Multi Platform Assassin’s Creed: Syndicate

news_assassin_s_creed_syndicate_announced-16534.jpg

اطلاعات بازی لیک شده و توسط یوبی تایید شده که در حال ساخت هست :d
این شماره از بازی در لندن قرن 19 دوره‌ی ویکتوریا اتفاق خواهد افتاد
بازی چند ساله توسط استدیو Quebec با رمز Victory در حال ساخت و توسعه هست

ترجمه متن خبری که IGN قرار داده و جواب یوبی سافت به این اقدام با تشکر از Bahram B

Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.
بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.
در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای "نمایش گیم پلی بازی" بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نبوده است.
در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید.

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند.

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

amirpers

کاربر سایت
Oct 14, 2006
1,409
نام
امیر
کلا اساسینز یکی در میون خوب از آب در میاد.
ای کاش دو تا لوکیشن هم تو بازی می دیدیم.
1) ایران خودمون. مثل اصفهان و شیراز (تخت جمشید و ...)
2) شرق آسیا
 

brokensword

کاربر سایت
Jan 11, 2012
371
نام
کاوه
امیدوارم یکسری چیز هارو تغییر اساسی بدن : گرافیک بازی رو بهبود بدن . این مشکلات و باگ ها و افت فریم هارو برطرف کنن . لباس رو بهبود بدن . چرخه ی شب و روز رو اضافه کنن و در کل بازی بهتری رو نسبت به نسخه Unity شاهد باشیم چون مشکلات غذاب آور زیادی داشت و دیگه UbiSoft باید درس عبرتی ازش گرفته باشه و بازی رو بهتر عرضه بکنه .

اووه شما چقدر چیز از یوبی میخواین گناه داره یوبی برنامه نویساش خسته میشن:))
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
ظاهراً یوبی سافت تنها زحمتی که برای ساخت هر AC به خودش میده مدلینگ شهر های بازی هست ! :D هر AC که تموم میشه میرن یه شهر رو مدل میکنن به اسم AC بعدی :D از همینجا خسته نباشید میگم بهشون :D
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
یعنی باورم نمیشه بازی به این خسته کنندگی و تکراریییی :d هنوز 1 ماه از عرضه افتضاح ترین نسخه اش نگذشته و تازه نسخه جدید لیک شده تاپیکش 3 صفحه کامنت و 1000 تا بازدید داشته....Seriously?
 

AѕѕAѕѕiN

کاربر سایت
Aug 22, 2014
37
نام
––––•(-•ɧąɱεđ•-)•––––
انقد پش سر هم AC میده بیرون که افت فریم و باگ از بازی سرریز بشه:|
یادمه واسه AC 2 خیلی منتظر موندم
که شاهکاری بود واسه خودشb-)


چندسال پیش اگه کسی تو انجمن درمورد AC بد میگف غیر عادی بود...
الان کسی تعریف نمیکنه :-"
 

Kian007

کاربر سایت
May 18, 2014
811
نام
---->کیان<----
کلا اساسینز یکی در میون خوب از آب در میاد.
ای کاش دو تا لوکیشن هم تو بازی می دیدیم.
1) ایران خودمون. مثل اصفهان و شیراز (تخت جمشید و ...)
2) شرق آسیا
ما یه اساسین مدرن نیاز داریم واقعا تو یونیتی بخش زمان حالش که آرنو وقتی آنیموس قاطی میکنع میره به آینده خیلی جذاب بود واسم. یه اساین مدرن جووووووون! هیدن بلیدش شوک بده وقتی بزنه خخ جای پیستولم کلاشینکف:-\ خخخ
 

Shoboolian

کاربر سایت
Oct 2, 2012
634
نام
سپهر
دیگه تمام شد اون دوران طلایی که منتظر بودیم یک بازی بیاد و لحظه شماری میکردیم که اون رو خریداری کنیم و واقعا هم بازی های سطح بالایی بودن برامون . ولی الان چی؟ من که کلا دیگه منتظر اینجور بازی ها نیستم . فقط به قکر منافع خودشون هستن و به فکر سودجویی هستند . حتی حاضر نیستن 1 سال تاخیر بدن که یک بازی درست و حسابی و بدون باگ بدن بیرون . این همه تبلیغ و سر و صدا میکنن آخرش یک بازی ای عرضه میکنن که پر از باگ و مشکلات و اقت فریم و صد البته مشکلات دیگه ی بازی مثل داستان پردازی و طراحی شخصیت ها و ... در کل یوبی سافت دیگه مثل قدیم به فکر گیمر ها نیست و به فکر سود خودش هست . آخه کدوم شرکتی رو دیدین هنوز 1 ماه از عرضه نگذشته نسخه ی جدید برای سال بعدش معرفی کنه ؟!
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
خخخ اگه بخواد مثل یونیتی بیاد که ...... ولش کن اصن اشک تو چشام جمع شد. بازیو به استودیو کزایی ندن درسته
استدیوش که مشخص شده خو :D
دیگه قرار نیست Montreal بسازتش و دست Ubisoft Quebec هست!

استدیوش که اصلا بازی خاصی تو کارنامش نداره جز آخرین PoP و Marvel Avengers: battle for earth و Rainbow Six Critical hour بقیش بیشترش نسخه های PSP و کنسول دستی بازی های دیگه هست! بخاطر همین هم میشه احتمال داد یک شاهکار بشه هم میشه احتمال داد با کله بخوره زمین:D
البته نکته مثبتی که اینجا وجود داره اینه که این استدیو چند ساله بازی خاصی نساخته و احتمالا این عنوان از 3-4 سال پیش دستش بوده و داشته میساخته که یک دفعه با این فاصله کم از یونیتی یک همچین تریلر کاملی برای منتقدا نمایش داده!

بهتره بگی بازیو دست کارگردان بیخود ندن! کلا سری اصلی AC دوتا عنوان نمره پایین تر نسبت به بقیه داره اونم کار کارگردان گل یونیتی بوده :D
 

Kian007

کاربر سایت
May 18, 2014
811
نام
---->کیان<----
با معرفی این عنوان، حال شایعات بسیاری درباره ی داستان بازی مطرح شده است. ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که بازی در اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ در دوران اوج انقلاب صنعتی در لندن دنبال می شود. دوره ای که به دوران ویکتوریایی یا عصر سلطنت ملکه ویکتوریا مشهور است که در آن بریتانیا به اوج عظمت و قدرت دست یافت. دوره ی اصلاحات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی که در واقع کل جهان را وارد مرحله ی جدیدی کرد. در چنین شرایطی قرار است تا داستان همیشگی نبرد اساسین ها و تمپلار ها نیز روایت شود. شخصیت اصلی بازی هنوز معرفی نشده است اما شایعات بسیاری درباره ی شخصیت اصلی آن مطرح شده است. اولین شایعه مربوط به این است که Arno Victor Dorian، شخصیت اصلی عنوان Unity، شخصیت اصلی این عنوان نیز خواهد بود. این شایعه زمانی محتمل تر می شود که به صحبت های یوبی سافت در زمان لیک شدن تصاویر Unity و معرفی آن دقت کنید که اعلام کرده بود بازی علاوه بر فرانسه در انگلستان نیز جریان دارد. با این حال به نظر می رسد که یوبی سافت پاریس را برای Unity کافی دانست و لندن را به عنوان یک لوکیشن جدید برای یک عنوان دیگر در نظر گرفت. از سوی دیگر این نکته که استودیو Ubisoft Quebec ساخت Victory بر عهده دارد نیز این احتمال را افزایش می دهد که این عنوان ادامه ای بر Unity باشد زیرا Ubisoft Quebec تا کنون عناوینی از این سری را ساخته است که بر پایه ی نسخه های قبلی ساخته شده اند که مهم ترین آن ها Assassin’s Creed Rogue می باشد.اما شایعه ی دیگری نیز در رابطه با داستان بازی وجود دارد که مدت ها قبل و پیش از معرفی Unity مطرح شده بود. آن زمان سایت Reddit به این نکته اشاره کرده بود که بازی در قرن ۱۸ و در دوران انقلاب صنعتی در لندن دنبال خواهد شد. طبق شایعات منتشر شده این عنوان طی سه سال گذشته توسط استدیو های مونترال و تورنتو با همکاری سه استدیو ی دیگر در حال ساخت بوده است. همین نکته که بازی از سه سال گذشته و همراه با Unity در حال ساخت بوده است نیز بسیار جالب و قابل توجه است. طبق آن شایعات بازی مخاطبان را به دوران انقلاب صنعتی و اواخر قرن ۱۸ می برد. جایی که میزان اعتراضات به اوج خود رسیده است و تمپلار ها نیز سعی می کنند جلوی این انقلاب را بگیرند اما بازیکنان در نقش یک کار آفرین موفق به نام Samuel Fey قرار خواهند گرفت که برای نجات مردم کشورش به Assassin ها ملحق می شود. وی شخصیتی همچون بروس وین در سری بازی های بتمن خواهد داشت و در یک رو یک انسان متمدن و جنتلمن و از سوی دیگر یک قاتل است. این شایعه نیز می تواند قابل تامل باشد زیرا طبق آن بازی همزمان با Unity در حال ساخت بوده است و می تواند همان عنوانی باشد که قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود اما جای خود را به Rogue داد تا کار بیشتری روی آن صورت گیرد. چیزی که در این میان مشخص است این است که یوبی سافت برنامه ای برای ساخت و عرضه ی Rogue در سال ۲۰۱۴ نداشته است و قرار بوده Unity و Victory را روانه ی بازار کند ولی گویا بنا به دلایلی از عرضه ی Victory در سال ۲۰۱۴ منصرف شده و تصمیم گرفته تا عنوان Rogue را با مکانیزم های کاملا تکراری روانه ی بازار کند. شاید دلیل اصلی اینکه Rogue تا این حد به Black Flag شباهت دارد این است که یوبی سافت در زمان کمی قصد داشته جایگزینی برای Victory پیدا کند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر