Multi Platform Assassin’s Creed: Syndicate

news_assassin_s_creed_syndicate_announced-16534.jpg

اطلاعات بازی لیک شده و توسط یوبی تایید شده که در حال ساخت هست :d
این شماره از بازی در لندن قرن 19 دوره‌ی ویکتوریا اتفاق خواهد افتاد
بازی چند ساله توسط استدیو Quebec با رمز Victory در حال ساخت و توسعه هست

ترجمه متن خبری که IGN قرار داده و جواب یوبی سافت به این اقدام با تشکر از Bahram B

Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.
بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.
در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای "نمایش گیم پلی بازی" بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نبوده است.
در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید.

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند.

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

mehdi-psp

کاربر سایت
Oct 4, 2007
2,415
نام
مهدي
دوستان دو تا سوال دارم :
1 - دسترسی به نقشه از کجاست ؟ من هر چی گشتم نفهمیدم چه جوری برم روی نقشه .
2 - من کماکان تو بازی خیلی احساس گنگی دارم . میشه یگید ماموریت اصلی چه جوری و با چه شکلی تو نقشه مشخص هستند و با ماموریت های فرعی چه جوری متمایز میشن ؟

تشکر
 

hojjjat

کاربر سایت
Mar 17, 2015
447
دوستان دو تا سوال دارم :
1 - دسترسی به نقشه از کجاست ؟ من هر چی گشتم نفهمیدم چه جوری برم روی نقشه .
2 - من کماکان تو بازی خیلی احساس گنگی دارم . میشه یگید ماموریت اصلی چه جوری و با چه شکلی تو نقشه مشخص هستند و با ماموریت های فرعی چه جوری متمایز میشن ؟

تشکر
تاچ پد رو فشار بده میره روی مپ
 

slender man

کاربر سایت
Aug 16, 2014
40
نام
.........................

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
بهترین قسمت همون شماره 4 black flag بود

محیط های بکر و بسیار زیبایی داشت که آدمو میخکوب می کرد . نبرد کشتی حماسی بود
 
  • Like
Reactions: 3RFAN

hamed_2000

کاربر سایت
Mar 28, 2011
59
سلام.من DLC های مخصوص Pre Order دانلود کردم واز حالت زیپ در آوردمشون وچند تا فولدر بود اونارو همونجوری توی محل نصب بازی کپی کردم ورفتم توی بازی ولی هر کاری کردم دی ال سی ها اجرا نشدند شاید من بلد نیستم شما بگین چجوری اجراشون کنم؟ممنون
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,352
نام
بابک
بازی شروع کردم فوق العاده شده،گرافیکم خیلی خوبه،بیشترین دلیلم واسه انتخاب داستان و اون حال احول اونموقع است که شهر عالی طراحی کردن تازه اولشم جلو نرفتم،بازی چندتا سکانس؟و اینکه نسخه اکس باکس گرفتم 754 مگ اپدیت داره،اپدیت چیکار میکنه؟

sent with LG G4
 

ardalthebest

کاربر سایت
Jun 3, 2015
333
دوستان من تاحالا این بازیو بازی نکردم و از بازیهای RPG که داستان خطی دارن هم خوشم میاد ( زیاد اهل اپن ورد نیستم)
به نظرتون ارزش داره بخرمش؟
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,352
نام
بابک
استفاده از روپ لانچر ( اگه درست تلفظ کنم) خیلیییی کمک میکنه و بشدت استقبال میکنم.خداییش فکر نمیکردم بازی انقدر حال بده :D

sent with LG G4
 

Amir81

کاربر سایت
Aug 11, 2014
62
لینک خرابه دقیقا کدوم مرحله؟
http://s3.picofile.com/file/8226479850/Assassin_s_Creed_Syndicate_20151204195431.jpg
سلام
من رسیدم به این مرحله خودش میگه باید ادم بدزدم ولی هرچی میگردم تو این منطقه ای که مشخص کرده اونی که باید بدزدمش نیستش��چه کنم؟
مال اولای سکانس 7ـه باید با ایوی رفت هنری هم میاد
کسی نیس بکمکه؟:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر