Gardner گفت : " میخواهم بگویم که من در واقع ، برای چیزی بیشتر از رنسانس فشار وارد کردم ، ولی Assassin’s Creed 2 شش ماه بعد اعلام شد و من به آنها ( منظور درگیری سازنده و ناشر است )اوکی دادم ، چون ما را در منگنه گذاشتند " .
اواضافه کرد : " مقار محتوایی که ما ازبازی حذف کردیم ، به اندازه 5 ، 6 بازی کامل ارزش داشت . این هشدار دهنده هست . منظورمن این است که ، درد آور است ، زمانی که درباره از بین بردن آنها صحبت میکنید ، چون مثل نوزدان ما هستند ، اما در نهایت ما را به سمت قطعه نهایی هدایت میکند . در نهایت یکسال بعد مخاطبان هیچ دلواپسی ندارند و شما هم هیچ دلواپسی ندارید " .
منبع
آخرین ویرایش: