PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
داستان و اتمسفر:D من نسخه ریمستر رفتم بازی عالی بود ولی اصلا در حد 2 نبود 3 کلا دوبار تموم کردم ولی 2 اندازه 5.6 بار:D جدیده رو هم همون روزای اول عرضش خریدم بزور یکبار کلا طرفدار H&S های نو نیستم:D:D:D
یکی از چیزایی که 3 نداشت محیط های مختلف بود ولی در کل از نظر خشونت هم بهترین تو سری خیلی حال میداد
وقتی بازیو سال ها بعد عرضه بازی کنی اصلا نباید راجبش نظر بدی مثل همینا که میرن RE4 تازه بازی میکنن و میگن آشغاله :|
داستان بازی مشخصه کریتوس میخواد همه خدایان و البته با خیانت گایا تایتان هارو بکشه!سر راست بودن داستان باعث نمیشه که بگیم داستان بازی بده!داستان بازی از همون لحظه پایان نسخه 2 مشخصه و سازنده اتفاقا کار عاقلانه ای کرده و اصلا پیچ بیخود به بازی نداده و همه چیز مستقیمه
اتمسفر بازی بهترین چیزی که تو عمرم دیدم در کنار RE4
وقتی بازیو خریدم شروع کردم به بازی کردنش رو PS3 رسما از لحظه اول تا آخر فکم رو زمین بود:D
اگه اتمسفر GOW 3 بده که اتمسفر GOW جدید مستقیم باید بره سطل آشغال:D
من تو گاد 3 واقعا نقصی ندیدم به نظرم جز بی نقص ترین بازی های تاریخه ودقیقا همون چیزیه که باید باشه!فکر کنم تا الان بالا 30 بار رفته باشمش هیچوقت نشده تکراری بشه بازیو شروع کنم تا آخرش نرم ول نمیکنم حالا مقایسه شود با GOW جدید که بعد دوبار بار سوم دیگه واقعا حوصلم نمیکشید بازیو برم
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
شما هم منتظری یک نفر یک چیزی تو بازی سنتر بگه با مسخره کردن و تیکه پروندن جوابشو بدی!!؟؟دست بردارید از این رفتار های کودکانه.در مورد god کسی منکر عالی بودن نسخه جدید نیست. مشکل فن های نسخه های قدیمی چیز دیگه ای بود که شما کلا نمیخوای یا نمیتونی درکش کنی
من خودم ابر فن GOW های قدیمی بودم از اول و تمام نسخه ها + pspها رو n بار رفتم و میشه گفت شخم زدم , GOW III از بهترین تجربه های نسل قبل برام بود و کمتر بازی به ابهت اون بازی با اون همه باس خفن و اون شروع طوفانی و حماسی میتونه نزدیک بشه ولی بازم GOW 2018 در کل کاملترین گادی بود که تا حالا ساخته شده و اگر میخواستن با معیارهای الان با همون فرمول قبل نهایتا با تغییرات کوچیک ادامه بدن وضعیتش چند مرحله بدتر از شرایط گیرز الان میشد و باید با IP به این بزرگی خداحافظی میکردی در واقع میشه گفت GOW رو نه تنها احیا کردن بلکه نجات دادن و هیچ طور دیگه ای نمیشد این IP رو اینطوری برگردوند . یکی از دلایل درخشش گاد جدید این بود که خیلی از منتقدها تازه تونستن با کریتوس ارتباط برقرار کنن و صرفا قرار نیست بره همرو جر بده تموم شه , دیدن raising kratos وضعیت رو کامل نشون میده . بحث طولانی هست چه از نظر داستان کاراکترها و گیم پلی و بقیه موارد که قبلا در همین تاپیک زیاد داشتیم ولی هیچ وقت از طرف فن های قدیمی فکت ندید که با بازی مشکل داشتن
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
وقتی بازیو سال ها بعد عرضه بازی کنی اصلا نباید راجبش نظر بدی مثل همینا که میرن RE4 تازه بازی میکنن و میگن آشغاله :|
داستان بازی مشخصه کریتوس میخواد همه خدایان و البته با خیانت گایا تایتان هارو بکشه!سر راست بودن داستان باعث نمیشه که بگیم داستان بازی بده!داستان بازی از همون لحظه پایان نسخه 2 مشخصه و سازنده اتفاقا کار عاقلانه ای کرده و اصلا پیچ بیخود به بازی نداده و همه چیز مستقیمه
اتمسفر بازی بهترین چیزی که تو عمرم دیدم در کنار RE4
وقتی بازیو خریدم شروع کردم به بازی کردنش رو PS3 رسما از لحظه اول تا آخر فکم رو زمین بود:D
اگه اتمسفر GOW 3 بده که اتمسفر GOW جدید مستقیم باید بره سطل آشغال:D
من تو گاد 3 واقعا نقصی ندیدم به نظرم جز بی نقص ترین بازی های تاریخه ودقیقا همون چیزیه که باید باشه!فکر کنم تا الان بالا 30 بار رفته باشمش هیچوقت نشده تکراری بشه بازیو شروع کنم تا آخرش نرم ول نمیکنم حالا مقایسه شود با GOW جدید که بعد دوبار بار سوم دیگه واقعا حوصلم نمیکشید بازیو برم
نه اتفاقا من اصلا از اونا دسته افراد نیستم بازی ده هزار سال پیشم باشه اونجوری ایراد نمیگیرم:D اتفاقا RE4 دوسال پیش بازی کردم اولین RE عمرم بود و ازش به عنوان شاهکار یاد میکنم:D منظورم از اتمسفر فرمول دو قسمت قبل بود که کریتوس تو مکان های مختلف سفر میکنه تا به هدفش برشه ولی تو 3 همچین چیزی نبود چون به داستان نمیخورد :D رو PS3 دیده بودمش فریمش اون زمان با اون گرافیک رو PS3 40-50 بود تا جایی که یادمه در کل نمیدونم چی بگم 3 واسه من پایان سریه ولی اصلا اون حس 2 رو نداره 2 رو هم اصلا بعد عرضه 3 بازی کردم :-"
منم دقیقا یکبار جدیده رو تموم کردم و دیگه حوصله نداشتم درجا فروختم RDR2 خریدم
 
  • Like
Reactions: Un_Tlou

AxeL90

کاربر سایت
Aug 27, 2014
505
گاد 3 افت کرده بود:))
یدونه نحوه راه رفتن کریتوس تو گاد 3 میرزه به کل بازیای این نسل
ضعف احتمالا یعنی 8 9 تا باس خفن که نحوه مبارزه و کشتن تک تکشون تا ابد از ذهن بازی کننده نمیره و لحظه به لحظه بازی حماسه و آدرنالین خالصه
میشه بگی دقیقا افت و ضعف GOW 3 چی بود؟
شما جهش بازی رو نسبت به 2 نسخه نسل ششمی بگو ؟! (منظورم از نظر فنی نیست که با توجه به تغییر نسل یه چیز نرماله) چندتا مکانیزم جدید که احساس یونیک بودن رو بهت منتقل کرده باشه ؟ حتی سیر داستانی هم شبیه نسخه های قبل بود حداقل واسه من هیچ سورپرایز تو این زمینه نداشت
این اشاره به باس فایت هم جالبه ، بله بازی نسخه آخر یه سه گانه بود از تمام پتانسیل داستانی استفاده کرد دستشم کاملا باز بود واسه وارد کردن هر نوع باس فایتی اگه تو این زمینه با اون پتانسیل عجیب غریب خراب میکرد عجیب بود واقعا ، البته به نظرم با اون همه پتانسیل بعضی از باس فایت ها نه تنها طراحی فوق العاده ای نداشت بلکه کاملا معمولی بود برای مثال hermes
اینکه بازی ست پیس هایی خفنی داشت و سر همون ست پیس ها ماندگار شد شکی نیست ، ولی همه چی که باس فایت و خشونت نیست برادر من حتی واسه فرانچایزی مثل gow
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
در مورد خشونت تو گاد ها اتفاقا بر عکس اینکه فکر کنیم تو گاد ۲۰۱۸ کم بود ، فکر نمیکنید که تو سه گانه خصوصا نسخه آخر خیلی extravagance داشته ؟؟؟ خشونت های افراطی و (((((اجباری)))))

اون خشونت فن سرویس گونه که پلیر رو مجبور به انجامش می‌کنه در اکثر قسمت های بازی غیر قابل توجیح ،
تو گاد سه پیلر تو یه شرایط خشن قرار نمیگیره ، مجبور به انجام خشونت میشه ! مسخره ترین بخششم اونجا بود که باید یه زن از همه جا بی خبری رو برداری بیاری بندازی لای چرخ دنده ! که چی مثلا ، مثلا فکر کردن مخاطب هیجان زده میشه ،بازی براش خفن میشه ؟؟ عاشق کریتوس میشه ؟؟ گوشت و استخوان زنه محکم تر از یه ستون سنگی یا یه جعبه آهنی میتونست باشه ؟؟؟
در مورد مکانیزم های گیم پلی ، اسکیل ها ، ارتقاع و لول اپ، درخت مهارت ، پازل ها و لول دیزاین ، داستان و شخصیت پردازی که دیگه جای هیچ حرفی نیست !
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
در مورد خشونت تو گاد ها اتفاقا بر عکس اینکه فکر کنیم تو گاد ۲۰۱۸ کم بود ، فکر نمیکنید که تو سه گانه خصوصا نسخه آخر خیلی extravagance داشته ؟؟؟ خشونت های افراطی و (((((اجباری)))))

اون خشونت فن سرویس گونه که پلیر رو مجبور به انجامش می‌کنه در اکثر قسمت های بازی غیر قابل توجیح ،
تو گاد سه پیلر تو یه شرایط خشن قرار نمیگیره ، مجبور به انجام خشونت میشه ! مسخره ترین بخششم اونجا بود که باید یه زن از همه جا بی خبری رو برداری بیاری بندازی لای چرخ دنده ! که چی مثلا ، مثلا فکر کردن مخاطب هیجان زده میشه ،بازی براش خفن میشه ؟؟ عاشق کریتوس میشه ؟؟ گوشت و استخوان زنه محکم تر از یه ستون سنگی یا یه جعبه آهنی میتونست باشه ؟؟؟
در مورد مکانیزم های گیم پلی ، اسکیل ها ، ارتقاع و لول اپ، درخت مهارت ، پازل ها و لول دیزاین ، داستان و شخصیت پردازی که دیگه جای هیچ حرفی نیست !
بنظرم لذت سه گانه واسه همون خشونتش بود بشخصه هیچ مشکلی ندارم باهاش و اتفاقا طرفدار اون خشونت خاصش هستم ولی فکر نمیکنم کسی از اون صحنه زنه خوشش بیاد جدی اون واقعا مسخره بود البته اون زن چیزی جز یه خب یه .... نبود:D
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
860
نام
محسن
در مورد خشونت تو گاد ها اتفاقا بر عکس اینکه فکر کنیم تو گاد ۲۰۱۸ کم بود ، فکر نمیکنید که تو سه گانه خصوصا نسخه آخر خیلی extravagance داشته ؟؟؟ خشونت های افراطی و (((((اجباری)))))

اون خشونت فن سرویس گونه که پلیر رو مجبور به انجامش می‌کنه در اکثر قسمت های بازی غیر قابل توجیح ،
تو گاد سه پیلر تو یه شرایط خشن قرار نمیگیره ، مجبور به انجام خشونت میشه ! مسخره ترین بخششم اونجا بود که باید یه زن از همه جا بی خبری رو برداری بیاری بندازی لای چرخ دنده ! که چی مثلا ، مثلا فکر کردن مخاطب هیجان زده میشه ،بازی براش خفن میشه ؟؟ عاشق کریتوس میشه ؟؟ گوشت و استخوان زنه محکم تر از یه ستون سنگی یا یه جعبه آهنی میتونست باشه ؟؟؟
در مورد مکانیزم های گیم پلی ، اسکیل ها ، ارتقاع و لول اپ، درخت مهارت ، پازل ها و لول دیزاین ، داستان و شخصیت پردازی که دیگه جای هیچ حرفی نیست !
چرا برای استقبال از تغییرات نسخه جدید داری نسخه های قبلی رو میکوبی و این چه ربطی به بحث ما داشت نمیدونم.
بحث اینه که نسخه های یک تا سه (فرعی ها رو فاکتور بگیریم کلا) یه روند و استاندارد مشخص مخصوص به خودش رو داشت و اتفاقا خیلی ها عاشق همون خصوصیات بودن (کافیه امتیازاتشون رو نگاه کنی). حالا اومدن یه تغییرات اساسی دادن که اتفاقا خیلی از فن های قدیمی خوششون اومده و در مقابل یه سری مثل ما هم ترجیح میدادن این تغییرات صورت نمیگرفت. بازم میگم، این که برای استقبال از این تغییرات میای نسخه های قبلی رو میکوبی چیزیه که هیچ ربطی به ماجرا نداره، چون واضحه که طرفدارای خودش رو داشته و از امتیازات بالاش معلومه این
 

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,193
من که این بازی و 4 نسخه قبلی رو پلات کردم (اینو گفتم که نگین از بازی چیزی نمیدونی)
همش منتظر یه باس فایت خفن بودم اما تنها باس فایتی که بود اول بازی و آخر بازی با این پسره بود و اون اژدها ...بقیشون فک کنم مینی باس بودن چون همشون شبیه هم بودن با تغییر رنگ
بیخودترین باس فایتش همون پسران ثور بود.یعنی لحظه ای که کریتوس میخواست کارشون رو تموم کنه من منتظر یک چیز عالی و میخکوب کننده بودم ولی به طرز مسخره ای بدون اینکه بازیکن رو درگیر کنه با یک میان پرده کارشون رو تموم کرد.!!!مقایسه کن با نسخه قبل پی به فاجعه میبری.
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
کاری به نسخه اول و دوم ندارم ولی تو نسخه سوم قشنگ کمبود ایده و تکراری بودن و افت رو با تموم وجودم حس کردم ، بازی فوق العاده بود ولی واقعا چیزی به مجموعه اضافه نکرد در واقع فقط قرار بود داستان کریتوس رو تموم کنه و دقیقا از پتانسیل همین قضیه استفاده کرد که باعث شد ضعفاش به چشم نیاد ،خدا رو شکر میکنم اون مسیر رو ادامه ندادن که به سرنوشت خیلی از فرانچایزهای بزرگ دچار بشن

شما جهش بازی رو نسبت به 2 نسخه نسل ششمی بگو ؟! (منظورم از نظر فنی نیست که با توجه به تغییر نسل یه چیز نرماله) چندتا مکانیزم جدید که احساس یونیک بودن رو بهت منتقل کرده باشه ؟ حتی سیر داستانی هم شبیه نسخه های قبل بود حداقل واسه من هیچ سورپرایز تو این زمینه نداشت
این اشاره به باس فایت هم جالبه ، بله بازی نسخه آخر یه سه گانه بود از تمام پتانسیل داستانی استفاده کرد دستشم کاملا باز بود واسه وارد کردن هر نوع باس فایتی اگه تو این زمینه با اون پتانسیل عجیب غریب خراب میکرد عجیب بود واقعا ، البته به نظرم با اون همه پتانسیل بعضی از باس فایت ها نه تنها طراحی فوق العاده ای نداشت بلکه کاملا معمولی بود برای مثال hermes
اینکه بازی ست پیس هایی خفنی داشت و سر همون ست پیس ها ماندگار شد شکی نیست ، ولی داریم همه چی که باس فایت و خشونت نیست حتی واسه فرانچایزی مثل gow
مکانیزم جدید یعنی استفاده از تیر و کفش هرمس و کله هلیوس با اون نوار زرد رنگ یعنی اضافه شدن قدرت ها به سلاح ها و یکی کردنشون که اتفاقا فوق العاده بود یعنی پر رنگ کردن نقش تک تک 4 سلاح برخلاف نسخه های قبل که سلاح ها هیچ استفاده ای نداشتن اینجا هر 4 نوع سلاح جلو یه سری دشمن ها جوابن بخصوص رو Chaos Mode
یعنی پیدا کردن آیتم های مخفی با سر هلیوس بالا رفتن از درو دیوار ها با کفش هرمس
حتی بخش های جدیدی مثل عبور از لای موانع با بال های Icarus
مبارزات بازی هم که جای حرفی نمیذارن و چند لول ارتقا پیدا کردن نسبت به نسخه 1 و 2
اما راجب اونجا که گفتی همه چی باس فایت و خشونت نیست اتفاقا گاد یعنی حس اسپارتان بودن و خشونت و کشتار و باس فایت و نه چیز دیگه ای
بی نقص ترین حالتی که میشد این حماسه رو تموم کرد همین گاد 3 بود نبردهای واقعا حماسی خشونت بی اندازه پایان بی نظیر

یکی از نکات بازی این بود هیچ جا از نفس نمی افتاد و به جز یه تیکه های معماییش سراسر هیجان بود یعنی چیزی که از یه GOW انتظار میره
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
بیخودترین باس فایتش همون پسران ثور بود.یعنی لحظه ای که کریتوس میخواست کارشون رو تموم کنه من منتظر یک چیز عالی و میخکوب کننده بودم ولی به طرز مسخره ای بدون اینکه بازیکن رو درگیر کنه با یک میان پرده کارشون رو تموم کرد.!!!مقایسه کن با نسخه قبل پی به فاجعه میبری.
مسخره تر اونجاش بود دورت پر مه میکردن باید میچرخیدی:| فقط حیف که صدای این دوتا رو تروی بیکر و نولان نورس در می آوردن
 
  • Like
Reactions: mohsen2019

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
فرمت این نسخه جدید چه ایرادی داره؟:D دوربین وان شات بازی که باعث میشه کامل تو جریان بازی قرار بگیره بازیباز، گیم پلی درگیر کننده، تاپ ۳ گرافیک نسل ، طراحی هنری فوق العاده که دقیقا امضای سریه همینجا هم هست. مشکل این نسخه بیشتر به داستان و باس فایت ها بر میگرده. داستان تو‌ نوع خودش بد نیست ولی خب اصلا به سبک‌ gow نمیخوره. باس فایت ها هم که بودجه نداشتن انگار:D ولی اینکه بگین با سبک قدیم ادامه میدادن اینو نمیشه دوست عزیز:D بعد6 تا نسخه بر خلاف یه سری بازی دیگه اینا خوشبختانه فهمیدن که باید یه سری چیزارو تغییر بدن:D
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
فرمت این نسخه جدید چه ایرادی داره؟:D دوربین وان شات بازی که باعث میشه کامل تو جریان بازی قرار بگیره بازیباز، گیم پلی درگیر کننده، تاپ ۳ گرافیک نسل ، طراحی هنری فوق العاده که دقیقا امضای سریه همینجا هم هست. مشکل این نسخه بیشتر به داستان و باس فایت ها بر میگرده. داستان تو‌ نوع خودش بد نیست ولی خب اصلا به سبک‌ gow نمیخوره. باس فایت ها هم که بودجه نداشتن انگار:D ولی اینکه بگین با سبک قدیم ادامه میدادن اینو نمیشه دوست عزیز:D بعد6 تا نسخه بر خلاف یه سری بازی دیگه اینا خوشبختانه فهمیدن که باید یه سری چیزارو تغییر بدن:D
دقیقا واسه باس فایتا بودجه نداشتن بازی دو سه تا باس دیگه داشت که حذف شدن ولی با اون دوربین باس های اپیکم نمیشه ساخت:-"
 
  • Like
Reactions: samadi741

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
مکانیزم جدید یعنی استفاده از تیر و کفش هرمس و کله هلیوس با اون نوار زرد رنگ یعنی اضافه شدن قدرت ها به سلاح ها و یکی کردنشون که اتفاقا فوق العاده بود یعنی پر رنگ کردن نقش تک تک 4 سلاح برخلاف نسخه های قبل که سلاح ها هیچ استفاده ای نداشتن اینجا هر 4 نوع سلاح جلو یه سری دشمن ها جوابن بخصوص رو Chaos Mode
یعنی پیدا کردن آیتم های مخفی با سر هلیوس بالا رفتن از درو دیوار ها با کفش هرمس
حتی بخش های جدیدی مثل عبور از لای موانع با بال های Icarus
مبارزات بازی هم که جای حرفی نمیذارن و چند لول ارتقا پیدا کردن نسبت به نسخه 1 و 2
اما راجب اونجا که گفتی همه چی باس فایت و خشونت نیست اتفاقا گاد یعنی حس اسپارتان بودن و خشونت و کشتار و باس فایت و نه چیز دیگه ای
بی نقص ترین حالتی که میشد این حماسه رو تموم کرد همین گاد 3 بود نبردهای واقعا حماسی خشونت بی اندازه پایان بی نظیر

یکی از نکات بازی این بود هیچ جا از نفس نمی افتاد و به جز یه تیکه های معماییش سراسر هیجان بود یعنی چیزی که از یه GOW انتظار میره
آقا شما فکر کن گاد همون جا که کریتوس شمشیر رو کرد تو شکمش تموم شد ! چرا پیگیر چیزی میخوای بشی که خوشت نمیاد ! چرا زندگی رو سخت میکنید برا خودتون !؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر