نمایشگاه/رویداد SONY E3 2015 Press Conference

بهترین کنفرانس سونی در E3؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    198
  • نظرسنجی بسته شده است .

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا

با دورد
سونی تاریخ و ساعت کنفرانس خودش رو در E3 اعلام کرد سه شنبه 26 خرداد ساعت 5:30 بامداد بوقت تهران
همونطور که از تصویر مشخصه سونی تولد 20 سالگی پلی استیشن رو فراموش نکرده و شاید این نشونه خوبی از یه E3 خیلی خوب باشه !

کنفرانس رو میتونید بصورت زنده از Twitch.tv ، سایت رسمی پلی استیشن ، YT ، IGN و Gamespot تماشا کنید همچنین به احتمال زیاد مثل پارسال سونی App مخصوص E3 برای PS4 میده و از طریق اون هم میشه دید !


Electronic Entertainment Expo یا E3 برای گیمرها همیشه بزرگترین رویداد بوده و با اتفاقای خوب یا بد و سورپرایزهاش همه مارو هیجان زده کرده با توجه به سکوت طولانی خیلی از استودیوهای داخلی سونی میشه انتظار داشت امسال شاهد معرفی هایی از استودیوهای 1st Party باشیم
سونی قبلا اعلام کرده بود که همه استودیوها در حال کار بر روی پروژه هایی هستن


استودیوهایی مثل JAPAN STUDIO که اخرین بازی که با همکاری FromSoftware ساختن و مورد توجه و تحسین گیمرها و منتقدها قرار گرفت ولی بازی که ما از اونها میخواهیم چیزی نیست جز The Last Guardian ! :D
ماجرای این بازی بر میگرده به خیلی وقت پیش شاید اوایل نسل هفت بود که یه خبرنگار گفته بود که سونی تصاویر بازی رو نشونش داده که باورش نمیشده اون بازی بوده یا واقعیت !
چند سال بعد با لو رفتن یک ویدئوی خیره کننده با اسم پروژه Trico همه جا صحبت از این بازی شد تا سونی در E3 2009 بازی رو بطور رسمی با نام The Last Guardian معرفی کرد
از اون روز تا الان حتی یه تصویر جدید از این بازی منتشر نشده ! خیلی ها میگن کنسل شده خیلی ها هم همچنان منتظر هستن ...


Gran Turismo بعنوان پرفروش ترین فرنچایز سونی یکی از مهمترین و محبوبترین انحصاریهای پلتفرم پلی استیشن بوده ولی مشکلات ساخت بازی برای PS3 باعث شد تا ساخت بازی خیلی طولانی بشه و اونطور که باید به یه GT عالی تبدیل نشه ولی حالا بعد از گذشتن تقریبا دو سال از عرضه PS4 انتظار میره حداقل یه نسخه Prologue از GT7 معرفی بشه
شخصا برای من این به تنهایی میتونه بهترین خبر باشه.


بازی بعدی که معرفی شده ولی باید تقریبا مدت زیادی برای انتشارش منتظر باشیم
یه گیم پلی خیره کننده مثل چیزی که از Uncharted 2 در E3 2009 دیدیم به اضافه معرفی سه گانه Uncharted برای PS4 میتونه سختی این انتظار رو کمتر کنه !


مدت زیادیه که GG روی عنوانی جدا از KZ در حال کاره ظاهرا پروژه با اسم رمز Horizon در حال ساخت هست و بنظر میاد سبک این عنوان RPG باشه و با توجه به Artwork هایی که مدتی قبل در اینترنت پخش شده بود انتظار میره تو بازی شاهد مقابله انسانهای با سلاح های مبتدی و روبات های غول اسا باشیم !
اطلاعات کامل از پروژه Horizon با تشکر از Lord Zeus عزیز .



خیلی بعیده Mm با دوتا بازی به E3 بیاد احتمالا با نمایشی از Tearaway همه مارو رو در انتظار دیدن پروژه جدیدشون بذارن که از اون تنها نمایشی عجیب در رونمایی PS4 دیده بودیم !



بعد از مشکلاتی که در Sony Santa Monica پیش اومد و باعث کنسل شدن یه پروژه بزرگ شده بود شاید باید فقط منتظر نمایشی کوتاه از GoW III روی PS4 باشیم !

از استودیوهای 1st Party دیگه مثل Guerilla Cambridge و Bend Studio و London Studio هم میشه انتظار نمایش پروژه هاشون رو داشت با توجه به سکوت طولانی که داشتن
از 2nd Party ها میشه به Insomniac و Quantic Dream و Tequila Works و The Chinese Room اشاره کرد که خیلی هاشون خیلی وقته که بازیشون معرفی شده ولی خبری ازشون نیست !
از 3rd Party ها هم دو تا بازی معرفی شده داریم که ممکنه نمایش گیم پلی از اونها ببینیم ABZU از Giant Squid و Let it Die از Suda51
انحصاری دیگری که تقریبا میشه تایید شده دونستش عنوانی RPG از استودیوی LEVEL 5 هست که احتمال خیلی زیاد امسال معرفی خواهد شد
نمایش انحصاریهای دیگه مثل Persona 5 و Wild هم دور از انتظار نیست.

از بازیهای دیگه که احتمال نمایش اونها بالاست میشه به SF V و AC Syndicate و Star Wars Battlefront اشاره کرد که همیشه زمان زیادی از کنفرانس رو به خودشون اختصاص میدن !

مرسی E3 خوبی داشته باشید ...
 
آخرین ویرایش:

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
795
نام
behrooz
کنفرانس سونی عالی بود و من و به ادامه کار این کنسول امیدوار تر کرد
TLG و Horizon عالی بودن
بقیه عناوین هم خوب بودن
نمیدونم دقت کردید یا نه فیزیک تو عناوین انحصاری سونی غوغا میکرد
دیگه وقتشه که به فکر تغییر امضا بیفتم:d
 

PPPPPishrOOOOO

کاربر سایت
Aug 23, 2012
322
نام
بهروز
من سر هر بازی که معرفی میشد خوابم میپرید !ولی لوگو BO III اومد قشنگ 10ثانیه اول تریلرش خوابم برد :D
لعنتی باعث شد اول Uncharted رو از دست بدم از دم ماشین سواریش بیدار شدم !

همچی در بالاترین سطح ممکن بود انصافا ! مرسی از یوتیـــــــوب که راحت کل کنفرانس رو اونم تو اون ساعت 480p و گاهی 720p تحویلم داد بدون تاخیر !
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,196
نام
محمد
اون یارو مجریه اسمش یادم نیست عرب یا ایرانی بود چقدر خوب و مسلط اجرا کرد کنفرانس رو واقعا اینکاره بود باید بیشتر ازش استفاده کنن .
 

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
این است TEAM_LSD# :HM

واقعا کنفرانس خوبی بود و تا الان این E3 برام بهترین E3 بوده که تا الان اجرا شده، واقعا فوق العاده بود. انقدر کنفرانس پرباری بود که آدم نمیدونه دیگه باید چی بگه :x

واقعا سونی گل کاشت :d
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
و لعنت به منی که خواب رو به نمایش ترجیه دادم:bighug: باشد که به گروه اشباح سر از تن جدا بپیوندم:d
صبح که توییتر رو باز کردم، دیدم نوشتن TLG. دوتا توییت پایین نوشتن FF VII R. زیرش نوشته بود Shenmue III! فکر کردم الکیه که دیدم زیر تمام اینا نوشته بود ماکان و فهمیدم واقعیته:d

تو میگی خوندی باور نکردی، من میگم میدیدمو باورم نمیشد!:D میگفتم یا چت کردم دارم خواب میبینم، یا هاشیموتو دوباره میاد با ان خنده هاش ترولمون میکنه!:D اما واقعی بود، واقعی!:D تازه الان میفهمیم ان خنده های هاشیموتو تو PSX ترول نبوده و اشاره به یه چیز بزرگتر بوده!!

راستی متوجه شدید چرا سونی RnC و Hellblade رو زودتر نشون داد؟ بنرتون نمایش این دوتا بازی کنفرانس جا میشد؟:D انصافی سونی تو این E3 چقد انحصاری رو کرد و براش معرفی کردن!
 

dark_knight

کاربر سایت
Dec 2, 2011
367
نام
علی
کنفرانس خیلی خوبی بود.
در خیلی از موارد حرفی برای گفتن نیست و عالی بود. انچارتد مثل همیشه خوش درخشید. horizon عالی بنظر میرسه اگه جدی بگیرنش و بعد ولش نکنن یا تبدیلش نکنن به یه بازی f2p ( قبلا مواردی داشتیم که بازی بشدت خوب به نظر میرسیده ولی بعد خرابش کردن) فعلا که عالیه و میتونه تبدیل به یک عنوان AAA مهم بشه. از بتمن هم لذت بردم.dream و NMS هم خوب بنظر میرسن. ff7 هم که نیاز به تعریف نداره فقط امیدوارم با حذف محتوا خرابش نکنند.

ولی یکی دو نکته بود که در موردشون زیاد نظرم مثبت نیست.
TLG برخلاف بقیه دوستان اصلا نظرم رو نگرفت و با جوی که میبینم احتمالا فقط من هستم که خوشم نیومده. بازی دقیقا این حس رو به من داد که بعد از زمان معرفی داشته خاک میخورده و هیچ کس روش کار نمیکرده و چند ماه مونده به کنفرانس تصمیم گرفتن یک بار دیگه از چیزهایی که قبلا ساختن استفاده کنن حالا برای ایجاد یک موج مثبت یا هر چیز دیگه. منی که با SOC زندگی کردم اصلا با چیزی که دیدم راضی نشدم . صدا و تکرار کلمه ها در حد افتضاح و رو اعصاب بود. لوکیشن بازی همون جایی بود که چند سال قبل در زمان معرفی بازی نشون داده بودن و معلوم نیست در این همه سالی که گذشته ایا نتونستن یک اوکیشن جدید برای بازی طراحی کنن. کیفیت بافتها شاید کم اهمیت ترین مورد باشه ولی داغون بود. کلا بنظرم فقط یک استفاده ابزاری از هایپی بود که سالهای پیش برای این عنوان بوجود اومد. باید صبر کرد و دید در اینده چی میشه ولی فعلا امیدی به این بازی ندارم.

shenmue رو هم نفهمیدم چرا کیک استارتر. اگه سونی ناشرشه و انحصاری سونیه پس چرا هزینه ساخت رو نمیده.اگر هم یه پروژه مستقله که هنوز حتی بودجه لازم رو هم تامین نکرده پس چه ربطی به کنفرانس سونی داره. بنظر میرسید برای این هم هیچ برنامه در نظر نبوده و یهویی تصمیم گرفتن از اسم بزرگی که داره برای هایپ استفاده کنند. بهرحال امیدوارم نتیجه کار بازی خوبی از کار دربیاد.

در مجموع کنفرانس واقعا حرفی برای گفتن باقی نذاشت و چنان پشت سر هم بازی ها رو معرفی میکردن که من گاهی جا میموندم.

کلا 3 کنفرانس بتسدا و مایکرو و سونی بقدری خوب بودن که برای من یکی از بهترین E3 های تاریخ بود.

منم نسبت به TLG همچین حسی دارم!
به نظر میاد بازی تاریخ گذشته باشه! اگر همون زمان بازی منتشر میشد شاید به یکی از عجایب صنعت گیم تبدیل میشد ولی الان در مقابل این همه بازی رنگارنگ یه بازی معمولی با گرافیک تاریخ گذتشه میمونه!
یادش بخیر قرار بود هروقت این بازی بیاد یدونه ps3 بخریم :)
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,024
نام
نیما
Blown Away by U4 and Horizon

فکر نمیکنم کسی شک داشته باشه که بهترین کنفرانس بود. اصلا انتظار نداشتم بازی گوریلا اینقدر جذاب بنظر برسه. خیلی حال کردم، دختره هم طراحیش فوق العاده ست.
و اینکه واقعا این naug,ty dog چی میخواد از این صنعت؟ کلا مال یه جای دیگه ان، معلوم نیست با کی کار دارن :d
موقع نمایش U4 آدرنالینی بود که از منافظ بدنم میپاشید اینور اونور :|
همین دیگه، نمیدونم چی بگم
کلا speechless م
 

Nasle88

کاربر سایت
May 27, 2009
97
نام
کمال
یعنی هنوز تو شوک U4 !!!:d
اصن استثنایی بود :d همه چیش یه طرف این گیم پلیش یه طرف
فکر کنم خواب داریم میبینیم:d

- - -ویرایش - - -

آقا جایی نیست کنفرانس رو برای دانلود گذاشته باشه
بخدا مردیم از تو کف موندن

http://www.gofile.ir/dl/cf5e/PlayStation-E3-EXPERIENCE-2015-Press-Conference-English.mp4
 

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
واقعا کی فکرش می کرد تو 1 کنفرانس TLG و SHENMUE و FF VII REMAKE هر 3 با هم ببینیم.قبل کنفرانس تو رویایی ترین تخیلات خودمون دنبال اش می گشتیم و رفقای سونی فن خودمون هم با شوخی باهاش برخورد می کردن
اما دیشب اتفاق افتاد و اون قدر این 3 تا رونمایی بزرگ بود که تو سرتاسر دنیا با عجیب ترین واکنش ها روبرو شد.اون قدر واکنش ها جالب و زیاد بود که تو گف تاپیکی برای واکنش ها زدن و لینک ویدئو هاش اونجا گذاشتند
اکثرا بهترین کنفرانس تاریخ E3 ازش نام می برند و مطمئنا تا سال ها این کنفرانس و لحظات اش تو خاطرمون باقی می مونه
این تاپیکی که تو گف برای واکنش ها زده شده
E3 2015 Reaction vids/gifs - NeoGAF

اینم 2 تا ویدئو که تو آپارات آپلود کردم
اولی برای اعضا تحریریه gametrailers در واکنش به رونمایی SHENMUE 3

[video=aparat;ruM36]http://www.aparat.com/v/ruM36[/video]


اینم واکنش همین تحریریه به رونمایی ریمیک FFVII

Twitch





 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
اینم باکس آرت عزیز دل :d

CS_SW_BB_PCKFRNT_ANGLE_001B_1434429449-293x450.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر