PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,020
دوستان بازی چقدر به زبان وابسته هست ؟
با یک زبان متوسط میشه از پس اش براومد ؟
چند ساعت گیم پلی داره ؟
ممنون
خیلی به زبان وابسته اس، اگر زبان متوسط رو به بالایی داری با یه دیکشنری کارت راه میفته :D
اگر یک بار بازی رو بخوای بری حدود 12 ساعت میشه فکر کنم ولی ارزش تکرار بالایی داره برای اینکه اتفاقات دیگه هم ببینی
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,810
نام
malek
خیلی به زبان وابسته اس، اگر زبان متوسط رو به بالایی داری با یه دیکشنری کارت راه میفته :D
اگر یک بار بازی رو بخوای بری حدود 12 ساعت میشه فکر کنم ولی ارزش تکرار بالایی داره برای اینکه اتفاقات دیگه هم ببینی
اتفاقا به نظرم شیرینیش تو همون یک بار هستش و تکرار بازیهایی از جنس دیتروید ناخودآگاه آدم رو به هم میریزونه :)
 
  • Like
Reactions: kamyy

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,020
اتفاقا به نظرم شیرینیش تو همون یک بار هستش و تکرار بازیهایی از جنس دیتروید ناخودآگاه آدم رو به هم میریزونه :)
موافقم با حرفت من خودم همیشه بازی های به این شکل رو اولین بار که میرم تصمیمی که می گیرم تو بازی حتی اگر خیلی بد هم باشه نتیجه اش پاش وایمیستم و میرم جلو و دیگه همون تو ذهنم ثبت میشه چون تو زندگیم هم همینجورم :D ولی خب بازی بازیه برای همین دیترویت رو دومین بار رفتم که برم جاهایی که به نظرم تصمیم اشتباه گرفتم تغییر بدم نتیجه اش ببینم از روی کنجکاوی :D
 
  • Like
Reactions: kamyy and trainer

saeed_sg

کاربر فعال
Jun 7, 2010
1,113
نام
محمدسـعید
بازی بخاطر موضوعش که دورادور علاقه داشتم و البته میشه گفت یکی از کلیشه های هالیوود هست خیلی نظر منو جلب کرد ، لذت بردم از تجربه اش.
گهگاهی هم حس میکنی الهاماتی از فیلمی مثل iRobot گرفته یا فیلمهایی ازین ژانر ، خلاصه که خوب بود بین تصمیم ها قرار میگرفتی . من اون دو عنوان دیگه کیج رو بازی نکردم ، شاید مثل هوی رین شاهکار احساسی یا هنری نباشه با توجه به تمجیدات همه ازون . شاید یه مقدار کمی داستان و موضوع چیپ و دم دستی بنظر بیاد از نظراتی ، بسته به دید و توقع و علاقه طرف هم داره . گراف درخت رویداد ها قابل وقوع فوق العاده زیاده و اکثرا هم به تصمیم های گذشته ربط داره ، من فقط یکمرتبه انجام دادم بازیو و راضیم ، روهم رفته تجربه جالبی بود.
 
  • Like
Reactions: kamyy

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
دوستان میشه بگید چرا امتیاز این بازی شد 78؟
و اینکه ارزش خرید داره؟
متا رو ولش کن اگه به این سبک علاقه داری صد درصد تبدیل میشه به یکی از بهترین تجربه هات ....
 

koorosh

کاربر سایت
Jun 22, 2007
3,167
نام
El Duderino
بازی امتیازاتش داغونه چون دیوید کبج اومده تاریخ برده داری رو به برای تکامل جایگاه ربات ها تو جامعه استفاده کرده به غیر هوشمندانا ترین شکل ممکن :D ولی پیام های بیش از حد تابلوی بازی رو کنار بزاریم، و اینکه همه ی اندروید ها رفتار هاشون تیپ های شخصیتی تو theatre هه بازی واقعا بازیه خوبیه :D یکم اگه کمتر خودش رو جدی گرفته بود دیوید کیج یا نویسندگیش اگه اینقد on the nose نبود راحت متای ۸۷ ۸۸ رو میتونست بگیره بنظرم چون واقعا خیلی خوش ساخت تر از چیزیه که فکر میکردم :D
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
خ بگم بازی از اسمی که در کرده بهتر بود.کیج صاحب سبکه ولی یه جاهاییuntil dawn نظرشو جلب کرده.دوستان خوشمزه نیان یاداوری کنن.میشناسم.دوس داره عقایدش رو پیاده کنه رو بازیش.خوشایند نیس به نظرم ایده بازی خوب بود ولی تم میتونست چیز دیگه ای باشه.lieutenantوkara شخصیت پردازی بیست!با اندرویدها خوب تا نکردم انسان ساختتشون خو دی:کیج اثراش اخراش بغض الودو احساسی هس.انتخابهاخوب بود ولی قابل پیش بینی بود
 
  • Like
Reactions: kamyy

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
397
فکر نمی کردم این سبک بازی ها برام لذت بخش باشه ولی اشتباه میکردم :D

هم detroit رو رفتم هم heavy rain و میتونم بگم detroit از همه لحاظ از heavy rain سرتر هست در حالیکه تا قبل از بازی کردنشون فکر میکردم بعد از detroit برم سراغ heavy rain با یه بازی بهتری طرف خواهم بود (به جز گرافیک) اما اینطور نبود به نظرم.

detroit از لحاظ گیم پلی (انتخاب گزینه ها تو heavy rain تو مُخ بود واقعا)، موسیقی، تعداد انتخاب ها و پایان های متفاوت و در کل میشه گفت باز بودن دست پلیر تو ساخت داستانی که دوست داره خیلی خیلی بهتر عمل کرده، تنها برتری heavy rain فقط و فقط مرموز بودن داستانش بود که اونم فقط برای بار اول جذاب هست و در واقع بعد از یه بار بازی کردن دیگه چندان علاقه ای به دوباره بازی کردنش نداری.

اما نکته ای که میخوام بگم اینه که حتی به لحاظ داستانی هم بازی پیشرفت داشته، تو heavy rain در واقع پایان ها به دو دسته خوب و بد تقسیم میشه ولی detroit اینطور نیست، اینکه کدام طرف پیروز بشه رو نه میشه بد تلقی کرد و نه خوب، در واقع همه چیز خاکستریه و همین باعث میشه به تجربه دوباره بازی علاقه داشته باشی و تو detroit در واقع روایت داستان هست که شما رو تا آخر بازی نگه میداره نه راز و رمز داستان (که اونم گفتم بعد از یک بار بازی کردن هیجان و لذتش رو از دست میده) پس میشه به نوعی گفت داستان مناسبت تره برای همچین بازی (مگر در شرایطی که هر دو بازی رو فقط یکبار بخوای بازی کنی، اونوقت قطعا heavy rain)، خلاصه اینکه شما میتونی 2 یا 3 بار detroit رو بری و هر بار از داستان لذت ببری بدون اینکه احساس کنی تصمیماتت منجر به یه پایان بد شده (هر طرف پیروز بشه، زیبایی خودشو داره)

بار احساسی داستان هم تو detroit خیلی بهتر بیان میشه تا heavy rain، من که شخصا داستان kara و alice به مراتب برام زیباتر بود تا ethan و پسرش
 

max-pain

کاربر سایت
Oct 9, 2012
550
نام
کامران
متوجه شدم هر کسی که بازی پلات کرده سونی براش یه اواتار تم رایگان ارسال میکنه

من بازی پلات کردم ولی خبری نشده کسی هم این اتفاق براش افتاده؟
 
  • Like
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر