Multi Platform Assassin’s Creed: Syndicate

news_assassin_s_creed_syndicate_announced-16534.jpg

اطلاعات بازی لیک شده و توسط یوبی تایید شده که در حال ساخت هست :d
این شماره از بازی در لندن قرن 19 دوره‌ی ویکتوریا اتفاق خواهد افتاد
بازی چند ساله توسط استدیو Quebec با رمز Victory در حال ساخت و توسعه هست

ترجمه متن خبری که IGN قرار داده و جواب یوبی سافت به این اقدام با تشکر از Bahram B

Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.
بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.
در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای "نمایش گیم پلی بازی" بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نبوده است.
در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید.

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند.

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

ps4best

کاربر سایت
Oct 28, 2014
485
خیلی امتیازاش عجیبه
gamespot نه داده
ولی بقیه سایتا سر تا پای بازیو ری*دن
کلا این یوبیسافت بره بمیره
نسل هفت با بازی assassins creed شد نسل هفت شد الان را نگاه
 

m3rdak

کاربر سایت
Jun 4, 2014
1,648
نام
Mori
خب همونطور که گفتم من 4-5 ساعتی مشغولش بودم... این حرفای دوستان رو هم با احترام رد می کنم بازی بسیار خوش ساخت شده. یه کمی گرافیک و کیفیت تکسچرها رو کم کرده ولی افت فرم رو کنترل کرده یوبی سافت که با توجه به open world بودن بازی به نظرم تصمیم درستی گرفته شده و برخلاف نظر دوستان اصلا تو ذوق نمیزنه گرافیک بازی. بسیار از یونیتی که به نظرم بهترین اسسینزی بود که بازی کردم، هم رون تر شده. اضافه کردن درشکه سواری(به اصطلاح خودم) و اسلحه های جدید نسبت به شمشیر و تفنگ های همیشگی اسسینز هم تجربه جالبیه. فکر نمی کردم combat های سیندیکیت بدون شمشیر و ... خوب از آب در بیاد ولی یوبی سافت با این سبک جدید، از پسش بر اومده. داستان یونیتی هم به نظرم چون بار درام و عاشقانه داشت خیلیا دوست داشتن تا الان که بازی کردم داستان بازی برام جذاب بوده و همکاری و تفاوت های شخصیتی خواهر برادری تو بازی جالبه. تجربه بازی با هر کدوم از شخصیت ها هم از یکنواختی بازی کم می کنه. من نمیدونم خیلی از دوستان که حتی بازی نکردن میان و این بازی رو می کوبن. شاید بهتر باشه یوبی سافت 2 سال یکبار این بازی سنگین رو انتشار بده و شاید باید یکم استراحت می داد به بازی ولی به نظرم تو سیندیکیت میشه گفت یوبی سافت اشتباهات قبلشو قبول کرده و خیلیاشو رفع کرده. به شخصه تو این 5 ساعت باگ خنده داری مثه یونیتی ندیدم... نمرات هم که بسیار خوب بوده . برای شخص بنده سایت های gSpot , polygon , IGn , gameinformer god is a geek نقدهاشون منصفانه و درسته که تو همه بازیا اینو نشون دادن. بقیه سایت ها من بهشون سایت های زرد می گم... خلاصه هرکسی که این فرانچایز رو دوست داره حالا یا بخاطر حرف و شایعه دوستان و یا اشتبهات یوبی سافت تو یونیتی از این بازی دوری کردن به نظر من بد نیست این سری رو تجربه کنن.
لندن رو بسیار عالی درست کردن واقعا فضا و جو این شهر تو این بازی رو دوست دارم... اضافه کردن بخش گنگ هم با باس فایتاش چیز باحالی شده... مثه دعوای محلات میمونه :)))
یاعلی
 
آخرین ویرایش:

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
یعنی عالی هست این gamespot :d ی سری بازی ها رو میکوبه که از هر لجاظ عالی هستن ی سری بازی ها رم اینطوری واد فاز gamespot؟؟؟؟؟ :|
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,298
نام
مهدی
سلام.منم تا الان 3 ساعت بازی کردم.فقط میتونم بگم شاه کار هست.این نظراتی که اینهمه از بازی بد گفتن رو با نهایت احترام بسیار غلط میدونم و به نظرم خیلی بازی قشنگیه.من که دارم لذت میبرم.گرافیک توی شهرشم عالی یا اون ابی که توی چاله ها پر شده وقتی افکت خورشید میخوره بهش اضلا دلم ادم رو میبره یا اون بارونش احساس خوف جنایت کارانه تمپلرها خوبی به ادم میده.گیم پلی عالی و مبارزات هم بی نظیر هستن مخصوصا فینیشر ها.در کل خیلی ازش راضیم:x:bighug:
فقط یه نمه نمیدونم چرا صحنه های سینماتیک اکشن گیم پلی من رو یاد انچارتد میندازه.یعنی فقط اگر توی بازی کارکترمون این چیزی که الان مینویسم رو میگفت دیگه مطمن میشدم اسکی رفتن از انچارتد .....ohhhhh crap:d
 
آخرین ویرایش:

BatiGoal

-_____-
کاربر سایت
Nov 6, 2012
3,330
نام
Mohammad
یعنی عالی هست این gamespot :d ی سری بازی ها رو میکوبه که از هر لجاظ عالی هستن ی سری بازی ها رم اینطوری واد فاز gamespot؟؟؟؟؟ :|
فاز گیم‌اسپات معلوم نبوده هیچ وقت. وقتی TLOU هشت میگیره این 9 یعنی اصن نمیشه رو اینا حساب کرد:D
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
کاش قبل از اینکه بازی رو بخریم و شروع به بازی کنیم اینقدر بازی رو نمیکوبوندیم . من یه فن سرسخت این بازی هستم و تمامی سری هارو بازی کردم تا به امروز .
امروز بازی رو تهیه کردم و یه چندساعی نشستم پاش . بازی واقعا با چیزی که فکر میکردم کاملا فرق داره . تصور میکردم بازی از ریشه هاش دور شده و تخیلی و مسخره شده اما اینطور نبود . بازی واقعا عالی کار شده . بسیار سریع و روان و جذاب . مبارزات بسیار عالی . تعقیب و گریز و بالا رفتن از ساختمون ها بسیار روان و سریع شده . گرافیک و طراحی محیط لندن بسیار عالی هست . مراحل متنوع هست و مراحل تکراری که توی هر اساسین میدیدیم توش بسیار کم هست . ازادی عمل زیادی دارید . سیستم اسکیل و اپگرید بسیار ساده و خوش ساخت هست . همچنین میتونید بین 2 شخصیت بازی یعنی EVIE و JACOB هرموقع که بخواید سوویچ کنید و با هرکودوم مایل هستید مراحل رو برید . حذف شمشیر خلالی در گیم پلی ایجاد نکرده و خنجر های کوچک یا پنجه بکش یا عصا جایگزین شده اما همون سرعت رو دارن . کمبو هم به بازی اضاف شده . یعنی فینیشر های سینمایی توی بازی پیاده شده و شاهدش هستیم . در کل بازی خوبی هست . همچنین مبارزات روی کالسکه و قطار واقعا عالیه . در کل پیشنهاد میدم بازی رو حتما تهیه کنید . تا به اینجای کار 8/10 میدم به بازی .
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
من که الان نمی دونم دارین جدی میگین یا شوخی میکنین چون واقعا نظرات ضد و نقیض در مورد این بازی زیاده :-?

ولی اینو مطمئنم که این بازی هر چقدر هم خوب از آب در اومده باشه بازم از AC Unity نمیتونه بهتر باشه
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
سلام.منم تا الان 3 ساعت بازی کردم.فقط میتونم بگم شاه کار هست.این نظراتی که اینهمه از بازی بد گفتن رو با نهایت احترام بسیار غلط میدونم و به نظرم خیلی بازی قشنگیه.من که دارم لذت میبرم.گرافیک توی شهرشم عالی یا اون ابی که توی چاله ها پر شده وقتی افکت خورشید میخوره بهش اضلا دلم ادم رو میبره یا اون بارونش احساس خوف جنایت کارانه تمپلرها خوبی به ادم میده.گیم پلی عالی و مبارزات هم بی نظیر هستن مخصوصا فینیشر ها.در کل خیلی ازش راضیم:x:bighug:
فقط یه نمه نمیدونم چرا صحنه های سینماتیک اکشن گیم پلی من رو یاد انچارتد میندازه.یعنی فقط اگر توی بازی کارکترمون این چیزی که الان مینویسم رو میگفت دیگه مطمن میشدم اسکی رفتن از انچارتد .....ohhhhh crap:d
:| نمیدونم چی شده یا من دیوانه شدم یا همه دارن خودشونو گول میزنن که بازی خوبه :D
خدایی با داستانش که اصلا نتونستم کنار بیام :D اون "آب" تو چاله هم چیز جدیدی نیست که ذوق کردین :D بارونش هم برعکس نسبت به ac unity وقتی به زمین میخوره افکت سابق رو نداره !
البته امروز تازه تونستم بعد یه اپگرید متوجه گیم پلی درست حسابیش بشم ولی خب این داستانش و همین طور انتخاب ماموریت بعدی خیلی اعصاب خرد کنه ! مثلا من اخر seq 3 میتونستم انتخاب کنم که بپرم یه دفعه رو seq 8 :-o
یکی از شخصیت های خیلی مهم که یکی از دلایل زندگی مدرن امروزی هست هم تو بازی حضور داره که ایده جالبی بود :D
ولی هر طور هم این رو با یونیتی مقایسه کنید از نظر داستان ، واقعا یه شکست محسوب میشه !
ولی خب نظر شخصیه هر کسی هست دیگه :D شاید من خوشم نیاد و یکی دیگه خوشش بیاد !
( امیدوارم دوستانی که دارن تعریف میکنن متوجه داستان ها هم شده باشن چون دیده شده اکثرا فقط بر اساس گیم پلی فکت صادر میکنن b-) )
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,035
نام
سهند
چیزه عجیبی هم نیست . چون از وقتی که بازی Release شد، هر first impression ای که از بازی دیدم و خوندم از بازی تعریف کرده بود و یه جورایی این قسمت رو نقطه ی بازگشت سری به اوج خودش میدونستن و یه تلافی اساسی سر گندی که با Unity بالا اوردن هست.
هرچند که Haters gonna Hate !!! :d

ولی من هنوزم میگم یونیتی بهتره;;)
این بازی جز یه گرافیک دانگرید شده و اون وسیله که باهاش از دیوارا بالا میره چیزی نداره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر