نمایشگاه/رویداد SONY E3 2015 Press Conference

بهترین کنفرانس سونی در E3؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    198
  • نظرسنجی بسته شده است .

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا

با دورد
سونی تاریخ و ساعت کنفرانس خودش رو در E3 اعلام کرد سه شنبه 26 خرداد ساعت 5:30 بامداد بوقت تهران
همونطور که از تصویر مشخصه سونی تولد 20 سالگی پلی استیشن رو فراموش نکرده و شاید این نشونه خوبی از یه E3 خیلی خوب باشه !

کنفرانس رو میتونید بصورت زنده از Twitch.tv ، سایت رسمی پلی استیشن ، YT ، IGN و Gamespot تماشا کنید همچنین به احتمال زیاد مثل پارسال سونی App مخصوص E3 برای PS4 میده و از طریق اون هم میشه دید !


Electronic Entertainment Expo یا E3 برای گیمرها همیشه بزرگترین رویداد بوده و با اتفاقای خوب یا بد و سورپرایزهاش همه مارو هیجان زده کرده با توجه به سکوت طولانی خیلی از استودیوهای داخلی سونی میشه انتظار داشت امسال شاهد معرفی هایی از استودیوهای 1st Party باشیم
سونی قبلا اعلام کرده بود که همه استودیوها در حال کار بر روی پروژه هایی هستن


استودیوهایی مثل JAPAN STUDIO که اخرین بازی که با همکاری FromSoftware ساختن و مورد توجه و تحسین گیمرها و منتقدها قرار گرفت ولی بازی که ما از اونها میخواهیم چیزی نیست جز The Last Guardian ! :D
ماجرای این بازی بر میگرده به خیلی وقت پیش شاید اوایل نسل هفت بود که یه خبرنگار گفته بود که سونی تصاویر بازی رو نشونش داده که باورش نمیشده اون بازی بوده یا واقعیت !
چند سال بعد با لو رفتن یک ویدئوی خیره کننده با اسم پروژه Trico همه جا صحبت از این بازی شد تا سونی در E3 2009 بازی رو بطور رسمی با نام The Last Guardian معرفی کرد
از اون روز تا الان حتی یه تصویر جدید از این بازی منتشر نشده ! خیلی ها میگن کنسل شده خیلی ها هم همچنان منتظر هستن ...


Gran Turismo بعنوان پرفروش ترین فرنچایز سونی یکی از مهمترین و محبوبترین انحصاریهای پلتفرم پلی استیشن بوده ولی مشکلات ساخت بازی برای PS3 باعث شد تا ساخت بازی خیلی طولانی بشه و اونطور که باید به یه GT عالی تبدیل نشه ولی حالا بعد از گذشتن تقریبا دو سال از عرضه PS4 انتظار میره حداقل یه نسخه Prologue از GT7 معرفی بشه
شخصا برای من این به تنهایی میتونه بهترین خبر باشه.


بازی بعدی که معرفی شده ولی باید تقریبا مدت زیادی برای انتشارش منتظر باشیم
یه گیم پلی خیره کننده مثل چیزی که از Uncharted 2 در E3 2009 دیدیم به اضافه معرفی سه گانه Uncharted برای PS4 میتونه سختی این انتظار رو کمتر کنه !


مدت زیادیه که GG روی عنوانی جدا از KZ در حال کاره ظاهرا پروژه با اسم رمز Horizon در حال ساخت هست و بنظر میاد سبک این عنوان RPG باشه و با توجه به Artwork هایی که مدتی قبل در اینترنت پخش شده بود انتظار میره تو بازی شاهد مقابله انسانهای با سلاح های مبتدی و روبات های غول اسا باشیم !
اطلاعات کامل از پروژه Horizon با تشکر از Lord Zeus عزیز .



خیلی بعیده Mm با دوتا بازی به E3 بیاد احتمالا با نمایشی از Tearaway همه مارو رو در انتظار دیدن پروژه جدیدشون بذارن که از اون تنها نمایشی عجیب در رونمایی PS4 دیده بودیم !



بعد از مشکلاتی که در Sony Santa Monica پیش اومد و باعث کنسل شدن یه پروژه بزرگ شده بود شاید باید فقط منتظر نمایشی کوتاه از GoW III روی PS4 باشیم !

از استودیوهای 1st Party دیگه مثل Guerilla Cambridge و Bend Studio و London Studio هم میشه انتظار نمایش پروژه هاشون رو داشت با توجه به سکوت طولانی که داشتن
از 2nd Party ها میشه به Insomniac و Quantic Dream و Tequila Works و The Chinese Room اشاره کرد که خیلی هاشون خیلی وقته که بازیشون معرفی شده ولی خبری ازشون نیست !
از 3rd Party ها هم دو تا بازی معرفی شده داریم که ممکنه نمایش گیم پلی از اونها ببینیم ABZU از Giant Squid و Let it Die از Suda51
انحصاری دیگری که تقریبا میشه تایید شده دونستش عنوانی RPG از استودیوی LEVEL 5 هست که احتمال خیلی زیاد امسال معرفی خواهد شد
نمایش انحصاریهای دیگه مثل Persona 5 و Wild هم دور از انتظار نیست.

از بازیهای دیگه که احتمال نمایش اونها بالاست میشه به SF V و AC Syndicate و Star Wars Battlefront اشاره کرد که همیشه زمان زیادی از کنفرانس رو به خودشون اختصاص میدن !

مرسی E3 خوبی داشته باشید ...
 
آخرین ویرایش:

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
vg247 یه مصاحبه با بانجی داشته در موردDLC جدید Destiny The Taken King که میتونید تو این لینک بخونید ولی چندتا از مواردش مثلا:
Raid جدید 6 نفرس و خبری از Arena سه نفره نیست فعلا
تیم سازنده Raid جدید همونایی هستن که VOG و CE رو ساختن
DLC چندتا Location جدید داره که دو نمونش یکیش Phobos هست و Mars’ moon حساب میشه و اولین مرحله بازی داخل اینجا جریان داره و یکی دیگشم Dreadnought هست که انگاری یه کشتی باستانی که خود Oryx داخلشه
نسخه PS4 محتوای انحصاری داره و 15 سپتامبر لانچ میشه.
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
fumito ueda یه کارگردان معمولیه. Ico و Sotc هم با اینکه زمان خودشون بازیهای خوبی بودن (تاکید میکنم خوب نه عالی یا شاهکار) ولی تاثیری رو این صنعت نزاشتن. این تاثیرات و این حرفا همش زایییده ذهن ما فنهای این دوتا بازیه

چه خوب شد بعد از دو سال امشب یه نگاه به مقاله وحید انداختم و برای قسمت Bold شده بخشی از این مقاله که چه کسانی رو عناوین شاهکار Ueda تحت تاثیر قرار داد و باعث شد ازش الهام بگیرن رو در همین پست میارم برات.


Josef Fares کارگردان سوئدی تباری که فیلمهایی از جمله Balls و Leo را در کارنامه کاری خود دارد، در نخستین تجربه خود از دنیای بازیهای ویدئویی با ساخت Brothers: A Tale of Two Sons ارادت و شیفتگی خاص خود به Ueda را بسیار واضح نشان داد.

"Ico یکی از اولین بازیهایی هست که سعی می کرد تا احساسات بازیکن رو برانگیزه. Ico در واقع نقطه شروع و گواهی برای این هست که احساسات می تونن در یک بازی هم وجود داشته باشن! یک نوع زنگ و ندای بیدارشو برای بقیه طراحان بود و خوشبختانه ما امروز بازیهای زیادی رو می بینیم که تلاش می کنن و تو انجام همچین کاری موفق میشن، Ico واضحاً سرچشمه الهامات ما بود."
Wired - Nov 2013

57415515060185131080.jpg


Raúl Rubio Munárriz یکی از مالکان استدیو Tequila Works، خالق و کارگردان Deadlight و عنوان در دست ساخت Rime – که بیش از اندازه شبیه به Ico ـست - درمصاحبه با Wired:

"Ico در مورد یه پسربچه و دختر و فرارشون از یک قصر خالی از سکنه و مبارزه با یک تیکه چوب مقابل یک سری سایه نیست. Ico بازی ای هست که پرشدت ترین احساسات در خصوص تنهایی، بی عدالتی، از دست دادن و ترد شدن، مرگ و قربانی شدن رو انتقال میده، اینکه چطوری به محدودیتهاتون غلبه کنید و چطوری دو تا موجود درمانده وقتی کنار هم باشن می تونن از پس هر چالشی بربیان و برش غلبه کنن اگه که مواظب هم باشن. مثل کارهای Miyazaki و اثار Disney یک معنی عمیق پشت این تصاویر کارتونی وجود داره. واقعاً یک قصه بسیار ساده و در عین حال عمیق و ژرف ـه، یک تراژدی کلاسیک."
Polygon –13 Nov 2013 | Wired –Nov 2013


47464791908911579672.jpg


Josh Holmes کارگردان عنوان Halo 4 در گفتگو با Chris Kohler:
" من فکر می کنم که شباهت های خیلی زیادی در خصوص هسته روابط بین اون پسر بچه Ico و پرنسس Yorda با روابطی که ما بین Chief و Cortana داریم وجود داره، بهم پیوند خوردن و واسه بودن نیاز دارن به همدیگه. "من همیشه تحت نفوذ و تاثیر این بازی بودم... پُر واضحه که اون یکی از قله ها و لحظات اوج دوران گیمینگ من بحساب میاد. "
Techland Time – Nov 5 2012


88818044221776436360.jpg


David De Gruttola معروف به David Cage نویسنده و کارگردان 44 ساله فرانسوی که با عناوینی همچون Fahrenheit و Beyond Two Souls شناخته می شود تا بحال به دفعات از Fumtio Ueda و سایر اعضای Team Ico تحسین و تمجید کرده است و حتی در گفتگویی Ico را عامل کشش خود به سمت بازیهای با محوریت احساسات و خلق Indigo Prophecy دانست.

" در Ico و Shadow of the Colossus شما می تونید احساس کنید که روح یک نفر – Ueda- در پس اونها وجود داره. من فکر می کنم که Ueda جالب ترین نویسنده صنعت بازیهای ویدئویی باشه، من واقعاً در انجام کاری که اون انجام میده عاجزم! بخاطر اینکه از نظر من دنیای اون و نوع نگاهش خیلی خاص و منحصر به فرد و من واقعاً اون رو تحسین می کنم. منظور من اینه که کاری که اون در Ico و Shadow of the Colossus انجام داده تماماً خارق العادست!"
PSU –December 11 2008 | 1up | Psxextreme April 2009


30646043588753246174.jpg


Phil Fish طراح کانادایی که با خلق عنوان موفق FEZ جایگاهی برای خود در بین اهالی صنعت پیدا کرد خود را تحت تاثیر Ueda دانسته و می گوید که بعد از سخنرانی Ueda در GDC سال 2004 با موضوع design by subtraction شیفته آن شده و برای ساخت FEZ به متُدهای او اعتماد کرده است :"Ico یکی از بهترین بازیهای تاریخ، طراحی خاص Ueda در کارهاش خیلی روی من تاثیرگذار بود."
EDGE Online – May 25 2012


65759467782811317947.jpg


کارگردان چینی دو عنوان تحسین شده و ماندگار Flower و Journey شخص Jenova Chen در مصاحبه با Destructoid:
" Fumito Ueda واضحاً یکی از بازی سازهای مورد علاقه منه، اون بمن می گفت که اتمسفر حاکم بر Journey رو خیلی می پسنده، فکر کنم بخاطر اینه که Shadow of the Colossus و Journey جفتشون میخوان حس کوچیک بودن و ترس رو خلق کنن و شبیه همن"

Eurogamer | Gamasutra


90164580952722606935.jpg


سَوای صحبتهای مسئولین Ubisoft مبنی بر الهام گیری از Shadow of the Colossus در ادامه مسیر فرنچایز POP، در پی انتشار Prince of Persia 2008 چندین مقاله در خصوص برداشت مستقیم و کپی کردن سازندگان آن از Ico و SoTC مطرح شد و در همین راستا Ben Mattes در بلاگ شخصی خود گفت:

" SoTC الهام بخش بسیار بزرگی برای ما بود و بیشتر در جهت ساخت مبارزات با Boss ـهای حماسی و احساس برانگیز. چیزی که اونها به طور استادانه ای درش موفق شدن. ما همیشه در مورد تاثیر عظیمی که SoTC و Ico روی روند توسعه ما داشتن خیلی راحت و باز برخورد می کنیم."
Softpedia News


76862193450131958247.jpg


Ueda عقیده داشت که کارهای او می توانند کسانی که را زیاد اهل بازی های ویدئویی نیستند را هم جذب کند، زمان نشان داد که حرف او درست است چرا که آوازه Ico و SoTC خارج از این صنعت به گوش هنرمندان رشته های دیگر نیز خورده است. برای نمونه Guillermo del Toro نویسنده و کارگردان شناخته شده مکزیکی که آثاری همچون Hellboy و Pans Labyrinth را در کارنامه خود دارد در مصاحبه با مجله EDGE در سال 2008 ضمن صحبت در خصوص علاقه مندی هایش به صنعت بازیسازی پس از صحبت در مورد Fumito Ueda دو عنوان کاری او را اینطور توصیف کرد:


"از نگاه من فقط و فقط دو تا بازی هستن که بهشون میشه گفت شاهکار! Ico و Shadow of the Colossus"

EDGE Online –August 26 2008


06413030294666841527.jpg


Jonny Greenwood موسیقی دان و ترانه نویس انگلیسی تبار و یکی از اعضای شناخته شده Radiohead که به عنوان یکی از برجسته ترین گیتاریست های مدرن عصر حاضر شناخته می شود نیز در وبسایت Radiohead با لیست کردن 10 عنوان مورد علاقه ـاش از این صنعت Ico را بهترین آنها خواند.
"همم، من فکر می کنم که Ico بهترین همه باشه."
Radiohead


31080150222674829882.jpg


Vander Caballero یکی از اعضای کلیدی استدیو Minority Media که بیشتر به علّت کارگردانی و طراحی Papo & Yo شناخته می شود، Ico را سحر آمیز خطاب کرد و کارهای Ueda را 80% از داشته های طراحی اش در زندگی حرفه ای خود خواند.

"بازی که بیشترین تأثیر رو روی تیم ما گذاشت Ico بود. اون اولین بازی بود که شما رو می رسوند تا جایی که با کرکتر NPC مقابل احساس همدلی کنید. وقتی من Ico رو بازی می کردم با خودم می گفتم این همون چیزیه که می خوام انجام بدم."

"اگه Fumito Ueda نبود اونموقع یک نفر دیگه این ایده ها رو با خودش می آورد، ولی خُب اون انجامش داد و اولین کسی بود که انجامش داد و همه ما رو تحت تاثیر و الهام گیری خودش قرار داد. اگه اون اینکار رو انجام نداده بود من واقعاً نمی دونم که اصلاً Papo & Yo امروز وجود داشت یا نه!"

1up | Wired - July 19 2012 | Dualshockers - March 8 2012


71704448624285478657.jpg


Peter Molyneux کارگردان و طراح اصلی فرنچایز Black & White، خالق و مغز متفکر سری بازیهای Fable – و همینطور عنوان خیالی Milo - در طی مقاله Eurogamer با عنوان " Games That Define Developers" که در خصوص پرس و جو از سازندگان مختلف برای بازگویی بازیهایی که تحت تاثیر آنها بوده و خط مشی گرفته اند، می بود نه تنها آن عنوان خاصی را که همیشه زیر تاثیر آن بوده را Ico دانست بلکه گفت که اگر او چیزی مثل Ico رو بسازد دیگر مشکلی با مرگ ندارد!

" شما به اون عنوان برگردین و یک نگاهی بهش بندازین – اونجا هیچ آیکونی روی صفحه نمایش برای راهنمایی و اشاره کردن دیده نمیشه، قصه از یک راه شگفت انگیزی گفته میشه، قصه بدون استفاده از زبان روایت میشه! محیط اون هنوز هم یکی از مرموز و عرفانی ترین و همینطور فریبنده ترین لوکیشنهای هست که تا حالا ساخته شده. گیم پلی اون به واسطه مکانیک نگه داشتن دست – Yorda – مثل یه الماس می درخشه."

"اون همه قواعد بازی سازی رو شکست جایی که شما می بینید که دشمنی به اون معنی ملموس ـش وجود نداره... اون نبوغ بود و هنوزم به عنوان کار یک نابغه باقی مونده، اگه من چیزی شبیه Ico بسازم اون وقت واسه مردن خیلی خوشحالم." " Ico احتمالاً برجسته ترین Game Design تاریخ ـه."
Eurogamer


82138720005682796601.jpg


بعید است بتوان استدیویی را پیدا کرد که کارکنانش بیشتر از Naughty Dog شیفته Ueda و تحت تاثیر آثار او باشند. Evan Wells یکی از دو Co-President حاضر در Naughty Dog و از اعضای کلیدی و مؤثر در پروژه ساخت دو عنوان Uncharted و TLOU در پی انتشار لیستی از طرف OPM مبنی بر انتخاب بهترین بازی Playstaion در تمام طول تاریخ در صفحه شخصی توئیتر خود اظهار داشت که بازی مد نظرش در این لیست نامزد نشده است و در این باره به CVG گفت:

"GTA III و Ico دو بازی کاملاً متفاوت هستن ولی هردو به طرز شگرف و عظیمی این صنعت رو تحت تأثیر خودشون قرار دادن. "تو دفتر کاری ما همه به یک نحوی تحت تاثیر Ico هستن، یک کار خارق العاده بود و طبیعتاً Uncharted هم از اون الهاماتی گرفته."
CVG – 15 Nov 2010


25992958833090470532.jpg


Bruce Straley طراح پای ثابت عناوین Naughty Dog و کارگردان شهره The Last of Us و Uncharted 2: Among Thieves در گفتگویی که با هواداران در Reddit داشت Ico را در کنار RE4 و Fatal Frame II بهترین بازی زندگی خود اظهار کرد.

"Fumito Ueda... مردی که بیشتر از هر کسی دیگه ای روی کارهایی که من ساختم و زندگی حرفه ای ـم تاثیرگذار بود."

50023321154910299829.jpg


Neil Druckmann از نویسندگان و طراحان Uncharted 2:Among Thieves و خالق The Last of Us در گفتگوی خود با CVG پیرامون کارهای استدیو Naughty Dog:

"چیز اصلی که من در خصوص Ico عاشقش بودم رابطه بود، اون مکانیک نگه داشتن دست کمک می کرد که یک پیوند و گره ساخته بشه. اون اولین باری بود که من فهمیدم که شما می تونین چیز معناداری رو از طریق تعامل خلق کنین بر خلاف اینکه فقط یک قصه روایت بشه."
"اون قسمت – چپتری که Nate با Tenzin راهی کوهستان می شوند - تماماً از Ico الگوبرداری شده بود و خود Ico واو! شگفت انگیز بود. خیالی بود ولی باورپذیر; تمام معماری های اون منطق داخلی هم داشت. اگه بخوام صادق باشم، اون یکی از چیزهایی بود که منو کشوند به صنعت بازیها."

"The Last Guardian واضحاً مورد انتظار ترین بازی زندگی منه. Ico در کنار RE4 و Monkey Island 2 بهترین تجربه های زندگی من بودن"
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
:Yoshida
“The good news is that I’m super excited about Bend Studio’s game, and just a few weeks ago I had a chance to play it.”


“It’s really really looking good and playing good, but I cannot say what it is.”

Syphon Philter آیا؟/:)




GameSpot X Kinda Funny @ E3 2015, Day 2 - GameSpot


اینطور که مشخصه رویداد PGW و TGS امسال هم سونی سورپرایزهای بزرگی از سه استودیوی Japan Studio,Sucker Punch,Bend Studio جدا از Quantic Dream خواهد داشت
 

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,349
نام
محمدرضا
:Yoshida

“The good news is that I’m super excited about Bend Studio’s game, and just a few weeks ago I had a chance to play it.”


“It’s really really looking good and playing good, but I cannot say what it is.”


Syphon Philter آیا؟

excited5.gif
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
کاش سونی زودتر یه SF جدید معرفی میکرد یعنی اگه یه سال MGS و SC و SF و hitman همه با هم در یک سال عرضه میشدن من یه نفر دیگه هیچ بازی نمیخواستم برام عرضه بشه .:d
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
حالا که ویتا به طرز دلخراشی جوان ناکام شد :|:((... گراویتی راش 2 رو تو ویش لیست ps4 قرار بدید .... تیم lsd امید ما به شماست ... :bighug:
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
مگه تا الان توی لیست دیگه ای بوده؟ :-" :))

اخه من ترسم از اینه که این بازی هم همراه با ویتا ناکام شده باشه و سوار بر کشتی ویتا غرق شده باشن همگی ... وگرنه برای ps4 امدنش که ارزوست که همچین بازی با سخت افزاری مثل ps4 ساخته بشه ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر