Multi Platform Battlefield V

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
https___forum.bazicenter.com_attachments_1613156725250-png.194973_.jpg

سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: Frostbite
پلتفرم ها: PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی
تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2018 (29 آبان 1397)
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: Grand Operations, Combined Arms, Conquest, Battle Royal و ...
همچنین چند بخش داستانی با داستان های کوتاه

پس از انتشار یک تیزر تریلر، در مراسم رسمی در نظر گرفته شده نسخه پنجم از سری بازی های Battlefield به طور رسمی معرفی شد. در مراسم Gamescom 2018 نیز تریلری از گیم پلی بازی به نمایش در آمد:



اطلاعات بازی:
1-این نسخه در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت و به جای تمرکز داستان روی وقایع مشهور این جنگ بزرگ، DICE سعی می کند بر روی داستان های گوشه و کنار این مبارزه تمرکز کند تا این وقایع کمتر گفته شده را بهتر به نمایش بگذارد.
یکی از داستان های نمایش داده شده درباره زنی بود که سعی داشت خانواده خود را در جریان حوادث نجات دهد. (در بازی سربازان زن حضور خواهند داشت) .
2- این نسخه از بازی هیچ گونه Premium Pass نخواهد داشت و تمامی محتوای اضافه رایگان خواهند بود.
3- نسخه پنجم شامل یک مود کوآپ به نام Combined Arms می شود. در این مود شما در یک گروه 4 نفره قرار خواهید گرفت. بازی به شما ماموریت هایی می دهد که مجبور هستید برای انجام آن ها به طور مخفیفانه همراه با دوستان خود به خطوط دشمن حمله ور شوید. ماموریت های شما متنوع خواهند بود و بسته به میزان پاداشی که درخواست می کنید ماموریت های سخت تر و دشوار تری به شما و دوستانتان داده می شود.
4- مود بتل رویال برای طرفداران آن قرار داده شده اما مشخص نیست در هنگام عرضه در دسترس است یا به طور جداگانه منتشر می شود. یک مود دیگر به نام Grand Operations برای طرفداران در نظر گرفته شده است. این مود شامل نقشه های وسیع و سیستم "باقی ماندن تا نفر آخر" می شود. هر راند این مود 4 روز (زمان درون بازی) طول می کشد و شما منابع محدودی دارید و باید برای دریافت منابع تلاش کنید تا زنده بمانید!
این مود 64 بازیکن دارد. هر روز به شما ماموریت های جدیدی داده می شود.
5- بازی برای دارندگان نسخه Deluxe و مشترکان EA Access زودتر در دسترس قرار می گیرد.
6- بازیکنان با پیش خرید بازی می توانند به محتویات اضافه برای شخصی سازی شخصیت ها و دسترسی سریع به پنج اسلحه در هنگام عرضه دسترسی داشته باشند.
7- در زمان انتشار شما به آفریقا، فرانسه و هلند دسترسی خواهید داشت.
8- برای Healing نیاز است نزدیک بازیکن افتاده بروید و طی یک انیمیشن فرایند انجام می شود. بازیکن ضربه دیده و افتاده می تواند از شما درخواست کمک کند.
9- گان پلی بازی به طور کامل عوض شده است.
10- می توانید نارنجک های که پرتاب شده اند را برگردانید یا در هوا منفجر کنید.
11- برخلاف نسخه قبل، دیگر سربازان ویژه (مثل سربازی که با اسلحه خود آتش پرتاب میکرد و زره غیر قابل نفوذ داشت) در نسخه پنجم حضور نخواهند داشت.
12- بازی قابلیت ساخت و ساز دوباره ساختمان های تخریب شده را خواهد داشت. دیگر پس از چند دقیقه بازی با یک محیط خراب شده در طرف نخواهید بود و هر لحظه امکان بازسازی توسط دیگر بازیکنان وجود خواهد داشت.
13- شما در حین بازی حس حضور در یک جنگ واقعی را خواهید داشت. هر اتفاقی بر روی شما تاثیر گذار خواهد بود. انفجار ها باعث پرت شدن شما می شوند و موارد این چنینی در بازی مشاهده خواهد شد.
مثلا اگر یک نارجنک را به درون اتاقی پرتاب کنید ممکن است وسایل درون اتاق به همراه جنازه افراد به بیرون پرتاب شوند!
14- بر روی Squad ها تمرکز زیادی شده است. اگر بمیرید، می توانید عملکرد دیگر یارانتان را به صورت سوم شخص مشاهده کنید.
15- قابلیت شخصی سازی به طور وسیعی در این نسخه کار شده است. شما قادر خواهید بود شخصیت و وسایل خود را در جزئی ترین موارد هم شخصی سازی کنید.
16- در این نسخه همانند نسخه قبل 4 کلاس وجود دارد. هر کلاس حالت نقش محور دارد و در هر کلاس انتخاب نقش با شماست.
با تشکر از کاربر CriRo7 برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی:
1- سلامتی شما به طور خودکار پر نمی شود و باید بانداژ ببندید. همچین نوار سلامتی به صورت طبقه طبقه قرار داده شده است و با هر بار بانداژ یک طبقه پر می شود.
2- مهمات را باید خودتان از روی زمین بردارید و خود به خود دریافت نمی شود.
3- ریوایو کردن یارانتان در هر اسکوادی امکان پذیر خواهد بود.
4- در هنگام پرش نیز می توان تیراندازی کرد.
5- از پشت دیوار می توان با توجه به قدرت اسلحه دشمنان را مورد هدف قرار داد.
6- می توان به صورت خوابیده یا پشت خیز تیراندازی کرد.
7- می توان وسایل تیراندازی به وسیله نقلیه اضافه کرد تا یار شما بتواند از آن استفاده کند.
8- محیط تاثیرپذیری فیزیکی دارد و به عنوان مثال علف ها له می شوند!
9- تخریب‌پذیری ساختمان ها بستگی به نوع و قدرت ضربه دارد و هر ضربه ای به یک شکل تخریب نمی کند!
10- برای اسکواد لیدر جایزه در نظر گرفته شده است. اگر آخرین نفر اسکواد باشید به شما اطلاع داده می شود.
11- برای ریوایو کردن باید محیط اطراف خود را هم در نظر بگیرید. در شلوغی نمی‌توان به راحتی ریوایو کرد و باید سعی کنید نارنجک دودزا پرتاب کنید تا راحت تر اینکار را انجام دهید یا اینکه دوست خود را بکشید و بعدا ریوایو کنید.
تصاویر:
3390406-bfv_revealscreenshot_01.jpg

3390396-bfv_revealscreenshot_02.jpg

3390398-bfv_revealscreenshot_05.jpg
3390399-bfv_revealscreenshot_06.jpg

3390400-bfv_revealscreenshot_07.jpg

3390401-bfv_revealscreenshot_08.jpg
3390402-bfv_revealscreenshot_09.jpg

3390403-bfv_revealscreenshot_10.jpg

3390404-bfv_revealscreenshot_11.jpg

3390405-bfv_revealscreenshot_12.jpg

3390397-bfv_revealscreenshot_04.jpg
 

porfesor

کاربر سایت
Jan 30, 2013
2,486
نام
Farhad
وقتی بازیکنا با مپا اشنایی نداشته باشن چه فرقی داره براشون در ضمن مپا 8 تا بیشتر نیست
وقتی مپا بیشتر شه رای گیری هم میاد براش حالا اش دهن سوزیم نیست تو بتل 1 وقتی زیاد تو یه سرور بازی میکنم بعد مدتی میفهمم همش بین چندتا مپ میچرخیم بخاطر این رای گیری حالم گرفته میشه
اره اینم حرفیه:-bd
 
  • Like
Reactions: the saw

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
رید دایس به معنایی کلمه رییید
منتظر یه مپه ۶۴ نفره فول inf بودم مثله ارگون فورست مترو و لاکر که خبری نبود متاسفانه همش تانک تانک تانک تانک هواپیما تانک تانک مضخرف من که خیلی ضد حال خوردم
لابد یه دلیلی داشته فعلا همچین مپی رو طراحی نکردن ... با این گیم پلی بازی و نوع ریوایو کردن مگه میشه توو جایی مثل لاکر یا مترو ریوایو کرد ... حتما این موضوعات رو تست کردن و دیدن جیز جالبی از اب درنمیاد
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,059
نام
AmiR
خبر جدید امده که قابلیت رای گیری برای انتخاب مپ در زمان عرضه نداره باز خوبه بازیش مپ داره:|دقیقا یه تاخیر ۶ماهه احتیاج داره
همون بهتر که نیس!
کاش بتل یک هم نداشت یا بعضی وقتا خودش رندوم انتخاب میکرد،
موقع رای گیری مخصوصا کانکوئست عملا بین پنج شیش تا مپ میچرخه بازی!
کلی بازی کردم بعضی مپ ها رو فقط یه بار بعضی هم 0 بار فقط توشون بازی کردم به خاطر همین رای گیری!
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,277
نام
مهدی
به نقل از vg247 هفته اینده روز سه شنبه ساعت 8:30 صبح به وقت ایران منتظر استارت پری لود نسخه ی استاندارد روی ps4 باشید<:-P
توی متن خبر زده 12 نوامبر ولی جلوش توی پرانتز نوشته 13 نوامبر.الان کنسولم رو چک کردم رفتم صفحه پیش خرید واسم زده بود 13 نوامبر یعنی همون سه شنبه بعدی اتومات میاد سر دانلودت .
حجم بازی به صورت پایه حدود 34 گیگ هست اما معلوم نیست بروز رسان اولیه چقدر حجم داشته باشی ولی کلا شما زیره 40 گیگ حساب کنید.
Standard Edition: Monday, November 12 at 9pm PT, 12am ET (November 13).
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,059
نام
AmiR
تاریخ انتشار پیش دانلود بازی BFV

واسه PlayStation 4 ریجن آمریکا:
نسخه معمولی دوشنبه ۲۱ آبان ساعت 8:30 دقیقه صبح و نسخه دولوکس چهارشنبه 16 آبان
ریجن اروپا نسخه معمولی یک شنبه 27 آبان ساعت 11:30 دقیقه صبح و نسخه دولوکس 22
واسه Xbox One هم اینک موجود است.

کامپیوتر: چهارشنبه 16 آبان ساعت 16:30 بعد از ظهر.
 

gladiator12

کاربر سایت
Mar 20, 2014
415
چرا اینقدر حجم بازی کمه میترسم بازم مشکلات بتا رو داشته باشه وگرنه پری لود میکردم بازی گیم پلی دوست داشتنی داشت ولی خیلی افت فریم داشت روی معمولی.....
خیلی رو مخ بود جاهای شلوغ بین این و bo4 موندم هر دورم دوست دارم:D نمیدونم چه کنم یه کمکی بکنین
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,277
نام
مهدی
چرا اینقدر حجم بازی کمه میترسم بازم مشکلات بتا رو داشته باشه وگرنه پری لود میکردم بازی گیم پلی دوست داشتنی داشت ولی خیلی افت فریم داشت روی معمولی.....
خیلی رو مخ بود جاهای شلوغ بین این و bo4 موندم هر دورم دوست دارم:D نمیدونم چه کنم یه کمکی بکنین
حجمش ربطی به کیفیت ساختنش نداره فقط خیلی از محتوی بازی در روز ریلیز در دسترس نیستن و به مرور اضافه میشه.باگ ها هم توی این مدت بتا تا ریلز بازی خیلی کمتر شدن قطعا.خب خیلی این درخواست کمکت زاویه داره :D
یه زاویش اینه امسال بتلفیلد 85 درصد کمتر از بلک اوپس پیش فروش کرده و این معنیش این میشه بازی به زودی توی کمتر از 3 ماه تخفیف های به شدت سنگین و زیادی میخوره و خیلی کمتر از 60 دلار میتونی تهیش کنی.
زاویه بعدیش اینه من چون هر سال بازی های دایس یعنی استاروارز و بتلفیلد رو میخرم و از اونورم همه نسخه های کال اف هم میخرم بهم ثابت شده بتلفیلد خیلی طولانی تر سرگرمم میکنه دلیلش اینه مپ وسیع و امکان پیاده کردن انواع مختلف مدل گیم پلی و استراژدی باعث میشه خیلی دیتر بازی تکراری شه ولی کال اف چون هیجانش و سرعت گیم پلیش خیلی بالاست متقابلا لذتش گذراست چون ثابت شده میزان لذت بالا همیشه لحظه ای و ناپایدار هست هرچند امسال بلک اوت خیلی ورق رو برگردونده.
زاویه دیگه بحث سلیقست چون واقعا این دو عنوان باهم متفاوتن بتل درگیری در مقیاس وسیع با انواع جنگ افزاز زرهی سنگین و هوایی و دریایی ولی کال اف مپ کوچک و بسته و زد و خورد بالا به صورت پیاده نظام !
در مورد افت فریم روی معمولی زیاده ولی روی پرو و ONE X فریم روی 60 قفله.
...................................................
اگر فقط حق یک انتخاب داری ببین دلت چی میگه اما اگر واقعا هر جفت رو میخوای و بودجت نمیرسه پس صبر کن بعدا بتل رو بگیر چون مطمن باش تخفیف های بسیار سنگینی در اینده نزدیک خواهد خورد درصوتی که بلک اوپس نهایت به 50 دلار برسه قیمتش توی تخفیفات.
 

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,501
حجمش ربطی به کیفیت ساختنش نداره فقط خیلی از محتوی بازی در روز ریلیز در دسترس نیستن و به مرور اضافه میشه.باگ ها هم توی این مدت بتا تا ریلز بازی خیلی کمتر شدن قطعا.خب خیلی این درخواست کمکت زاویه داره :D
یه زاویش اینه امسال بتلفیلد 85 درصد کمتر از بلک اوپس پیش فروش کرده و این معنیش این میشه بازی به زودی توی کمتر از 3 ماه تخفیف های به شدت سنگین و زیادی میخوره و خیلی کمتر از 60 دلار میتونی تهیش کنی.
زاویه بعدیش اینه من چون هر سال بازی های دایس یعنی استاروارز و بتلفیلد رو میخرم و از اونورم همه نسخه های کال اف هم میخرم بهم ثابت شده بتلفیلد خیلی طولانی تر سرگرمم میکنه دلیلش اینه مپ وسیع و امکان پیاده کردن انواع مختلف مدل گیم پلی و استراژدی باعث میشه خیلی دیتر بازی تکراری شه ولی کال اف چون هیجانش و سرعت گیم پلیش خیلی بالاست متقابلا لذتش گذراست چون ثابت شده میزان لذت بالا همیشه لحظه ای و ناپایدار هست هرچند امسال بلک اوت خیلی ورق رو برگردونده.
زاویه دیگه بحث سلیقست چون واقعا این دو عنوان باهم متفاوتن بتل درگیری در مقیاس وسیع با انواع جنگ افزاز زرهی سنگین و هوایی و دریایی ولی کال اف مپ کوچک و بسته و زد و خورد بالا به صورت پیاده نظام !
در مورد افت فریم روی معمولی زیاده ولی روی پرو و ONE X فریم روی 60 قفله.
...................................................
اگر فقط حق یک انتخاب داری ببین دلت چی میگه اما اگر واقعا هر جفت رو میخوای و بودجت نمیرسه پس صبر کن بعدا بتل رو بگیر چون مطمن باش تخفیف های بسیار سنگینی در اینده نزدیک خواهد خورد درصوتی که بلک اوپس نهایت به 50 دلار برسه قیمتش توی تخفیفات.
البته اون ۸۵ درصد پیش فروش کمتر ربطی به فروش بازی نداره. اگه ملت ببینن بازی متای بالایی داره و یه چیز درست و حسابی ساختن مطمئنا مثل بتلفیلد یک فروش بالایی خواهد داشت. تخفیف فکر نکنم به این زودی بخور مخصوصا اینکه پرمیوم پس نداره.
 

FARNOOD007

کاربر سایت
Apr 16, 2012
718
بچها سشنبه هفته دیگ میشه بازیش کرد یا فقط میشه دانلود کرد؟
فقط پری لود.
کسایی که دیلاکس ادیشن بازی رو گرفتن 15 نوامبر میتونن روی ps4 بازی کنن و بقیه هم از 20 .
و بر EA هم صد البته لعنت با این مزخرف بازی هاش.
 

the saw

کاربر سایت
Feb 26, 2012
298
نام
رمضون
بچها سشنبه هفته دیگ میشه بازیش کرد یا فقط میشه دانلود کرد؟
میتونید 2 روز دیگه origin access trial بگیرید 10 ساعت بازی رو امتحان کنید
انتشار واسه نسخه معمولی 13 روز دیگه و deluxe حدود 8 روز دیگه

pre-load ظاهرا شروع شده
vs3mfm8zpww11_1_.png
 
آخرین ویرایش:

the saw

کاربر سایت
Feb 26, 2012
298
نام
رمضون
بچه ها این بازی قسمت داستانیش مثل بتل 1 هستش اصلا قسمت داستانی داره؟
دقیقا قسمت داستانی مثل همون 1 هست
اینبار prologue بازی بزرگتره انگار

بازی هم واسه دارندگان ea premier لانچ شد.خدا لعنت کنه ea رو دندوناشو گزاشته رو این استدیو بدبخت گاهی اوقات مجبورشون میکنه کاری کنن که واقعا اعتبار استدیو واسه یکم سود بیشتر خود ea بیاد پایین
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر