Titanfall :Respawn جدید دیگر انحصاری مایکروسافت نیست

Mr. Worldwide

کاربر سایت
Feb 10, 2014
562
نام
Profesoer Charles Francis Xavier
xboxjump-articleLarge.jpg


Vince Zampella مدیرعامل استدیو Respawn Entertainments تایید کرده است که دیگر فرنچیز Titanfall در انحصار مایکروسافت نیست. او در مصاحبه اخیر خودش با GameInforme تایید کرد انحصاری بودن Titanfall دیگر برای Xbox بپایان می رسد و تیم آنان در حال توسعه 2 بازی جدید است.

Vince در پاسخ به ساخت نسخه دیگری از Titanfall گفت:"
استدیو Respawn Entertainment خواهان ساخت Titanfall های بیشتری است, و پروژه جدید ما انحصاری Xbox نیست چرا که نسخه اول Titanfall جز موارد معامله انحصاری بودن برای مایکروسافت بود."

این خبر خوبی برای طرفداران PS است چرا که Respawn Entertainments تایید کرده است که 2 تیم این استدیو برروی 2 پروژه جدا گانه کار میکنند و یکی از این بازی ها مربوط به Titanfall نیست.

منبع
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
من منتظر اون ip جدیدم. امیدوارم باب میلم باشه و یخورده چاشنی ادونچر و داستان داشته باشه . ولی احتمال زیاد اونم شوتر نظامی اول شخص هست :|
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
والا من که تا حالا ندیدم سروهاش شلوغ باشه:)کاری های با فروم های خارجی ندارم،من فقط اونایی رو که دیدم رو گفتم;)

بله شرمنده بازی 6v6 است.گیمپلی هم نگفتم بده گفتم زیاد جالب نیست یعنی در حد متوسط هست.,ولی انصافا بخش campaignش عالیه.

روی XB1 میشه سرورها رو قبل از بازی انتخاب کرد (Dedicated Serverها)، شما کدوم سرور رو انتخاب کردی که خلوت بوده؟ البته این امکان روی 360 نیست. ضمن اینکه بازی 8 میلیون پلیر داره (با احتساب 360 و PC) و فقط 5 میلیونش هم روی XB1 باشه باید لقب یکی از شلوغترین بازیهای آنلاین 2014 رو بهش داد.

خود بازی هم کانتنت کم داره و دیر به دیر بهش کانتنت اضافه میشه و این خودش یکی از مشکلات بازی هست (برای یک بازی تماماً آنلاین که میتونه راحت تکراری بشه). بخش داستانی هم نداره که احتمالاً برای نسخه بعد بهش اضافه میکنن.

در مورد انحصار زمانی بودنش هم که خب فکر کنم همونقدر که خبر مولتی شدن نسخه بعدی بازی اومده خبر جلوگیری کردن مایکروسافت از کنسل شدن بازی هم اومده باشه (با سرمایه گذاریش) و همه خونده باشن، اما خب بعد از یک مدت اون انحصار زمانی رو تبدیل کردن به دائمی (برای این نسخه) که خب هر کس میتونه تعبیر خودش رو داشته باشه. از یک طرف بازیی رو که تا آستانه کنسل شدن پیش رفته رو نجات دادن و روی 3 تا پلتفرم عرضش کردن و از اونطرف از اومدنش روی 2 تا پلتفرم دیگه جلوگیری کردن. اگر نسخه اول کنسل شده بود الان اصلاً مولتی شدن نسخه دوم هم مطرح نبود.

[LTR]
In order to make the economics work and keep Titanfall alive, EA needed a first-party publisher to invest. Xbox was willing to step up and save the project, which turned out to be a wise bet. Xbox now has one of the biggest games of the year as an exclusive to its platforms, although it lays no claim to any sequels.
[/LTR]

سمت سونی هم رفته بودن و سونی نه تنها اطلاعاتی از PS4 بهشون نداده بلکه بهشون گفته بیاید بازی رو برای PS Vita بسازید:

[LTR]
It describes how Respawn met with Microsoft to discuss the next generation of Xbox - then code-named "Durango" - in January 2012. Programmer Jon Shiring apparently reached out to Sony for information about PS4 at the time, but was rebuffed. "I can't emphasise this enough," he's said to have told a contact at Sony. "Decisions are being made here about our game and we really need to know about the next PlayStation." Instead, Sony suggested that the developer put together a PS Vita version of its first game.

[/LTR][LTR]News: Microsoft saved Titanfall from cancellation, claims report - Total Xbox.com
[/LTR]

حالا TF رو فرض کنید که برای PS Vita عرضه شده، سرور اختصاصی نداره، هوش مصنوعی آنلاین نداره، تعداد پلیرهاش 6vs6 نیست و روی پلتفرمی مثل ویتا میخواد به فروش بره که علاوه بر محدودیتهای ذاتیش (از نظر سخت افزار)، هیچ سنخیتی هم با PC و PS3 نداره. الانم که هم EA و هم Respawn دارن میگن از فروش بازی راضی هستن و بیشتر از انتظاراتشون فروخته و خود مایکروسافت هم که از TF استفاده خوبی کرد (برای تبلیغ کنسول، سیستم آنلاین و نمایش قدرت سرورهای اختصاصی و اهمیتشون و ...). اما در عین حال طبیعی هست که وقتی مایکروسافت برای نسخه دوم اقدامی نکرده و EA هم از کیفیت بازی و فروشش راضی هست نسخه دومش رو مولتی کنن. پابلیشر بازی EA هست و اون هم سر نسخه اول نیاز داشته تا یک حمایت مالی از طرف یکی از شرکتهای 1st Party داشته باشه که مایکروسافت پیش قدم شده.

در کل فکر میکنم که TF هم از نظر نقدها موفق بوده هم فروش (روی XB1 اندازه ورژن XB1ـه Destiny فروخته توی ماهی که لانچ شده)، 8 میلیون پلیر هم که داره.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,747
@LiviNG D3AD
شاید یکی از دلایلی که سونی دست رد به این بازی زده، وجود استادیوهای فرست پارتی خوبی که داره باشه.
میدونم ms هم استادیو 1st زیاد داره ولی واقعیت اینه که خروجیهاشون خیلی باهم اختلاف دارن.
اصولا شناختی که تو این چندسال از سیاست های سونی دارم اینه که تا جاییکه بتونه پول خرج انحصاری های 3rd نمیکنه. دقیقا برخلاف ms
بیشترین (وبهترین) انحصاریهای ms (روی کنسولهاش) توسط استادیوهای 3rd ساخته شدن. دقیقا برخلاف sony :d
توی قضیه boyonetta هم فکر میکنم همین منوال بوده.
این تصمیم گیریها برمیگرده به چارچوب و خط مشی کلی هرشرکت که بر اون اساس تصمیم میگیرن.
به عنوان یه طرفدار سونی از این بابت خوشحالم. بودجه ای که قراره صرف ساخته شدن یه بازی انحصاری 3rd بشه که آیندش هم مشخص نیست ( از نظر انحصاری باقی موندن)، صرف ساخته شدن یه بازی 1st میشه.
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
در مورد انحصار زمانی بودنش هم که خب فکر کنم همونقدر که خبر مولتی شدن نسخه بعدی بازی اومده خبر جلوگیری کردن مایکروسافت از کنسل شدن بازی هم اومده باشه (با سرمایه گذاریش) و همه خونده باشن، اما خب بعد از یک مدت اون انحصار زمانی رو تبدیل کردن به دائمی (برای این نسخه) که خب هر کس میتونه تعبیر خودش رو داشته باشه. از یک طرف بازیی رو که تا آستانه کنسل شدن پیش رفته رو نجات دادن و روی 3 تا پلتفرم عرضش کردن و از اونطرف از اومدنش روی 2 تا پلتفرم دیگه جلوگیری کردن. اگر نسخه اول کنسل شده بود الان اصلاً مولتی شدن نسخه دوم هم مطرح نبود.

قصد ندارم از هیچ کدوم از دو کمپانی دفاع کنم ولی فکر نمی کنید تمام این توجیه های رسانه ای کشکه !؟ :d نمی دونم "اگر فلان کمپانی نبود این عنوان کنسل میشد" یا "اگر فلان کمپانی نبود این عنوان اصلا ساخته نمی شد" اینا تماما بهانه برای سرپوش گذاشتن روی قراردادهای تجاریه (تازشم ناشر گردن کلفتی مثل EA عقلانیه که محتاج یه کمپانی فرست پارتی برای تامین بودجه و سرمایه گذاری باشه !؟)

سمت سونی هم رفته بودن و سونی نه تنها اطلاعاتی از PS4 بهشون نداده

غیر ممکنه سونی یه همچین کاری کرده باشه !!! از طرف دیگه توی فایلها و کدهای بازی اسم PS3 و PS4 پیدا شده بود (Beta Test)

Titanfall PS4 & PS3 Versions May Have Been In Development | NowGamer
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
قصد ندارم از هیچ کدوم از دو کمپانی دفاع کنم ولی فکر نمی کنید تمام این توجیه های رسانه ای کشکه !؟ :d نمی دونم "اگر فلان کمپانی نبود این عنوان کنسل میشد" یا "اگر فلان کمپانی نبود این عنوان اصلا ساخته نمی شد" اینا تماما بهانه برای سرپوش گذاشتن روی قراردادهای تجاریه (تازشم ناشر گردن کلفتی مثل EA عقلانیه که محتاج یه کمپانی فرست پارتی برای تامین بودجه و سرمایه گذاری باشه !؟)



غیر ممکنه سونی یه همچین کاری کرده باشه !!! از طرف دیگه توی فایلها و کدهای بازی اسم PS3 و PS4 پیدا شده بود (Beta Test)

Titanfall PS4 & PS3 Versions May Have Been In Development | NowGamer

چی رو باید توجیه کنن؟ خود سازنده بازی و ناشر بازی این حرفها رو زدن نه مایکروسافت. EA هم منابع خودش رو داره و معنیش این نیست که پولش رو خرج هر چیزی بکنه. این کار رو برای یسری استدیو دیگه انجام دادن و فروش جالبی بدست نیاوردن (اگر اشتباه نکنم کرایسیس 2 و بولت استورم دو تا از این عناوین بودن که موفقیت تجاری خوبی نداشتن). نظر شما محترم، ولی اشتباه هست و بیسی نداره و کسی جلوی دهن پابلیشر و سازنده بازی رو برای انتقاد کردن نگرفته (همونطور که کرایتک انتقاد کرد).

بازی در ابتدا انحصار زمانی بود (طبق همین خبر به مدت سیزده ماه) و عجیب نیست که در انتهای مراحل ساخت بازی برای پورتش روی دو تا پلتفرم دیگه هم اقدامات اولیه رو به عمل آورده باشن. در هر صورت من با این منطق که هر نظر/خبری که از دید من درست نباشه یا من ازش خوشم نیاد دروغ هست، بحث نمیکنم.

[MENTION=23002]z2s sas[/MENTION]

سونی خرج دستینی کرد و یه IP انحصاری رو هم بخاطرش کنسل کرد و مایکروسافت که برای اوایل نسل شوتر نداشت (نه هیلو و نه گیرز برای اول نسل آماده نبودن) خرج TF کرد. مایکروسافت خرج KI میکنه و سونی خرج SFV. هر شرکتی با توجه به شرایطش خرج میکنه.
 
آخرین ویرایش:

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,747
سونی خرج دستینی کرد و یه IP انحصاری رو هم بخاطرش کنسل کرد و مایکروسافت که برای اوایل نسل شوتر نداشت (نه هیلو و نه گیرز برای اول نسل آماده نبودن) خرج TF کرد. مایکروسافت خرج KI میکنه و سونی خرج SFV. هر شرکتی با توجه به شرایطش خرج میکنه.
این دوتا هیچکدوم انحصاری سونی نبودن
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
اتفاقا سرورهاش اونقدر خلوته که ادم خوابش میبره (من رو One بازی کردم):d


CriRo7 ایشون هم راست میگن اصلا بازی دلچسبی نیست!گرافیکش که به نظرم نسل هشتمی نیست،بازی هم که کلا از هوش مصنوعی تشکیل شده تنها فقط 8 نفر میتونن وارد سرور بشن یعنی بازیکن خیلی کم با بازیکن های اصلی رو برو میشه،گیم پلی هم زیاد جالب نیست:|




8-|
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
چی رو باید توجیه کنن؟ خود سازنده بازی و ناشر بازی این حرفها رو زدن نه مایکروسافت.

مگه من میگم MS این حرفها رو زده ؟ بلاخره Respawn و EA هر کدوم طرفهای این قرارداد تجارین ..بهترین راه برای بستن دهن متقاضیهای این عنوانی برای PlayStation گفتن چنین چیزیه !

EA هم منابع خودش رو داره و معنیش این نیست که پولش رو خرج هر چیزی بکنه. این کار رو برای یسری استدیو دیگه انجام دادن و فروش جالبی بدست نیاوردن (اگر اشتباه نکنم کرایسیس 2 و بولت استورم دو تا از این عناوین بودن که موفقیت تجاری خوبی نداشتن).

فکر نمی کنم Titanfall اونم از سازندهای سابق بهترین نسخه های Call of Duty هر "چیزی" باشه (از جهتی خیلی خیلی بیشتر از Crysis و Bulletstorm عامه پسند و پول سازه)

نظر شما محترم، ولی اشتباه هست و بیسی نداره

چرا ماله شما اشتباه نباشه !؟ مگه حرفتون بر اساس یه گزارش (لینک منبعی که گذاشتید) نیست ؟

بازی در ابتدا انحصار زمانی بود (طبق همین خبر به مدت سیزده ماه) و عجیب نیست که در انتهای مراحل ساخت بازی برای پورتش روی دو تا پلتفرم دیگه هم اقدامات اولیه رو به عمل آورده باشن.

اصل حرف من اینه که می گید سونی اطلاعاتی از PS4 بهشون نداده !! این که کدهای فایلهای نسخه PS3 و PS4 پیدا شده کجاش معنی انتهای مراحل ساخت رو میده ؟
 

xXKinGStaRXx

کاربر سایت
Aug 21, 2012
534
نام
Ali

دوست عزیز منظور من تعداد مودهای بازی نیست، تعداد پلیرهاست!:d

ویرایش:حالا که به عکس نگاه میکنم اون پایین تعداد پلیرها رو هم نشون میده...تا حالا به اون قسمت نگاه نکرده بودم لعنت خدا برمن باد:d
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
مگه من میگم MS این حرفها رو زده ؟ بلاخره Respawn و EA هر کدوم طرفهای این قرارداد تجارین ..بهترین راه برای بستن دهن متقاضیهای این عنوانی برای PlayStation گفتن چنین چیزیه !



فکر نمی کنم Titanfall اونم از سازندهای سابق بهترین نسخه های Call of Duty هر "چیزی" باشه (از جهتی خیلی خیلی بیشتر از Crysis و Bulletstorm عامه پسند و پول سازه)



چرا ماله شما اشتباه نباشه !؟ مگه حرفتون بر اساس یه گزارش (لینک منبعی که گذاشتید) نیست ؟



اصل حرف من اینه که می گید سونی اطلاعاتی از PS4 بهشون نداده !! این که کدهای فایلهای نسخه PS3 و PS4 پیدا شده کجاش معنی انتهای مراحل ساخت رو میده ؟

در وهله اول باید بگم که اصلاً نیازی ندارن/نداشتن که دهن کسی رو ببندن، چون یک IP جدیدی هست و چیزی هم به سونی و پلی استیشن بدهکار نیستن که حالا بخوان با لا پوشانی کردن و دروغ گفتن اشتباهی رو جبران کنن و ثانیاً اگر واقعاً چنین دغدغه ای داشتن بازی رو انحصاری دائمی مایکروسافت نمیکردن (EA) اونم در حالی که سازنده بازی خیلی واضح حرفش رو گفته و نیازی به فلسفه چینی و خیال بافی نداره.

اینکه EA میخواسته این پروژه رو در نیمه راه رها کنه رو هم EA گفته و هم Respawn و سونی هم سال 2012 با اینها همکاری نکرده و این به معنی همکاری نکردنشون در سالهای بعدی (صحبت در مورد PS4 و قابلیتهاش) نیست. خود TF هم تا قبل از معرفی و عرضش نه عامه پسند بودنش و نه پر فروش بودنش مشخص نبوده. سازنده سابق CoD بودن هم باز صد در صد به معنی بدست آوردن موفقیت تجاری نبوده و نیست و اگر EA مطمعن بود بازی رو از همون نسخه اول روی همه پلتفرمها میساختن و منتظر مایکروسافت نمیموندن و موفقیت و فروش بازیشون هم بیشتر میشد.

حرف من، ساخته ذهن من نیست. حرف سازنده و پابلیشر بازی هست. اما حرف شما بر اساس ذهنیات و فرضیات شماست. شما متن انگلیسی رو بخونید بد نمیشه. و البته همونطور که میدونید بازی چند ماه بعد از معرفیش از انحصاری زمانی تبدیل به انحصاری دائمی شد که میشه مراحل پایانی ساختش.
 
آخرین ویرایش:

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
میزان غلظ کردیم بسیاز بالا هستش.
چرا؟!استقبال از بازی که خیلی خوب بوده
Respawn announced that over seven million people had played Titanfall across all platforms.

Titanfall gets a ***39;Deluxe Edition,***39; reaches 7 million players | Polygon

قطعا این بازی یکی از موفق ترین بازی های این نسل بود تا الان
حالا اینکه باز از این شرایط راضی نیستن،یک حرفه دیگست!:d
 

timemachine2029

کاربر سایت
May 18, 2008
543
نام
......................
حالا چقدری فروش داشته در مجموع؟
اگر فروشش بالا باشه مایکروسافت عمرا نمیزاره عنوان تایتان فال از انحصار خارج بشه
 

dead space 2.

کاربر سایت
Jun 22, 2012
168
نام
رحمان
حالا چقدری فروش داشته در مجموع؟
اگر فروشش بالا باشه مایکروسافت عمرا نمیزاره عنوان تایتان فال از انحصار خارج بشه

با توجه به جملاتی که
Vince گفته :

استدیو Respawn Entertainment خواهان ساخت Titanfall های بیشتری است, و پروژه جدید ما انحصاری Xbox نیست چرا که نسخه اول Titanfall جز موارد معامله انحصاری بودن برای مایکروسافت بود."

پس معامله ای نشده که بخواد دوباره انحصاره ایکس باکس کنتش.اگرم هنوز صحبتی راجع به این قضیه نکرده باشن ، فکر کنم با روندی که xbox در پیش گرفته خوده vince غیرمستقیم با این جملاتش گفته که نمیخواد دیگه انحصاریش کنه :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر