات و پوشش.
  • شاید با خود فکر کنید وقتی قرار نیست شخصیت خود را ببینیم، مورد بالا به چه کار می آید؟! در جواب باید گفت که شخصیت شما در Cut Scene ها نشان داده می شود و گفته شده تغییر از گیم پلی به کات سین ها به نامحسوس ترین شکل ممکن صورت می پذیرد. در کنار این موارد شخصیت شما در آینه ها و Reflectionها قابل رویت است.
  • قابلیتی در بازی وجود دارد که توسط آن می توانید مشخصات افراد را مشاهده نمایید. از شغل گرفته تا حالت روانی و در مورد دشمنان، اسلحه و نقاط قوت و ضعف!
  • به صورت کلی 3 کلاس اصلی در بازی قابل انتخاب است، Solo، Techie و NetRunner
  • انتخاب Skill و Abilityها کلاس و حرفه شما در آن را مشخص می کند و بازی شما را محدود به یک شاخه نخواهد کرد.
  • در ابتدای بازی Statsهایی که انتخاب می کنید شامل: Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech, and Cool خواند بود.
  • علاوه بر مهارت های سه کلاس اصلی، Skillهای فرعی که مربوط به سایر کلاس های Cyberpunk 2020 می شود نیز قابل دسترسی هستند.
  • سایر کلاس های Cyberpunk 2020 که جزو سه دسته اصلی ذکر شده و قابل دسترسی نیستند را می توان در شخصیت ها و NPCها دید.
  • در بازی دو مدل امتیاز کسب خواهید کرد، یکی از آن ها مختص فعالیت های جانبی خواهد بود که Street Cred نام دارد.
  • هر مسیری در بازی با توجه به Skillها انتخابی، شیوه دسترسی متفاوتی را خواهد داشت. برای مثال اگر به یک در بسته برخوردید، می توانید آن را هک کنید، می توانید قفل آن را از طریق Engineering دور بزنید و یا به زور وارد شوید.
  • بازی در شهر Night City جریان دارد (در پست دوم تاریخچه این شهر نوشته شده) و این شهر به 6 منطقه تقسیم بندی می شود. هر منطقه مشخصات مختص به خود را دارد و به صورت یکپارچه و بدون لودینگ می توانید بین آن ها جابجا شوید.
  • شهر Night City با آرزوی برترین شهر جهان و بالاترین سطح تکنولوژی ساخته شد، اما با وجود سطح بالای تکنولوژی در آن، در پی سیاست ها، قدرت طلبی و عوامل بسیار، به یکی از بدترین شهرهای جهان برای زندگی تبدیل شد تا جایی که در سال 2077 به عنوان بدترین منطقه برای زندگی در آمریکا نام گرفت.
  • شهر بازی بسیار پویاتر از شهرهای بازی The Witcher خواهد بود و NPCها هدفمندتر از گذشته فعالیت خواهند داشت.
  • در بازی قابلیت خرید خانه و آپارتمان خواهید داشت و این مکان ها لوازم اساسی یک خانه را در بر خواهند داشت.
  • برای مثال لباس و اسلحه هایی که بدست آوردید را می توانید در آپارتمان خود مشاهده کنید و خود را به آن ها تجهیز کنید، گرچه برای تعویض آن ها نیاز به برگشت به آپارتمان نخواهد بود.
  • وسایل نقلیه در بازی وجود خواهند داشت که شامل ماشین و موتور خواهد شد (اما خبری از کنترل مستقیم ماشین با قابلیت پرواز نیست). همچنین در هنگام استفاده از وسایل نقلیه نمای بازی قابل تغییر از اول شخص به سوم شخص خواهد بود.
  • علاوه بر قابلیت خرید ماشین، قابلیت دزدی آن ها را نیز خواهید داشت.
  • قابلیت جنگیدن در حین رانندگی وجود دارد که در این حالت کنترل وسیله نقلیه به AI منتقل خواهد شد.
  • در نمای اول شخص هنگام رانندگی، UI بازی بر روی شیشه جلو ماشین نمایان می شود.
  • Fast Travel در بازی وجود خواهد داشت که یکی از آن ها بنا بر تریلر نشان داده شده مترو است.
  • در مورد وسعت نقشه بازی دقیق نظری داده نشد، اما گفته شده که اگر Witcher 3 بازی بزرگی بود، این بازی بسیار بزرگ تر خواهد بود.
  • یکی از این موارد را می توان در نحوه پیاده سازی نقشه دانست، در The Witcher 3 نقشه بازی هموار بود و همه چیز بر سطح زمین اتفاق می افتاد، اما در Cyberpunk 2077 شما دسترسی به ساختمان های بزرگ و کوچک، برج ها و فضای داخلی آن ها خواهید داشت.
  • بخش هایی از شهر هستند که دسترسی به آن ها تحت شرایط خاصی امکان پذیر است، مثلا با پوشیدن یک لباس خاص می توانید وارد ساحتمان x شوید.
  • مبارزات به دو دسته مبارزات نزدیک به وسیله سلاح سرد و مبارزات توسط سلاح گرم تقسیم می شود.
  • در کدام از این دسته ها تنوع بسیاری در درون خود خواهند داشت. از سبک مبارزه تا تنوع اسلحه و ...
  • گفته شده که مبارزات نزدیک با الهام گیری از سری The Witcher در بازی پیاده سازی خواهند شد.
  • سلاحی که در اولین تریلر بازی (سال 2012) دیده شده Mantis Blade نام دارد که علاوه بر مبارزه، می تواند برای بالا رفتن از سطوح عمودی از آن استفاده کرد.
  • قابلیت آهسته کردن زمان در هنگام مبارزات نیز وجود دارد.
  • سازندگان همانند سری The Witcher، این عنوان را بزرگ سالانه و برای مخاطبان بزرگ سال می دانند.
  • گزینه های رومانس به پیشرفته ترین و پیچیده ترین حالت ممکن در بازی وجود خواهند داشت.
  • برهنگی کامل در بازی وجود دارد که قطعا آن را در دسته بازی های Mature قرار خواهد داد.
  • ماموریت ها به مانند سری ویچر و حتی پیشرفته تر از آن خواهند بود. از مکالمات گرفته تا تاثیرات آن ها بر داستان و دنیای بازی.
  • هدف سازنده ساختن دنیایی است که کاملا قابل تعامل باشد و تنها به مسیر داستانی و ماموریت های فرعی ختم نشود.
  • قابلیتی در بازی وجود دارد که توسط آن می توانید اشیاء را مورد بررسی قرار داده و در مورد آن ها اطلاعات بدست آورید.
  • فعالیت های جانبی در بازی وجود خواهند داشت، اما هنوز اطلاعاتی از آن ها منتشر نشده. با توجه به اولین تریلر مسابقات بوکس و بیلیارد احتمال حضور در بازی را خواهند داشت.
  • تاثیر انتخاب های شما بیشتر از سایر بازی های این شرکت خواهد بود. از نحوه برخورد سایرین با شما، تا تاثیرات بزرگ داستانی.

==================================================
اخبار پیرامون بازی:
در Cyberpunk 2077 ممکن است NPCها به چند زبان صحبت کنند.
Cyberpunk 2077 بسیار بزرگ‌تر از تمامی بازی‌های CDPR خواهد بود
Adam Kicinski: بازی Cyberpunk 2077 حتی جاه‌ طلبانه‌تر از آنچه در نظر داشتیم خواهد بود

==================================================
 
آخرین ویرایش:

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,240
579
نام
محمد
کاش بازی یه زره دارک تر بود شبیه چیزی که اول توی ذهنشون بوده. دقیقا همین عکس اول تاپیک
یه دمو هم آنریل انجین داشت اسمش یادم رفته اونم تم تاریک و خفنی داشت. حس من در مورد سایبرپانک دقیقا همون فضای اون دمو بود و خیلی دوست دارم یه بازی توی اون سطح از کیفیت گرافیک و با همون تم بسازن! اینم ظاهرا مثل اون بازی نشده و خیلی شنگول و منگولش کردن.
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
10,282
40,304
نام
∂αнмα
کاش بازی یه زره دارک تر بود شبیه چیزی که اول توی ذهنشون بوده. دقیقا همین عکس اول تاپیک
یه دمو هم آنریل انجین داشت اسمش یادم رفته اونم تم تاریک و خفنی داشت. حس من در مورد سایبرپانک دقیقا همون فضای اون دمو بود و خیلی دوست دارم یه بازی توی اون سطح از کیفیت گرافیک و با همون تم بسازن! اینم ظاهرا مثل اون بازی نشده و خیلی شنگول و منگولش کردن.
این تم تاریک بودن رو مطمعن باش حل میکنن خودشون گفتن که بازی مثل ویچر که دارک فانتزی قاطیش بوده قطعا جو و فضا سنگین و تاریک تر رو داره الانم که میبینی توی روز بازی رو نشون دادن و اون حالت مثلا دارک تر رو نخواستن نشون بدن به قول خودشون خواستم صرفا یـ فضای سایپبر پانکی که همه جا میشه پیداش کرد رو نشون ندن و از یـ دید دیگه این دنیا رو نشون بدن وگرنه خود سازنده ها گفتن که چقدر از رو نسخه ی رومیزی بازی که اتفاقا یـ اتمسفر به شدت تاریک داره سعی دارن الگو برداری کنن ....
 
  • Like
Reactions: kamyy

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
2,994
10,362
نام
آرمين
شرکت CDPR با Digital Scapes قراره همکاری کنه! تخصص Digital Scapes هم توی قسمت آنلاین هست ولی خوب اطلاعیه رسمی از طرف شرکت منتشر نشده هنوز و باید منتظر موند.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
2,994
10,362
نام
آرمين

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
2,994
10,362
نام
آرمين
چندتا مطلب دیروز منتشر شد که خوندنشون خالی از لطف نیست. بخش هایی که به نظرم مهم تر و یا جذاب بودن رو خودم جدا کردم، با این حال اطلاعات کامل رو از خود لینک ها پیگیری کنید:


The game’s Director told the team that Cyberpunk is a mix of future and tradition. It’s not science-fiction, but it’s not contemporary either. You can find an old and dirty Asian-style building with a wooden door, but a cybertech device is used to control the door’s lock. This creates the mixed feel of the setting’s aesthetics.
CD Projekt RED is trying to achieve something slightly different from previous Cyberpunk. They want Night City not to look as gloomy. The iconic neon lights at and rainy nights are still there, but there are also colorful buildings, palm trees, and blue skies. This is a conscious choice.
Interestingly, he is also injecting some Japanese culture in his work on Cyberpunk. Basically, he tries to understand what his Polish colleagues find cool about it and tries to implement that.
Sakakibara-san believes that Night City will be “the face of the game.” Since he’s trying to create a city that will be different from other Cyberpunk games while preserving a similar atmosphere, it will feel fresh. He feels that it will be a great city portraying the entire worldview of the game. Since it’s a city, it won’t be as big as The Witcher 3, which included entire regions. Yet, in terms of perception, it’ll feel the same size or even bigger due to how it’s designed.

How the people in Cyberpunk 2077's world will feel even more real than those in The Witcher 3 | GamesRadar+
این مطلب خلاصه مصاحبه PCGamer هست که به صورت کامل تر پایین آورده شد.

Story comes first in the making of Cyberpunk 2077 | PC Gamer

One of the most striking things about the game’s setting, Night City, is how vibrant it is compared to the dark, rain-soaked dystopias usually associated with the genre. Cyberpunk 2077 is set in a future California, and writer Stanislaw Swiecicki tells me that the studio is going to great lengths to capture the Golden State’s distinctive atmosphere.
We want to give Night City a Californian feel, We want to bring some of that vibe to the game. The sun, the palm trees, but a darker side, too. It’s an incredibly diverse place, with all these different people, fashions and cultures sharing the same space, but it can also be dangerous.”
Crowds are generated semi-procedurally to avoid repetition, mixing body parts, faces, clothes and hairstyles, and CDPR promises the finished game will feature an even greater variety of heights, weights, and body shapes.
Watson is a multicultural district with a strong Asian influence and a rising crime problem,” says Swiecicki. “But there are other districts too, each with their own unique feel. Westbrook is where the middle classes live; Heywood was once home to the tech giants, but abandoned and left to rot; and Pacifica is a suburban district ruled by gangs, and the most dangerous place in the city. Wherever you are in the city, there’s a layer of darkness.”
“The devil is in the details,” says Maciej Pietras
“We also changed the way we do facial animation, moving to a new muscle-based system,” Pietras adds.
Some cyberpunk is more pulpy and driven by action,” he says. “Stuff like Terminator or RoboCop. But then there’s the more philosophical side of the genre. Think Blade Runner or Ghost in the Shell. Our mission is to give players strong elements of both. You’ll experience the thrill of using cybernetic implants and high-tech weaponry in combat, sure, but there’s also depth in the story. We want to ask questions about what identity and individuality are in a world where people are so closely connected with technology
everything starts with story at CDPR, and that every department, from quest design to cinematic animation, has an intimate working relationship with the writers
Another of CDPR’s high level goals for Cyberpunk is making the game as seamless as possible, from being able to move around the city without any loading breaks, to conversations. “In The Witcher you talk to someone and there’s a transition to dialogue, then back to the world when you’re finished,” says Swiecicki. “But here we want the blend of story and action to be seamless, which is really challenging from a writing perspective. If you turn and look at something during a conversation, we want the NPC to notice. We want the reactivity in the game to be super high. It’s almost like you’re an actor in a scene, rather than just passively watching it play out.”
جمله بالا به نظرم یکی از بزرگترین اهدافی بود که CDPR قصد رسیدن بهش رو داره و توی دمی گیم پلی هم به کاملا شاهدش هستیم.

The key rule for us is that V is you,” says Swiecicki. “The choices you make will affect the story and shape the character. But at the same time, V is not a blank slate. They’re a mercenary on the rise, they want to become a legend in Night City. There’s a character there, but you get to play around with them and give them more shades than you could with Geralt. The game is a journey and there is an end to it, but you get to decide which paths V takes to get there
We want the characters you meet in the game to respond to you and your actions,” says Patrick Mills, quest designer. “That’s not just about having enough points in a certain stat or something like that. Instead it’s like ‘Did you talk to that guy earlier? What information did you get?’ If you found the information, you can use it later. If you killed the guy’s friend instead of doing something for him, he won’t help you anymore
You’ll see some dudes on the street, and eavesdropping might lead to a quest. Or maybe because you talked to them, you might see them a couple of hours later in another quest and get some reactivity there
If I proposed a quest that was to go and recover a stolen item for someone, then bring it back to him, that would not be approved. That’s fine for smaller events, but a quest has to have something you’ve never seen before.
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
15,696
2,366
If I proposed a quest that was to go and recover a stolen item for someone, then bring it back to him, that would not be approved. That’s fine for smaller events, but a quest has to have something you’ve never seen before.
بقول خودشون too good to be true :D
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
2,994
10,362
نام
آرمين
خوب بالاخره پس از مدت‌ها کلنجار رفتن با خودم و تنبلی‌ها و ... اومدم یک مطلبی رو استارت زدم که تقریبا می‌شه گفت بررسی جز به جز گیم پلی نشون داده شده هست.
خوب خیلی از موارد رو همه دیدیم م کاملا مشخص هست، بعضی‌ها شاید یکم توجه بیشتر لازم بود براشون، بعضی‌ها خیلی واضح بودن. به هر حال از روز اول دلم می‌خواست این کار رو انجام بدم، اما به دلیل حجم همش بیخیال می‌شدم. این سری تصمیم گرفتم که چندین قسمت کنم این نوشته رو، حالا یا بر اساس تیکه‌های مختلف و یا زمان.
اولین بخش رو که نوشتم مربوط به ماموریت اول تا رسیدن به آپارتمان V هست. هنوز خودم نمی‌دونم که آیا اصلا مطالب جالب و مفیدی می‌شه یا نه، به هر حال بخش اول رو قرار می‌دم ببینیم بازخوردها چطور هست که آیا ادامه بدم یا نه.
نوشتار مطلبت هم حسی بود، یجا رسمی، یجا محاوره‌ای، خلاصه زیاد سخت نگیرید :D

یه سری مطالبی هم خود سایت به اسم Frame by Frame از تریلر E3 2018 گذاشته، اول می‌خواستم ترجمه کنم، بعد دیدم ترجمه من اون حق مطلب رو نمی‌رسونه، برای همین چون می‌خوام تاپیک تکمیل باشه، اون مطالب رو با متن اصلی، ولی قسمت‌های مهم بلد شده به زودی توی تاپیک قرار میدم.

خوب شروع می‌کنیم، فقط به دلیل حجم بالا نشد که عکس قرار بدم:

  • هرچیزی که می‌بینیم از نسخه در حال ساخت هست و هر قسمتی امکان تغییر داره
  • منو شخصیت سازی بازی به چند بخش تقسیم شده:
    • Birth Record
      • از این منو فقط انتخاب جنسیت کارکتر نشان داده شد.
    • Background Check
      • همونطور که از اسم پیداست، در این قسمت پیشینه شخصیت رو تعیین می‌کنیم.
      • اسم و فامیل شخصیت مشخص نیست و نمی‌دونیم که می‌شه توسط بازیکن تعیین بشه یا نه، اما شخصیت اصلی با نام مستعار V شناخته می‌شه.
      • گزینه‌هایی مثل سال تولد، سوء سابقه، میزان تحصیلات هم دیده می‌شه که بازهم چیزی از عملکردشون گفته نمی‌شه.
      • بخش بعد مربوط به قهرمانان دوران کودکی هست، توضیحی در مورد این بخش هم داده نشد، اما اسم سه شخصیت دیده می‌شه که جزء کارکترهای سرشناس دنیای بازی هستند.
      • شخصیت اول Johnny Silverhan یکی از موزیسین‌های سرشناس دنیای سایبرپانک هست.
      • شخصیت دوم Morgan Blackhand یکی از Soloهای افسانه‌ای هست و آرزوی خیلی‌ها رسیدن به شهرت اون هست.
      • شخصیت سوم Saburo Arasaka که پسر پایه‌گذار و رییس ابر- شرکت معروف و بزرگ Arasaka است که در زمینه تامین حفاظتی، بانکداری و ساخت و ساز فعالیت داره.
      • بخش بعد که جالب به نظر می‌رسه مربوط به اتفاقات کلیدی در زندگی هست، فعلا چیز خاصی جز 3 گزینه پیش فرض نشون داده نشد که شامل: مرگ خواهر/برادر، فرار از خانه و اولین قتل هست.
      • آخرین پارت هم دلیل انتخاب Night City هست که بازهم اطلاعات اندک هست و شامل: کار غیرتمام، زندگی کردن معشوق پیشین در شهر و به اثبات رساندن چیزی است.
    • Biometric Scan
      • این بخش مربوط به مشخصات فیزیکی شخصیت و در کل ظاهر و اندام هست، از شکل و فرم کلی صورت گرفته تا اجزا تشکیل دهنده مثل بینی، چشم و ... . همچنین Body Type که احتمالا شامل قد و وزن باشه هم توسط بازیکن مشخص می‌شه.
    • Appearance
      • این بخش موارد ظاهری رو در برمی‌گیره، مدل مو، آرایش، خالکوبی، زخم و ...
    • Biostats
      • این بخش مربوط به Stats بازی هست. بازی کلاس‌بندی نخواهد داشت و همه چیز بر اساس انتخاب‌های شما پیش خواهد رفت. مشخصاتی که فعلا نشان داده شد شامل: Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech و Cool هستند.
  • برخی از انتخاب‌های این بخش در مسیر بازی تاثیرگذار خواهند بود.
  • دمویی که نشان داده شد تقریبا در اوایل بازی اتفاق می‌افته.
  • بازیکن ماموریت رو با همراهی Jackie و یک نت‌رانر به اسم TBug انجام میده. Jackie به نظر یکی از اون دسته جنگ‌جوهای سنگین میاد و TBug هم مشخصا یک هکر هست. با توجه به کمک این دو در ماموریت، می‌توان انتظار دیدن سایر کلاس‌های سایبرپانک 2020 در این بازی رو به عنوان همراه، کمکی و حتی حریف داشت.
  • پس از خروج از آسانسور می‌بینیم که بازی اول شخص هست و UI بازی که احتمالا تا زمان عرضه تغییرات زیادی رو به خودش می‌بینه شاهد هستیم. انتخاب حالت اول شخص هم حس کردن بیشتر موقعیت و فضای بازی هست و قرار نیست این موضوع تغییری کنه، اما گفته شده تلاش خواهند کرد تا کسایی که از این حالت خوششون نمیاد هم راضی باشن.
  • در قسمت بالا سمت چپ شاهد دو نوار هستیم که نوار بزرگتر به رنگ قرمز نشان دهنده سلامتی، و نوار نازکتر پایین احتمالا مربوط به Stamina باشه.
  • ماموریت به شما توسط TBug داده شده و طی تماس تصویری اطلاعات رو خودش در اختیارتون قرار می‌ده که همه این‌ها در UI بازی جاگذاری شده.
  • اولین تعامل بازی زمانی هست که یک پیرزن از در اتاق میاد بیرون، اما به دلیل خطر احتمالی و کاملا در جریان بازی و بدون کات خوردن بازیکن این قابلیت رو داره که به اون پیرزن هشدار بده!
  • وقتی جلوی در می‌رسه می‌بینیم که TBug علاوه بر اطلاعات، در پیشروی هم به وسیله هک کردن کمک می‌کنه.
  • بعد از ورود به اتاق، چیزی که قابل توجه هست تعامل کارکتر همراه یعنی Jackie با محیط و تعامل با شخصیت بازیکن هست.
  • اولین گروه بازی با اسم Scavengers رو اینجا می‌بینیم. این گروه معمولا از دسته‌های پایین هستن و شبیه لاشخور عمل می‌کنن، هرچیزی پیدا کنن برمی‌دارن و قطعات مفیدشون رو جدا می‌کنن تا بفروشن. توی این قسمت دارن آدم ربایی می‌کنن تا بخش‌های قابل استفادشون رو بردارن.
  • زمانی که اولین دشمن دیده می‌شه، علاوه بر گروه (و اگر شخصیت مهم باشه، اسم) در کنار عددی دیده می‌شه که نشان دهنده Level شخصیت هست.
  • در قسمت Take-Down با دو آپشن کشنده و غیرکشنده روبرو هستیم و بعد از کشتن هدف در این دمو قابلیت حمل جنازه و یا Loot کردن به بازیکن داده می‌شه.
  • همونطور که دیدین دو حالت برای از پای در آوردن مخفیانه و همینطور جابجایی بدن دشمن می‌تونه نشانه المان‌های اولیه مخفی کاری در بازی باشه.
  • در صحنه بعد شاهد استفاده از Reflex Booster هستم که احتمالا Stat رفلکس ما رو موقتا افزایش می‌ده تا به قابلیت‌های جدید دسترسی داشته باشیم. توی این دمو به قابلیت Kereznikov دست پیدا می‌کنیم که به نوعی آهسته کردن زمان به حساب میاد.
  • قسمت بعد شاهد درگیری و GunPlay بازی هستیم. نکاتی که در این بخش وجود داره، یکی میزان آسیبی هست که به صورت اعداد نشون داده می‌شه، یکی دیالوگ دشمن‌ها که بالای سرشون نوشته می‌شه، تخریب پذیری تقریبا کامل اشیا در محیط و حتی برخی دیوارها و ستون ها.
  • در میان درگیری شاهد استفاده یکی دیگه از Boosterها هستیم که به مدت 2 ثانیه سرعت بازگشت سلامتی رو افزایش می‌ده. البته خارج از اون هم سلامتی به مرور بازگشت خواهد داشت که مشخص نیست کلا بازی به این صورت پایه ریزی شده و یا بخشی از قابلیت‌هاست.
  • بازهم شاهد واکنش کامل شخصیت Jackie به موقعیت هستیم، زمانی که رئیس Scavengerها از پشت دیوار در حال شلیک هست.
  • زبان گفتگوها کاملا بزرگسالانه هست و از F-Wordهای بسیاری استفاده می‌شه!
  • بازهم شاهد کمک کردن TBug به یافتن راه حل و واکنش مجدد Jackie هستیم که به نظر Script شده می‌رسه! بعد از کشتن هدف قوی‌تر، جکی تفنگ اون شخص رو برمی‌داره (پس اگه ما بخواییم لوت کنیم چی؟!)
  • بعد از استفاده از زبان کاملا بزرگسالانه، بازی هیچ تلاشی برای سانسور موارد ظاهری هم نمی‌کنه! خلاصه که همه چی آزاد!
  • استفاده از وسیله‌ای به اسم Biomonitor که مشخصات سلامتی فرد رو کامل در اختیار قرار می‌ده.
  • موقع اسکن کردن هدف، مشخص می‌شه که ویروسی در Neurosocket طرف هست و اون فعالیت‌هارو مختل می‌کنه. احتمالا قابلتی در گیم‌پلی بازی هم باشه.
  • موقع در آوردن Neurosocket دو گزینه هست که در گزینه دوم V در مورد امن بودن شک داره، بعد از در آوردن این سوکت، ویروس غیرفعال می‌شه و به شرکت بیمه کننده که Trauma Team هست اطلاع داده می‌شه، اما یکم بعد می‌بینیم که به طرف شک دست می‌ده که احتمالا ناشی از خارج کردن همون سوکت باشه!
  • استفاده از آیتمی به اسم Airhypol برای بازگرداندن هدف.
  • TBug اطلاع می‌ده که دوتا وَن از Scanvengerها به ورودی ساختمان رسیدن و باید عجله کنن.
  • زمانی که به همراه هدف روی بالکون قرار می‌گیریم، شاهد چندین برند هستیم مثل: Kiroshi, Turbo, Fuyutsuki, Tenou و تاثیر زیاد فرهنگ شرق مثل ژاپن رو می‌بینیم.
خوب این برای بخش اول. یک مورد فقط موند اینکه جَکی تعامل خیلی جالب و خوبی داشت در حین انجام ماموریت، اما در قسمت درگیری انگار آسیبی به کسی نرسوند و همه رو بازیکن از کشت! به جز بخش آخر که به نظر اسکریپ شده می‌رسید.


  • Trauma Team یک شرکت قدرتمند در زمینه کارهای درمانی و بیمه هست، اما همونطور که شاهد هستیم، قدرت نظامی بالایی هم دارن! یه آمبولانس پرنده هم دارن که گویا جای این مدل از وسایل نقلیه قابل کنترل در بازی خالی خواهد بود.
 

the saw

کاربر سایت
Feb 26, 2012
298
196
نام
رمضون
فاز بعضی از عزیزان رو درک نمیکنم شنگول منگول دیگه چه وضشه ؟! از اون طرف هم دوستمون میاد میگه حلش میکنن , چیو حل کنن ؟ بازی به بهترین شکل ممکن به کتابش وفاداره عزیزان لطفا سایبرپانک رو با بلیدرانر اشتباه نگیرن
اعماق سایبرپانک تاریک تر از اون چیزیه که تصورشو کنید , فیلمای از نظیر بلید رانر و ghost in shell بیشتر جنبه سرگرمی زودگزر دارن , جهان سایبرپانک خیلی پیچیده تر از این حرفاس بیشتر هم راجب سیاسته
تو تویتر همین سوال رو ازشون کردن بنده خدا ها خیلی ساده گفتن بازی چرخه روز و شب داره !!!!!!!! طرف رو مرخص کردن بره پی کارش چون واقعا سوال مسخره ای هست هرکس بگه چرا شب نیست هیچ اشنایی با جهان سایبرپانکی نداره
 
  • Like
Reactions: Fratos and kamyy

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
10,282
40,304
نام
∂αнмα
hp7wprm4qef21.jpg

یـ نکته بزرگ داره این تصویر ! جدای اینکه نیاز به گفتنش نبود فقط ببینید چجوری رابطه بین مشتری و مسئول روابط عمومی و راس کار CDP ینی CEO برقرار که طرف روابط عمومی میدونه که بازی 100 درصد انحصاری نمیشه و جوابش رو صریح میده ! هر ناشر دیگه بود میگفت نمیدونم چون دستور از بالا میاد ولی CDP نشون میده فرق بین یـ کمپانی که فکر و ذکرش فقط سود کردن ـه و یـ کمپانی که رابطه مستقیم مشتری به اصل کاریا رو اینجوری برقرار کرده چیه در کل Respect#
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
2,994
10,362
نام
آرمين
View attachment 101151

یـ نکته بزرگ داره این تصویر ! جدای اینکه نیاز به گفتنش نبود فقط ببینید چجوری رابطه بین مشتری و مسئول روابط عمومی و راس کار CDP ینی CEO برقرار که طرف روابط عمومی میدونه که بازی 100 درصد انحصاری نمیشه و جوابش رو صریح میده ! هر ناشر دیگه بود میگفت نمیدونم چون دستور از بالا میاد ولی CDP نشون میده فرق بین یـ کمپانی که فکر و ذکرش فقط سود کردن ـه و یـ کمپانی که رابطه مستقیم مشتری به اصل کاریا رو اینجوری برقرار کرده چیه در کل Respect#
چند وقت پیش من از اکانت Plague هم پرسیدم، اونم همچین جوابی بهم داد. خیلی‌ها نمی‌خوان به خاطر سیاست‌ها جواب بدن، وگرنه موضوع مشخص هست.
اما خیلی خوبه که چنین اتفاقی برای این بازی حداقل نمی‌افته و انشالله هرچه زودتر بساط این انحصاری بازی توی PC تموم بشه.
 

Monster Hunter

کاربر سایت
Aug 3, 2014
409
348
نام
محمد
View attachment 101151

یـ نکته بزرگ داره این تصویر ! جدای اینکه نیاز به گفتنش نبود فقط ببینید چجوری رابطه بین مشتری و مسئول روابط عمومی و راس کار CDP ینی CEO برقرار که طرف روابط عمومی میدونه که بازی 100 درصد انحصاری نمیشه و جوابش رو صریح میده ! هر ناشر دیگه بود میگفت نمیدونم چون دستور از بالا میاد ولی CDP نشون میده فرق بین یـ کمپانی که فکر و ذکرش فقط سود کردن ـه و یـ کمپانی که رابطه مستقیم مشتری به اصل کاریا رو اینجوری برقرار کرده چیه در کل Respect#
قطعا اگه میخواستن همچین کاری کنن تا الان ویچر رو انحصاری GOG میکردن چون همونطور که هممون میدونیم CPR کلا فروشگاه GOG مال خودشه!
 
  • Like
Reactions: saeed_sg

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,064
210
نام
ARMiN
فاز بعضی از عزیزان رو درک نمیکنم شنگول منگول دیگه چه وضشه ؟! از اون طرف هم دوستمون میاد میگه حلش میکنن , چیو حل کنن ؟ بازی به بهترین شکل ممکن به کتابش وفاداره عزیزان لطفا سایبرپانک رو با بلیدرانر اشتباه نگیرن
اعماق سایبرپانک تاریک تر از اون چیزیه که تصورشو کنید , فیلمای از نظیر بلید رانر و ghost in shell بیشتر جنبه سرگرمی زودگزر دارن , جهان سایبرپانک خیلی پیچیده تر از این حرفاس بیشتر هم راجب سیاسته
تو تویتر همین سوال رو ازشون کردن بنده خدا ها خیلی ساده گفتن بازی چرخه روز و شب داره !!!!!!!! طرف رو مرخص کردن بره پی کارش چون واقعا سوال مسخره ای هست هرکس بگه چرا شب نیست هیچ اشنایی با جهان سایبرپانکی نداره
Ghost in the Shell زوگذره؟ اندازه‌ی قدمتِ انقلاب اسلامی تاثیر گذاشته روی سینما و ویدئوگیم و کتاب...Dude!
 
  • Like
Reactions: ce7en44 and the saw

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟