Screenshot | Xbox One [قوانین پست اول خوانده شود]

سلام
با توجه به این که آپدیت این ماه [ماه March] به اضافه شدن قابلیت Screenshot اختصاص داده شده، این تاپیک هم مختص به قرار دادن Screenshot هایی که شما از بازی های مختلف می گیرین.

آموزش گرفتن Screenshot:

گرفتن Screenshot با کینکت: وقتی در حال انجام بازی هستید، می تونید از طریق فرمان صوتی «Xbox Take a Screenshot» یک Screenshot بگیرید.
گرفتن Screenshot به وسیله کنترلر: وقتی در حال انجام بازی هستید، دوبار دکمه Menu ( یا همون Xbox Guide) بزنید و بعد هم دکمه Y بزنید.
در کل روش روش دوم پیشنهاد میشه، چون شما وقتی دوبار دکمه Menu بزنید، کنسول در همون لحظه برای شما Screenshot میگیره و با زدن Y هم اونو ذخیره می‌کنه.

اطلاعات جدید مثل نحوه دسترسی به Screenshot هایی که گرفتین و قرار دادن اون ها داخل تاپیک، بعد از منتشر شدن آپدیت این ماه، تو این تاپیک قرار خواهد گرفت.


قوانین بخش:


1- از قرار دادن عکس های با سایز کامل خودداری کنید و عکس ها رو فقط بصورت Thumbnail یا بندانگشتی قرار بدید.
2- از قرار دادن عکس هایی که دارای صحنه های اسپویل؛ مثل لو دادن بخشی از بازی که در تریلر ها اشاره ای به آن ها نشده و یا صحنه هایی که میتونه برای کسانی حساس باشه، جدا خودداری کنید. یا اگر قرار میدید حتما در تگ اسپویلر قرار بگیرن و قبلش هم اشاره ای بشه که اسپویلر حاوی چه عکس هایی هست تا کسانی که دوست ندارند باز نکنند.

در صورت رعایت نشدن دو قانون، مخصوصا قانون دوم بالا با فرد خاطی مستقیما برخورد میشه.


پ.ن: این تاپیک با هماهنگی با یکی از ناظم‌ها ایجاد شده است.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر