سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
یک میلیونیوم درصد شما فکر کن دوباره بسازن . اصلا نمیشه ولی خب تنها اتفاقی که افتاد اینه که این دو تا نخاله از اعتبارشون کم شد حسابی . الان دیگه هر جایی برن اینو میزنن تو سرشون .
 

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
به نظرم بزرگترین لطمه رو سریال چند فصله بیشتر از هر چیزی از عجله سازنده ها واسه تموم کردن میخوره. شما فرض کنین همه این اتقاقات این 3 فصل اخیر مثلا توی 5 6 فصل روایت میشد اونوقت خیلی از مشکلات نبود
من هیچ وقت نفهمیدم وقتی همه سازنده ها دنبال اینن که سریالشون هرطور شده حتی به قیمت افت سریال تعداد فصل هاش بیشتر بشه چرا این سریالی که قطعا سود زیادی هم واسشون داره را اصرار دارن سریع تمومش کنن
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
وقتی بازیگرای سیزن اول و دوم 4 تا بچه هستن که هیچ کس نمیشناستشون و دستمزدشون چند هزار دلار بیشتر نیست و فصل آخر هر کدوم واسه خودشون کسی شدن و دستمزدای خیلی زیاد میخوان همین میشه که خرج ساخت هر قسمت و اصلا هر دقیقه که ملت سر صحنه هستن زیاد میشه و ترجیح میدن 7 قسمت از سر و ته 2 فصل آخر سریال بزنن که زود تموم بشه بره و کلا وقت برای پرداخت بیشتر کرکتر ها و اتفاقات نیست و تو یه قسمت میبینی از این ور وستروس لشکر کشی میکنن میرن اون ور نقشه و بر میگردن و تازه دوباره به 2 جا دیگه هم حمله میکنن وسطاش :| ... تا آخر سیزن 6 همه چی عالی بود . از هفت دیگه تند تند همه چی رفت جلو هی فرت و فرت جنگ ... بابا جنگ نمیخوایم اصلا مثل آدم نشون بده اون Varys داره چه غلطی میکنه . مثل آدم 4 تا سکانس نشون بده که دنریس حرف ها و رفتارای ناجورم داره که آدم یهو نخوره تو ذوقش ... یوران گریجوی رو اونجوری میکشی ؟... به قول ملت RIP استاروارز ...
 

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,508
دیشب که من نگاه کردم حدود 70 هزار تا رای بود امروز صبحب رسیده بود به 170 هزار تا رای الانم 330 هزار تا احتمالا تا یـ میلیون هم بره !
این ۳۰۰ هزار نفر میان دستمزد ۱.۵ میلیون دلاری هر بازیگر برای هر قسمت رو بدن؟
 

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
اگه یک میلیون بشن نفری 100$ بدن همه یک کارهایی میشه کرد 8->

یکی دیگر از محاسنی که داره هیچ کاری هم که انجام نشه اگه جمعیت میلیونی بشه یک تو دهنی خوبی میخوره به D&D :D
 
  • Like
Reactions: arash1996

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
به زودی :D:D
این سریالم تموم شد اگه میدونستم انقدر مزخرفه تموم میشه هیچ وقت نمیدیدم.
دیگه سریال از وقتی از کتاب جدا شد خیلی تخیلی شده بود . ۳فصل اول سریال کاملا بر پایه فیزیک انیشتن بود نه وایت واکی بود نه دراگونی یهو اینا اومدن چکار .
من که کتابشو میخونم هیچ شباهتی بهم نداره این سریالو توطئه گران خراب کردن که برنده بهتر سریال نشه حیف عمرم و حیف جوونیم که گذاشتم پا سریال .کلیسی رو من از بابام هم بیشتر قبول داشتم یهو الکی مد کلیسی شد .مگه میشه ! اینکه متای سریال هر روز ریزش میکنه و ..... و بیچاره مدیرها تاپیک که باید بشینن اینجا دعوا هارو پاک کنن
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
این امضا جمع کردنها یه نوع اعتراضه وگرنه صد میلیون نفرم بیان امضا کنن هیچ چیزی تغییر نمیکنه ، مگه اینکه سازندهاش ماشین زمان داشته باشن و برگردن به چند سال پیش :))
دقیقا ایشون درست میگه .وقتی داستان کاملا لو رفته هیچ وقت نمیان اینکارو کنن . ای کاش این حرکت بعد پایان فصل ۷میشد .
ولی دوستان این سریالو دست مزد بالای بازیگران خراب کرد . دیگه واضح تر این که هر فصل ۱۰قسمت بود و هرچقدر به قصلهای آخر نزدیک شدیم اپیزودها کاهش پیدا کرد .یا صحبت نویسنده که سریال باید طولانی تر میبود یا اینکه کارگردان ۲۲ شخصیتو در سریال کشت ک در کتاب زنده است !!
 
  • Like
Reactions: arash1996

" MaMaSaN "

⚡ REBEL ⚡
کاربر سایت
Apr 9, 2017
2,434
خب این سریال هم به سرنوشت لاست دچار شد و من دیگه دنبالش نخواهم کرد. این فصل تا قسمت سوم خووب بود. بعدش دچار افت شدید شد و اتفاقاتی افتاد که سریال رو به شدت زیر سوال برد و در واقع نابود شد سریال. واقعا دست کارگردان درد نکنه که 10 سال عمر مردم رو به فنا داد تا تهش یه همچین مزخرفی رو تحویل بده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر