مراسم PSX 2015

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
سلام!

کنفرانس روز شنبه 14 آذر ساعت 21:30 برگزار میشه.
لینک های تماشای مراسم:
Twitch
PlayStation
Youtube.com /user/PlayStation


5iKv2.jpg


سال قبل اولین مراسم PlayStation Experience رو شاهد بودیم. جایی که در کنار یک کنفرانس مخصوص، فرصتی برای دور هم جمع شدن طرفداران این برند محبوب بود. امسال قراره این مراسم برای دومین بار برگزار بشه و گیمرها در طول دو روز به استقبال بازی‌های محبوب خودشون برن.
مراسم در روزهای 5 و 6 دسامبر در سن‌فرانسیسکو برگزار میشه و قراره بازی‌های مختلفی که در سال‌های 2015 و 2016 عرضه میشن رو در اون ببینیم. کنفرانس هم سر جای خودش هست و سورپرایزهایی در انتظار طرفداران خواهد بود. همچنین قیمت بلیت تا قبل از 20 سپتامبر به مبلغ 60 دلار برای دو روز عرضه میشه و بعد از 20 سپتامبر هم قیمت بلیت دو روزه 75 دلار و یک روزه 45 دلار (شنبه) و 40 دلار (یکشنبه) خواهد بود.
عزیزانی که میخوان از ایران شرکت کنن (:D) هم توجه داشته باشن که بهتره با PSN id خودشون ثبت نام کنن. هنوز علتش مشخص نیست، ولی احتمالاً سورپرایزهایی براشون در نظر گرفته شده. یک سری هتل هم هست که برای این مراسم قراره با تخفیف همراه باشن و میتونین هر شب با مبلغ 249 دلار در هتل Marriott Marquios اقامت کنین یا اتاق‌های هتل Hilton رو با مبلغ شبی 179 دلار صاحب بشین!

jkTMJ.jpg


Capcom Cup هم در طول این مراسم برگزار میشه و روز 6 دسامبر زمانی هست که مسابقات Street Fighter V طرفداران این سری رو به خودش مشغول خواهد کرد و رقابتی داغ و نفسگیر رو بین 32 نفر از برترین SFبازها شاهد خواهیم بود، با جایزه ای معادل 250هزار دلار. افرادی که دوست دارن به شکل VIP و از نزدیک این مسابقات رو دنبال کنن، میتونن بلیت دو روزه مراسم رو تهیه کرده یا بلیت روز یکشنبه رو بخرن و در کنار دیدن مسابقات، کیف حاوی وسایل مختلف Capcom رو هم دریافت کنن و در مراسم مخصوص بعد از مسابقات هم شرکت داشته باشند.

با تشکر از کیای عزیز بابت لینک! :D
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
Sengoku Basara: Legend of Sanada Yukimura هم امروز اولین تصاویر و اطلاعاتش اومد:-" (چند ماه پیش فکر کنم لوگوش لیک شده بود:-" )
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
star ocean جدید و tales of besteria را هم یادتون نره کلا لاین اپ بازی های jrpg این نسل سونی ادمو یاد نسل طلایی ps2 میندازه گرچند هنوز فاصله داره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر