Multi Platform Assassin's Creed

سلام
بعد از سری شاهکار POP , تیم سازنده POP: SOT شروع به ساخت بازی دیگری کردند به نام Assassin's Creed .
فعلا قراره این بازی برای کنسول PS3 ساخته بشه. اما 90% این بازی Multi Platform خواهد بود.
البته من این حرفمو طبق این مدارک زدم :
quote:
The game is multiplatform.

I've seen it running on PC and 360 hardware to date.
UBI didn't spend money on the conversion teams just to scrap it all.

Hell this was actually intended to be released on the Xbox and PS2 as well at one point but they scrapped that decision a little while back.

They're also betting on this franchise as their next big thing so expect it to be really tight, they've been working on it for ages now.
I'll actually bet the graphics will be better than what you've seen in the end and the animation system is jaw dropping so far.

another quote:
quote:
It's never that simple.
Even if it's a timed exclusive for one console we'll never hear the end of it till it goes across the board.

But in the end it will be a port TO the PS3 and not from the PS as the game was up and running long before the PS3 hardware was finalised.

The game will kick ass.
Everyone should be happy it's multiplat as not to miss out.

and some more:
quote:
I really haven't seen much to be honest
To say UBI is being VERY secretive with this game is an understatement.
Mostly the early tests and concepts.

Thus far the screens we're seeing are on the mark with what I've seen, the brighter colors used to note off important elements/areas/people.

And graphics aside it was the character environment interaction/animations that floored me.

Just wait till you see this thing in motion.

Source: http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=440099&page=2

شما میتونید دو تریلر منتشر شده ی این بازی رو از این لینک بگیرید :

http://uk.gamespot.com/ps3/action/projectassassins/index.html

درضمن اسم شخصیت بازی هم Altair قراره باشه.

عکس های بازی :
assassinscover.jpg

instory1.jpg

instory2.jpg

femaleassassin1_enl.jpg

منتظر خبرها , تریلر ها , عکس ها , اطلاعات و ... این بازی باشید.:-"

آخرین ویرایش:

sharoshor

کاربر سایت
Mar 6, 2007
نام
شهاب
عزیز جان توجه شما رو هم به این جلب میکنم که دوست اون دوستمون AC 2 رو خریده بوده که مشکل داشته...چون علائم اونو گفته.
یه نگاهی هم به تاپیک کردم که به ایشون گفتم جای پرسیدن سوال راجع به AC 2 این جا نیست:mad::-":biggrin1:
شرمنده بعد شما از راه تله پاتی فهمیدی که ایشون گفتن AC 2؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه بنده خدایی با این بازی مشکل داشت میگفت وسطش میپره بیرون ! راستش تعداد صفحات یکم زیاد بود تنبلی کردم گفتم بپرسم ببینم همچین مشکلی داره این بازی؟ چجوری باید حلش کرد؟
ممنون

ArAg

کاربر سایت
Jul 9, 2008
نام
Armin
سلام. يه سوال: من اين بازي رو از قبل داشتم و نسخه 3 dvd بود كه با يه پچ روسي ميشه و مشكل كرش توي kingdom رو حل ميكنه. ميخوام ببينم پچي چيزي براي اينكه بدون تغيير زبان بازي مشكل كرش درست بشه هست؟ اگه ميشه لينك بدين. ممنون

TimeShifts

کاربر سایت
May 1, 2010
کرک جدید را بچسب !

سلام. يه سوال: من اين بازي رو از قبل داشتم و نسخه 3 dvd بود كه با يه پچ روسي ميشه و مشكل كرش توي kingdom رو حل ميكنه. ميخوام ببينم پچي چيزي براي اينكه بدون تغيير زبان بازي مشكل كرش درست بشه هست؟ اگه ميشه لينك بدين. ممنون

دوست عزیز نسخه سالم بازی را از لینک زیر می تونی بگیری
کرکش خیلی ساده است و فقط کافیه فایلها را کپی کنی !!!:eek:

Assassin's Creed با کرک ساده و 100 درصد سالم و تست شده

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر