قانون عکس از کالا

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Store Manager

کاربر سایت
Feb 3, 2015
131
Rating - 0%
0   0   0
قانون عکس از کالا
  1. فروشنده موظف به قرار دادن تصویر و یا تصاویری از کالای خود (نو و یا کارکرده) با مشخصات مورد نظر که عبارتند از : 1) نام کاربری فروشنده(به طور کامل و با تمام حروف) 2) نام و یا آدرس بازی سنتر 3) تاریخ ثبت عکس در پست اول تاپیک است.

    • تبصره 1: نام کاربری روی کاغذ کنار کالا به صورت مجزا و مشخص، وجود و مالکیت آن را اثبات می‌کند، نام یا آدرس انجمن مانع سوء استفاده از تصاویر سایر انجمن‌ها می‌شود و تاریخ نشان‌دهنده وضعیت ظاهری کالا در زمان فروش می‌باشد. بنابراین وجود هر سه مشخصه اجباری و الزامی‌ است و اگر هر کدام از آنها موجود نباشد، تاپیک خلاف قانون خواهد بود.

    • تبصره 2: در صورت هرگونه جعل یا دستکاری در عکس به منظور گمراه کردن کاربران، دسترسی متخلّف به طور دائم محدود می‌شود.

    • تبصره 3: اگر تاپیک فروش کالا فاقد عکس با نام کاربری و مشخصات باشد، به محض مشاهده حذف خواهد شد. تهیه تصویر مذکور قبل از ارسال تاپیک الزامی است و به درخواست مهلت یا اشاراتی با محتوای اینکه این عکس بزودی قرار داده خواهد شد، توجهی نخواهد شد. (ایجاد تاپیک فروش کالا بدون عکس قانونی از آن، تخلّف محسوب می‌شود.)

    • تبصره 4: متخلّفین از این قانون در مرحله اول با حذف فوری تاپیک، در مراحل بعدی حذف تاپیک و با محدودیّت دسترسی جریمه خواهند شد.

    • تبصره 5: قرار دادن تصویر دیسک بازی در تاپیک های مربوط به فروش بازی ها الزامی است، در صورت عدم توجه تاپیک حذف خواهد شد. .
  2. در صورتی که در یک تاپیک چند کالا برای فروش قرار داده شود، قرار دادن عکس قانونی از هر کالا الزامی است. قرار دادن تمام کالاها در یک تصویر با رعایت بند 1 بلامانع است.

    • تبصره: در صورتی که تمام کالاهای یک تاپیک مشابه و نو (آکبند) باشند، فروشنده می‌تواند از تمام یا برخی از آن کالاها عکس قانونی تهیه و ارائه کند، در این حالت نیاز به قرار دادن عکس قانونی از تک تک کالاها نیست.
  3. فروشنده موظف است در صورت لزوم یا به تشخیص مدیران و یا به درخواست کاربران عکس‌های بیشتر یا از زوایای دیگر تهیه و در نوشته اول تاپیک قرار دهد.
  4. در صورت وجود عیب ظاهری در کالا، ارائه عکس واضح از آن عیب الزامی است. همچنین در مورد کالاهای نو، عکس باید در حد عرف نشان دهنده نو و دست‌نخورده بودن کالا باشد.
  5. عکس با نام کاربری و مشخصات نباید خیلی حجیم باشد.
  6. عکس با مشخصات قانونی می‌بایست در خود انجمن آپلود شود اما سایر عکس‌ها را می‌توان در آپلودسنترهای دیگری آپلود کرد.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر