ReCore | PC

sgj4r03t9pb9bvhpl5bw.jpg


Developer : Comcept
Publisher : Microsoft
Genre : Action Adventure
Platform : PC / Xbox One
Release Date : 13 September 2016


بازی جدید خالق عناوینی چون Megaman، آقای Keiji Inafune در کنفرانس مایکروسافت در E3 2015 معرفی شد. این عنوان به کارگردانی آقای Mark Pacini که در کارنامه خود 3گانه Metroid Prime را دارد، ساخته خواهد شد.

در تریلری که منتشر شد، دختری را مشاهده میکنیم که در صحرایی بی انتها به همراه سگ رباتیک خود در جتستجویی چیزی است. در این هنگام توسط موجوداتی رباتیک مورد حمله قرار میگیرند.
وقتی که توسط دشمنان زیادی محاصره میشوند، سگ رباتیک به صورت انتحاری خود را نابود کرده و دشمنان را از بین میبرد و هسته مرکزی خود را باقی میگذارد. شخصیت اصلی هسته او را برداشته و به یک ربات انسان مانند رسیده و هسته سگ را در آن استفاده کرده و او را زنده میکند. در این جا شاهد آن خواهیم بود که این 2 نفر همچنان یکدیگر را میشناسند.

با توجه به اطلاعات داده شده، احتمال میرود در طول بازی، همراه خود در قالب ربات های مختلفی قابل استفاده باشد و هسته مرکزی نقش مهمی در پیشبرد داستان ایفا میکند.
شخصیت اصلی نوعی Grappling Hook دارد که به وسیله آن هسته اصلی دشمنان را بیرون میکشد و به نظر میرسد یکی از قابلیت های مهم و کلیدی در پیشبرد بازی باشد.

بازی توسط استودیوی تازه تاسیس Comcept و همکاری استودیوی Armature Studios که متشکل از افرادی است که پیش از این در ساخت بازی های چون Metroid Orime 3 و Batman Arkham Origins Black Gate ساخته خواهد شد که متشکل از افرادی چون Keiji Inafune, Mark Pacini و Chad Seiter است.


تصاویر بازی:



 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر