Ubisoft: از اشتباهات AC: Unity در AC: Syndicate درس گرفته ایم

Mr. Worldwide

کاربر سایت
Feb 10, 2014
562
نام
Profesoer Charles Francis Xavier

ACSyndicate-810x400.png


«یوبی سافت کوبک» توسعه دهنده عنوان AC: Syndicate از اشتباهات استدیو «یوبی سافت مونتریول» در AC: Unity درس گرفته است.

Assassin's Creed Unity عنوانی بود در یک دوره معاصر و تاریخی جدید که سال گذشته منتشر شد، و با مشکلات فنی بسیار زیادی لاچ گردید که این مشکلات در همه پلتفرم ها باعث خشم طرفداران شد. حال این بار Assassin's Creed Syndicate اولین عنوان استدیو یوبی سافت کوبک هست که امسال برخلاف روال همیشه توسط یوبی سافت مونتریول توسعه پیدا نمی کند.

«فرانسوا پولاند» تهیه کننده ارشد این عنوان گفته است که تیم سازنده از اشتباهات عنوان Unity در Syndicate درس گرفته و قصد دارد تمرکز خود را روی مکانیزم های اصلی و لذت بردن طرفداران از بازی قرار دهد. او می گوید یوبی سافت از بازخوردهای طرفداران در اشتباهاتش درس می گیرد و اشتباهات گذشته باعث پولیش شدن بیشتر بازی و هسته اصلی آن و چیزهایی که گیمران می خواهند مثل، اختفا و کشف چیزهای دیگر می شود.

پولاند این طور گفت:
« چیزی که ما به عنوان یک کمپانی یا استدیو انجام می دهیم، چیزی شبیه به یک ماشین یادگیری است. ما چیزهای خیلی زیاد و خوبی می سازیم، ولی ما گاهی اوقات هم اشتباه می کنیم، بنابراین امسال ما تصمیم گرفته ایم که تمرکز خود را فقط روی بازی و درس گرفتن از اشتباهات گذشته قرار بدهیم. یعنی اینکه مخفی کاری، مبارزه و چیزهایی مثل این تجربه ها را ما می خواهیم پولیش کنیم، و قصد داریم که مطمئن شویم هسته اصلی Assassin's Creed پولیش می شود، این چیزی است که گیمران می خواهند و با آن احساس راحتی می کنند، چیزی که ما می خواهیم انجام بدهیم این هست که برروی هسته اصلی بازی تمرکز کنیم و یک بازی عالی و بزرگ را بسازیم.»

برخلاف Unity عنوان AC: Syndicate دارای بخش مولتی پلیر نیست، این کار ممکن است به دلیل تاثیر بر عملکرد بازی از سوی طرفداران انجام شده باشد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
البته Unity اشکال خاصی نداشت.
مشکل بازی بیشتر فنی و ایرادات و باگ هایی بود که نشون میداد بازی درست تست نشده و اینکه برای عرضه بازی عجله کردند. مشکلات بازی هم چیزی نبود که مثلا بگی سازنده با سخت افزار نا آشناست یا تازه کاره، بیشتر بر میگشت به اینکه انگار بازی رو در مرحله بتا 3 یا 4 داشتند عرضه میکردن و هنوز به نسخه ی نهایی بتا هم نرسیده بود.

وگرنه از لحاظ گیم پلی و داستان و حتی گرافیک بازی در سطح خیلی خوبی بود، داستان فقط قسمت های آخرش بی سر و ته شد که اونم باز من عجله ای شدن بازی رو دلیلش میدونم.

این جدید که داره میاد، با توجه به اینکه سازنده اصلیش هم خود یوبی سافت مونترال نیست، حس میکنم بیشتر یک عنوان که به تیم اصلی بازی استراحت میده و وقت بیشتری برای ساخت اساسین بعدی میده. زیاد روش حساب باز نمیکنم. از نمایش هاش هم معلوم بود، بیشتر از اینکه اساسین باشه آدم یاد Mafia با تلفیقی از بازی Godfather مینداخت!
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
آوازه دهل از دور خوش است :d
منتها بعضی از این دوستانی که میگن فلان و بیسار اولین نفری هستن که می رن بازی رو می گیرن :d
 

TRUE WARRIOR

کاربر سایت
Aug 24, 2009
555
بنده هم به عنوان مخاطب از اشتباهات پيشين خود در قبال يوبيسافت درس گرفته و سعي مي كنم با نخريدن عناوين اين ناشر گرامي ، گذشته رو جبران كنم.
صداي حُضار در كليسا: آمِن!
پ ن::d
 

im@n

کاربر سایت
Mar 12, 2015
535
به جای درس گرفتن از گذشته باید برن ببینن ac II چی داشت که یوبی رو بزرگ کرد.اون المانهارو بزارن توی بازیشون
این مونترال یه کاری کرد که ادم روش نمیشه تو جمع بگه فن اساسینم :|
من فقط برام کافیه بازی مشکل فنی نداشته باشه چون انتظارم از یوبی به شدت اومده پایین :|
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,286
نام
Afshin
بازیشون حتی بعد از 6-7 گیگ پچ همچنان به صورت مداوم زیر 30 فریم میومد. رو PC هم داغون بود پورتش. کلاً باید یه فکری به حال انجینشون بکنن. مساله از بهینه سازی و این حرفا گذشته. انجینشون مشکل داره.
 

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
از هر بازی ای که میسازن درس عبرت میگیرن برای شماره بعدیش.
از واچ داگز برای نسخه بعدیش
از آساسینز برای جدیده
خوب پس منتظر دویژن، فور آنر، رینبو سیکس و... باشید. هنوز از اونا درس عبرت نگرفتن :D
 

BLACK.HAWK

کاربر سایت
Apr 7, 2008
6,504
نام
علی
انصافا حال خودشون از این بازی به هم نمیخوره هرسال میدنش بیرون...اینا هم مثل خودروساز های داخلی شدن یه ورش رو تغییر میدن میگه نسخه جدید یا مدل جدید...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر