Multi Platform Assassin’s Creed: Syndicate

news_assassin_s_creed_syndicate_announced-16534.jpg

اطلاعات بازی لیک شده و توسط یوبی تایید شده که در حال ساخت هست :d
این شماره از بازی در لندن قرن 19 دوره‌ی ویکتوریا اتفاق خواهد افتاد
بازی چند ساله توسط استدیو Quebec با رمز Victory در حال ساخت و توسعه هست

ترجمه متن خبری که IGN قرار داده و جواب یوبی سافت به این اقدام با تشکر از Bahram B

Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.
بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.
در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای "نمایش گیم پلی بازی" بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نبوده است.
در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید.

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند.

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,246
نام
امیر حسین
میرسد بوی خوش بهاران! :x به به! به به! :x :d
Could 2016's Assassin's Creed Be Heading to Japan? - Playstation 4, PlayStation 3 News At PlaystationTrophies.org
البته زیادی تخیلیه این قضیه :-" ولی اگر باشه چی میشه! :d >:)

البته من احساس میکنم اینا میخوان برن مصر! ولی چرا نمیرن،نمیدونم :| جدیدا توی سری خیلی مصر توی چشم میزنه! :| اگر AC:V هم لیک نشده بود،میگفتم AC 2015 توی مصر خواهد بود:-"
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
اوووف عصا :x لباس رسمی شخصیت اول هم فکر کنم سیاهه این بار :x امیدوارم خرابش نکنن، من عاشق انگلستان ویکتوریایی هستم :D
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اتمسفر عکس زیر فوق العاده ـست ، یه یادآوری از اتمسفر saboteur هم هست ، لوکیشن ـشم عالیه ، حتی اگه از نظر باگ ها هم مثل Unity باشه بازم منتظرشم ، Unity فارق از باگ هاش بی نظیر بود ، گرافیک واقعا چشم نواز ، داستان خیلی خوب انتقامی و گیم پلی خوب و نسبتا سخت تر...
اما اگه بخوایم واقعیت رو بگیم بهتره این آی پی با این نسخه پایان پیدا کنه ، گرچه خودم دوست ندارم چون واقعا جایگزین خیلی خوبی برای PoP بود ...
قطعا مشکلاتی که توی Unity به خاطر تعویض موتور بازی داشتیم نخواهیم داشت و یه بازی بهینه خواهیم داشت ، حال اون مقدار بهینه بودن بستگی به Ubi داره ...
اسم جدیدشم قشنگه ، تقریبا هم معنی Brotherhood هم میشه در نظر گرفت.
در کل خیلی منتظر تجربه این نسخه هستم...

AC%201.jpg
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
گرافیک تکنیکی نسخه ی قبل که عالی بود اگر هنریش در همین حد باشه بازی از لحاظ گرافیک بی نظیر می شه فقط گیم پلی بازی ممکنه می ترسم خراب کنن

از لحاظ بهینه سازی هم من نسخه ی قبل رو با 670 در بااترین حالت full hd زیر 30 فریم نمی گرفتم اما فریم بالا هم زیاد نمی گرفتم اگر به نسبت گرافیک بسنجیم خیلی هم مشکل بهینه سازی نداشت تازه تمامی تکنیک های NVidia هم on می ذاشتم
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
والپیپر شخصی AC Syndicate

خوب منم برای بازی یه والپیپر ساختم و ادیت کردم ، از تصویر توی Pre-Show بازی توی سایت یوبی ؛ تقدیم میکنم به طرفداران بازی ، خودم گذاشتم روی بک گراند PC



:x

 

Attachments

  • AC.jpg
    AC.jpg
    83.1 KB · مشاهده: 16

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
اسمـ کامل : Jacob Frye
اگه بازی را از گیمـ استاپ پیش خرید کنین این گردنبند را هدیـه میگیرین خود جیکوب یـه دونـه از همینا داره ! :d



The game will transport millions of gamers to an astonishing recreation of London
during the Industrial Revolution
where they will find themselves immersed in a game world they'll have to see to believe
Assassins Creed syndicate hits this holiday
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر