Final Fantasy VII remake | PS4

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر فعال
Sep 17, 2006
2,130
642
نام
یاسر

106437

Final Fantasy VII Remake

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix

Director:
Tetsuya Nomura

Producer:
Yoshinori Kitase

Writer:
Kazushige Nojima

Designer:
Tetsuya Nomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing



106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p



با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


 
آخرین ویرایش:

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
1,230
1,656
نام
مسلم
این تکه اش خیلی نظر منو جذب کرد:
each “episode” of this remake “will essentially be a full scale game,”
خود بازی نهایت 50 ساعت بیشتر بخش داستانی نداره و اصلاً جالب نیست که بخوان تیکه پاره اش کنن و خیلی ضایعس که مثلاً هنوز به لول 30 نرسیده بخش اول تموم بشه. به نظرتون ممکنه که یه سورپرایز برای فن ها داشته باشن و منظورشون از اینکه بازی اپیزودیکه اینه که اسپین آف ها رو همراهش بازسازی کردن؟:D

===================================
آقا طرف این پست با کساییه که نسخه اورجینال ۷ رو بازی کردن نه دوستانی که فقط میخوان یه هک & اسلش که اسم فاینال روشه بازی کنن! حس نمی‌کردید یه جای کار میلنگه ؟؟؟ چه تو طراحی کارکتر ها و چه تو اتمسفر و فضا سازی دارک میدگار؟؟
من تازه شماره هفت رو تموم کردم ولی منظورت رو متوجه نشدم.
پ.ن: تا تیفا رو نشون ندن هیچ نظری در مورد طراحی کاراکترها نمیتونم بدم:D
 
  • Like
Reactions: g4mer

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,102
2,024
نام
mohammad
تریلر خوب بود...ولی نمیدونم چرا دلم با بازی نیست...اتفاقا من موافق اکشن شدن بازی هستم...ولی این ریمیک برام حکم کمترین هزینه بیشترین سود رو برای اسکوئر داره...من انتظار یک ریبوت فوق خفن داشتم...حالا چون تو دنیای سینما و گیم خیلی از عناوین ریبوت گند زدن این نگرانی رو خیلیا دارن منم دارم...طبیعی هست ولی کلا میخواسم یک چیزه بی نظیر باشه این برای من بی نظیر نیست... خودمون رو که فریب نمیدیم...نسل بعد نزدیکه...اسکوئر همیشه تو مبحث گرافیک برای فاینال ها کم نزاشته ولی این نسل ابشون برای xv به خاطر لومینوس و الانم برای این قطعه...همین تریلر خوبه دقت کنید! شاید دیگه تک نباشه...:D تازه معلوم نیست همینی که نشون دادن رو چندساله دیگه میخوان تحویل بدن:D
طراحی ها هم به نسبت بد نیست از طراحی barret خوشم اومد ولی واقعا این لباس کلود انگار برای همون بیست سال پیشه:D
_
در نهایت باز تاکید میکنم خیلی نگران چندپارته شدن بازی هستم...خودشون گفتن هر نسخه یک بازی کامله...ولی الان منتقد ها میان مثلا می بینن یک بازی 60 دلاری مثل ویچر چقدر محتوا داشته و چقدر هر قسمت این پازل تکه تکه شده...اونوقت بدجور بازی ممکنه اسیب ببینه...که برای اسکوئر اعتبار این عنوان مهم نیست مهم شیردوشی که میخواد بکنه:D
 

.Amirone

ゴースト オブ ツシマ
Gold User
Oct 1, 2009
2,549
14,417
Aerith خوش تراشه :D اصطلاحات فنی نتونستن عمق مطلبو بیان کنن ، رفتم تو اصطلاحات معماری !
تیفا سایز 85شو اوکی در بیارن :D (دستوپاگیر نباشه) توی چهره فکر نمیکنم با این طراحیای زیبایی که دیدیم تا الان ، کمو کاستی ای بزارن .

استارتر تاپیک اگر علاقه مند بود ، برا پلی استیشن وار کردن پست اول ، یا خودشون ، یا بهم پیام بدن تا پست اولو س ک س ی کنیم :D

توی این صحنه تیفا نامش فقط رویت شد !



 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
12,557
22,124
نام
ماکان
طراحی جدید کلود و کلا کارکترها خیلی خوب بود. یعنی اون آشغال قبلی رو عوض کردن عالی شد. نمایش هم به نظر من عالی بود. یعنی اینکه ترن بیس نیست خیلی عذابه ولی منهای این و با توجه به اینکه دیگه با مرگ ترن بیس کنار امدم، روی هم رفته ریمیک خیلی خفنیه. من حال و هوای بازی رو بسیار پسندیدم.

آقا طرف این پست با کساییه که نسخه اورجینال ۷ رو بازی کردن نه دوستانی که فقط میخوان یه هک & اسلش که اسم فاینال روشه بازی کنن! حس نمی‌کردید یه جای کار میلنگه ؟؟؟ چه تو طراحی کارکتر ها و چه تو اتمسفر و فضا سازی دارک میدگار؟؟
نه. اتمسفر و فضاش که عالی بود. بهترین چیزیه که میشد در بیارن. طراحی کارکترها هم بالا گفتم، عالی شده. قبلیا خیلی زشت و بی ریخت بودن. تنها مشکل بازی که شاید باعث میشه اون حس خاص بازی اصلی رو درک نکنی توش همین اکشن شدن و حذف ترن بیسد کامبته. چون قبلا حتی گرافیک بازی هم سوییچ میشد و همین باعث میشه یه کانفلیکت فلسفی وجود داشته باشه.

من چون میدونم نومورا اکشن ساز خفنیه و هر اکشنی ساخته واقعا لذت بخش بوده سعی کردم با گیم پلی VII کنار بیام. البته هنوز تو خان داییم فرو نرفته که زدن اکشنش کردن ولی دیگه چه میشه کرد؟

پ.ن: اپیزودیک بودن بازی هم به نظرم خیلی بده. ایکاش بازی رو گرون تر میفروختن اما تکه پارش نمیکردن!
 

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
70
111
واقعا حیف، ای کاش همون گیم پلی نوبتی رو حفظ می کردن، بازی رو هم یکپارچه عرضه می کردن و اسپین آف هاشو به صورت dlc
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
561
697
بازیی که از یک جهان باز و پیوسته و نسبتا غیر خطی بهره میبرده رو چجوری میخوان اپیزودی عرضه کنن؟ بغیر از اینه که بازی قرار خطی بشه و اون جهان باز دیگه نباشه؟
یا مثلا محدودیت دسترسی خواهیم داشت به ورلد مپ بازی؟:D واقعا نمیدونم چیکار میخوان بکنن. بخصوص که ساختن اون جهان با این گرافیکی که نشون دادن اصلا معلوم نیست شدنی هست یا نه
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
12,557
22,124
نام
ماکان
بازیی که از یک جهان باز و پیوسته و نسبتا غیر خطی بهره میبرده رو چجوری میخوان اپیزودی عرضه کنن؟ بغیر از اینه که بازی قرار خطی بشه و اون جهان باز دیگه نباشه؟
یا مثلا محدودیت دسترسی خواهیم داشت به ورلد مپ بازی؟:D واقعا نمیدونم چیکار میخوان بکنن. بخصوص که ساختن اون جهان با این گرافیکی که نشون دادن اصلا معلوم نیست شدنی هست یا نه
بر اساس روند دیگه. مثلا VII اوایل خطی هست و خیلی باید بری جلو تا تازه به WM برسی. شاید مثلا تا اینجا بشه اپیزود اول. بعد که وارد WM میشه کلش اینجا هست اما به همه قسمت ها دست رسی نداری و این میشه اپیزود دوم و ....

ولی واقعا VII با مقیاس بازی های فعلی یه چیز خیلی بزرگ و ترسناکیه. بخوان همش رو در قالب یه بازی بسازن رو دست RDR2 بلند میشه و نمیتونن جمش کنن.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
561
697
بر اساس روند دیگه. مثلا VII اوایل خطی هست و خیلی باید بری جلو تا تازه به WM برسی. شاید مثلا تا اینجا بشه اپیزود اول. بعد که وارد WM میشه کلش اینجا هست اما به همه قسمت ها دست رسی نداری و این میشه اپیزود دوم و ....

ولی واقعا VII با مقیاس بازی های فعلی یه چیز خیلی بزرگ و ترسناکیه. بخوان همش رو در قالب یه بازی بسازن رو دست RDR2 بلند میشه و نمیتونن جمش کنن.
خب دیگه منم مشکلم همون بخش ورلد مپه. چجوری میخوان محدودش کنن. خب اگه محدودش کنن دیگه ورلد مپ نیست آخه:D بعدشم بخش ابتدایی بازی که کاملا خطیه نسبت به بقیه بازی خیلی کمه. البته ورلد مپ هم از همون اول همه بخشهاش در دسترس نیست ولی از یه جا به بعد که سفینه داری همه جاش در دسترسه. اینجوری تیکه پاره کردن بازی فکر میکنم باعث بشه بازی از اون فرم جهان بازش دورتر بشه و تجربه خیلی خطی تری رو ارائه بده
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
4,522
6,393
نام
Farshad
بازیی که از یک جهان باز و پیوسته و نسبتا غیر خطی بهره میبرده رو چجوری میخوان اپیزودی عرضه کنن؟ بغیر از اینه که بازی قرار خطی بشه و اون جهان باز دیگه نباشه؟
یا مثلا محدودیت دسترسی خواهیم داشت به ورلد مپ بازی؟:D واقعا نمیدونم چیکار میخوان بکنن. بخصوص که ساختن اون جهان با این گرافیکی که نشون دادن اصلا معلوم نیست شدنی هست یا نه

باید دید خریتشون در نحوه ساخت بازی چجوریه واقعا هیچ عقل سالمی نمیتونه درک کنه تو این دوره زمونه چجوری میخوان محدودیت تو جهان باز بازی ایجاد کنن که بازم با محدودیت به قول خودت جهان " باز " نیست دیگه

و اینکه گرافیک بازی اصلا چیز بالایی نیست که نشدنی باشه ها D: به نسبت بازیای 1-2 سال اخیر و شایدم قدیمی تر اصلا چیز جالبی نیست

تریلر هم کلا به شدت داغون بود هیچ چیز جالب و هیجان انگیزی که نداشت هیچ من یا مطمعنم این تریلر رو نومورا نساخته یا وقتی شدیدا مست بوده ساخته چون تریلرش خیلی بد بود خیلی. نومورا تریلراش همیشه پشم ریزونه ولی این یکی انگار دم دستی اومدن 4 تا صحنه و مبارزه رو بدون هیچ ارتباط و نشون دادن هیچ نکته جذابی کنار هم گذاشتن

کل تریلر هم که از بخشای اولیه بازی بود بعید میدونم جدی ساخت بازی بیشتر از 10 درصد جلو رفته باشه
 
  • Haha
Reactions: Arima Kishou

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,399
6,372
نام
محمد
متن زیر درباره اون صحنه گل دادن ایریث به کلوده(داشتم مینوشتم نوکته. یادش بخیر :( ). یه اسپویل ریزی هم از داستان ۷ داره که اگه کلا از بیخ چیزی نمیدونید(!!!) نخونید بهتره

Many of you have noticed that the scene where Aerith meets Cloud for the first time has changed dialogue in the remake. In the OG Aerith sells the flower for 1 gil, but in the remake she gives it to him for free. There’s actually an important reason for this change. As the tumblr points out, in the new scene she isn’t looking at Cloud. She’s looking at the buster sword. Due to graphic limitations on the PSX, Cloud’s character model doesn’t render the buster sword during the same scene. One could make the argument that Cloud magically stuffs his sword in his pocket in the OG, which is why Aerith and other characters don’t see it. So before, there was really nothing that particularly stands out about him except maybe his Mako eyes. Cloud was another passerby to her so she would sell a flower to him.
 
  • Like
Reactions: ce7en44

.Amirone

ゴースト オブ ツシマ
Gold User
Oct 1, 2009
2,549
14,417
مدل سازی ها از دم بهتر شدن، اما قبلیه یه فیلتر رنگ سبز داشت که اینجا حذفش کردن و به نظرم خوب نیست. باعث میشد بیشتر حس و اتمسفر نسخه اورجینال رو بده.
اینو تو بهتر میدونی نمیتونم نظری بدم در موردش ، ولی به عنوان مقایسه ، دو تا تریلری که مقایسه کردم ، پویایی خیلی بهتر شده و حس زنده بودن دارن رنگها . نورپردازی هم خیلی خوبه .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Cloud Strife

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟