Carmeck احساس می‌کند پس از PS4 و Xobx One برای مدتی پیشروی برای نسل بعد وجود ندارد

.:Mahdi:.

کاربر سایت
Oct 1, 2010
1,614
نام
ʍʎɦɖї
carmack-quakecon.jpg


جان کارمک در سخنرانی‌های QuakeCon 2013 خود گفت که فکر نمی‌کنم پس از عرضه PS4 و Xbox One پیشروی به نسل بعد برای مدتی وجود داشته باشد.

کارمک در Joystiq گفت: "من فکر نمی‌کنم برای مدتی طولانی فشار زیادی برای رفتن به نسل بعد وجود داشته باشد. در واقع ما می‌توانیم کارهای بزرگ و مبتکرانه‌ای حتی در نسل فعلی برای چندین سال انجام دهیم. البته شما کارهایی می‌توانید بکنید که کسی تاکنون ندیده است."

"من با دیدن بازی‌های بسیار بهتری که به خاطر قابلیت های جدید کنسول‌ها هستند تعجب می‌کنم، و فکر می‌کنم که در حال حاضر ما قله منحنی سوددهی را رد کرده‌ایم و در سراشیبی رو به جلو افتاده‌ایم."

"قبلا چه چیزی مثل بازی های ابری سهم زیادی از بازار را داشتند، یا افراد بر روی دو سیستم بازی می‌کنند یا شما با موبایل خود بازی می‌کنید و دوست شما که در نزدیکی شماست آن را روی صفحه موبایل خود می‌بیند، که می‌توانست تبدیل به پلتفرم غالب بازی ها شود."

"اما، Xbox سنتی بعدی؟ بله، من فکر می‌کنم که این طولانی کردن راه است، و دلیلی مستدل وجود دارد که ممکن است کنسول نسل بعدی وجود نداشته باشد که ما در حال حاضر آن را می‌دانیم."

کارمک در طول این سخنرانی سه ساعته خود همچنین گفت: "دوست دارم 3DS،Wii U و Vita را توسعه دهم" ولی "بسیار بعید است که چنین اتفاقی بیافتد."

"من همیشه فکر می‌کردم که Wii U و Vita اهداف بزرگی برای Doom3:BFG هستند." همچنین او از طریق توییت The Dallas Morning News Britton Peele گفت: "اما علاقه‌ام به اندازه کافی نیست."

QuakeCon 2013 تا آخر این هفته ادامه خواهد داشت.

منبع
 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
یعنی چی که نمیتونه وی یو و ویتا رو توسعه بده؟
بازی DOOM 3 : BFG Edition رو به این دلیل برای این 2 پلتفرم نمیتونه بده :D
[they are] not generating enough interest on the publishing side of things…they are somewhat marginalized platforms
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
شاید حرفش درست باشه.
باید منتظر موند آخر این نسل جدید رو دید که آیا مثل نسل حاضر درست کم 6-7 سال طول میکشه یا نه؟
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
این بازی ریج رو که خیلی ها میکوبن شرط میبندم خیلی ها رو درجه سختی آخر بازیش نکردن و اصلا کلا بازیش رو به خودشون زحمت ندادن که حتی تا نصفش هم برن ............ریج گان شوترش ، بالانس بی نظیر اسلحه ها ،هوش مصنوعی عالی دشمناش، تنوع محیط و گرافیک عالیش رو کنسول 360 خصوصا با اون محیط نسبتا وسیع و کیفیت عالی تکسچر ها و خیلی چیزی های دیگه ای در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نمیزاره .....البته ریج بازی سبک کلاسیکی بود برای گیمر های قدیمی و به همین جهت شکست خورد البته داستان ضعیفش و همچنین روایت داستان ضعیفش رو نمیشه کتمان کرد امروزه باید بازی بسازین مثل کال چند تا دشمن کودن دریک صحنه که فقط برای خوش گذرونی باشن و دیدن صحنه های انفجار و چند تا صحنه های سینامیتک و هیجانی و تمام ............... البته کارمک فقط در بخش گرافیک بازی دخیل بود و در این بخش بیشتر سایت ها به این بخش نمره های بالایی دادن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر