سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
جیغ !!!

دنریس فاتح
دنریس ویرانگر
ای هیتلر
ای سوزانده همه سوزاننده ها

بشر لذت بخش ترین قسمت گات بود با اختلاف ! ۷ فصل برای دیدن همچین چیزی صبر کردم ! تحقیر سرسی و نابودی کینگز لندینگ بهتر از این نمیشد، هیچ چیزی سزاوار تر از این ب ای این مردم نبود ، به درخواستم گوش کردن و واریس هم همون ثانیه های اول کشتن!
هر چند نباید غافل از این شد که همچنان سناریو تباه بود و اتفاقات سر هم بندی شده و بی معنی و پشتوانه رخ میداد!


پیش نمایش قسمت بعد هم قشنگ رایش سومی بود ! خیلی حال کردم! عظمت از مادر اژدهاها فوران میکرد!

هر چند اسپویل ها کاملا درست بودن و الان دقیقا می‌دونم اتفاقات قسمت بعد چین
 

Enthusiastic

کاربر سایت
Dec 19, 2018
44
آرزوم برای اپیزود امشب =>

بعد از مرگ ریگال کانیبال بیدار میشه و ازش تغذیه میکنه و دنریس موفق میشه رامش کنه تا همراهش بره..
دنریس به شکل دیوانه واری با تمام قوا به سمت کینگزلندینگ حجوم میبره و سپاهش در حالی که از بیرون در حال نبرد با گلدن کمپانی هستن نظاره گر سوختن شهر توسط کانیبال و دروگو خواهند بود.
(همه موجه میشه که دنریس به مد کویین تبدیل شده)
سرسی بعد از دیدن این اتفاق و قطعی بودن شکستش مثل دنریس به مد کویین تبدیل میشه و تصمیم میگیره کل دراگون فایر های زیر پایتخت رو بفرسته هوا
به لحظه ای که به کایبرن دستور میده جیمی از پشت شمشیرش رو تو کمر سرسی فرو میبره به نوعی یک دژاوو از اتفاقی که برای مدکینگ افتاد
و بعد از اون توسط کوه کشته میشه. سندور کلیگین (هوند)‌ از طریق مسیر مخفی همراه آریا به رد کیپ میرسه و این تصویر رو میبینه و حجوم میبره به سمت کوه اما موفق نمیشه و از کوه شکست میخوره. لحظه ای که کوه میخواد شمشیر آخر رو بزنه و سر سندور رو جدا کنه آریا از رااه میرسه تا کمک سندور کنه که یورون با کمان از پشت آریا رو هدف قرار میده و میکشتش. اینجا یکی از غم انگیز ترین سکانس ها یعنی مرگ آریا در آغوش سندور به تصویر کشیده میشه.
سکانس بعدی تصویر دنریس رو نشون میده که دیگه کلا دیوانه شده و داره کل شهر رو میسوزونه و وقتی خیالش از بخشی از شهر راحت شد با اژدها به سمت زمین میاد و رو دیواره قلعه میشینه که با جان رو در رو میشه.
جان حسابی عصبانی و روانی شده اما توان اینم ندااره که دنریس رو بکشه شمشیرش رو مینداازه و با نگاهی ناامیدکننده از دنریس رو برمیگردونه

در بیرون شهر گلدن کمپانی تقریبا شکستش ااز نیروهای متحد آنسالید ها و داتراکی ها و شمالی ها و سکندسان قطعی شده که یکدفعه دوربین میره باالا و میبیم انسان ها با تعداد وحشتناک زیادی از ارتش مرده ها محاصره شدن. بعد از مرگ کینگ نایت اینبار گریت آدر که در حقیقت همان آدرا باشه (کسایی که کتاب اژدهای یخی اثر مارتین رو خوندن میشناسنش) به همراه ارتش مرده ها و هزاران آدر به سمت انسان ها حجوم میااره..

دونه دونه انسان ها دارن سلاخی میشن
تقریبا هر کسی که بیرون در حال نبرده کشته میشه
دنریس به همراه دروگو میخواد به ارتش مرده ها حجوم ببره که توسط اژدهای یخی عظیم آدراا شکار میشه و کشته میشه
بعد از مرگ دنریس دیگه هر انسان زنده ای پا به فرار میذاره جز جان که به سمت کانبال میره و سوارش میشه و تلاش میکنه خودش رو به آدرا برسونه
که کانیبال ازش نا فرمانی میکنه و اونو در منطقه ای دورتر به زمین میندازه
یورون و کایبرن توسط کشتی ها فرار میکنن
گری وورم و نیروهاش سلاخی میشن
داریو ناهاریس و نیروهاشم همینطور
داتراکی های سوار هم اکثرا مردن و هر سواره ای باقی مونده در تلااش تا فرار کنه

در صحنه اندینگ سریال جان به وینترفل برمیگرده تا ببینه سانسا و برن زنده موندن یا نه که متوجه میشه بعد ااز ترک شماال همه در وینترفل سلاخی شدن و برندون تنها (همراه چندین آدر) اونجا حضور داره با لبخندی بر لب
جان علت این اتفاق رو از برن میپرسه و متوجه میشه که برن یا بلادریون در حقیقت همون نایت کینگ کتابه که در گذشته ها فرمانده نایت واچ بوده قبل از مرگش وارگ میکنه در بدن فردی و در درختی جاودان میشه تا وقتی که تنها مانع بیدار شدن عشقش یعنی آدرا کشته بشه و اون مانع چیزی نبوده جز همون نایت کینگی که توسط آریا کشته شد (در حقیقت اون نایت کینگی که در سریال دیدیم در تمام مدت تلاش داشته مانع از این اتفاق بشه) و در آخر به جان اجازه میده که زنده وستروس رو ترک کنه اما جان تلاش میکنه بکشتتش و پس از نابود کردن دو سه آدر توسط باقی آدرهای اطراف کشه میشه
ببخشید ولی اینجاست که میگن آرزوت رو به گور خواهی برد:D
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,500
نام
mohammad
من هشت فصل منتظر بودم که دنی ننه اژدها بمیره اما فکر کنم الان دارم به خواسته ام میرسم...چه از بازیگری بگم چه اداهاش رو مخ بود...کسی که از فصل اولم با ارفاق زنده مونده بود...خوشبختانه سریال تو هرچی ضعیف بود...از همون اول به ما نشون داد که دنی انسان سلطنت نیس...این جنونشم از همون اول برنامه ریزی شده بود کودکی خوبی که نداشته...بعد زندگی با دوتراکی ها و رفتار و منش اونارو دنبال کردن...و رفته رفته می بینیم که از اول این بشر جز مشاوراش و اژدهاش هیچی نداشت...یعنی تنها میشد ترس رو در وجودش میدیدیم... به جرات میگم بالای ده تا شخصیت برای اون جایگاهی که بودن حداقل تو سریال بیشتر زحمت کشیده بودن...به خودی خود هیچی نبود...دنی از اول وسواس داشت و این وسواس در نهایت به جنونش رسید...اینکه هی به صداقت اطرافیانت شک کنی...بعد راضی بشی هر کی مخالفته رو بکشی...و این کشته ها برات مثل نبات بشه زمینه های جنونش بود... حالم بهم میخورد با جمله من ننه اژدها هستم من ننه اژدها هستم:D
__
در مورد سریالم که نظری ندارم حیف که یک زمانی برای اومدن هر فصلش لحظه شماری میکردم...اما پت و مت ها گند زدن...حیف حیف حیف!
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,376
ااااارررررهههه اژدهای ارمور شده و ابر =))اخرم یه اژدهای چیت شده تحویلمون دادن ننه اژدها هم که رسما تبدیل شد به مد کویین اقا من میگم بیاید جهاد کنیم بریم پت و مت رو زنده زنده بسوزونیم بابا این چیه واقعا این 6 قسمت پر از اشکال و ناقص نیاز به 2 سال زمان داشت ساختش.

باز ولی به نظرم از قسمت 3 و 4 بهتر بود.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
از نظر روایت و منطق شاید ادامه دهنده راه کل فصل باشه و خب خیلی منتقد داره ولی واقعا اپیزود خوشساخت و بینظیری بود. صحنه های جنگ، موزیک، تدوین و مخصوصا کادربندی و فیلمبرداری... همه در بهترین حدش بود!!

مرگ سرسی و جیمی هم واقعا بنظرم خوب بود. سرسی با تمام کصافت کاری هاش از بهترین کاراکتر های سریال بود و مرگشو خیلی دوست داشتم... جیمی هم اون رستگاری که مردم میخواستن رو نداشت ولی بنظرم هسته کاراکترش ادمی نبود که رستگاری بخاد. مرگ جیمی رو هم پسندیدم :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
آخرش هیچی از ملکه درون مشخص نشد ، حالا میگیم به تاین سند سم خروند، تکلیف الاریا چی شد!
.........
جیمی فصل قبل من میرم که برای مردم و زنده ها بجنگم و به سرسی پشت کرد!
این قسمت ، اون مردم برام ذره ای اهمیت ندارن !
..........
واریس! ۷ فصل تملق و پنهان کاری و بهترین جاسوس و مخبر و بهترین سیاس وستروس! فصل هشت ! اهای دنریس تارگرین من دارم خیانت میکنم ! ببین حق نداری به تخت بشینی!

دنریس ۷ فصل در حال از دست دادن اطرافیانش بود و با این حال دشمنانش هم می بخشید ، فصل هشت کشتار زن و بچه های دشمن تسلیم شده!

تیریون هم هیچی نگیم، تنها پلنش این بود که یکی بدوئه بره ناقوس رو بزنه که جنگ تموم شده! کجای دنیا گفتن با شنیدن صدای ناقوس مردم دست از جنگیدن میکشن ، اونم وقتی وحشی ترین ارتش (دوتراکی ) همراهته! و دو طرف غرق نفرتن! تیریون فصل هشت تباه شد!

......

تعداد انسالید ها و دوتراکی هایی که از در و دیوار می‌ریختند بیرون ، چند برابر ارتش ۲۰ هزار تایی گلدن کمپانی بود! اونم در حالی که دوتراکی ها که هیچ ، کلا آخر جنگ با نایت کینگ آدم زنده تو وینترفل به جز شخصیت های اصلی نمیدیدم.

قسمت قبل گفتم اژادها هایی که ایمورتال بودن مثل مگس می افتن! دقیقا منظورم از ایمورتال بودن همین چیزی بود که این قسمت دیدید! و به حس و حال و کرم سازنده ها اژدها می‌تونه آنقدر شکست ناپذیر باشه یا مثل قسمت قبل به همون سادگی و زشتی مگس بمیره!

و بدترین جاش گفتگوی کلگین با آریا! نه عزیزم سرسی کارش تمومه و باید الان دنریس رو بکشی! جالب تر اونجاست که آدمایی که پناه گرفته بودن رو خود آریا میکشونه بیرون و به کشتن میده تا احمق و احمق تر به ببیننده ها بگن ببینید آریا انگیزه و حق داره !

متاسفه تنها دلایلی که من گیم او ترونز رو دنبال کردم آریا و تیریون ، تبدیل به چندش آور ترین و منفور ترین کارکتر های ممکن شدن!

و میرسیم به اون حرف مارتین که گفت همه چیز از نت و سوشیال مدیا شروع شد، این شخصیت خیلی محبوبه ، بهش کارای بیشتر و خفن تری بدیم انجام بده!

و خیلی چیزای دیگه که حوصله نوشتن ندارم!

فکر کن آریا و سانسا و جان اسنو زنده بمونن، ونفهمیم داریو نهاریس چی کار کرد یا آخرش داستان این وایت واکر ها چی بود
 
آخرین ویرایش:

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,206
مثکه اسپویلهای چند صفحه پیش درست بودن:D
با توجه به روندی که این سیزن رفته و دیگه نمیشه انتظار خاصی از نظر داستانی از سریال داشت، بنظرم اپیزود خوب و جذابی بود :D
 

AmirAirGunner

کاربر سایت
May 23, 2016
785
نام
امیر
wtf ?
کماکان منطق سریال زیر صفر !
در یک قسمت قدرت یک شخص بی نهایت بالا میبرن و قسمت بعدی میکوبنش زمین ! نایت کینگ که هفت فصل در موردش شنیدم اونطوری کشته شد . قسمت قبلی که با اسکورپین از پشت کوه اژدها رو neckshot کردن و مثل مگس انداختنش الان یدونه تیر هم نتونستن بهش بزنن ؟ الان با این قدرت تخریب دراگون و مهارت خلبانی دنریس من در تعجبم که کلا چرا دنریس همون چند فصل قبل سوار این نشد که یه روزه کل دنیا رو بگیره ؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در مورد مردن جیمی و سرسی . من که شدیدا خوشحال شدم :D البته جیمی اونطوری که شمال رو ترک کرد احتمال می دادم که خودش میخواد کار سرسی رو تموم کنه و مثلا وقتی تو بغل هم بودن میکشتش 8->
مبارزه دو برادر هم عالی بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر