CD Projekt Red در حال تفکر برای قرار دادن بخش چندنفره در The Witcher 3: Wild Hunt

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
ممکن است The Witcher 3: Wild Hunt اولین نسخه از این سری باشد که دارای بخش چندنفره است. یکی از اعضای استودیو CD Projekt Red آقای Adam Badowski در طی گفتگویی که با Eurogamer داشت به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در حال تفکر برای قرار دادن چیزهای جدید در TW3: Wild Hunt هستند.

وی در این گفتگو اذعان داشت: "ما قصد داریم چیزهای جدیدی در Witcher 3 قرار دهیم اما فعلاً نمی‌توانیم در مورد آن اطلاعاتی منتشر کنیم. شما می‌توانید در آینده منتظر اطلاعات بیشتر باشید ولی فعلاً قادر نیستم چیزی در این باره بگویم. متأسفم!"
همینطور از Adam Badowski پرسیده شد که آیا این بخش شبیه به Dark Arena Mode در Witcher 2 می‌باشد؟ او در پاسخ گفت: "فکر نمی‌کنم اینطور باشد."
عنوان The Witcher 3: Wild Hunt قرار است در سال 2014 برای پلتفرم‌های High-End که شامل PS4 و PC می‌باشد نیز منتشر شود. لازم به ذکر است که Wild Hunt اولین نسخه از سری "The Witcher" می‌باشد که قرار است بر روی پلتفرم سونی عرضه شود.
در مورد عرضه‌ی این بازی بر روی Xbox بعدی از آقای Badowski پرسیده شد که وی در جواب گفت: "من نمی‌توانم به شما چیزی بگویم."
لازم به ذکر است که شایعاتی مبنی بر معرفی Xbox بعدی توسط در ماه April منتشر شده است که باید دید آیا این شایعات حقیقت دارد یا خیر.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
عنوانو خوندم اول گفتم ایول مولتیش حتما عین اون ترینینگ اول 2 ـشه ولی دیدم نه :|
کاش گروهی تو یه Arena مینداختمون با هم میجنگیدیم! ctf ـش عالی میشه ! با جادو و تیرکمون دفاع میکنیم :D
 

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
به نظر من نیازی به این کار نیست تمرکزشون را بزارن رو همون بخش تک نفره و اضافه مزدن قابلیت های بیشتر از جمله اضافه کردن new game +
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
عنوانو خوندم اول گفتم ایول مولتیش حتما عین اون ترینینگ اول 2 ـشه ولی دیدم نه :|
کاش گروهی تو یه Arena مینداختمون با هم میجنگیدیم! ctf ـش عالی میشه ! با جادو و تیرکمون دفاع میکنیم :D
چند تا چیزه مهم و شگفت انگیزه PvP رو بگید لطفان.
لذت واقعی توی انجام کوئست بصورت Coop هست. بریزیم تو Arena همدیگه رو بکشیم که چی؟ :D.
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
خب بیان بازی رو PvE کنن بره دیگه هم خیال ما راحت میشه هم خیال خودشون >:d< . کلاس های بازی : Witcher - Mage - Assassin - و ... :d . باو بازی غنی هست همه کاری میشه توش میکرد فقط نیاز به زمان و نیروی کاری و البته پول هست . اگر بخش مولتی داشته باشه صد در صد من بازیش رو میخرم خدایی همینطوریشم نمیشه ازش گذشت :d .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر