Multi Platform Assassin's Creed: Odyssey

mvmn_ac_odysey_header.jpg

Title: Assassin's Creed Odyssey
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC - PS4- Xbox One
Release Date: 5 Oct 2019
Meta Score: TBD
System Requirements
Minimum Requirements

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
Video: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAM
Resolution: 720p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: Low
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended Specification

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
Video: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
Memory: 8GB RAM
Resolution: 1080p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended 4K Configuration

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
در سال 2017 پس از استراحت یک ساله سری محبوب Assassin's Creed شاهد بازگشت این سری با بازی Assassin's Creed Origins بودیم. بازی که بسیازی از المان های سری را دگرگون ساخت و مسیر جدیدی در پیش روی سری قرار داد. حال یکسال پس از عرضه موفق Origins مجدد عنوان جدیدی در سری با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی شد، عنوانی که قرار است ما را به زمانی قبل از داستان Origins، یعنی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین یونان ببرد. در نگاه اول این عنوان بسیار مشابه با Origins به نظر می رسد، اما آیا همه المان های آن اینطور است و تنها شاهد تغییر در مکان و زمان خواهیم بود؟! در جواب باید بگویم که خیر، بازی از لحاظ ظاهری از همان انجین و فرمول استفاده می کند، اما تک تک المان ها دچار تغییر و بهبود شده اند، از وجود Ability در مبارزات، تا مسیر RPG شدن به معنای واقعی. به منظور درک بهتر این تغییرات و اساس کلی بازی، اطلاعات مهم بازی را در بخش زیر مطالعه کنید.


اطلاعات بازی

  • دوره زمانی بازی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح، در دوران طلایی یونان است.
  • نقشه بازی شامل کل کشور یونان خواهد بود که بسیار متنوع تر از مصر باستان است. از فضاهای سرسبز تا کوه های برفی و دریاهای پهناور. همچنین وسعت این نقشه دو برابر نقشه عظیم Origins خواد بود که در نوع خود بی نظیر است.
  • شخصیت اصلی بازی برای اولین بار در سری قابل انتخاب است. شخصیت مرد با نام Alexios و شخصیت زن با نام Kassandra از کارکترهای قابل انتخاب بازی هستند. با وجود این انتخاب، سیر داستانی دو شخصیت یکسان خواهد بود.
  • شخصیت بازی از خانواده Spartaهاست، اما در کودکی طی یک حادثه نامعلوم از خانواده ترد می شود و تنها چیزی که برای او باقی می ماند نیزه شکسته Leonidas، پادشاه Spartaها (که از اجداد شخصیت اصلی نیز است) خواهد بود.
  • خبری از Templarها نیست و به نظر شخصیت منفی بازی با نام Cultist شناخته می شود که گویا اشاره به گروه تندرو مذهبی خواهد داشت.
  • شخصیت بازی از یک Mercenary پایین رده شروع خواهد کرد و تا بالاترین رتبه های Spartanها پیش خواهد رفت.
  • در بازی به دنبال پیدا کردن قسمت تاریک گذشته و کودکی خود خواهید بود.
  • المان های RPG بازی نسبت به Origins یک و شاید چند پله ارتقا پیدا کرده اند. علاوه بر درخت مهارت، Loot و Level Up شخصیت و موارد دیگر که در بازی قبل وجود داشت، برای اولین بار شاهد وجود Abiltyها، قابلیت انتخاب در مکالمات و تاثیر بر روند داستان، ایجاد روابط احساسی بین شخصیت ها و ... خواهیم بود.
  • ماموریت ها مانند بازی قبل در کل نقشه بازی پراکنده شده اند و به ماموریت های اصلی و فرعی دسته بندی می شوند. به غیر از این دو دسته، فعالیت های جانبی دیگری نیز بنا به فضا در بازی وجود خواهند داشت.
  • همچنان Eagle Vision جای خود را به عقابی با نام Ikarus داده است که از لحاظ قابلیت ها به نظر فرق چندانی با Senu نخواهد داشت. همچنین نام Ikarus اشاره به فرزند یکی از خدایان باستان یونان دارد که آرزوی پرواز کردن داشت.
  • سیستم Navigation بازی ادامه راه Origins خواهد بود و خبری از Mini Map نیست.
  • همانطور که بالاتر ذکر شد، نقشه بازی کل کشور یونان را پوشش خواهد داد و شامل شهرهای بزرگ، روستاها، دریاهای وسیع، معبدهای مخفی و ... است
  • پوشش گیاهی با توجه به فضا در بازی قرار گرفته است. همچنین اکوسیستم جانوری نیز همچنان در بازی وجود خواهد داشت.
  • تا به حال تنها وسیله نقلیه نشان داده شده اسب است و معلوم نیست آیا خبری از سایر مرکب ها خواهد بود یا خیر!
  • اسلحه های بازی مانند Origins به دو دسته کلی Range و Melee دسته بندی می شوند. اما اینبار Abilityها (مانند Spartan Kick) بازیکن را در مبارزات همراهی می کنند.
  • مبارزات ادامه دهنده همان سیستم جدید پیاده شده در Origins خواهد بود، باز هم آزادانه می توانید سلاح خود را به حرکت در آورید و زمان بندی، فاصله، سرعت و قدرت سلاح از فاکتورهای مهم خواهند بود.
  • برخی از نمادهای بازی مانند Leap of Faith همچنان در بازی وجود دارند، اما برخی جای خود را به چیز دیگری داده اند که جلوتر اشاره خواهد شد.
  • بخش زمان حال در بازی وجود خواهد داشت و ادامه دهنده داستان Layla Hassan خواهد بود. از نظر وسعت، بزرگ تر از Origins خواهد بود، اما همچنان تمرکز اصلی بر روی داستان Alexios/Kassandra است. همچنین بازی قابلیتی را در اختیار بازیکن قرارخواهد داد تا هر زمان که خواست به زمان حال بیاید و بازی شما را مجبور به این کار نخواهد کرد.
  • هیچ گونه بخش Multiplayer در بازی وجود نخواهد داشت.
  • از قابلیت های مخفی کاری چیز زیادی گفته نشد، با این حال به نظر تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است.
  • از لحاظ افسانه ها، بسیار بیشتر از Origins به آن ها پرداخته خواهد شد و با موجودات گوناگونی روبرو خواهیم شد. دیدار و یا روبرو شدن با خدایان باستان نیز دو از انتظار نخواهد بود.

و اما مواردی که نسبت به شماره قبل و برخی در کل سری جدید خواهند بود.

  • تا به اینجا خبری از Hidden Blade نخواهد بود و جای خود را به نیزه شکسته Leonidas داده است. این نیزه علاوه بر ایفای نقش جایگزین Hidden Blade برای مخفیانه به قتل رساندن، در مبارزات بسیار کاربری است و بسیاری از Abilityهای موجود به آن مربوط می شوند.
  • لباس و Armor به بخش های جدا از هم تجزیه شده اند و بازیکن قابلیت انتخاب هر تکه از آن را خواهد داشت (مانند AC Unity)
  • Assassination در حال حرکت به بازی اضافه شد که در بازی Origins وجود نداشت.
  • برای اولین بار در سری قابلیت انتخاب در مکالمات و وجود پیش آمد ها را در سری خواهید داشت. البته مواردی که بر اساس تاریخ باشند تغییر نخواهند کرد، اما سرنوشت شخصیت ها توسط بازیکن رقم می خورد.
  • برای اولین بار در سری چندین پایان در بازی وجود خواهد داشت
  • برای اولین بار در سری امکان ایجاد روابط عاطفی بین شخصیت های مختلف وجود خواهد داشت و حتی محدود به روابط عادی و مستقیم نخواهد شد.
  • برای اولین بار در سری همه مکالمات به صورت Cut Scene خواهند بود و راهی مانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد.
  • بیش از 30 ساعت Cut Scene در بازی وجود خواهد داشت
  • با وجود جملات مشابه دو شخصیت Alexios و Kassandra در شرایط یکسان، شاهد تفاوت در نحوه بیان و انیمیشن های صورت خواهیم بود.
  • Naval Combats نقش بسیار پررنگی در بازی خواهند داشت و تنها محدود به چند ماموریت نخواهد شد.
  • موجودات دریایی متنوعی وجود خواهند داشت و شنا کردن در آب با حضور کوسه ها اصلا امن نخواهد بود.
  • برای اولین بار در سری کشتن NPCها موجب Desync شدن شما از بازی نخواهد شد و به جای آن سیستمی مانند Wanted Level سری GTA در بازی پیاده ساری شده است.
  • برای اولین بار در سری شاهد مبارزات عظیم با وجود 300 نفر خواهیم بود.
Post Launch & Season Pass Content

d8n_zanrvdbo22m11.jpg


Story Arc 1: Legacy of the First Blade
This first episodic adventure will link Assassin’s Creed: Odyssey and Assassin’s Creed: Origins. Players will fight alongside the first hero to wield the iconic hidden blade while learning why the Assassins choose to fight from the shadows. Starting December 2018, episodes will be released approximately six weeks apart.

Story Arc 2: The Fate of Atlantis
In the second story arc, players will confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city. In a surprising saga filled with twists and turns, players will get even closer to Greek mythology and the First Civilization. Coming spring 2019, episodes will be released approximately six weeks apart.

Assassin's Creed III Remastered
Ignite the American Revolution as Connor, the master assassin born of the beauty and the brutality of 18th century America

اگر علاقه مند به بازی هستید، حتما سایت رسمی بازی را هم چک کنید:
Assassin's Creed Odyssey on PS4, Xbox One, PC | Ubisoft (US)

همینطور اگر می خواهید در در مورد تنوع محیطی فوق العاده بازی بیشتر بدانید, حتما حتما لینک زیر را بررسی کنید:
Assassin's Creed Odyssey World Map - Ancient Greece | Ubisoft (US)

تصاویر بازی
odku_ac_odyssey_footer.jpg


 
آخرین ویرایش:

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
اوریجینز البته به اون صورت نبود! تقریبا همه منتظرش بودن:D
بلک فلگ، من فکر میکنم دقیقا اودیسه شرایط اون رو داره! یه داستان تقریبا بی ربط(خیلی بی ربط اینجا حالا هرچی میخوان بگن به دنیای سری ربط داره...:-" )ولی یه زمان و دنیایی که خیلی طرفدار داره! :-"
گرچه به واژه ی fan-favourite من مشکل دارم:p اون فنه AC براش مهم نبوده، صرفا یه بازی باحال براش مهم بوده:-" (که در اون صورت فن نیست:-" )
آره هایپ واسه اوریجینز خیلی بیشتر بود ولی بدبینی هم کم پشتش نبود (به ویژه همین فروم). مخصوصا در مورد کامبتش که حتی خود من تا قبل از عرضه بازی اصلا ازش خوشم نمیومد. :D
در مورد قضیه فن فیوریت هم که خب اختیار داری. :D نظرت محترم ولی واسه منی که به جز سیندیکیت همه نسخه‌ها رو بازی کردم و کلا نسبت به این سری تعصب خاصی دارم، بلک فلگ و اوریجینز جزو بهترینای سری بودن. مخصوصا اوریجینز که اگه واسه من بهترین نسخه سری نباشه قطعا جزو 3 نسخه برتر هست. :D
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,400
اون جمله‌ی بولد شده رو نفهمیدم حقیقتش. چون تا جایی که میدونم اکثر بازیای جدیدشون تو زمینه تجاری دارن رکورد جابجا میکنن. :D

آره اشتباه گفتم اصن آمار فروشا رو ندیده بودم و طبق افتضاح بودن بازیهاش (بنظر من ) برام بدیهی بود که فروش کمی هم داشتن ولی الان چک کردم دیدم اوه اوه چه فروشی کردن همین گوست ریکان مضخرف فارکرای 5 تو دیوار دیویژن تو در:D پس مشکل اصلی مخ مشتری هاست نه یوبیسافت .
البته به طرفدارای این عناوین توهین نشه ولی من که درک نمیکنم چجوری پولتونو میدید یه بازی پر باگ که وقتی میبینیش فقط و فقط یه هدف توش موج میزنه اونم اینه که مخاطب رو از پولش جدا کنیم ، نه اهمیت به گیمپلی پالیش شده نه ارزش هنری نه هیچی ... فقط پول .:))

البته خیلی بازیهاشون از نظر فروش هم فیل میشن مث Crew ولی خب سالی حداقل یه بازی دارن که بترکونه
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
آره هایپ واسه اوریجینز خیلی بیشتر بود ولی بدبینی هم کم پشتش نبود (به ویژه همین فروم). مخصوصا در مورد کامبتش که حتی خود من تا قبل از عرضه بازی اصلا ازش خوشم نمیومد. :D
در مورد قضیه فن فیوریت هم که خب اختیار داری. :D نظرت محترم ولی واسه منی که به جز سیندیکیت همه نسخه‌ها رو بازی کردم و کلا نسبت به این سری تعصب خاصی دارم، بلک فلگ و اوریجینز جزو بهترینای سری بودن. مخصوصا اوریجینز که اگه واسه من بهترین نسخه سری نباشه قطعا جزو 3 نسخه برتر هست. :D
اوریجینز OK ، حداقل داستان اساسین ها رو به خوبی گفت و ...! ولی اون بلک فلگ واقعا اساسین نبود! یعنی گیم پلی AC رو داشت، اما به رسم بحث های گذشته : "هرکی لباس اساسین بپوشه یه شبه اساسین میشه:-" " دو بخش آخر داستان دیگه اساسین شدن به سلامتی!

من خودم بلک فلگ رو خیلی دوست دارم، چون عاشق دزدای دریاییم! و به نظرم بازی بهتری برای دزدای دریایی نمیشد ساخت! اما این بازی AC نبود! :D (این بخش "اما" هست که خیلییی مهمه!:D )
بازی خوب=/=اساسین خوب!

همینطور که مثلا راک استار میومد میگفت RDR2 فلان تاریخ معرفی میشه! یه صفحه با خورشید قرمزم نشون میدادن! همه هایپ و اینا! یهو میدیدیم یه بازی سامورایی دوران سنگوکو معرفی کرده! در فوق العاده در اومدن اون بازی توسط راک استار هیچ شکی نیست! ولی در RDRی که ما میخواستیم و باید میبود(وسترن) و نبود هم شکی نیست:D

جفت بلک فلگ و اودیسه چنین وضعیتی دارن:D

----

آره اشتباه گفتم اصن آمار فروشا رو ندیده بودم و طبق افتضاح بودن بازیهاش (بنظر من ) برام بدیهی بود که فروش کمی هم داشتن ولی الان چک کردم دیدم اوه اوه چه فروشی کردن همین گوست ریکان مضخرف فارکرای 5 تو دیوار دیویژن تو در:D پس مشکل اصلی مخ مشتری هاست نه یوبیسافت .
البته به طرفدارای این عناوین توهین نشه ولی من که درک نمیکنم چجوری پولتونو میدید یه بازی پر باگ که وقتی میبینیش فقط و فقط یه هدف توش موج میزنه اونم اینه که مخاطب رو از پولش جدا کنیم ، نه اهمیت به گیمپلی پالیش شده نه ارزش هنری نه هیچی ... فقط پول .:))

البته خیلی بازیهاشون از نظر فروش هم فیل میشن مث Crew ولی خب سالی حداقل یه بازی دارن که بترکونه
در مورد اسپویلر، البته اکثر بازی های AAAشون خوب میفروشه! میشه گفت فقط Crew هست که اپیک فیله! وگرنه پارسال FH هم پرفروش بود، اون R6 هم فکر کنم فروش خوبی داشته.
کلا بازی هاش به نظر میرسه مخاطب دارن:D ، حالا هرچقدرم هیتر داشته باشن ولی مخاطب هاشون بیشترن:D

در مورد ارزش ندادن(هنری) ، مخصوصا اونایی که میگن تو یک سال AC ساخته میشه و ... ، حتما یه سر به Discovery Mode توی اوریجینز بزنید!:D نمیشه چنین بازیی با چنین جزئیاتی رو تو یک یا دو سال ساخت، وقتی میگه Xساله رو فلان بازی کار میکنیم، بندگان خدا بی راه نمیگن:D
برای اودیسه هم باید چنین چیزی بزنند حتما:D شاید کمتر فحش خوردن(گرچه ایندفعه خیلی دوست دارم بخورن:p )
کلا اینکه چرا AC میفروشه، یکی از دلایلش همین معماری و بازسازی حال و هوای اعصار مختلف هست! که خوب، همیشه روش خوب کار میشه(غیر از شهرهای داغون AC III :p )

پ.ن:بالاتر اسم یونیتی برده بودی، من یونیتی رو به اودیسه و اوریجینز ترجیح میدم و فکر میکنم یکی از بهترین های سری و بهترین AC این نسل هست:-"
 
آخرین ویرایش:

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
من که نمیفهمم اینا چجوری براشون میصرفه که اینطور بازی میسازن ، سالی حداقل سه چار تا عنوان میدن بیرون اخه کدوم کمپانی اینجوریه ، تو فروش هم که میبینیم به گرد پای بقیه کمپانی ها نمیرسه بازیاش ، یا واقعا احمق هستن همچین سیاستی دارن یا اینکه یجوری براشون صرفه مالی داره این سیاست ، وگرنه کیه که ندونه استودیو مونترال یوبیسافت پتانسیل اینو داره شاهکار بسازه درحد استودیو های درجه یک و فروش فک برانداز چه از نظر نیرو انسانی با استعداد چه از نظر مالی امکانات همه چی ، فقط کافیه تعداد بازی هاشون رو کم کنن و زمان پروژه بیشتر ، ولی نمیکنن ، منم خیلی کنجکاوم بفهمم چرا نمیکنن...

خدا میدونه چقد زور داره وقتی میبینی یه بازی چه پتانسیل بزرگ و خاصی داره ولی همش با عجله ای ساختن تلف میشه ، تو این نسل چقد حرص خوردم سر همین Ac یونیتی و سیندیکیت ، جفتشون میتونستن جز شاهکارای این نسل باشن ...
Best selling game 2016
رنک سوم the division
Best selling game 2017
رنک هفتم GR: wild lands
حالا امسال هم farcry 5 خوب فروش رفته بود، سال 2015 هم R6S بوده
2016's Best-Selling Games in the US Revealed
Top 10 Best-Selling Games Of 2017 Revealed In The US
والا فکر کنم اینجور بازیا بیشتر حداقل صرفه مالی داره تا یک بازی مثل POP و مخصوصا از طریق microtransaction هایی که داخل این بازی ها هست. در کل ubi رو من الان ازش طرفداری نمیکنم، فقط دارم حرف شما رو رد میکنم که مطمئن باشید اینا ضرر نمیکنن، همین قضیه هم مثلا سر COD هست که همه مینالن، بعد همیشه تو TOP 3 پرفروشترین بازی های سال حساب میشه. در مورد اینکه با این سری AC هم به کجا میرن که فعلا برای نظر دادن برای این نسخه زود هست، ولی من به شخصه با نسخه origins خیلی ارتباط برقرار کردم، بیش از 150 ساعت پلی تایم داشتم، که شاید تو کل سه گانه ACII انقدر بازی نکرده باشم، (البته نمیگم این نسخه از نسخه های قبلی بهتر هست، فقط میگم مدت زمان بیشتری من سرگرم کرد) و برخلاف نسخه های قبلی که باعث شدن از سری خودم رو دور کنم، من رو به این سری دوباره برگردوند، الان هم منتظرم ببینم این نسخه چی از آب درمیاد، اگه خوب بود حتما تهیه میکنمش، (البته pre-order نه)
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,400
Best selling game 2016
رنک سوم the division
Best selling game 2017
رنک هفتم GR: wild lands
حالا امسال هم farcry 5 خوب فروش رفته بود، سال 2015 هم R6S بوده
2016's Best-Selling Games in the US Revealed
Top 10 Best-Selling Games Of 2017 Revealed In The US
والا فکر کنم اینجور بازیا بیشتر حداقل صرفه مالی داره تا یک بازی مثل POP و مخصوصا از طریق microtransaction هایی که داخل این بازی ها هست. در کل ubi رو من الان ازش طرفداری نمیکنم، فقط دارم حرف شما رو رد میکنم که مطمئن باشید اینا ضرر نمیکنن، همین قضیه هم مثلا سر COD هست که همه مینالن، بعد همیشه تو TOP 3 پرفروشترین بازی های سال حساب میشه. در مورد اینکه با این سری AC هم به کجا میرن که فعلا برای نظر دادن برای این نسخه زود هست، ولی من به شخصه با نسخه origins خیلی ارتباط برقرار کردم، بیش از 150 ساعت پلی تایم داشتم، که شاید تو کل سه گانه ACII انقدر بازی نکرده باشم، (البته نمیگم این نسخه از نسخه های قبلی بهتر هست، فقط میگم مدت زمان بیشتری من سرگرم کرد) و برخلاف نسخه های قبلی که باعث شدن از سری خودم رو دور کنم، من رو به این سری دوباره برگردوند، الان هم منتظرم ببینم این نسخه چی از آب درمیاد، اگه خوب بود حتما تهیه میکنمش، (البته pre-order نه)

دوست عزيز دوتا پست بعد گفتم كه آمار فروشا رو نديده بودم اشتبا گفتم .
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اوریجینز OK ، حداقل داستان اساسین ها رو به خوبی گفت و ...! ولی اون بلک فلگ واقعا اساسین نبود! یعنی گیم پلی AC رو داشت، اما به رسم بحث های گذشته : "هرکی لباس اساسین بپوشه یه شبه اساسین میشه:-" " دو بخش آخر داستان دیگه اساسین شدن به سلامتی!

من خودم بلک فلگ رو خیلی دوست دارم، چون عاشق دزدای دریاییم! و به نظرم بازی بهتری برای دزدای دریایی نمیشد ساخت! اما این بازی AC نبود! :D (این بخش "اما" هست که خیلییی مهمه!:D )
بازی خوب=/=اساسین خوب!

همینطور که مثلا راک استار میومد میگفت RDR2 فلان تاریخ معرفی میشه! یه صفحه با خورشید قرمزم نشون میدادن! همه هایپ و اینا! یهو میدیدیم یه بازی سامورایی دوران سنگوکو معرفی کرده! در فوق العاده در اومدن اون بازی توسط راک استار هیچ شکی نیست! ولی در RDRی که ما میخواستیم و باید میبود(وسترن) و نبود هم شکی نیست:D

جفت بلک فلگ و اودیسه چنین وضعیتی دارن:D

----


در مورد اسپویلر، البته اکثر بازی های AAAشون خوب میفروشه! میشه گفت فقط Crew هست که اپیک فیله! وگرنه پارسال FH هم پرفروش بود، اون R6 هم فکر کنم فروش خوبی داشته.
کلا بازی هاش به نظر میرسه مخاطب دارن:D ، حالا هرچقدرم هیتر داشته باشن ولی مخاطب هاشون بیشترن:D

در مورد ارزش ندادن(هنری) ، مخصوصا اونایی که میگن تو یک سال AC ساخته میشه و ... ، حتما یه سر به Discovery Mode توی اوریجینز بزنید!:D نمیشه چنین بازیی با چنین جزئیاتی رو تو یک یا دو سال ساخت، وقتی میگه Xساله رو فلان بازی کار میکنیم، بندگان خدا بی راه نمیگن:D
برای اودیسه هم باید چنین چیزی بزنند حتما:D شاید کمتر فحش خوردن(گرچه ایندفعه خیلی دوست دارم بخورن:p )
کلا اینکه چرا AC میفروشه، یکی از دلایلش همین معماری و بازسازی حال و هوای اعصار مختلف هست! که خوب، همیشه روش خوب کار میشه(غیر از شهرهای داغون AC III :p )

پ.ن:بالاتر اسم یونیتی برده بودی، من یونیتی رو به اودیسه و اوریجینز ترجیح میدم و فکر میکنم یکی از بهترین های سری و بهترین AC این نسل هست:-"
البته گیلموت قضیه روشن کرده گفته ارجینز و اودیسی جفتشون تو یک زمان کلید خورده ساختشون یعنی یوبی سافت برنامه ریزی کرده بوده از اول برای مکان یونان گفته اقا مردم هم یونان میخوان هم مصر ما که قراره تغییرات پایه ریزی کنیم واسه ارجینز با تیم اشرف اسماعیل این تیم هم اون گوشه کنار برن یونان طراحی کنن و یک کپی و یکسری موارد که تیم اشرف نمیتونه و زمان نداره تو ارجینز بزاره مثل همون نبردهای دریایی بیارن تو اودیسی تمام
اتفاقا نگاه کنی اودیسی حتی انیمیشن هاشم هیچ تفاوتی با ارجینز نداره رسما عین اونه ولی برای اینکه بتونن دو تا AC غالب کنن تو دو تا مکان مختلف پرطرفدار و تاریخی با هم کلید زدن ساختشون رو اینا دقیقا هدفشون با Acمثل اکتی با Cod هست البته AC چون هیچوقت بیش و پایه مولتی پلیر نداشته نتونسته اونجوری عمل کنه تو فروش وگرنه اگه یک مولتی خوبم تنگش میزدن دقیقا زده بودن تو هدف ولی خوبیش اینه الان به این نتیجه رسیدن سالیانه کردن بازی ارزش نداره حداقلش ۲ سال کردن فاصله رو ۲۰۱۹ که نیاد ۲۰۲۰ بعدیش
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این کاور شدن برای بازی هایی خوبه که اطلاعات کمی ازشون هست اینکه رسما دیگه انقدر تریلر و مصاحبه دادن بیرون کل جزییاتش میدونیم چی به چیه مراحلشم حفظ کردیم !! قشنگ یوبی داره خرج میکنه بازی حسابی رو کانون توجهات بمونه با توجه به اکتبر خیلی شلوغی که پیش رو هست و ۷ ۸ تا بازی میاد بیرون قشنگ جنگ اکتبر هست
 
  • Like
Reactions: Blood Brothers

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
من واقعا از این بازی ناامید شدم، چرا خوب اصلا اسم Assassin's creed روش گذاشتن، origins خوب حداقل توی یک DLC داستان میره سمت curse of the pharohs که خوب تجربه فانی بود، ولی دیگه بازی درکل جدی بودش، نرفته بود تو فاز تخیلی، الان تریلر باس فایت medusa دیگه یعنی چی آخه؟ احتمالا چهار روز دیگه هم مثلا میگن رو PS4 میشه به صورت exclusive با kratos هم مبارزه کرد. بازی رو دارن دستی دستی نابود میکنن، area effect attack چیه میگه آخه؟ مثلا مشت میزنی زمین همه پرت میشن عقب. یک بازی جدی میدادن بیرون، حالا جنگولک بازی رو میزاشتن برای DLC. من با نسخه origins خیلی راستش حال کردم، ولی این دیگه به نظر داره زیادی میره جاده خاکی.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
من واقعا از این بازی ناامید شدم، چرا خوب اصلا اسم Assassin's creed روش گذاشتن، origins خوب حداقل توی یک DLC داستان میره سمت curse of the pharohs که خوب تجربه فانی بود، ولی دیگه بازی درکل جدی بودش، نرفته بود تو فاز تخیلی، الان تریلر باس فایت medusa دیگه یعنی چی آخه؟ احتمالا چهار روز دیگه هم مثلا میگن رو PS4 میشه به صورت exclusive با kratos هم مبارزه کرد. بازی رو دارن دستی دستی نابود میکنن، area effect attack چیه میگه آخه؟ مثلا مشت میزنی زمین همه پرت میشن عقب. یک بازی جدی میدادن بیرون، حالا جنگولک بازی رو میزاشتن برای DLC. من با نسخه origins خیلی راستش حال کردم، ولی این دیگه به نظر داره زیادی میره جاده خاکی.
البته این مورد جزو Side Content بازی هست که یکم هم ورود کرده به مسیر اصلی!
ولی در کل حرفتون در مورد موارد تخیلی درست هست، چون توی این نسخه خیلی بیشتر قراره به First Civ Artifact ها پرداخته بشه! مثلا همین Medusa هم نتیجه یکی از همون هاست ... (یجورایی خدایان یونان رو هم ربط دادن به First Civ که با Lore خودشون همخونی داشته باشه)
 

g - unit

کاربر سایت
Jul 13, 2010
1,342
در این که بازی با سری اصلی فاصله گرفته شکی نیست ولی واقعا سرگرم کننده هست بازی های سری اساسین
پیشنهاد من اینه که دوستان زیاد سخت نگیرن و منفی به قزیه نگاه نکنن .. اگر به عنوان سرگمی نگاه کنید خیلی هم لذت بخشه.. بازی اوپن ورد انواع مراحل اصلی و فرعی گرافیک رضایت بخش... برای من کافیه
 

ebadi360

کاربر سایت
Sep 22, 2009
354
نام
Reza
من تمام نسخه های اساسین رو بازی کردم
به نظرم به غیر نسخه سوم و یونیتی بقیه نسخه ها حرف جدیدی برای گفتن نداشتن
فقط به عنوان تکلیف این نسخه رو هم بازی خواهم کرد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر