بدلکاران ایرانی HD عرضه شد

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
به نام خداوند بخشنده و مهربان


خب بالاخره بازی عرضه شد با اپدیت های فراوان



آپدیت ها :
پخش موسیقی شما از حافظه حین بازی
خواندن تصویر شما از حافظه و قرار دادن در داشبورد ماشین و بیلیبورد های بازی
اضافه شدن مرحله دوئل پراید و پیکان
افزایش جزئیات لول دیزاین بازی اضافه شدن آسمان خراش ها به بازی
افزایش کارایی بازی یعنی فریم بیشتر
اضافه شدن 206 با بالاترین جزئیات داشبورد
اضافه شدن حالت های دریفت-تیکاف و دیفران جلو (حرف نداره)
حذف شدن نیمی از لودینگ های بازی




آپدیت 3:



حذف ثبت امتیاز انلاین برای سبک شدن بازی
حل مشکل اجرا روی دستگاههای مختلف(انشاالله)
حل مشکل رفلکس سامسونگی ها(سه نوع تنظیمات رفلکس)
اضافه شدن نیترو
اضافه شدن فرمان چرخشی(چرخوندن گوشی) عین واقعی ت
افزایش کیفیت تکسچر های مرحله اول
حالت صنه آهسته هنگام پرش
پاییزی کردن محیط دوئل

ارزون شدن ماشین ها برای جمع امتیاز کمتر

بقیش تو تاپیک زیر هست:


اینم اطلاعات برای یونیتی کار های عزیز:
-استفاده از پکیج فیزیک Realistic Car Controller 2
-استفاده از مدل آسمان خراش های آماده
-استفاده از Simple Way Point System
-استفاده از مدل هلیکوپتر اماده
-یونیتی 4 اندروید 4.0 به بالا
بلندر-مایا-3 دی ابجکت کانور تور
فوتوشاپ=پینت ویندوز -گوگل سرچ- است استور
......[/IMG]
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
دمت گرم کارت عالیه
فقط کسانی که تو کار بازیسازی هستن میدونن چه قدر کار و زحمت صرفش شده.
اگه میشه بگید چند نفر روی این پروزه کار کردن؟ و چه مدت؟
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
اره بازی ساختش راحت شروع میشه ولی وقتی میبینی قراره ریلیز کنی و حتی یه باگ هم تو چشم میاد میفهمی که ...
بازی رو من چند هفته ای ساختم مسائل فنی رو و یه فتو شاپ کار داشتم و یه باگگیر و صدابردار موتور ماشین و ...



من چون سالهای زیادیه بازی سازی کرده بودم و تقریب 7 سال دسته دستم بوده از جیک و پوک همه ی بازی ها و ... آشنایی دارم و همیشه از حقه ها و قلق های بازی سازی استفاده میکنم که کار 7 روزه رو میکنم 7 ساعته و ... اولین تک دمو بازی ایرانی قابل بازی تو سبک کال اف رو خودم کارگردانی کردم تو یه شرکت که اولین شرکت ایرانی بود که یونیتی رو دانلود کرده بود دقیقا کار رو هفته ی یاول عرضه یونیتی شروع کرده بودن از شانسشون !!!!!!! به همین خاطر رو یونیتی تسلت و احترامی زیادی دارم یادش بخیر چقدر زور زدیم یونیتی رو بنیاد قبول کنه و سایت های ایرانی بیخیال DX Studio و امثالهم بشن که خورد به رایگان شدن انریل و کرای و نتیجش شد گمراهیه خیلی از بازیساز ها که گول زرق و برق شون رو خوردن در حالی که من حساب کردم برنامه ای که اینقدر امکانات داره مثل آنریل همونقدر هم زحمت و هزینه و نیروی انسانی رو میبره بالا که نهایت توقع بازیباز ها میره بالا و ...



راستی با بنیاد معاملمون نشد نتیجش این شد که بازی مبارهزه در خلیج عدن که با انجین تورک داش ساخته میشد رو اوردن از روی تک دموی ما تو یونیتی کپی پست کردن جوری که وقتی دیدم به افراد شرکت گفتم اینو شما ساختین؟!!!!

رو این بازی دو ماه وقت صرف شده کل اما 3-4 هفته به کوب کارکردم
از مدل ها و پکیج های اماده استفاده کردم تا کارم سریعتر،حرفه ای تر و کمباگ تر بشه به هرحال بنده خداها ماهها یا سالها وقت گزاشتن برای ساخت پکیج و ما میتونیم با 70 تومن اون رو بخریم پس به صرفه س همین کار رو کنیم


راستی این دست گرمی بود یه بازی شبیه ساز واقعی رانندگی مثل فورزا و ... قراره شروع کنیم با افراد بیشتر که با پکیج حرفه ای تری ساخته میشه که حتی صدای دیسک ترمز رو هم میتونید بشنوید ...
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
تقصیر پردازنده گوشیه مثلا هوش مصنوعی تس زدم چند دقیقه طول میکشه بازی لود شه یه مرحلش!!! بعد چند تا ماشین میاد تو صحنه افت فریم شدی و خود هوش مصنوعی هم CPU رو میخوابونه مجبوری همینجوری تکی بسازی
 

saeed_sg

کاربر فعال
Jun 7, 2010
1,113
نام
محمدسـعید
تقصیر پردازنده گوشیه مثلا هوش مصنوعی تس زدم چند دقیقه طول میکشه بازی لود شه یه مرحلش!!! بعد چند تا ماشین میاد تو صحنه افت فریم شدی و خود هوش مصنوعی هم CPU رو میخوابونه مجبوری همینجوری تکی بسازی
بازی های ایرانی اغلب اینطوریه . ولی سوال اینجاست مثلا در بازی nfs most wanted و asphalt و real racing چه روشی پیاده میکنند ؟! که این مشکل رو نداره مثلا.
 

siamkogames

کاربر سایت
May 25, 2009
485
نام
Ashkan
سلام عزیز خسته نباشی...
باید یک نکته ای رو بگم امید وارم نارحت نشی چون واقعیت شما دقیقا بعد دیدن اموزش ساخت بازی ماشین که توی سایت خودت هم میفروشین همون رو امدی دقیقا همون رو فارسی کردی
یعنی ماشین های ایرانی با محیطی که با Unity train ساختی رو پیاده سازی کردی به علاوه یک سری تجربیات که داشتی این بازی رو دراوردی و ساختی نهایت به نظرم شما که
انقدر اسعتداد داری که سریع کار میکنی و کار رو نهایی می کنی با یه 3d کار حرفه ای کار کن تا ماشین هات انقدر ناجور نباشه چون Vertx ماشین ها و و سگمنت هاشون هامونی
نداره شیدی ماشین خیلی بعد نشون میده صاف نیست رنگه ها و حجم سگمنت 30000 هزاز تا خیلی زیاده برای موبایل این حجم روی pc و کنسول جواب میده باید رو موبایل 100 تا باشه
این حرفه ای تره اگر خواستی توی امضاع من لینک کارام هست اگر سوالی داشتی کمک خواستی در pm بگو راهنماییت کنم...
قربانت اشکان.:bighug:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر