SONY E3 2015 Press Conference

بهترین کنفرانس سونی در E3؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    198
  • نظرسنجی بسته شده است .

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,007
8,864
نام
طائل
تازه تریلر TLG رو دیدم. تا حالا هیچی از این بازی ندیده بودم یه جز چندتا عکس، اما همین که تریلر شروع شد واقعا جذبش شدم. عالی بود! گرافیکش رو همینجوری هم که هست اگر عرضه کنن برای من مشکلی نداره و خیلی خوب هم هست! این Cell Shade بودن شخصیت اصلی (که گنجینه لغاتش از 2تا تجاوز نمیکرد:d) و تضادش با محیط اطراف برای من جالب بود. واقعا عاشق محیطش شدم. یه جورایی آدم رو یاد DS میندازه:d این جونوره (اسمش چی بود؟:d) از بس انتظار کشیده پرهاش ریخته بودن ولی تکون خوردن پرهاش واقعا یه چیز عجیبی بود! کلا کارهایی که میکرد و رفتارهایی که از خودش نشون میداد جالب بودن:d

در مورد گرافیکش هم همونجور که گفتم، واقعا مشکلی توش ندیدم. اگر بدونیم استایل بازی دقیقا همینجوری هست و قراری نیست تغییری بکنه، دیگه نباید باهاش مشکلی داشته باشیم. همونجوری که Borderlans هم اگه برای نسل جدید بیاد، گرافیکش رو کسی ندونه فکر میکنه مال PS2 هست. جدی من مشکلی ندیدم. اگر بحث تکنیکی هست، عکس بدین ببینم کدوم قسمتش مشکل داشت.
اقعا عاشق محیطش شدم. یه جورایی آدم رو یاد DS میندازه
فکر کنم بدونی میازاکی گفته اولین جرقه‌ای که در مورد بازی سازی تو وجودش زده شده زمانی بوده که داشته Ico بازی میکرده :D نگفته که از چیش الهام گرفته،اما مطمئنم که این پیوستگی و تو در تو بودن لوکیشن‌ها رو از Ico گرفته،هر چند این مورد تو دنیای میازاکی پیشرفته تره،اما اینم باید در نظر بگیری که Ico سال 2001-2002 اومده،14 سال پیش :D

در کل نه فقط کارگردان،آدم بسیار بزرگیه اودا :D
 

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,407
4
نام
プレイステーション
در کل نه فقط کارگردان،آدم بسیار بزرگیه اودا :D
fumito ueda یه کارگردان معمولیه. Ico و Sotc هم با اینکه زمان خودشون بازیهای خوبی بودن (تاکید میکنم خوب نه عالی یا شاهکار) ولی تاثیری رو این صنعت نزاشتن. این تاثیرات و این حرفا همش زایییده ذهن ما فنهای این دوتا بازیه
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,202
1,755
fumito ueda یه کارگردان معمولیه. Ico و Sotc هم با اینکه زمان خودشون بازیهای خوبی بودن (تاکید میکنم خوب نه عالی یا شاهکار) ولی تاثیری رو این صنعت نزاشتن. این تاثیرات و این حرفا همش زایییده ذهن ما فنهای این دوتا بازیه
I'll use "Buster Call" on your house
-----

راستي من از E3 پارسال تا الان آواتار عِوَض نكردم! :d

پ،ن كيبورد iOS كشت مارو.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
3,640
4,429
نام
سهيل
تازه تریلر TLG رو دیدم. تا حالا هیچی از این بازی ندیده بودم یه جز چندتا عکس، اما همین که تریلر شروع شد واقعا جذبش شدم. عالی بود! گرافیکش رو همینجوری هم که هست اگر عرضه کنن برای من مشکلی نداره و خیلی خوب هم هست! این Cell Shade بودن شخصیت اصلی (که گنجینه لغاتش از 2تا تجاوز نمیکرد:d) و تضادش با محیط اطراف برای من جالب بود. واقعا عاشق محیطش شدم. یه جورایی آدم رو یاد DS میندازه:d این جونوره (اسمش چی بود؟:d) از بس انتظار کشیده پرهاش ریخته بودن ولی تکون خوردن پرهاش واقعا یه چیز عجیبی بود! کلا کارهایی که میکرد و رفتارهایی که از خودش نشون میداد جالب بودن:d

در مورد گرافیکش هم همونجور که گفتم، واقعا مشکلی توش ندیدم. اگر بدونیم استایل بازی دقیقا همینجوری هست و قراری نیست تغییری بکنه، دیگه نباید باهاش مشکلی داشته باشیم. همونجوری که Borderlans هم اگه برای نسل جدید بیاد، گرافیکش رو کسی ندونه فکر میکنه مال PS2 هست. جدی من مشکلی ندیدم. اگر بحث تکنیکی هست، عکس بدین ببینم کدوم قسمتش مشکل داشت.

اتفاقا من عاشق گرافیک این مدلی هستم.نمیدونم نمایش زلدای Wii U رو دیده باشین اونم یک حالت شبیه به این داره.حتی اونجا خیلی بیشتر اغراق شده تو این سل شید بودن.اونو بیشتر عاشق گرافیکش شدم.خیلی خیلی خوشگل میشه این حالت
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
607
419
REZA TAEL@ این مدل حرف و خاطرات درباره Ueda زدن رو از خیلیها تو ذهن دارم ولی Miyazaki به گوشمم نخورده بود!! خط آخر حرفت هم به جان نِشست یعنی ـها!:d

Impression
منتقد GS با بازی و مکانیزم های گیم پلی بدجوری حال کرده .
... yeah baby :d
It seems that you're in control of everything, and frankly the game looks wonderful

با حساب توصیف Brown از اون تیکه ای که قبل دمو اتفاق میوفته، چیزی که نشون دادن احتمالاً یخورده بعد Opening و اونطرفا باشه. اون نکته Catch کردن های Trico هم جالب بود چون ظاهراً اینکه کجای Trico رو بگیری یا اون بتونه بگیرتت به زمانبندی و جاهاتون متغیره:d ویدئو لایو ری اکشن ملت تو چند تا سینما مختلف به Last Guardian.

The Last Gurdian Live Reactions In Theaters

هنوزم باورش سخته معرفی شده و تو رأس این قضیه Ueda برگشته و بالا سرشه... ! فقط واو! :d
 
آخرین ویرایش:

AMIN-SCORPION

پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود ...
کاربر سایت
Oct 29, 2011
2,478
1,872
نام
امین
اینکه بازی رونمایی شد و "بودنش" رو سونی تاییدکرد خودش خیلی امیدوارکننده بود برای منتظران ظهورش.
هر سال کلی انتظار و حسرت و امید و شک بابت اینکه هست , نیست و .... در واقع مهمتر از هر بحث فنی و تکنیکی اینکه هنوز بازیهایی با این سبک و سیاق کلی مشتاق داره خودش برای حفظ شاخصه اصلی این صنعت (گیم پلی) خوبه.
در مورد این بازی من نمیتونم قبول کن کم کاری بوده یا شده تو زمینه گرافیک چون بازی از اولش هم قرار نبوده مسیری جز این رو بره.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,061
306
نام
محمد امین
تو تاپیک بازی زدم دیدم این روزا اینجا یکی از پر رفت و آمد ترین تاپیکای سایت هست از جبهه های مختلف، گفتم اینجام بزارم :D
=====

یوروگیمر نوشته.

لوکیشن بازی همونی هست که 2009 وقتی رفتن استودیو سونی ژاپن نشونشون دادن ولی ادامه بازی بعد از صدا زدن تریکو متفاوت هست. نوشته رابطه بین پسر و تریکو با گذشت زمان پیشرفت میکنه و به گفته اودا این بخشی که دیدین تقریبا اواسط بازی هست که تقریبا ارتباط خوبی برقرار کردن و تریکو تقریبا به حرفای پسر گوش میده و تو دمو چند جا تریکو بشکل خیلی واقعی یه مدت طول میکشه تا منظور پسره رو بفهمه و کنجکاوانه نگاش میکنه. ولی اودا دیگه زیاد به جزئیات رابطه ایندو اشاره نکرد :((

نوشته انیمیشن های تریکو فوق العاده هست.

اودا گفته باید موقعیتی که توش قرار دارید رو بخوبی تحلیل کنید و سریع به نقاط قوت و ضعف دو شخصیت پی ببرید تا بدونید تو موقعیتای مختلف چیکار کنید.

نوشتن بازی بشدت زیباس و عجیب با تریکو حال کردن مخصوصا پر هاش و گفتن کاملا سنگین بودنش احساس میشه تو بازی :biggrin1: نوشتن اومدنش رو ps4 زیاد تاثیری رو گرافیکش نداشته و زیاد نیازی هم به این کار نبود.

در آخر هم اودا تشکر کرده و از صبر و حوصله طرفدارا و گفته تلاش میکنیم که بازی رو سال بعد تحویل بدیم .

The boy climbs its back to the ledge and finds some barrels there that it can throw for Trico to catch gamely in its mouth. He climbs down a ladder to find a switch by a gate, beyond which his companion is calling with a plaintive bark. "It's very important for you as a player to read the situation that you've been put in - you're meant to utilise the strengths and weaknesses of the two characters," Ueda says.

The Last Guardian is utterly beautiful. Though it's also set among desolate ruins, it's less mournful than Ico or Shadow of the Colossus, and bathed in blazing sunlight rather than wreathed in a cool haze. Its move to PS4 hasn't radically advanced its looks - as stylised as they are, it hasn't had to. But Trico's feathery pelt now ruffles fully in the breeze and the game runs with smooth composure as it animates the huge animal and sends towers of brick crumbling into the void from its weight.

Ueda says Trico's behaviour is governed by a mix of triggers and artificial intelligence, and will adjust over the course of the game as the pair's relationship deepens. The demo comes from around halfway through the game, at which point "there's already an established relationship between the boy and Trico, that's why he'll listen to you. Maybe further down the storyline, that relationship will be stronger, you can communicate better and Trico will react better to you." There are a couple of moments during the demo when the creature seems, quite naturalistically, to take a while to understand what the boy wants it to do.
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر فعال
Dec 8, 2011
4,302
2,724
نام
مهدی
خلاصه مصاحبه جدید با Ueda:

چرا بازی اینقدر تاخیر خورد؟
Fumito Ueda: بنا به دلایل زیادی. اگر بخوام یکی از اونها رو نام ببرم، به مشکلات فنی اشاره می‌کنم. اما بالاخره به هدفمون رسیدیم و افتخار می‎‌کنیم که این عنوان رو برای PS4 تو کنفرانس رونمایی کردیم.

بازی از زمانی که آخرین بار دیدیم ـش فرق کرده؟
Fumito Ueda: محتویات خود بازی خیر. امام اعجاز PS4 باعث شد ما به اهداف فنی مدنظرمون برسیم.

بعد از این همه انتظار، معرفی دوباره این عنوان چه حسی رو برات به ارمغان آورد؟
Fumito Ueda: بله، چند سال از معرفی این بازی می‌گذشت. از نظر خودم، رفتار مخاطبان برام غیرقابل پیش‌بینی بود. من مطمئن نبودم که حتی اونها این عنوان رو به یاد دارند یا نه! راستش رو بخواید یکم هم نگران بودم. اما بعد از معرفی من عکس العمل مردم رو دیدم، و این به من ثابت کرد که مردم چقدر منتظر این عنوان و برای این لحظه هیجان زده بودن. بعد از اون من خوشحال شدم. ریلکس شدم.

Fumito Ueda on The Last Guardian's grand E3 reveal - PlayStation.Blog.Europe
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
607
419
ارادت و تعریف های این مدلی Neil و Bruce ـی که خودشون یه ملتی رو آسفالت کردن به Ueda، حس معرکه ای داره! :d







 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
6,025
3,120
نام
نیما
در آخر هم اودا تشکر کرده و از صبر و حوصله طرفدارا و گفته تلاش میکنیم که بازی رو سال بعد تحویل بدیم .
E3 سال 2022 این بازی در همین لوکشین و با همین گرافیک اما با رزولوشن 4K در حالی که پسرک 254 بار آن حیوان زبان نفهم را صدا میزند ، مجددا برای PS5 معرفی میشه و یوشیدا در حالی که میخند میگه خیلی منتظر این لحظه بودم و مجددا فنها ذوق مرگ میشن :d
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,061
306
نام
محمد امین
E3 سال 2022 این بازی در همین لوکشین و با همین گرافیک اما با رزولوشن 4K در حالی که پسرک 254 بار آن حیوان زبان نفهم را صدا میزند ، مجددا برای PS5 معرفی میشه و یوشیدا در حالی که میخند میگه خیلی منتظر این لحظه بودم و مجددا فنها ذوق مرگ میشن :d
دیدگاه جالبی بود به بازی :D
 

Saint.Frantic

کاربر سایت
Nov 6, 2011
1,481
2,054
نام
Mehrdad
واااااای رفتم نیمه اول این تاپیک نگاه کردم وضعیت روحی و امید را با الان مقایسه کردم ..شمام ریخت:D:D پیشنهاد میکنم یک بار تست کنید:)) واقعا ممنون از سونی بابت این بازی هایی که بهمون وعده دادo:-)چه حالی کنیم e3 سال بعد:d
فکر کنین حداقل گیم پلی از Tlg Horizon و نمایش از gow Granturismo:d
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,261
5,000
نام
فرهاد
وب سایت رسمی پلی استیشن همه پرسی این هفتش رو به E3 اختصاص داده که در پایین سایت میتونید برید و بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید...

https://www.playstation.com/en-us


طرح پرسش : لحظه مورد علاقه شما در کنفرانس خبری E3 چه بود؟

و در ادامه نام بازی هایی که زمان معرفیش خیلی خوشتون اومد و خیلی هیجان زده شدید رو نوشته...

خود من که یک رای داشتم و اونم هیچکس نمیدونه...:d
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
3,040
4,486
نام
ایلیا
vg247 یه مصاحبه با بانجی داشته در موردDLC جدید Destiny The Taken King که میتونید تو این لینک بخونید ولی چندتا از مواردش مثلا:
Raid جدید 6 نفرس و خبری از Arena سه نفره نیست فعلا
تیم سازنده Raid جدید همونایی هستن که VOG و CE رو ساختن
DLC چندتا Location جدید داره که دو نمونش یکیش Phobos هست و Mars’ moon حساب میشه و اولین مرحله بازی داخل اینجا جریان داره و یکی دیگشم Dreadnought هست که انگاری یه کشتی باستانی که خود Oryx داخلشه
نسخه PS4 محتوای انحصاری داره و 15 سپتامبر لانچ میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟