CD Projekt RED: تریلر Cyberpunk 2077 نشان دهنده سطحی از جزئیات بازی اصلی می باشد

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
Cyberpunk-2077-v4.jpg

CD Projekt RED: تریلر Cyberpunk 2077 نشان دهنده سطحی از جزئیات است که می خواهیم در بازی اصلی به آن دست پیدا کنیم

با تحولات و انقلابی که ممکن است دو عنوان Cyberpunk 2077 و Witcher 3 در دنیای بازی ها ایجاد کنند، همگان توقع دارند که از این دو عنوان بیشتر بشنوند. به همین جهت مدیر عامل استودیوی CD Projekt RED مصاحبه ای داشته با شبکه TVN CNBC و اعلام کرده که تریلر اخیر Cyberpunk 2077 نشان دهنده سطح گرافیکی است که آنها برای بازی اصلی در نظر دارند. حالا از این صحبت وی دو نکته را می توان فهمید: اول این که سبک بصری بازی مشابه همین تریلر است و دوم این که سطح گرافیک بازی بسیار نزدیک به این CG خواهد بود.

ولی فراموش نکنیم که این عنوان برای سال 2014 یا 2015 در نظر گرفته شده است و این بدین معناست که چنین چیزی در آن موقع، شدنی خواهد بود. خب شاید دقیقا مثل این نباشد، اما تا حد زیادی به آن نزدیک خواهد بود.

همچنین رییس این استودیو اعلام کرد که آنها عظیم ترین بودجه را برای بازاریابی این عنوان در نظر گرفته اند که تا به حال در بین عناوین قبلی آنها سابقه نداشته است و این بدان معناست که آنها بازار آمریکای شمالی را برای این عنوان هدف گرفته اند و مطمئن هستند که در زمینه تجاری در مقایسه با سایر "بازی های بزرگ" موفق تر خواهند بود.

علاوه بر این چند روز پیش بود که خبردار شدیم این استودیو پیرامون دومین عنوان AAA خود (که احتمالا همان Witcher 3 می باشد و قرار است در 5 فوریه از آن رونمایی شود)، در حال مذاکره با تعداد زیادی از ناشران مختلف است؛ اما چیزی که مشخص است این است که این عنوان زودتر از Cyberpunk 2077 منتشر می شود و حدس ما این است که دومین عنوان CDPR در بازی زمانی 2013 تا 2014 منتشر خواهد شد.





منبع
 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
یکم پیشبینی ناشرش سخته ولی امیدوارم square enix باشه . البته احتمالش خیلی کمه .

وای دقیقاً ناشرش هم مثل Deus Ex باشه8->
البته من بیشتر سایبر پانک رو میگما:D
اول این که سبک بصری بازی مشابه همین تریلر است و دوم این که سطح گرافیک بازی بسیار نزدیک به این CG خواهد بود.
>:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر