Xbox Halo Wars 2



Developer : Creative Assembly
Publisher : Microsoft Studios
Platforms : Xbox One , Win 10
Genre : Real-time strategy
Release Date : Fall 2016


سرانجام عنوان Halo Wars 2 توسط مایکروسافت طی مراسم گیمزکام 2015 توسط بانی راس رئیس 343 معرفی شد.
قسمت اول این عنوان که توسط Ensemble Studios ساخته و در سال 2009 منتشر شد قسمت دوم بازی اینبار توسط استدیو مشهور Creative Assembly خالق سری محبوب Total War و همچنین عنوان موفق Alien: Isolation در دست ساخت است و قرار است پاییز 2016 برروی Xbox One و ویندوز 10 منتشر گردد.

تریلر معرفی:

mqdefault.webp

Halo Wars 2: Announce Teaser
720p||1080p

اطلاعات بیشتر بزودی.....​
 
آخرین ویرایش:

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
به نظرم اگر یه تاپیک زده بشه به اسم بحث پیرامون آینده ی xbox بد نباشه
اما به صورت 90% با گفته های Gartall موفقم خراب کاری های کلی مایکی در این نسل جای هیچ توجیهی نذاشته از حرکات اول نسل و سیاست های مضخرف(اکو سیستم:D) تا به فنا دادن استودیوها گرفته تا نابود کردن ip ها (کنسل کردن sbکار درستی بود:-")و کویر لوت ساختن در بعضی از سبک ها تا گذاشتن تمرکز بر سبکی که تقریبا پر شده جدای از این ها یکسری از مسائل در نسل قبل افتاد ولی عوارضش الان داره خودشو نشون میده مثل از دست دادن آی پی ها نمونه ی معروفش ME و از دست دادن استودیو ها نمونه ی معروفش بانجی
اغراق نیست اگه بگم جور xbox توسط سه چهار بازی و یکی دو استودیو کشیده میشه و بقیه در گیجی به سر می برن چون یا تکلیفشون معلوم نیست یا حمایت نمیشن یا اصلا بهشون توجهی نمیشه یا خلاقیتشون کشته میشه به علاوه هزینه کردن بدون هدف پول هم هست با بستن قرارداد های هوایی با ترد پارتی ها و انحصاری کردن(زمانی /غیر زمان) بیهوده تک عنوان بازی ها مشکلات قبلی تشدید میشه در حالی که این پول باید صرف استخدام افراد مهم و خلاق برای تقویت استودیو یا تاسیس استودیو بشه

در این شرایط همه چیز به اسکورپیو بستگی داره چون به توسعه ی اون به دست تیم سورفیس انجام میشه میشه مطمئن بود در بخش سخت افزاری مشکلی نخواهد داشت ولی در بخش محتوا اون هم یونیک ؟؟؟:-?:-?
اگر در E3 پالس مثبتی نرسه قطع امید قطعی خواهد بود
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
با اینکه خودم یکی از منتقدین سرسخت بعضی از سیاست های ماکروسافت (مثل بسته شدن Lionhead و کنسل شدن Scalebound) هستم اما وضعیت انحصاری تا اینجای کار در این حد هم که یک عده جو راه انداختن برای ماکروسافت بد نبوده و در ادامه باید دید ماکروسافت چیکار میکنه و اگه ضعیف عمل کنه اون موقع میشه خرده گرفت.

البته علت اصلی این جو راه افتاده سه چهارتا انحصاری خوبی هست که برای PS4 به صورت پی در پی عرضه شد.منتهی توجه به این نکته حائز اهمیت است که سه چهارتا از این انحصاری ها همگی Third Party و البته ژاپنی هستند و احتمالا با کمی Money-Hat از طرف ماکروسافت به زودی از انحصار درخواهند آمد.فکر کنم اهمیت این را خود اسپسنر هم فهمیده که داره میره ژاپن.

جالبه که خود ماکروسافت در یک بازه ای سه تا انحصاری Forza Horizon,Gears Of War 4 و Recore را عرضه کرد و الانم با فاصله چندماهه Halo Wars عرضه شده. در این بازه هم سونی Horizon,The Last Gaurdian,Gravity Rush را خودش ساخته و عرضه کرده و انحصاری های خوب دیگه مثل NI-OH,Yakuza,Nier همگی Third Party هستند و احتمال داره از انحصار دربیان (البته در صورت سرمایه گذاری ماکروسافت)

یعنی به لحاظ یک به یک اگه بازیهای انحصاری که خود دو شرکت ساخته و عرضه کردند را مقایسه کنی تقریبا وضعیت برابر بوده.منتهی مشکل ماکروسافت این وسط به نظرم از دو ناحیه ایجاد میشه.یکی اینکه برای ادامه سال که انحصاریهای بیشتری از سونی عرضه خواهند شد ، بازی های معرفی شده اش در قد و اندازه بازی های معرفی شده سونی نیست و دومی هم اینکه سه تا از این انحصاری هایی که این چند وقته عرضه و یا معرفی کرده دنباله هستند و ip جدید خوبی نداشته.

به صورت کلی سونی استدیوهای داخلی بیشتری داره و برا همین خروجی داخلی بیستری میده.پس برای مقابله حتما باید ماکروسافت رابطه اش با Third Party ها خیلی قوی تر باشه که این نسل برعکس شده.چیزی که ماکروسافت را نسل قبل جلو انداخته بود همین بود.یعنی اگه ماکروسافت یکم بهتر عمل میکرد باید بازیهای مثل Nier یا Ni-OH را اتفاقا به سمت خودش انحصاری یا انحصاری زمانی میکرد تا میتونست با سونی رقابت کنه.یا سعی میکرد حداقل چندتا از این بازیهای Third Party را از انحصار دربیاره چون به لحاظ استدیوی داخلی اصلا در وضعیتی نیست که بتونه با سونی رقابت کنه و اگر قافله Third Party و Second Party را هم ببازه دیگه تمومه.

حالا من نمیدونم اون پشت سر دارن چیکار میکنن و شاید هم یک چندتا انحصاری با همکاری شرکتهای دیگه دارن تدارک میبینن ولی به نظرم برای قضاوت نهایی هنوز یکم زوده چون تا اینجای کار را نسبتا یک به یک جلو اومدن (به جز بازیهای ژاپنی که خب چندان هم بازاری برای ماکروسافت نداره) و بهتره تا E3 صبر کرد.
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,940
نام
احمد
بنده هم خودم ps4 دارم و برادرم هم xbox one داره! و خیلی منصفانه میتونم نظرم رو در مورد عمل کردشون بدم! اگه قرار باشه با این مشکلات یک شرکت رو زیرسوال ببریم بیا منم هزار تا اینجوریشو از سونی میگیرم! شما ها کلا عمل کرد بازی مثل سری هایی مثل motorsport و horizon رو زیر سوال میبرید که از اون طرف رقیبش تو این بحث تو افساید قرار داره! یا سرور های فوق العاده ضعیفش نسبت به رقیب! این اواخر هم دیدیم پلاسرو گرونتر کرد در حالی که بازی هاش یکی از یکی مزخرفتر نسبت به لایو! لایو رو بیخیال!:-" قرار داد های EA با مایکرو یا همون ea access هم خودش کلی هست! Xbox One Backward برای شخصی مثل بنده خیلی خوب بوده! بنده اروز بازی های مثل سری گرز رو داشتم از اول تا اخرشون بازیش کنم...حالا خیلی سری های دیگه بماند! شماها گرز 4 رو چی میدونید؟ نکنه انتظار EPIC رو داشتید؟ کسی که خودش هم میگفت ادامه این سری امکان پذیر نیست ...حالا من نمیدونم رقیبش یک بازی رو بعد از یک دهه می ده تو بازار با کلی مشکلات بچگانه فسیلی متاشم 82 میشه کلی هم ذوق و لذت میرن! انصافا هم بازی خوب و عالی هست! فقط نمیدونم چرا بازی مثل گرز که با یک تیم جدید و کلی محدودیت داستانی و هزار جور مشکل دیگه...یکی از انقلابی ترین و برترین سبک شوتر سوم شخص رو بشکل سری های قبلش ادامه میده و متاش بشه 84 کلا از نظر بعضی ها نابود شده و قابل بازی نیست و .... ||||: بحث انحصار واقعا برای کنسول ها مطرح هست! و واقعا تو این دور و زمونه هر کی عاشق شوتر و اتومبیل رانی هست میره xbox میخره! چون هم بازی های خوبی در این سبک داره! و سروراش برای بازی های شوتر واقعا مناسب است! از اون ور سونی هم بازی های فوق العاده در سبک اکشن ماجراجویی و هک اند اسلش داره...که برای شخص بنده بازی کردنشون حتمی هست! "این که در مورد xbox حرف بزنیم...و فقط نمیه خالی لیوان رو ببینیم...از اون ور فقط نقطه قوت رقیبش رو تو سرش بکوبیم بنظرم بدور از عدالت هست."
 
آخرین ویرایش:

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
با اینکه خودم یکی از منتقدین سرسخت بعضی از سیاست های ماکروسافت (مثل بسته شدن Lionhead و کنسل شدن Scalebound) هستم اما وضعیت انحصاری تا اینجای کار در این حد هم که یک عده جو راه انداختن برای ماکروسافت بد نبوده و در ادامه باید دید ماکروسافت چیکار میکنه و اگه ضعیف عمل کنه اون موقع میشه خرده گرفت.

البته علت اصلی این جو راه افتاده سه چهارتا انحصاری خوبی هست که برای PS4 به صورت پی در پی عرضه شد.منتهی توجه به این نکته حائز اهمیت است که سه چهارتا از این انحصاری ها همگی Third Party و البته ژاپنی هستند و احتمالا با کمی Money-Hat از طرف ماکروسافت به زودی از انحصار درخواهند آمد.فکر کنم اهمیت این را خود اسپسنر هم فهمیده که داره میره ژاپن.

جالبه که خود ماکروسافت در یک بازه ای سه تا انحصاری Forza Horizon,Gears Of War 4 و Recore را عرضه کرد و الانم با فاصله چندماهه Halo Wars عرضه شده. در این بازه هم سونی Horizon,The Last Gaurdian,Gravity Rush را خودش ساخته و عرضه کرده و انحصاری های خوب دیگه مثل NI-OH,Yakuza,Nier همگی Third Party هستند و احتمال داره از انحصار دربیان (البته در صورت سرمایه گذاری ماکروسافت)

یعنی به لحاظ یک به یک اگه بازیهای انحصاری که خود دو شرکت ساخته و عرضه کردند را مقایسه کنی تقریبا وضعیت برابر بوده.منتهی مشکل ماکروسافت این وسط به نظرم از دو ناحیه ایجاد میشه.یکی اینکه برای ادامه سال که انحصاریهای بیشتری از سونی عرضه خواهند شد ، بازی های معرفی شده اش در قد و اندازه بازی های معرفی شده سونی نیست و دومی هم اینکه سه تا از این انحصاری هایی که این چند وقته عرضه و یا معرفی کرده دنباله هستند و ip جدید خوبی نداشته.

به صورت کلی سونی استدیوهای داخلی بیشتری داره و برا همین خروجی داخلی بیستری میده.پس برای مقابله حتما باید ماکروسافت رابطه اش با Third Party ها خیلی قوی تر باشه که این نسل برعکس شده.چیزی که ماکروسافت را نسل قبل جلو انداخته بود همین بود.یعنی اگه ماکروسافت یکم بهتر عمل میکرد باید بازیهای مثل Nier یا Ni-OH را اتفاقا به سمت خودش انحصاری یا انحصاری زمانی میکرد تا میتونست با سونی رقابت کنه.یا سعی میکرد حداقل چندتا از این بازیهای Third Party را از انحصار دربیاره چون به لحاظ استدیوی داخلی اصلا در وضعیتی نیست که بتونه با سونی رقابت کنه و اگر قافله Third Party و Second Party را هم ببازه دیگه تمومه.

حالا من نمیدونم اون پشت سر دارن چیکار میکنن و شاید هم یک چندتا انحصاری با همکاری شرکتهای دیگه دارن تدارک میبینن ولی به نظرم برای قضاوت نهایی هنوز یکم زوده چون تا اینجای کار را نسبتا یک به یک جلو اومدن (به جز بازیهای ژاپنی که خب چندان هم بازاری برای ماکروسافت نداره) و بهتره تا E3 صبر کرد.
یه طوری نکنید که فکر کنن طوری نشده:D:D
شما رو نمی دونم ولی شخصا معتقدم اعتماد و سرمایه گذاری و بستن قرارداد با ترد پارتی ها مثل سرمایه گذاری بر آب روانه چون سابقه ی این حرکات در نسل شش و خارج شدن از انحصار در نسل هفت برای اون طرف اتفاق افتاده جدای از اون بستن قرارداد با ترد پارتی زمانی قابل توجیه میشه که به عنوان یک راه حل کوتاه مدت تلقی بشه نمونه اش ROTR زمانی که با با CD قرارداد امضا کردن باید به این عنوان قرارداد می بستن که خوب ما در بخش ادونچر تعطیلیم پس فعلا با این قرارداد یکم برای خودمون زمان می خریم تا بتونیم یک استودیوی ادونچر ساز بنا کنیم!اگر همچین فکری پشت کار می بود در طی همین چند وقت اخیر باید شاهد نتیجه ی کارشون می موندیم
10درصد بحث سونیه 90درصد بحث خود مایکروسافته تا کی این چرخه ی معیوب فورتزا گیرز هیلو می خواد ادامه پیدا کنه؟؟؟این چرخه ی معیوب به استودیو ها صدمه زده نمونش این سیاست فورتزا فورتزا تا پیروزی باعث t10هر دو سال یک بار موتوراسپورت بده خوب این بده هم سطح ایده ها و تغییرات پایین اومده هم براشون یک کار فرسایشی شده همین طور ادامه پیدا کنه کار برای هورایزن هم سخت میشه به علاوه به ip ها هم صدمه زده افت کیفی که در این ip ها(کم یا زیاد) شاهد هستیم خودش اثبات کننده ی این موضوعه

بنده هم خودم ps4 دارم و برادرم هم xbox one داره! و خیلی منصفانه میتونم نظرم رو در مورد عمل کردشون بدم! اگه قرار باشه با این مشکلات یک شرکت رو زیرسوال ببریم بیا منم هزار تا اینجوریشو از سونی میگیرم! شما ها کلا عمل کرد بازی مثل سری هایی مثل motorsport و horizon رو زیر سوال میبرید که از اون طرف رقیبش تو این بحث تو افساید قرار داره! یا سرور های فوق العاده ضعیفش نسبت به رقیب! این اواخر هم دیدیم پلاسرو گرونتر کرد در حالی که بازی هاش یکی از یکی مزخرفتر نسبت به لایو! لایو رو بیخیال!:-" قرار داد های EA با مایکرو یا همون ea access هم خودش کلی هست! Xbox One Backward برای شخصی مثل بنده خیلی خوب بوده! بنده اروز بازی های مثل سری گرز رو داشتم از اول تا اخرشون بازیش کنم...حالا خیلی سری های دیگه بماند! شماها گرز 4 رو چی میدونید؟ نکنه انتظار EPIC رو داشتید؟ کسی که خودش هم میگفت ادامه این سری امکان پذیر نیست ...حالا من نمیدونم رقیبش یک بازی رو بعد از یک دهه می ده تو بازار با کلی مشکلات بچگانه فسیلی متاشم 82 میشه کلی هم ذوق و لذت میرن! انصافا هم بازی خوب و عالی هست! فقط نمیدونم چرا بازی مثل گرز که با یک تیم جدید و کلی محدودیت داستانی و هزار جور مشکل دیگه...یکی از انقلابی ترین و برترین سبک شوتر سوم شخص رو بشکل سری های قبلش ادامه میده و متاش بشه 84 کلا از نظر بعضی ها نابود شده و قابل بازی نیست و .... ||||: بحث انحصار واقعا برای کنسول ها مطرح هست! و واقعا تو این دور و زمونه هر کی عاشق شوتر و اتومبیل رانی هست میره xbox میخره! چون هم بازی های خوبی در این سبک داره! و سروراش برای بازی های شوتر واقعا مناسب است! از اون ور سونی هم بازی های فوق العاده در سبک اکشن ماجراجویی و هک اند اسلش داره...که برای شخص بنده بازی کردنشون حتمی هست! "این که در مورد xbox حرف بزنیم...و فقط نمیه خالی لیوان رو ببینیم...از اون ور فقط نقطه قوت رقیبش رو تو سرش بکوبیم بنظرم بدور از عدالت هست."
ea access یا bc در وهله ی دوم اهمیت قرار می گیرن وگرنه کیه که از حرکت bc مایکی بتونه به سادگی رد بشه
هیچ کس هم ارزش فورتزاها رو زیر سوال نبرد بحث اینجاست این روند فورتزا سازی رگباری تا کی می خواد ادامه پیدا کنه چون داره آسیب می زنه
در مورد کوالیشن بحث ما اینکه چرا مجبورشون کردن پروژه ی خودشونو بندازن تو سطل آشغال تا بیان گیرز بسازن(وظیفه ی ساخت گیرزو رو به خوبی انجام دادن با یکسری از مشکلات) مطمئنا همین گیرز فعلی رو دستی به سرو گوشش می کشیدن و به عنوان یک بازی جدید معرفی می کردن استقبال بیشتری ازش میشد اما حالا که اینطور نشد بذارن کوالیشن دوباره بره سراغ پروژه ی خودش یا یک پروژه ی جدید از کجا معلوم شاید پروژه ای ساختن بزرگتر از گرز یا هم اندازه با گیرز
دقیقا مشکل همینه سبک شوتر پر شده و در حال حاضر اوضاع هیلو مناسب نیست(نابود بودن کمپین هیلو 5 ولی منکر پشتیبانی عالیشون در مولتی نیستم)خوب حالا که اینطوره هیلوی رو بفرستن یک مرخصی طولانی مدت به 343 هم اجازه بدن یک بازی جدید بسازه یا شوتر یا یک سبک دیگه اگر شوتر بسازه دیگه هیلو خراب تر نمیشه و یک شوتر جدید به لیست مایکی اضافه میشه اگر سبک دیگه هم بسازه تنوع سبک ها بالا میره
آقا مایکی مگه رایز(در تاپیک خود رایز روش بحث شده) نداره؟؟؟خوب این رایز سرشار از پتانسیله چون به دوره ای تعلق داره که به جز استراتژی در باقی سبکها دست نخوردست(امپراطوری روم)خوب بیان این رایزو بدن دست یک استودیو جدید یا غیر جدید تا حد امکان از لحاظ نیروی انسانی کارآمد از استودیو پشتیبانی کنن مطمعنا نتیجش میشه یک ip گردن کلفت و برگ برنده
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یه طوری نکنید که فکر کنن طوری نشده:D:D
شما رو نمی دونم ولی شخصا معتقدم اعتماد و سرمایه گذاری و بستن قرارداد با ترد پارتی ها مثل سرمایه گذاری بر آب روانه چون سابقه ی این حرکات در نسل شش و خارج شدن از انحصار در نسل هفت برای اون طرف اتفاق افتاده جدای از اون بستن قرارداد با ترد پارتی زمانی قابل توجیه میشه که به عنوان یک راه حل کوتاه مدت تلقی بشه نمونه اش ROTR زمانی که با با CD قرارداد امضا کردن باید به این عنوان قرارداد می بستن که خوب ما در بخش ادونچر تعطیلیم پس فعلا با این قرارداد یکم برای خودمون زمان می خریم تا بتونیم یک استودیوی ادونچر ساز بنا کنیم!اگر همچین فکری پشت کار می بود در طی همین چند وقت اخیر باید شاهد نتیجه ی کارشون می موندیم
10درصد بحث سونیه 90درصد بحث خود مایکروسافته تا کی این چرخه ی معیوب فورتزا گیرز هیلو می خواد ادامه پیدا کنه؟؟؟این چرخه ی معیوب به استودیو ها صدمه زده نمونش این سیاست فورتزا فورتزا تا پیروزی باعث t10هر دو سال یک بار موتوراسپورت بده خوب این بده هم سطح ایده ها و تغییرات پایین اومده هم براشون یک کار فرسایشی شده همین طور ادامه پیدا کنه کار برای هورایزن هم سخت میشه به علاوه به ip ها هم صدمه زده افت کیفی که در این ip ها(کم یا زیاد) شاهد هستیم خودش اثبات کننده ی این موضوعه


ea access یا bc در وهله ی دوم اهمیت قرار می گیرن وگرنه کیه که از حرکت bc مایکی بتونه به سادگی رد بشه
هیچ کس هم ارزش فورتزاها رو زیر سوال نبرد بحث اینجاست این روند فورتزا سازی رگباری تا کی می خواد ادامه پیدا کنه چون داره آسیب می زنه
در مورد کوالیشن بحث ما اینکه چرا مجبورشون کردن پروژه ی خودشونو بندازن تو سطل آشغال تا بیان گیرز بسازن(وظیفه ی ساخت گیرزو رو به خوبی انجام دادن با یکسری از مشکلات) مطمئنا همین گیرز فعلی رو دستی به سرو گوشش می کشیدن و به عنوان یک بازی جدید معرفی می کردن استقبال بیشتری ازش میشد اما حالا که اینطور نشد بذارن کوالیشن دوباره بره سراغ پروژه ی خودش یا یک پروژه ی جدید از کجا معلوم شاید پروژه ای ساختن بزرگتر از گرز یا هم اندازه با گیرز
دقیقا مشکل همینه سبک شوتر پر شده و در حال حاضر اوضاع هیلو مناسب نیست(نابود بودن کمپین هیلو 5 ولی منکر پشتیبانی عالیشون در مولتی نیستم)خوب حالا که اینطوره هیلوی رو بفرستن یک مرخصی طولانی مدت به 343 هم اجازه بدن یک بازی جدید بسازه یا شوتر یا یک سبک دیگه اگر شوتر بسازه دیگه هیلو خراب تر نمیشه و یک شوتر جدید به لیست مایکی اضافه میشه اگر سبک دیگه هم بسازه تنوع سبک ها بالا میره
آقا مایکی مگه رایز(در تاپیک خود رایز روش بحث شده) نداره؟؟؟خوب این رایز سرشار از پتانسیله چون به دوره ای تعلق داره که به جز استراتژی در باقی سبکها دست نخوردست(امپراطوری روم)خوب بیان این رایزو بدن دست یک استودیو جدید یا غیر جدید تا حد امکان از لحاظ نیروی انسانی کارآمد از استودیو پشتیبانی کنن مطمعنا نتیجش میشه یک ip گردن کلفت و برگ برنده


یکسری حرفات درباره ضعف مایکروسافت تو این نسل در قرارداد با ترد پارتی ها رو قبول دارم مثلا سال اولی که قرارداد تبلیغاتی کالاف رو به سونی واگذار کرد عملا هیچ باندل خاصی نداشت ( اسپنسر در حال ازمون خطا بود ) و یا همین استدیو های ژاپنی که این نسل عجیب خیز برداشتند در حالی که مایکروسافت اصلا رابطه قوی باهاشون نداره ولی باید یکسری واقعیت ها که از بد اقبالی مایکروسافت هست هم باید ببینیم

مثلا همین روی کوانتوم بریک و استدیو خلاق رمدی کلی سرمایه گذاری کرد و حتی تا جایی که داشت بازی رو تاخیر زد ولی دستاورد خوبی براش نداشت و حتی الان یکسال هم از عرضه اش نگذشته هیچ جا اسمی از بازی مطرح نمیشه دیگه چ کسی بهتر از رمدی رو بیاری که برات بازی داستان محور بسازه ؟ ولی نتیجه نداد و یا مثلا بازی Sunset سال 2014 امد خیلی خوب بود و حتی مایکروسافت تبلیغات خیلی عظیمی براش کرد ( به گفته خوده استدیو سازنده که کف کرده بودند از این میزان هایپ ) ولی نتیجه این شد بازی فروش خفنی نداشت و پروژه دنباله اش یکجورایی محو شد در حالیک ه الان باید sunset2 رو میدیدیم! و یا تایتان فال که تو دوره دان متریک قراردادش بسته شد اگر تو زمان اسپنسر این اتفاق رخ میداد ای پی رو در اختیار میگرفت ( مثل باقی بازیهایی که ای پی رو در اختیار گرفته ) و یا کرایتک واقعا بازی ضعیف ساخته بعدش با کلی داد و هوار اعلام میکرد که از فروش رایز راضی نیست و بهمان که کلا شرایط رو برای ساخت رایز دو بهم زد. حتی بازیی مثل fable legends هفتاد میلیون دلارش براش هزینه کردند از اخر نتیجه یک بازی بشدت ضعیف در حالی که هزینه ساخت ویچر 3 هشتاد میلیون دلار بوده !

درباره استدیو ترن10 حقیقتا به نظره من مثل Ea canada میمونه یعنی شما یک سال رو میتونی بدون فیفا تصور کنی ؟ الان حکم ترن10 یکجورایی همینطوری هست. و یا مثلا کوالیشن من بارها دیدم بحث شده ولی انتخاب خودشون بوده به جای اون بازی روی گیرز4 کار کنند و یا استدیو 343 واقعا عمری نداره کلا روی دوتا بازی کامل برای خودشون بوده کار کردند نمیشه الان ازشون انتظار ناتی داگ بودن داشته باشیم.

میگم یکسری بد اقبالی های مایکروسافت تو این نسل باعث شد که به جای اینکه گسترده فرانچایز های اصلیش رو افزایش بده به جاش مجبور شد کوچیک ترشون کنه و حالا به قول معروف به سه گانه گیرز/فورزا/هیلو برسیم ولی به هر جهت به نظرم باید منتظره ای تری بمونیم و ببینیم چکار میکنه فیل اسپنسر
 
  • Like
Reactions: reach usa

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
فقط هیلو باشه کافیه بقیه اش همش بهانه اس
در ضمن اگه کسی rts باز هست من رو اد کنه و مسیج بده به یک تیمت با تجربه rts مخصوصا تو سبک c&c احتیاج دارم برا رنکینگ انلاین هیلو وارز
Majid1970s
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
یکسری حرفات درباره ضعف مایکروسافت تو این نسل در قرارداد با ترد پارتی ها رو قبول دارم مثلا سال اولی که قرارداد تبلیغاتی کالاف رو به سونی واگذار کرد عملا هیچ باندل خاصی نداشت ( اسپنسر در حال ازمون خطا بود ) و یا همین استدیو های ژاپنی که این نسل عجیب خیز برداشتند در حالی که مایکروسافت اصلا رابطه قوی باهاشون نداره ولی باید یکسری واقعیت ها که از بد اقبالی مایکروسافت هست هم باید ببینیم

مثلا همین روی کوانتوم بریک و استدیو خلاق رمدی کلی سرمایه گذاری کرد و حتی تا جایی که داشت بازی رو تاخیر زد ولی دستاورد خوبی براش نداشت و حتی الان یکسال هم از عرضه اش نگذشته هیچ جا اسمی از بازی مطرح نمیشه دیگه چ کسی بهتر از رمدی رو بیاری که برات بازی داستان محور بسازه ؟ ولی نتیجه نداد و یا مثلا بازی Sunset سال 2014 امد خیلی خوب بود و حتی مایکروسافت تبلیغات خیلی عظیمی براش کرد ( به گفته خوده استدیو سازنده که کف کرده بودند از این میزان هایپ ) ولی نتیجه این شد بازی فروش خفنی نداشت و پروژه دنباله اش یکجورایی محو شد در حالیک ه الان باید sunset2 رو میدیدیم! و یا تایتان فال که تو دوره دان متریک قراردادش بسته شد اگر تو زمان اسپنسر این اتفاق رخ میداد ای پی رو در اختیار میگرفت ( مثل باقی بازیهایی که ای پی رو در اختیار گرفته ) و یا کرایتک واقعا بازی ضعیف ساخته بعدش با کلی داد و هوار اعلام میکرد که از فروش رایز راضی نیست و بهمان که کلا شرایط رو برای ساخت رایز دو بهم زد. حتی بازیی مثل fable legends هفتاد میلیون دلارش براش هزینه کردند از اخر نتیجه یک بازی بشدت ضعیف در حالی که هزینه ساخت ویچر 3 هشتاد میلیون دلار بوده !

درباره استدیو ترن10 حقیقتا به نظره من مثل Ea canada میمونه یعنی شما یک سال رو میتونی بدون فیفا تصور کنی ؟ الان حکم ترن10 یکجورایی همینطوری هست. و یا مثلا کوالیشن من بارها دیدم بحث شده ولی انتخاب خودشون بوده به جای اون بازی روی گیرز4 کار کنند و یا استدیو 343 واقعا عمری نداره کلا روی دوتا بازی کامل برای خودشون بوده کار کردند نمیشه الان ازشون انتظار ناتی داگ بودن داشته باشیم.

میگم یکسری بد اقبالی های مایکروسافت تو این نسل باعث شد که به جای اینکه گسترده فرانچایز های اصلیش رو افزایش بده به جاش مجبور شد کوچیک ترشون کنه و حالا به قول معروف به سه گانه گیرز/فورزا/هیلو برسیم ولی به هر جهت به نظرم باید منتظره ای تری بمونیم و ببینیم چکار میکنه فیل اسپنسر
رمدی استودیوش یکسری ضعف نیرویی داره که به نظرم با استخدام یک طراح گیم پلی و دیزاینر مرحله میتونن مشکلشون حل کنن که در شرف اینکارم هستن پاشنه اشیل دو بازی اخرشون همین بوده بخش گیم پلی اشون انچنان خوب درنیومدن و تکراری بودن
خود سم لیک تخصصش تو داستان سرایی و.. هست مثلا همین استودیو GG که Horizon داده کلی ادم های کله گنده رو به استخدام اورده حتی فردی از راکستار قرار دادی اوردن و بخش تکنیکی از کرایتک..
 
  • Like
Reactions: reach usa

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
توی ناشر های ترد پارتی ژاپن به نظر ماکرو ارتباط خوبی در درجه اول با Squre Enix داره و کاملا حمایت میشه همین اوردن Final Fantasy یک پالس مثبت بود و ادامشم قراره جز یرنامه هاشون برای x1 باشه و قرارداد های انحصاری برای تامب رایدر ها نشون از رابطه خوبی میده و کپکام هم دومین کمپانی که خوب داره با ماکرو هم کار یمیکنه البته همین بازی Dead Rising 3-4 جفتشم فروش خوبی برای کپکام داشتن با وجود متوسط بودن و کارایی نداشتن
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
رمدی استودیوش یکسری ضعف نیرویی داره که به نظرم با استخدام یک طراح گیم پلی و دیزاینر مرحله میتونن مشکلشون حل کنن که در شرف اینکارم هستن پاشنه اشیل دو بازی اخرشون همین بوده بخش گیم پلی اشون انچنان خوب درنیومدن و تکراری بودن
خود سم لیک تخصصش تو داستان سرایی و.. هست مثلا همین استودیو GG که Horizon داده کلی ادم های کله گنده رو به استخدام اورده حتی فردی از راکستار قرار دادی اوردن و بخش تکنیکی از کرایتک..

کلا بحث ضعف یک استدیو مثل رمدی نیست بحث این بود که مایکروسافت در این نسل یکسری سرمایه گذاری روی فرانچایزهای مختلف کرد ولی متاسفانه جواب نگرفت تقریبا ده سال تامین کردند رمدی رو دیگه مسلما از لحاظ بودجه هم براشون کم نذاشتند ولی خب متاسفانه جواب نگرفت به شخصه خیلی منتظرم ببینم این ای تری مایکروسافت چکار میکنه جواب حمایت هوادارهاش رو تو این نسل میده یا نه
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
کلا بحث ضعف یک استدیو مثل رمدی نیست بحث این بود که مایکروسافت در این نسل یکسری سرمایه گذاری روی فرانچایزهای مختلف کرد ولی متاسفانه جواب نگرفت تقریبا ده سال تامین کردند رمدی رو دیگه مسلما از لحاظ بودجه هم براشون کم نذاشتند ولی خب متاسفانه جواب نگرفت به شخصه خیلی منتظرم ببینم این ای تری مایکروسافت چکار میکنه جواب حمایت هوادارهاش رو تو این نسل میده یا نه
چرا جواب نگرفت همین Alan Wake یکی از ip های پرطرفدار و ریشه داری شد که هوادارا شدید عطش و اشتیاق برای ادامش دارن فروش و متای خوبی هم داشت برای ip جدید کاملا موفق بود ولی ادامش رو هم رمدی شاید امادگیش نداشتن و رمدی میتونه با تقویت استودیوش در زمان مناسبی دوباره احیا کنه ادامه AW رو حتی به نظرم اشتباه بیشتر ماکرو همینه که میتونه با ریسک روی ip های جدید حتی با متای بالای 80 موفقیتش تضمین کنه ولی وقتی ip ریشه داری مثل گرز بخوای دوباره بیاری مردم حتی با متای 84 هم رضایت نمیدن با توجه به 3 گانه و الانم محو شد گرز تو فروش توی چارت ها کلا و زیادم دوامی نداشت برعکس FH3 که هر هفته اثری ازش هست
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
بعد از پستای من چندین پست زده شد و بحث شد که من کلی جواب میدم بهشون(دیگه تک تک وقت نیس):

اینکه کنسول قابلیت بکوارد داره یا ea access داره قابلیت های خوبی هستن ولی اینها قابلیتهایی هستن که لازم هستن ولی کافی نیستن.
کنسول و کلا یه پلتفرم بازی به اجرای بازی انحصاری باحال و بروز زندس و متمایزش می کنه و فروش می کنه........مایکرو تو این زمینه نقص داره. چیزی که ملت رو سمت یه کنسول خاص می کشونه بازیهای انحصاری باکیفیت خاصی هست که تو کنسول رقیب نیس
مایکرو کاری که باید می کرد سالهای قبل (از اواخر دوران حیات x360) کاشتن بذر ip های جدید و با کیفیت بود تا حالا دروشون کنه ولی چیکار کرد؟ گیرز فورتزا هیلو فورتزا هیلو گیرز و همین چرخه تا ابد جلو رفت.... وقتی هم که اومد چند تا انحصاری درست و حسابی بسازه اکثر اوقات بی برنامگی و اشفتگی خود مایکرو باعث شد اون بازی از بین بره (مثه رایز که اول مکانیزمش برا کینکت بود بعد یهو تصمیم گرفتن کن فیکونش کنن و برا کنترلر بسازن که نتیجه شد اون.....یا مثلا فیبل ) ولی رقیب تو همین مدت خیلی عالی کار کرد و جالب اینجاس با بودجه به مراتب کمتر ریسک پذیری بیشتری می کنه و بازم داره ip انحصاری جمع می کنه(نتونه انحصاری کامل بکنه هم با pc انحصاری می کنه و باز نمیذاره دست one بهش برسه)

بهرحال به نظرم بحث بیشتر بیهودس....... به نظر من که مایکرو با این مدیریت و این شرایط فعلی به جایی نمی رسه و باید یه تکونی به خودش بده....خیلی از بچه ها میگن این E3 و اسکورپیو اخرین مهلتشونه و این حرفا ولی چند باری برا مایکرو همچین دد لاینی رو بچه ها تعیین کردن و هر بارم نتونست کاری بکنه و به این یکی هم من خیلی امیدی ندارم(الیته امیدوارم برعکس حدس من اتفاق بیفته چون به هر حال کنسول رو گرفتیم برا همین کار)


.
 

Spartan AR

کاربر سایت
Jun 10, 2013
401
نام
علی
خب گویا کسی تموم نکرده بازیو و اندینگ رو هم ندیده ( یا اگرم کرده صحبتی در موردش نکرده هنوز)
من خودم البته از کنجکاوی مراحل بازی رو از یوتوب دیدم :D
ولی با توجه به چیزی که دیدم باید بگم واقعا عالی بود داستان(هرچند پلات هول های زیادی توش بود و یک سری سوالات رو پیش میاورد داستان کلی) و تمام کات سین های بازی,و اندینگ و داستان کلی بازی ربط خیلی زیادی به داستان هیلو 6 داره و تا حدودی وقایعی که تو هیلو بعدی میوفته رو روشن میکنه (همینطور ربط زیادی هم به اندینگ هیلو 5 داره خودتون ببینید سورپرایز میشید)
بنظرم با توجه به اتفاقی که تو داستان هیلو وارز 2 افتاد هیلو 6 پتانسیل یک داستان اپیک و خفن رو داره اگر بتونن به خوبی ازش استفاده کنن و همینطور بازی دو کاراکتر رو معرفی میکنه که رابطه شون و کات سین هایی که ازشون نشون میده به شدت شبیه رابطه چیف و کورتانا هست و امیدوارم از این 2 کاراکتر بعد ها یک عنوان FPS ببینیم چون این 2 هم بسیار پتانسیل دارن پیشنهاد میکنم حداقل اگر بازی رو نمیخرید برید بخش داستانی رو از یوتوب ببنیدکه بحث کنیم بنظرم برای کسایی که فن هیلو هستن ضروری هست که ببینن کمپین رو.

Halo Wars 2 FAQ and Spoiler Policy • r/halo

اینم لینک ویدیویی که دیدم البته بنظرم فقط کات سین هارو ببینید کافی هست:
Jerome 092 و Isabelle این دوتا تو بازی واقعا حس مستر چیف و کورتانا رو به ادم میدن...
دیالوگ هاشون میشن هایی که با هم انجام میدن...
http://uupload.ir/files/ivz1_ou2rbbd.png
http://uupload.ir/files/w38p_t2br7zd.jpg
واقعا میتونن یک FPS درست حسابی ازین دوتا درست کنن.
 
  • Like
Reactions: a.messi10 and Cj_sa

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر