Multi Platform Assassin’s Creed: Syndicate

news_assassin_s_creed_syndicate_announced-16534.jpg

اطلاعات بازی لیک شده و توسط یوبی تایید شده که در حال ساخت هست :d
این شماره از بازی در لندن قرن 19 دوره‌ی ویکتوریا اتفاق خواهد افتاد
بازی چند ساله توسط استدیو Quebec با رمز Victory در حال ساخت و توسعه هست

ترجمه متن خبری که IGN قرار داده و جواب یوبی سافت به این اقدام با تشکر از Bahram B

Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.
بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.
در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای "نمایش گیم پلی بازی" بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نبوده است.
در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید.

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند.

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
دیروز یک تریلر از دوقلوها دادن که از اون تریلرهای هایپ زا بود به نظرم! :-" من که خیلی حال کردم حداقل >:)
Assassin's Creed Syndicate - The Twins: Evie and Jacob Frye Trailer
watch?v=zMjIUG8Nkaw

گیم پلی کامل رو هنوز جایی نیافتم! ولی اینجا یه بخش هایی رو نشون میده! :d
watch?v=Yf6dT75AxaY

AC:S هم به نظر شبش بهتر از روزش به نظر میاد :-" مثل W_D :-" شایدم واقعا بهتر شده! :d
حالا...

دو موردی که بود،یکی اینکه گویا دوران بمب های دودزا تموم شده و بمب ها برق زا!!! دارن الان! :))


مورد بعدی هم که گویا وقتی توی کاور هستید،کلا غیب میشید! :-"



خوبیه نمایش این بود که گیم پلیی که از Evie نشون دادن،حداقل لشکرکشی و این چیزا نداشت! :d و طبق انتظاراتم از بانو بود نمایش! :d


یک نکته ی دیگه هم هست.... اینا هم میدونند من چی دوست دارم:-"
84kezvum21wdpzzhz2pt.jpg
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
دوستان بازی پر از NPC های تکراری هست یا من اینطور فکر میکنم؟ زمان مبارزه با 5 تا دشمن دوتاشون یه جور هستند (کچل و گنده) و سه تای دیگه یه جور ....

ویرایش: دوستان اگر ویدیو گیم پلی جدید منتظر شد قرار بدید، والا حالمون بد شد انقدر گیم پلی معرفی رو با تو حالت های مختلف دیدم....
 
آخرین ویرایش:

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
اگر کسی این تریلر گیم پلی بالایی که امیر حسین ازش عکس گزاشته رو داره، یک لینک مستقیم ازش بزاره.
دستتون درد نکنه.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
^^
چقد HUD بازی تفاوت کرده با قبل...

راستی من همش حس میکنم گرافیک بازی نسبت به Unity پایینتره یک سطح. فقط منم که اینجوری حس می کنم؟
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مورد بعدی هم که گویا وقتی توی کاور هستید،کلا غیب میشید! :-"

خیلی این قابلیت بده از حس واقعی بودن بازی کم میکنه انگار داری کرایسیس چیزی بازی میکنی

Akiba@ داداش از اونجایی که اطلاعات از سری اساسین خیلی کامل هست میدونید سازنده های این نسخه قبلا روی کدوم یکی از اساسین ها کار کردن ؟
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
خیلی این قابلیت بده از حس واقعی بودن بازی کم میکنه انگار داری کرایسیس چیزی بازی میکنی

Akiba@ داداش از اونجایی که اطلاعات از سری اساسین خیلی کامل هست میدونید سازنده های این نسخه قبلا روی کدوم یکی از اساسین ها کار کردن ؟
با اجازه امیرحسین جان من پاسخ میدم اگه اشتباه ، اصلاح کنند;)
تا جایی که میدونم از Brotherhood به این ور در کم و بیش تمامی نسخه ها همکاری داشته اما نه بصورت مستقل
در Brotherhood ، Revelationو unity این همکاری بیشتر بوده و در ACIII و AC IV وظیفه توسعه بازی برای WiiU رو داشته
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
با اجازه امیرحسین جان من پاسخ میدم اگه اشتباه ، اصلاح کنند;)
تا جایی که میدونم از Brotherhood به این ور در کم و بیش تمامی نسخه ها همکاری داشته اما نه بصورت مستقل
در Brotherhood ، Revelationو unity این همکاری بیشتر بوده و در ACIII و AC IV وظیفه توسعه بازی برای WiiU رو داشته
اهان که اینطور پس خودشون مستقل اولین اساسیی هست دارن درست میکنن به نظرتون از لحاظ بازه زمانی خیلی جلو نیومدن؟ دیگه قطار و لکوموتیو این چیزا از آون حالت تاریخی بازی کم میکنه و سازنده های یونیتی قبلا روی کدوم یکی از نسخه ها کارکردن؟ خیلی حس و حال خوبی داره این یونیتی
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
اهان که اینطور پس خودشون مستقل اولین اساسیی هست دارن درست میکنن به نظرتون از لحاظ بازه زمانی خیلی جلو نیومدن؟ دیگه قطار و لکوموتیو این چیزا از آون حالت تاریخی بازی کم میکنه و سازنده های یونیتی قبلا روی کدوم یکی از نسخه ها کارکردن؟ خیلی حس و حال خوبی داره این یونیتی

بله اولین بازی ایه که لید تیم هستن . آره خیلی جلو رفته و اکشن شده . من به شخصه خیلی لذت نمی برم ازین موضوع . من همون ریتم خونسردانه و جسورانه نسخه اول و سه گانه اتزیو خیلی بیشتر دوست دارم .
تیمی که یونیتی رو ساخت یه بخشی از مونترال بودن که قبلش روی Revelations کار کرده بودن و قبل از اون FarCry2 رو ساخته بودن . یونیتی عالی بود:x
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
برای گیم پلی پیشنهاد میشه این یکی رو ببینید!‌ :d
watch?v=e9B0x3_-DF8

کامل ماموریت رو نشون میده! (و البته با قبلی فرق داره اما خوب... :-" )

دمویی که بازی کردن یکی از Black Box Missionها بوده. مراحلی که برای Assassinate کردن طرف به شما چند راه پیشنهاد داده میشه و مسیر طی کردن مرحله فرق میکنه! :d
این نوع مراحل توی AC:U اضافه شد که یک نمونش اگر اشتباه نکنم نمایش گیمزکام پارسال نشون داده شد(اولین مرحله ی بعد از اساسین شدنه آرنو )

به هر حال IGN تعریف کرده از این بخش! :d
Apparently these black box areas are both more prevalent in Syndicate and better designed than they were in last year’s game.

تهیع کننده ی ارشد AC:S هم که میگه :
Black boxes are really the heart of the Syndicate experience

امیدوارم واقعا همینطور باش تا ارزش تکرار بازی هم بره بالا! (برای هر کدومشون هم یه آیتم جداگونه بزارن که Unlock بشه! >:) :-" )

اسم این قابلیت غیب شدنش هم chameleon هست و نویسنده ی مطلب اینجوری توصیفش کرده :
Evie’s chameleon skill is effectively Solid Snake’s cardboard box… Without the box.
به طور کلی با این حالت غیب شدن چندان حال نکرده:-" میگه حالا شب رو میگیم سخته پیدا کردن طرف،ولی توی روز ... :-"

دیگه اینکه با پرتاب دارت های توهم زا به اسب ها هم باعث میشه اونا رَم کنند و ...! >:)

False Arrest هم یکی از راه های نزدیک شدن به هدف بدون شناساییه! پلیس یا سربازی مثلا شما رو دستگیر کرده و داره میبره ... و وقتی به هدف رسیدید >:) (دقیقا از همین روش توی این ویدیو استفاده میکنه )

نکته ی آخر هم اینکه گویا Skill Tree خواهر و برادر با هم فرق میکنه که این خیلی خوبه! :d

کلا بعد از این نمایش همینطور که پیشبینی میکردم با بخش Evie خیلی بیشتر حال میکنم و کلا برای بازی مثل همیشه هایپ شدم :-" :d
امیدوارم بازی خوبی بشه! و اینجوری نباشه که 90٪ بازی جیکوب بخواد لشکرکشی کنه تو کوچه و خیابون ها! :d بازی همین راه برگشته درست حسابی به ریشه ها رو ادامه بده:-"
 

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
دوستان بازی پر از NPC های تکراری هست یا من اینطور فکر میکنم؟ زمان مبارزه با 5 تا دشمن دوتاشون یه جور هستند (کچل و گنده) و سه تای دیگه یه جور ....

ویرایش: دوستان اگر ویدیو گیم پلی جدید منتظر شد قرار بدید، والا حالمون بد شد انقدر گیم پلی معرفی رو با تو حالت های مختلف دیدم....

علاوه بر دشمن ها و NPC های فوق تکراری و کم شدن جمعیت در صحنه های شلوغ اُفت گرافیک بازی نسبت به یونیتی به شدت توی ذوق میزد. واقعاً این کار برگ زرینی در کارنامه ی یوبیه! آخه دانگرید نسبت به بازی قبلی خودتون دیگه چه صیقه ایه؟

الان اسکرین شات با اسکرین شات این دوتا رو بزاری کنار هم فک میکنی سیندیکیت نسخه قبلی یونیتیه. :|
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
علاوه بر دشمن ها و NPC های فوق تکراری و کم شدن جمعیت در صحنه های شلوغ اُفت گرافیک بازی نسبت به یونیتی به شدت توی ذوق میزد. واقعاً این کار برگ زرینی در کارنامه ی یوبیه! آخه دانگرید نسبت به بازی قبلی خودتون دیگه چه صیقه ایه؟

الان اسکرین شات با اسکرین شات این دوتا رو بزاری کنار هم فک میکنی سیندیکیت نسخه قبلی یونیتیه. :|

خب این جوری بهتر از اینه که فردا بازی هزار جور مشکل و افت فریم داشته باشه و اتفاقی که برای یونیتی به خاطر فریم ریتش افتاد، برای این هم بیافته.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
برای گیم پلی پیشنهاد میشه این یکی رو ببینید!‌ :d
watch?v=e9B0x3_-DF8

کامل ماموریت رو نشون میده! (و البته با قبلی فرق داره اما خوب... :-" )

دمویی که بازی کردن یکی از Black Box Missionها بوده. مراحلی که برای Assassinate کردن طرف به شما چند راه پیشنهاد داده میشه و مسیر طی کردن مرحله فرق میکنه! :d
این نوع مراحل توی AC:U اضافه شد که یک نمونش اگر اشتباه نکنم نمایش گیمزکام پارسال نشون داده شد(اولین مرحله ی بعد از اساسین شدنه آرنو )

به هر حال IGN تعریف کرده از این بخش! :d


تهیع کننده ی ارشد AC:S هم که میگه :


امیدوارم واقعا همینطور باش تا ارزش تکرار بازی هم بره بالا! (برای هر کدومشون هم یه آیتم جداگونه بزارن که Unlock بشه! >:) :-" )

اسم این قابلیت غیب شدنش هم chameleon هست و نویسنده ی مطلب اینجوری توصیفش کرده :

به طور کلی با این حالت غیب شدن چندان حال نکرده:-" میگه حالا شب رو میگیم سخته پیدا کردن طرف،ولی توی روز ... :-"

دیگه اینکه با پرتاب دارت های توهم زا به اسب ها هم باعث میشه اونا رَم کنند و ...! >:)

False Arrest هم یکی از راه های نزدیک شدن به هدف بدون شناساییه! پلیس یا سربازی مثلا شما رو دستگیر کرده و داره میبره ... و وقتی به هدف رسیدید >:) (دقیقا از همین روش توی این ویدیو استفاده میکنه )

نکته ی آخر هم اینکه گویا Skill Tree خواهر و برادر با هم فرق میکنه که این خیلی خوبه! :d

کلا بعد از این نمایش همینطور که پیشبینی میکردم با بخش Evie خیلی بیشتر حال میکنم و کلا برای بازی مثل همیشه هایپ شدم :-" :d
امیدوارم بازی خوبی بشه! و اینجوری نباشه که 90٪ بازی جیکوب بخواد لشکرکشی کنه تو کوچه و خیابون ها! :d بازی همین راه برگشته درست حسابی به ریشه ها رو ادامه بده:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر