Shadow Realms بازی MMO استدیو Bioware کنسل شد.

khashayar king

کاربر سایت
Jun 27, 2009
313
BioWare Austin بازی Shadow Realms کنسل کرد ، Shadow Realms یک بازی MMO برای PC بود که در Gamescom سال گذشته معرفی شد.

18317142357950237178_shadow_realms__hr.jpg

Jeff Hickman مدیر کل استدیو این آپدیت را امروز پست کرد :

"امروز من اخبار مهمی را در رابطه با بازی Shadow Realms و استدیو Bioware Austin با شما به اشتراک می گذارم ، ما تصمیم گرفتیم تا دیگر توسعه بازی Shadow Realms را ادامه ندهیم ، ما کاملا آگاه هستیم که این خبر برای بعضی از طرفداران ما ناامید کننده است ، بنا بر این میخواهم در مورد نیتی که پشت این تصمیم قرار دارد بیشتر توضیح دهم"

"در حالی که تیم کار شگفت انگیزی را در طراحی مفهومی بازی انجام داد و ما بازخورد های بسیار زیاد و خوبی را از طرفدارانمان در event ها و از طریق تست کردن بازی در مکان های دیگر ، دریافت کردیم ، هم اکنون برای تیم پروژه های دیگری برای کارکردن در استدیوهای Bioware در سال آینده و بعد از آن وجود دارد. ما در Austin studio یک تیم فوق العاده با استعداد را داریم و آنها از این تصمیم بسیار هیجان زده اند و همین الان هم در پروژه های جدید خانواده Bioware بسیار پیش روی کرده اند. تیمی که بازی های عالی Bioware را حتی بهتر خواهند کرد.

"این شامل کار برروی پیشرفته تر کردن بازی Dragon Age: Inquisition (برنده جایزه) و همچنین بازی جدید از سری Mass effect و IP های جدید دیگر می شود. اما بیشترین تمرکز ما بر روی Star Wars™: The Old Republic خواهد بود. همانطور که تمامی طرفداران Star Wars™ در جریان هستند امسال یک سال بسیار بزرگ برای دنیای Star Wars™ می باشد. ما برای امسال تعدادی برنامه بسیار عالی برای گسترش این بازی حماسی داریم و منتظریم که تا در هفته های آینده این اطلاعات را با پلیرهایمان به اشتراک بگذاریم."

"تمام بازیکنانی که برای نسخه آلفای Shadow Realms ثبت نام کرده اید ، ما به دنبال راهی برای تشکر کردن از شما برای ثبت نامتان هستیم. به تمامی بازیکنانی که در Gamescom و PAX به ما فیدبک دادند و کسانی که در چندماه گذشته فکر و احساسات خودشان را با ما در میان گذاشته اند ، ما از شما برای اینکه در این بحث شرکت کرده اید تشکر می کنیم."

در Gamescom سال گذشته معرفی شد و Shadow Realms به عنوان یک بازی MMO فقط به صورت آنلاین و الهام گرفته شده از بازی های به سبک Pen-and-paper RPG معرفی شد. بازی به عنوان یک بازی اپیزودیک و به صورت مولتی پلیر نشان داده شد که در آن چهار پلیر میتوانند باهم تشکیل تیم داده و برعلیه یک پلیر دیگر که به عنوان Shadowlord شناخته می شوند بازی کنند.

نسخه تست آلفا بازی قرار بود در ماه سپتامبر گذشته رونمایی شود ولی هرگز این اتفاق نیافتاد.

در اوایل امسال نیز وبسایت Kotaku خبری را در مورد عقب افتادن تاریخ عرضه بازی منتشر کرد که احتمالا برای دوباره برنامه ریزی کردن سیستم Origin شرکت EA با بازی بوده است . شایعه شده بود که Shadow Realms برای Xbox One و PlayStation 4 نیز در حال توسعه است.

منبع
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
کلا گیمینگ داره میرسه به جایی که اگه یه IP جدید ببینیم باید بریم شیرینی بدیم به در و همسایه...
همه ی استودیوها و کمپانیای بزرگ میان ip جدید کنسل میکنن و روی ادامه ی بازیای قبلی سرمایه گذاری میکنن...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر