Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,078
نام
مــاکــان
به شدت بازی رو دوس دارم و محیط بازی منو یاد AC1 میندازه :x ولی گرافیک احساس میکنم از unity و syndicate ضعیف تره
گرافیک که فوق العاد ست، اینو ببین:
watch?v=t6Y_PnvQ7D0
مشکل اینه که آیا همین باقی میمونه یا نه!
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
همه چی رو ببینیم که حال نمیده :D
من فقط اونی که تو ارنا میجنگن و دیدم :-" اره مشخصه بیلد جدید نیست و تو بیلد نهایی میترکونه من الان مشکلم فقط با انیمیشناس اینو اکی کنن همه چی ردیفه :D
دقیقا چشمات تیز بینن واقعا انیمیشن هاش خیلی رو مخ بود از اونور وقتی ویدیو FC5 دیدم فوق العاده بود این در مقابلش جک بود
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
دوستان یادمه قبلا گفته بودن بازی میشه توش به یونان هم سفر کرد؟؟؟خبری جدید از این بخش منتشر نشده؟؟؟
خداکنه این نسخه ریشه ها رو مثل 3گانه یا 4گانه درست کنن و تو این بازه زمانی شاهد سفر به یونان و روم و ایران باشیم;;)
آخ چه شود.....چون بازی تو زمان کلئوپاترا هست به احتمال زیاد تو بازی ژولیوس سزار و ارتش روم هم باید ببینیم و از طرفی بقدری دوره غنی از رمز و راز رو انتخاب کردن راحت 3گانه میتونن بسازن و کلی ویراژ بدن باهاش>:D<
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
چرا خبر جدید منتشر شده و گفتن یونان رو کلا از بازی حذف کردن
پس فکر کنم برا یونان برنامه جدا داشته باشن آخه یه عکس نصفه نیمه منتشر شده بود ازش که بعدها واسه معرفیش میگن ساخت این شماره قبل از نسخه اول بازی شروع شده 8-|
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
آخرین اطلاعاتی که از بازی به دست رسیده و توی پست اول نیست

یکی اینکه Bayek از اجداد Altair و در نتیجه دزموند نیست!
دوم اینکه وقتی گفته شده بود بازی یه سری المان های آنلاین هم داره، حدس ها سمت Companion App برای گوشی رفته بود، که تایید شد همچین برنامه ای هم وجود نداره و قسمت آنلاین بازی و چگونگی اون هنوز مبهم هست!
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
مصاحبه Eurogamer با Ashraf Ismail پخش شده که تا الان کاملترین اطلاعات رو از بازی میده!
Assassin's Creed Origins director talks series return, leaks, and that giant snake

یه سری نکات:
The AI structure - when we started this game we knew it was roughly the size of Black Flag's world if all the water was replaced with land - we had to change the way we think about that. So now every NPC and animal in the world has a purpose, a function, a day-night cycle. They need to go to eat, sleep, go to the washroom.
Even the animals.
Ismail:
Even the animals. When we say we reinvented it, we meant it.

There's lots for new or lapsed players then, but what about hardcore Assassin's Creed fans? Will there be answers to overarching questions from the series so far? It seems like you're soft rebooting the historical story, at least.
Ismail:
So to be clear - it's not a reboot.
No, no.
Ismail:
It's all in line with the lore! We're telling the origins of the Brotherhood as we knew it in AC1. The symbols, the rituals.
Fingers being cut off.
Ismail:
Indeed. And the mentor structure. The symbol of the eagle. How did this all come to be, and what journey did our hero Bayek go on to form the Brotherhood. We kept the viewpoints even though they don't do what they used to. They don't unfog the map. You do get question marks, but you have to go to a place to explore. And yes we do tell the tale of the cut finger.
There are campaign things we're not supposed to talk about yet... I read the forums, I read reddit. I know the things fans ask, what they what answers for. We've tried our best to... maybe not answer everything, but give enough meat to move forward. We play with the mysticism of Egypt - what is underneath the Great Pyramid? There has got to be something there...

Wasn't there a big snake in the E3 trailer?
Ismail:
[Pause.] Yes there was... [laughs] What I will say about that is, because I know there are fans asking if we are going fantasy, is that we wanted to play with the mysticisms, the religion, the animal-headed gods... This was one credible, authentic way of imagining, from a mainstream perspective, what you might expect about Ancient Egypt.
So, a giant snake?
Ismail:
The giant snake... it's fully justified.
Is it a dream sequence?
Ismail:
I don't want to say what it is but when you experience it you'll be like - 'oh, I got it, it makes sense'.
It sounds like you're saying it's a dream sequence.
Ismail:
I don't want to spoil anything for anybody! People can look at our old work and look at how we tell and reflect on stories. I'm sure people will work it out...

It's something with this game I think we've succeeded in doing - that both exploration and discovery, which are two different things, are on par. When you explore you want to learn something - something narrative, but also something with gameplay value. And you'll notice there are no more collectibles which are just 'collect X just because'. Everything has a gameplay value. We want players to feel rewarded for just exploring, getting lost in the world. There's a ton of stuff that's hidden which you'll be able to spend hours finding. It's stuff which tells you things about Ancient Egypt, but will also explain why this story, this character, this setting all align to reveal the origins of the Brotherhood. It all leads to something.

Might we see Egypt in different time periods, while we're there? In Syndicate we saw London during WW1, for example.
Ismail:
Oh you mean like time anomalies? No, we don't have time anomalies or the concept of seeing Egypt in a different time period. We do have quite a few... exotic moments in the game which we'll talk about later as we don't want to ruin them. We want people to fall into them and be surprised.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
با تشکر از شروین @Fenris Wolf عزیز بابت عکس های تاپیک :x

این ویدیو یه سری از نکات ریز و توجه به جزییات رو توی بازی نشون می ده که خیلی جالب هست، امیدوارم خیلی اینجور چیزها بیشتر باشه توی بازی:

Assassin's Creed Origins: 10 Mind-Blowing Little Details Download 1080P
یه سری جزییات دیگه هم از بازی منتشر شده، مثلا گفتن که شما توی بازی نیاز به آب ندارین و تشنه نمی شین، اما صحرا و آفتاب تندش باعث توهم زدن شما می شه! (ابته جون می ده برای Survive mode:D)
حدود 20 تا Temple توی بازی هست، گفتن که قرار نیست ما Tomb Raider باشیم و خیلی معماهای پیچیده داشته باشیم، با این حال حتما معما هست، اما بیشتر این مقبره ها به سمت Exploration تمایل دارن.
در مورد اون مار بزرگ هم گفتن که همین طوری نیست و یه ارتباطی با یکی از شخصیت ها (شاید خود Bayek) داره :-?
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
با تشکر از شروین @Fenris Wolf عزیز بابت عکس های تاپیک :x

این ویدیو یه سری از نکات ریز و توجه به جزییات رو توی بازی نشون می ده که خیلی جالب هست، امیدوارم خیلی اینجور چیزها بیشتر باشه توی بازی:

Assassin's Creed Origins: 10 Mind-Blowing Little Details Download 1080P
یه سری جزییات دیگه هم از بازی منتشر شده، مثلا گفتن که شما توی بازی نیاز به آب ندارین و تشنه نمی شین، اما صحرا و آفتاب تندش باعث توهم زدن شما می شه! (ابته جون می ده برای Survive mode:D)
حدود 20 تا Temple توی بازی هست، گفتن که قرار نیست ما Tomb Raider باشیم و خیلی معماهای پیچیده داشته باشیم، با این حال حتما معما هست، اما بیشتر این مقبره ها به سمت Exploration تمایل دارن.
در مورد اون مار بزرگ هم گفتن که همین طوری نیست و یه ارتباطی با یکی از شخصیت ها (شاید خود Bayek) داره :-?
هایپ شدم بد طور:eek:
چقدر به ریزه کاری ها توجه کردن تو ساخت
پ.ن:اون پست اول چقدر خوب شده پسر!!
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یک گیمپلی بیست دقیقه ایی از نسخه X1X منتشر شده در کل نسبت به اون دید اولیه ای که داشتم کمی سرد شدم. مبارزات به نظرم ضعیف هست نمیدونم چرا اینجوری فکر میکنم ولی خیلی تو دیوار به نظرم میرسه.

دوم هم گیمپلی اصلی بازی به اون تمیزی ایی که تو E3 دادند نیست باگ ها و واکنش NPC ها نسبت به شخصیت اصلی به نظرم تو ذوق میزنه. مثلا بایک تو همین توریلر رفت یک قایق ماهیگیر رو به زور تصاحب کرد بعد پرید از قایق بیرون و از تو اب یک چیزی لوت کرد ولی باز برگشت صاحب قایق همچنان منتظر بود تا بایک برگرده حالا این رو مقایسه کنید با رفتار NPC ها در GTA وقتی میخواین به زور ماشینشون رو بگیرید و بعدش چه کار میکنند.
 
  • Like
Reactions: SHANSER

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
باید یک فکری به حال انیمیشن های بازی بکنند خیلی وضعشون خرابه تو ذوق میزنه شدید عین AC نسل هفتم میمونه ! با شمشیر میزنه سربازه میپره عقب مثل اننیشن های تاریخ مصرف گذشته بعد دوباره میاد جلو ! منم دقیقا انقدر مبارزاتش نچسب بود نشست به دلم و دقیقا رفتار سربازان و اون عقاب بی مزه که خیلی راحت میکنه همه چیز رو
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
قایق رو قرض گرفت تصاحب نکرد اینش اوکی بود ولی رفت وسط شهر با تیرکمون ۲ نفرو زد هیشکی به هیچجاش نبود :))
از اونور senu بجز اینکه تو هوا وایمیسه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه هم داره :))
حالا آلفائه امیدوارم تا بازی اصلی اینارو درست کنن
 
  • Like
Reactions: blechh and SHANSER

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
قایق رو قرض گرفت تصاحب نکرد اینش اوکی بود ولی رفت وسط شهر با تیرکمون ۲ نفرو زد هیشکی به هیچجاش نبود :))
از اونور senu بجز اینکه تو هوا وایمیسه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه هم داره :))
حالا آلفائه امیدوارم تا بازی اصلی اینارو درست کنن

مطمعنی قرض بود؟ اخه یکی از زیر آب در میاد میگه بکش اونور قایقت رو قرض میخوام بگیرم؟ :think:
 
  • Like
Reactions: samijavid

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
سلام بعد از مدت‌ها غیبت

این صفحات رو می‌خوندم فقط خواستم بگم اشرف اسماعیل صریحاً گفته AC قرار نیست یکدفعه قوانین دنیای خودشو بشکنه و فانتزی بشه (دیگه فیکشن‌تر از دعوا سر اشیا باقی‌مانده از یک تمدن قدیمی که میشه باهاش جمعیت رو کنترل کرد :think:) این جواب رو راجع به اون مار غول‌پیکر داد... حدسی که من می‌زنم اینه که شاید اون مار حتی تو بازی اصلی نباشه و بخشی از DLC بازی به اسم Secrets of the first Pyramids باشه ولی حتی اگر تو بازی اصلی هم باشه، احتمالش هست در اثر سم‌های داخل اهرام بوجود بیاد. نهایتا حتی اگر واقعا به همین شکل واقعی هم باشه، چیزای عجیب هنجارشکن برای این سری جدید نیست ... DLC ACIII رو داشتیم که کانر به عقاب تبدیل میشد یا با یک خرس غول‌پیکر تو محیط انیموس می‌جنگید.

گفتند این بار ماموریت‌ها دستی طراحی میشن ولی بنظر نمیاد و چیزی که تو ذوق میزنه اینه که همچنان Level Designer ـهای بازی هیچ ایده‌ای ندارن از محیط و توانایی‌های کاراکتر استفاده خاصی بکنند؛ تو ماموریتی که نشون دادند باز هم از نقطه A به نقطه B، پیدا کردن فلان چیز و برگشت بود.قلعه‌های تصرف‌شده تکراری هم همچنان هست. خداکنه حداقل ماموریت‌های جانبی یکم عمیق‌تر باشه .. و نقشه رو با نهصدهزار صندوق و کالکتیبل‌های الکی پرنکنند.

سیستم مبارزه بازی، Senu، ستینگ بازی و کاری که میگن می‌خوان با Lore بازی بکنن رو خیلی خوشم اومد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر