Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
خب بازی سکیرو یه سلاح اصلی داشت.قشنگ رو برخوردها کار کردند وگرنه شما سولز هم ببینی در اون حد واقعی نیست برخوردا و واکنش ها.همه ی نقش افرینی ها یه بدی دارن یه خوبی.بدیش اینه که اون کیفیت بازی های خطی رو ندارند.خوبیش اینه که یا تو بازی یا تو گیم پلی قدرت انتخاب زیادی داری.
حرفتو قبول دارم ولی اگه سازنده تلاش کنه میتونه مثله رد دد
یه بازی اپن ورده ولی کیفیتش از ده تا بازی خطی بهتره
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,073
حرفتو قبول دارم ولی اگه سازنده تلاش کنه میتونه مثله رد دد
یه بازی اپن ورده ولی کیفیتش از ده تا بازی خطی بهتره
یه نکته ای هست که بازیهای راک استار ساختش خیلی طول میکشه ولی اساسین خیلی زمان کمتری تو ساخت بوده.یه نکته دیگم هست که ردد اصولا بازم تو رنج خطی قرار میگیره.انتخاب تو سلاح وجود داره ولی بیاید قبول کنیم که سلاح های دوربرد وسترن اون قدر متفاوت نیستن باهم نسبت به کمبوهای مختلف چندین سلاح سرد با ترکیب های مختلف تو دو تا دست بعلاوه ده ها قدرت مختلف تو بازی با تیرکمان و سلاح ها.ماموریت های فرعی خیلی تعدادشون کمتره نسبت به یه بازی نقش افرینی و ماموریت های اصلی همه به یه طریق مشخص انجام میشنو انتخاب خاص و تاثیرگذاری تو داستان نیست.اینارو محض ایراد نگفتم منظور خطی تر بودن و به طبع کیفیت بالاتر بودش.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
یه نکته ای هست که بازیهای راک استار ساختش خیلی طول میکشه ولی اساسین خیلی زمان کمتری تو ساخت بوده.یه نکته دیگم هست که ردد اصولا بازم تو رنج خطی قرار میگیره.انتخاب تو سلاح وجود داره ولی بیاید قبول کنیم که سلاح های دوربرد وسترن اون قدر متفاوت نیستن باهم نسبت به کمبوهای مختلف چندین سلاح سرد با ترکیب های مختلف تو دو تا دست بعلاوه ده ها قدرت مختلف تو بازی با تیرکمان و سلاح ها.ماموریت های فرعی خیلی تعدادشون کمتره نسبت به یه بازی نقش افرینی و ماموریت های اصلی همه به یه طریق مشخص انجام میشنو انتخاب خاص و تاثیرگذاری تو داستان نیست.اینارو محض ایراد نگفتم منظور خطی تر بودن و به طبع کیفیت بالاتر بودش.
بازی که ظاهرا یا باطنا (مثل رد دد) خطی هست معمولا کیفیت خیلی بالایی دارد . هنوزم که هنوزه بازی های خطی از لحاظ هیجان با کیفیت ترجیح می دهم . لست 2 پر افتخارترین بازی تاریخ تا این لحظه هم خطی هست .

یوبی سافت باید بیاد تغییر سیاست بده و آی پی جدید و خطی با کیفیت خلق کند به جای اینکه جهان خیلی بزرگ با گیم پلی طولانی ولی کسالت بار بیافریند . اگرم قراره بازی جهان باز بسازد روی هر عنوان 3 4 سال کار کند تا محصول درخوری شود
 
  • Like
Reactions: a2010

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,073
بازی که ظاهرا یا باطنا (مثل رد دد) خطی هست معمولا کیفیت خیلی بالایی دارد . هنوزم که هنوزه بازی های خطی از لحاظ هیجان با کیفیت ترجیح می دهم . لست 2 پر افتخارترین بازی تاریخ تا این لحظه هم خطی هست .

یوبی سافت باید بیاد تغییر سیاست بده و آی پی جدید و خطی با کیفیت خلق کند به جای اینکه جهان خیلی بزرگ با گیم پلی طولانی ولی کسالت بار بیافریند . اگرم قراره بازی جهان باز بسازد روی هر عنوان 3 4 سال کار کند تا محصول درخوری شود
بازم این به سلیقه طرف برمیگرده.من خودم عاشق لست هستم و حتی بخاطر گیتار زدن الی تو تبلیغش گیتار گرفتم.ولی بازم دیگه بازی خطی کم پیش میاد در حد یه بازی غیر خطی برام جذاب باشه.فعلا هم مثل این که ملت این رویه اساسین رو دوست دارن و فروشش بالاس.موافقم یخورده باید کمتر کش بده بازیاشو یوبی ولی بازم واسه من به شخصه تا هشتاد نود ساعتم لذت بخش بوده والهالا الان کم کم داره مکانیکاش برام خسته کننده میشه ولی بازم بازیو دوست دارم.
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
مسئله اینه که واسه یوبیسافت توجیح اقتصادی خیلی نداره بازی در اون حد بسازه، وقتی هر نسخه آساسین تو 3 سال ساخته میشه 20 میلیون 30 میلیون میفروشه منم بودم همین سیاست رو ادامه میدادم. عملا همین موفقیت آساسینهای سبک RPG در کنار موفقیت چشمگیر بازیهای آنلاینش باعث شد یوبی عملا ساخت بازیهای با کیفیت و بعضا خطی رو کنار بزاره و فقط روی چیزی تمرکز کنه که پول بیشتری به شرکت سرازیر کنه. الان اکثر ناشرهای بزرگ همینطورن حتی CDPR هم بعد موفقیت ویچر 3 به این سمت رفته سونی و راکستار این وسط استثنا نرفتن سمت این سیاست ولی سیاست کلی واسه ناشرهای بزرگ همینه و نتیجش هم شده همین سیاست یوبیسافت یا تعطیلی همیشگی Visceral Games و نابودی Bioware. امیدی هم نداشته باشید که نسل بعد وضع بدتره. خوشبختانه بازی سازهای ایندی خیلی رشد کردن و تو ژانرهای مختلف دارن بازی میسازن پیشنهادم هم اینه توجهتون رو به این سمت بازیها بچرخونین که پشیمون نمیشین.
 
  • Sad
Reactions: kamyy

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
r/assassinscreed - [RUMOR] Next Assassin´s Creed is returning to the Third Crusade? I try to decipher Jonathan´s Code.

هممممم.....همممممم....هممممممم.....

زمانش عالیه!!! :x (خیلی بازگشت به ریشه هاست:)) )
ولی شخصیت اصلی تمپلار...
برای الان که چندین نسخه ست از اساسین ها دور بودیم (حتی همون یونیتی هم آرنو از نظر اساسین بودن خوب نبود و با لگد شوت شد بیرون:)) ) کاش اساسین میدادن!

اما از همه چی مهمتر ساختار شهریه! خداکنه مثل یونیتی شهر رو درست حسابی برای یک بازی اساسینی بسازن!

اگر این همون شایعه بازگشت به ریشه هاست، امیدوارم فقط منظور زمان نباشه و گیم پلی بیشتر منظورسون بوده باشه
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
بازی نکات ریز جالبی داره، مثلا توی مبارزات اگر به سمت یک نفر که باهاتون فاصله داره حرکت کنید اگر سپر داشته باشه بعضی اوقات با قدرت پرت میکنه سمتتون یا بعضی دشمنها خاک میپاشن تو صورتتون تا Stun بشین. مبارزات بازی با اینکه بهترین نیست ولی صد در صد از ادیسی خیلی بهتره، ادیسی خیلی خشک بود ولی اینجا نرم تره و سلاحها تنوع بیشتری دارن.
اگر هنوز نروژ هستین یک گرز هست به اسم Iron Star برید لوکیشنش توی گوگل سرچ کنید پیداش کنید، سلاح خیلی خوبیه باهاش دهن همه را سرویس میکنید چون اتکش به اصطلاح بیلد آپ میشه و امون به دشمن نمیده.
این ویدیو اسپویلر هم اگر دوست داشتید ببینید، مقایسه لندن والهالا با لندن سیندیکیت و واچ داگز. فوق العادست واقعا توجه و تلاش زیادی رو یوبی صرف طراحی محیط میکنه. چیز شکن لازم است.
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,505
ماموریت ها رو میشه reset کرد ؟ تو یکی از ماموریت ها کرکتر افتاده زمین بلند هم نمیشه !
چندتا ماموریت جانبی رفتم ولی رقتی برگشتم دیدم درست نشده
 
  • Sad
Reactions: kamyy

Gen. Martinez

کاربر سایت
Nov 27, 2013
565
نام
تورین سپر بلوط
ماموریت ها رو میشه reset کرد ؟ تو یکی از ماموریت ها کرکتر افتاده زمین بلند هم نمیشه !
چندتا ماموریت جانبی رفتم ولی رقتی برگشتم دیدم درست نشده
ماموریت جانبی؟ ببین نمیتونی کاری کنی mission fail بشه
 
  • Like
Reactions: Little John

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,505
ماموریت جانبی؟ ببین نمیتونی کاری کنی mission fail بشه
نه ماموریت اصلیه . آخرای بازیم . mission faild نمیده
Halfdan و Faravid رو بیاد همراهی کنم تا توی سالن که Faravid خودش رفت ولی Halfdan مثل جنازه افتاده روی زمین و تکون هم نمیخوره
 
  • Smile
Reactions: kamyy and a2010

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,016
نام
سهند
نه ماموریت اصلیه . آخرای بازیم . mission faild نمیده
Halfdan و Faravid رو بیاد همراهی کنم تا توی سالن که Faravid خودش رفت ولی Halfdan مثل جنازه افتاده روی زمین و تکون هم نمیخوره
خب با این تفاسیر باید آخرین سیوی که قبل شروع مرحله باشه رو شروع کنی
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
r/assassinscreed - [RUMOR] Next Assassin´s Creed is returning to the Third Crusade? I try to decipher Jonathan´s Code.

هممممم.....همممممم....هممممممم.....

زمانش عالیه!!! :x (خیلی بازگشت به ریشه هاست:)) )
ولی شخصیت اصلی تمپلار...
برای الان که چندین نسخه ست از اساسین ها دور بودیم (حتی همون یونیتی هم آرنو از نظر اساسین بودن خوب نبود و با لگد شوت شد بیرون:)) ) کاش اساسین میدادن!

اما از همه چی مهمتر ساختار شهریه! خداکنه مثل یونیتی شهر رو درست حسابی برای یک بازی اساسینی بسازن!

اگر این همون شایعه بازگشت به ریشه هاست، امیدوارم فقط منظور زمان نباشه و گیم پلی بیشتر منظورسون بوده باشه
اتفاقاً چند روز پیش داشتم به این قضیه فکر می‌کردم و به نظرم احتمالش به شدت بالاست که نسخه بعدی حال و هوای قدیم رو داشته باشه. :D
من خودم عاشق سه تا بازی این نسل (نسل قبل!) هستم و دو تا رو که پلات کردم و Valhalla هم در دست اقدامه (البته اگه باگ‌های فجیعش اجازه پلات شدن بده) ولی به نظرم بعد از این سه تا، AC نیاز به یه نفس تازه داره و می‌تونه یه سری بزنه به همون حالت قبلی.
هم طرفدارهای قدیمی خیلی منتظر این قضیه هستن و کلی هایپ درست میشه که «بازگشت Assassin's Creed به ریشه‌ها، بعد از X سال»، هم میشه با سخت‌افزارهای جدید کارهای خفنی کرد. اگه اشتباه نکنم یکی از مشکلاتی که Unity باهاش درگیر بود، پردازنده ضعیف کنسول‌ها بودن و الآن که دیگه قدرتشون بهتر شده، یوبی‌سافت هم می‌تونه کارهای خفن‌تری بکنه و یه چیزی تو همون حال و هوا بسازه با گرافیک و هوش مصنوعی خفن و جمعیت زیاد و...
حتی من بعید نمی‌دونم یه سری به Altair هم بزنن و حالا نه حتماً به عنوان شخصیت اصلی، ولی مثلاً یه بخش‌هایی از بازی با Altair باشه توی همون فضاهای نسخه اول که قشنگ حس نوستالژی طرفدارها رو بترکونن! :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
ماموریت ها رو میشه reset کرد ؟ تو یکی از ماموریت ها کرکتر افتاده زمین بلند هم نمیشه !
چندتا ماموریت جانبی رفتم ولی رقتی برگشتم دیدم درست نشده
بازی یه سری باگ‌های خانمان‌سوز داره که هیچ کاریش نمیشه کرد! :|
من فعلاً حدود ۴۰ ساعت بازی کردم و کلی هم دارم حال می‌کنم، ولی احتمالاً آخرش همین باگ‌ها باعث بشن نتونم بازی رو ۱۰۰٪ کنم. مثلاً یه مأموریت فرعی هست که باید یه کلیدی رو از فلانی به دست بیاری و در یه جایی رو باز کنی. مأموریت برای من منهدم شده و خبری از اون شخصیت نیست و کلیدش رو هم الکی روی صندلی نشون میده، در حالی که نمیشه چیزی از روی صندلی برداشت! سرچ کردم و دیدم این باگ برای خیلی‌های دیگه هم پیش اومده و انواع و اقسام بحث‌ها در موردش شده.
حالا خنده‌دار اینه که ملت از طریق یه باگ دیگه، این باگ رو خنثی کردن و با استفاده از یه سری قابلیت‌های Eivor، یاد گرفتن قفل در رو بدون کلید بشکونن و وارد اتاق بشن. بعدش یوبی‌سافت این باگ شکوندن قفل بدون کلید رو درست کرد، ولی هنوز باگ اون مأموریت برای یه عده مثل من سر جاشه! :))
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
بازی یه سری باگ‌های خانمان‌سوز داره که هیچ کاریش نمیشه کرد! :|
من فعلاً حدود ۴۰ ساعت بازی کردم و کلی هم دارم حال می‌کنم، ولی احتمالاً آخرش همین باگ‌ها باعث بشن نتونم بازی رو ۱۰۰٪ کنم. مثلاً یه مأموریت فرعی هست که باید یه کلیدی رو از فلانی به دست بیاری و در یه جایی رو باز کنی. مأموریت برای من منهدم شده و خبری از اون شخصیت نیست و کلیدش رو هم الکی روی صندلی نشون میده، در حالی که نمیشه چیزی از روی صندلی برداشت! سرچ کردم و دیدم این باگ برای خیلی‌های دیگه هم پیش اومده و انواع و اقسام بحث‌ها در موردش شده.
حالا خنده‌دار اینه که ملت از طریق یه باگ دیگه، این باگ رو خنثی کردن و با استفاده از یه سری قابلیت‌های Eivor، یاد گرفتن قفل در رو بدون کلید بشکونن و وارد اتاق بشن. بعدش یوبی‌سافت این باگ شکوندن قفل بدون کلید رو درست کرد، ولی هنوز باگ اون مأموریت برای یه عده مثل من سر جاشه! :))
یوبی باگه دیگه. نمکدان دنیای گیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر