PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
این ویدئو میتونه به شما کمک کنه....
درود مجدد رفیق بنده این بازی 1 بار رفتم این مرحله رفتم .. ولی سری دوم نمیدونم چرا سنگی که راه باز کنه نمیده طبق ویدئو رفتم ولی باز نشد ... میشه یه راهنمایی کنید ؟ با پیدا کردن گنجها میشه سنگو رو پیدا کرد ؟
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
درود مجدد رفیق بنده این بازی 1 بار رفتم این مرحله رفتم .. ولی سری دوم نمیدونم چرا سنگی که راه باز کنه نمیده طبق ویدئو رفتم ولی باز نشد ... میشه یه راهنمایی کنید ؟ با پیدا کردن گنجها میشه سنگو رو پیدا کرد ؟
خب از اونجايي كه يكبار اين مرحله رو رفتيد... اینبار هم دقيقا بايد كارهاي گذشته رو انجام بديد...
در ويدئو بصورت كامل مشخصه كه بايد چه كارهایی رو انجام بديد.
چيز ديگه‌ای نمیمونه... و مشخص نیست که چرا برای بار دوم این مشکل برای شما پیش اومده

توصیه میکنم یکبار دیگه ویدئو رو با دقت بررسی کنید و دقیقا کارها رو انجام بدید
 
  • Like
Reactions: satellitedvb

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
خب از اونجايي كه يكبار اين مرحله رو رفتيد... اینبار هم دقيقا بايد كارهاي گذشته رو انجام بديد...
در ويدئو بصورت كامل مشخصه كه بايد چه كارهایی رو انجام بديد.
چيز ديگه‌ای نمیمونه... و مشخص نیست که چرا برای بار دوم این مشکل برای شما پیش اومده

توصیه میکنم یکبار دیگه ویدئو رو با دقت بررسی کنید و دقیقا کارها رو انجام بدید
گرامی ویدئو رو با دقت دیدم ... الان بنده بازی رو تموم کردم یعنی با کشتن بالدر و مکله والکری ... ولی باز به این محل رفتم و روی جایگه باید سنگ گذاشته بشه و باز بشه قفل هستش ... نمیدونم مشکل از کجاس !!!
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
گرامی ویدئو رو با دقت دیدم ... الان بنده بازی رو تموم کردم یعنی با کشتن بالدر و مکله والکری ... ولی باز به این محل رفتم و روی جایگه باید سنگ گذاشته بشه و باز بشه قفل هستش ... نمیدونم مشکل از کجاس !!!
منم همینو گفتم... از اونجایی که راه حل قضیه رو میدونیم...
اینکه مشکل شما حل نمیشه... جای تعجبه
شاید مشکل برگرده به لود نشدن درست بازی...
اورجینال بازی میکنید یا کپی؟
 

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
منم همینو گفتم... از اونجایی که راه حل قضیه رو میدونیم...
اینکه مشکل شما حل نمیشه... جای تعجبه
شاید مشکل برگرده به لود نشدن درست بازی...
اورجینال بازی میکنید یا کپی؟
کپی هستش ... بار اول که بازی رو رفتم تموم کردم همه چی اکی بود باز شد ولی بار دوم که بازی رو تموم باز نمیشه .....در ضمن دری که برای گرفتن تالسیمن دستکش تانوسم باز نمیشه ...
 
  • Like
Reactions: Coma BlacK

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
کپی هستش ... بار اول که بازی رو رفتم تموم کردم همه چی اکی بود باز شد ولی بار دوم که بازی رو تموم باز نمیشه .....در ضمن دری که برای گرفتن تالسیمن دستکش تانوسم باز نمیشه ...
بنظرم به احتمال بسیار زیاد در لود شدن بازی مشکلاتی پیش اومده
 
  • Like
Reactions: satellitedvb

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
این ویدئو مربوط میشه به تمام آیتم‌های جمع کردنی در منطقۀ fafnir storeroom که در قسمت غربی دریاچه قرار داره
راه دیگه بجز لود شدن نیس ؟ میفرمایید در لود شدن مشکل پیش اومده !!! مگه بعداز اتمام داستان باز ی حالت فری روم نمیشه ؟
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
امروز داشتم مصاحبه Ted Price با Shannon Studstill (رئیس استدیو سانتا مونیکا) رو گوش میدادم، نکات ریز و جالبی داشت...
یه موردش این بود که میگفت ما تا حالا از یه کارگردان بصورت پشت سر هم برای پروژه‌هامون استفاده نکردیم...حالا نمیدونم منظورش بازی فعلی که دارن روش کار میکنن رو هم شامل میشه یا نه...بعید میدونم کارگردان گاد بعدی کوری بارلاگ نباشه ولی با این حرفش شک کردم واقعا...
مصاحبه بیشتر به گذشته سانتا مونیکا و نحوه اداره تیم و پروژه‌ها مربوط میشه و کلا بیشتر واسه دولوپرها تدارک دیده شده ولی یه قسمتی در مورد چالش‌های فعلی استدیو صحبت می‌کردن که جالب بود...Shannon میگفت این اواخر خیلی از استدیوهای جدید توی LA ایجاد شده و از قبل هم استدیوهای بزرگ زیادی توی این منطقه بودن...واسه همین جذب کردن نیروی ماهر سخت شده و خوبا رو رو هوا میزنن! کلا میگفت یه فضای رقابتی ایجاد شده...
آخرشم در مورد اون مستندی که از بازی پخش شد ازش سوال شد...جالب بود که گفت برخلاف کوری اصلا با ساخته شدن مستند موافق نبوده و به نظرش خیلی چیزا رو از روند توسعه لو داده :D
خودتون گوش کنید...مطالب جالبی رد و بدل میشه :
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
امروز داشتم مصاحبه Ted Price با Shannon Studstill (رئیس استدیو سانتا مونیکا) رو گوش میدادم، نکات ریز و جالبی داشت...
یه موردش این بود که میگفت ما تا حالا از یه کارگردان بصورت پشت سر هم برای پروژه‌هامون استفاده نکردیم...حالا نمیدونم منظورش بازی فعلی که دارن روش کار میکنن رو هم شامل میشه یا نه...بعید میدونم کارگردان گاد بعدی کوری بارلاگ نباشه ولی با این حرفش شک کردم واقعا...
مصاحبه بیشتر به گذشته سانتا مونیکا و نحوه اداره تیم و پروژه‌ها مربوط میشه و کلا بیشتر واسه دولوپرها تدارک دیده شده ولی یه قسمتی در مورد چالش‌های فعلی استدیو صحبت می‌کردن که جالب بود...Shannon میگفت این اواخر خیلی از استدیوهای جدید توی LA ایجاد شده و از قبل هم استدیوهای بزرگ زیادی توی این منطقه بودن...واسه همین جذب کردن نیروی ماهر سخت شده و خوبا رو رو هوا میزنن! کلا میگفت یه فضای رقابتی ایجاد شده...
آخرشم در مورد اون مستندی که از بازی پخش شد ازش سوال شد...جالب بود که گفت برخلاف کوری اصلا با ساخته شدن مستند موافق نبوده و به نظرش خیلی چیزا رو از روند توسعه لو داده :D
خودتون گوش کنید...مطالب جالبی رد و بدل میشه :
کوری ip جدید میسازه، شک ندارم
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
کوری ip جدید میسازه، شک ندارم

اینو فکر کنم خودش هم تایید کرد

باید دید برنامه سونی چجوریه
اول آیپی جدید بارلوگ رو میده یا ادامه GOW

===

بعد اصن مجبور نیست کوری، GOW بعدی رو بسازه
گرفته خط و نشون سه گانه رو رسم کرده...
سه گانه قبلی به سه تا کارگردان مختلف تا اون حد خوب بودن... هیچ دلیلی نداره سه گانه جدید هم با همین شیوه خوب نشن
 
  • Like
Reactions: vaan 2

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
امروز داشتم مصاحبه Ted Price با Shannon Studstill (رئیس استدیو سانتا مونیکا) رو گوش میدادم، نکات ریز و جالبی داشت...
یه موردش این بود که میگفت ما تا حالا از یه کارگردان بصورت پشت سر هم برای پروژه‌هامون استفاده نکردیم...حالا نمیدونم منظورش بازی فعلی که دارن روش کار میکنن رو هم شامل میشه یا نه...بعید میدونم کارگردان گاد بعدی کوری بارلاگ نباشه ولی با این حرفش شک کردم واقعا...
مصاحبه بیشتر به گذشته سانتا مونیکا و نحوه اداره تیم و پروژه‌ها مربوط میشه و کلا بیشتر واسه دولوپرها تدارک دیده شده ولی یه قسمتی در مورد چالش‌های فعلی استدیو صحبت می‌کردن که جالب بود...Shannon میگفت این اواخر خیلی از استدیوهای جدید توی LA ایجاد شده و از قبل هم استدیوهای بزرگ زیادی توی این منطقه بودن...واسه همین جذب کردن نیروی ماهر سخت شده و خوبا رو رو هوا میزنن! کلا میگفت یه فضای رقابتی ایجاد شده...
آخرشم در مورد اون مستندی که از بازی پخش شد ازش سوال شد...جالب بود که گفت برخلاف کوری اصلا با ساخته شدن مستند موافق نبوده و به نظرش خیلی چیزا رو از روند توسعه لو داده :D
خودتون گوش کنید...مطالب جالبی رد و بدل میشه :
صد درصد گاد بعدی رو کوری نمیسازه و خودش هم تایید کرده بود.کوری ip جدید که گفته بود دوست داره تم فانتزی و فضایی داشته باشه رو میسازه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر