تام هاردی: فیلم برداری اسپلینترسل از سال بعد آغاز می‌شود

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
Splinter-Cell-movie-Tom-Hardy.jpg


تام هاردی، بازیگر نقش سم فیشر در اقتباس سینمایی اسپلینترسل اعلام کرد که فیلم برداری از این اثر احتمالا از سال 2016 آغاز خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

هاردی از آنجایی که خود را یک گیمر و طرفدار دنیای اسپلینترسل می‌داند، پیشنهاد یوبی‌سافت برای بازی در نقش سم فیشر را سریعا پذیرفت و اکنون به طور نزدیک با عوامل این استودیو، برای هرچه بهتر به تصویر کشیدن شخصیت فیشر در حال کار است.
رییس یوبی‌سافت موشن پیکچرز، آقای جولین بارونت خوشحالی خود از جذب سوپراستارهای هالیوود برای بازی در اقتباس‌های سینمایی از آثارشان را اینگونه بروز داد: «اقتباس‌های سینمایی آینده ما، بازیگرهای باهوشی نظیر مایکل فسبندر (که قرار است نقش شخصیت اول فیلم Assassin’s Creed را ایفا کند) و تام هاردی را به خود جذب کرده است. هاردی خود یکی از طرفداران اسپلینترسل و یک گیمر است و ما مدت‌هاست به طور نزدیک با هم در ارتباط هستیم تا شخصیت سم فیشر هرچه بهتر به تصویر کشیده شود.»

مقاله‌ای از سایت Collider مشخص کرده است که یوبی‌سافت به طور دقیق در حال برنامه‌ریزی است که چه افرادی در اقتباس‌های بعدی آن‌ها، ایفای نقش کند.
آقای بارونت در همین خصوص گفت: «معمولا در هالیوود وقتی می‌خواهید یک فیلم بزرگ تولید کنید، ابتدا به دنبال یک فیلم‌نامه یا یک استودیوی خوب می‌روید. ما این کار را نکردیم. ما گفتیم برای هر فیلم، اولین تصمیمی که باید بگیریم چیست؟ برای AC تصمیم مشخص بود؛ چه کسی باید زیر ماسک اسسین باشد. همین قضیه برای اسپلینترسل نیز صادق بود؛ چه کسی باید نقش سم فیشر را بازی کند. دل نگرانی اصلی ما این بود که بازیگری از میان بهترین‌های هالیوود انتخاب کنیم، اگر نگیم بهترین.» در پایان نیز بارونت، دیدگاه خود در خصوص فیلم را با فیلم‌های نظیر «بلید رانر» و «بتمن بگینز» مقایسه کرد.

هاردی، که نقش مامور سابق نیروی دریایی و نیروی ویژه CIA، سم فیشر را بازی می‌کند در خصوص اشتیاق خود برای کار روی این پروژه به خبرنگار The Daily Beast گفت: «فیلم‌نامه اسپلینترسل در حال حاضر توسط فرانک جان هیوز که به نظر می‌آید ایده‌های بسیار جالبی دارد، در حال نوشته شدن است و من فکر می‌کنم فیلم برداری آن سال آینده شروع خواهد شد. هر دو کار آینده من، بنا به دلایل مختلف به سخت کوشی زیادی نیاز دارد. من خیلی منتظرم تا کار شروع شود.»

اقتباس سینمایی اسپلینترسل، قرار است در تاریخ نامعلومی در سال 2017 اکران شود.
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
به نظرم اصن بهش نمیخوره :-s
کاش جای این کارا نسخه ی جدید بازی رو معرفی کنن, یه چیزی مث double agent یا chaos یا pandora, این 2 تا آخری با اینکه خوب بودن ولی زیادی اکشن و GEOW طور بودن کاش برگرده به همون سبک سابق حساب کار دست MGS بیاد :d
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
مگه اینکه تام هاردی یه خورده از تفلونیه این سم فیشر کم کنه :D
به نظر تام هاردی اصلاً گزینه خوبی برای نقش سم فیشر نیست!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
غیر از صداش به نظر من هیج جوره نمیخوره به نقشش با این حال امیدوارم هرچی میخواد باشه باشه ولی نشه مث فیلم جدید Hitman که دست ماتریکس رو عوامل از پشت بستن :)) یـ چیزـه وفادار به سری باشه کافی ....
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
تام هاردی علاوه بر اینکه امسال پرکار بوده، فیلم های خیلی سطح بالایی رو هم بازی کرده. از فیلم جدید ایناریتو تا بازی تو Legend و احتمالا تو فصل جوایز مورد توجه هم قرار می گیره.
خوشحالم که جای سم فیشر میخواد بازی کنه ... یک چیزی که خیلی وقته منسوخ شده، اینه که بازی جای شخصیت های از پیش خلق شده حتما نیازمند به شباهت ظاهری قوی نیست. الان همه چیز بر اساس فرم قراردادیه ... تماشاگر/بیننده/گیمر و ... به طور قراردادی قبول میکنه اینی که روبروش قرار داره، فلان شخصیته. مثلا مایکل فاسبندر نقش جابز رو به عهده گرفته ولی اصلا شباهت ظاهری نداره اما منتقدها گفتن که بخاطر شخصیت بخشی خوب فاسبندر، کسی این قضیه رو احساس نمیکنه. حالا فرض کنید فیشر که خودش ماهیت مجازی داره، وجود واقعی اش قابل قبول تره.
فقط ترسم اینه که فیلمنامه ی خوبی نبندند و فیلم زیاد آبکی در بیاد. حالا همه چیز به آینده مربوطه ...
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
اگر فیلم خوب باشه می‌تونیم امیدوارم باشیم SC بعدی از نظر فروش زمین نخوره.:(‌ این‌طوری شاید یوبی اجازه‌ی خلاقیت بیشتری به تیم سازنده بده.
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
تام هاردی گزینه خیلی خوبیه و بازی خیلی خوبی داره اما هیو جکمن هم میتونست خیلی خوب از پس نقش سم فیشر بربیاد
هم هیکل و قدرت بدنی خوبی داره و هم قیافه و صدای خشن :db-)
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,678
نام
علی
با یکم گریم میتونه خود سم فیشر بشه اما به نظرم مهمتر از بازیگر فیلمنامه و کاگردانی هست و همینطور یه داستانی که به طرفدارا و کسایی که این بازی رو میشناسن توهین نشه
 

warhead7

کاربر سایت
Apr 6, 2015
51
کاش george clooney میشد همه جوره sam fisher ه
LOOKALIKE-24.jpg
قیافش زیادی محربونه ...
خوب پس هیو جکمن هم خوبه

:D

البته بگم تام هاردی Tom Hardy برای این نقش بدک نیستا ... خود هیو گفته جای من به جای ولورین بهترین بازیگر تام هاردی هست .. از نظر من که برای نقش جناب سم فیشر آدم خوبی رو انتخواب کردن ...
راستی قیافه هیو هم جدیدا" مثل قبلش نیست محربون شده :D
 
آخرین ویرایش:

i am dead

کاربر سایت
Feb 11, 2011
602
نام
سینا
سلام..
تام هاردی یکی از پرفروشترین بازیگرای سینماست.. قطعا فیلمایی که بازی میکنه توانایی اینکه جز بهترینای اون سال باشرو داره.
کلا شخصیتش خوراک همچین فیلمایی. کلا بازیگر جذاب و قوی ایه...
دمت گرم خداییش
اولین پستت توی سایت رو اومدی توی یه تایپک ماله سال ۲۰۱۵ زدی؟
فقط بگو چطور این تایپکو پیدا کردی؟
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
دمت گرم خداییش
اولین پستت توی سایت رو اومدی توی یه تایپک ماله سال ۲۰۱۵ زدی؟
فقط بگو چطور این تایپکو پیدا کردی؟
فکر کنم قضیه تایم تراول هست=)) حالا جدا از شوخی نزدیک کنفرانس یوبی هستیم و ممکنه نسخه بعدی اسپلینتر هم معرفی بشه:d
 
  • Like
Reactions: i am dead

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر